Alla kategorier Övrigt Södermanland Eskilstuna Lundbergs Markentreprenad

Lundbergs Markentreprenad

Kjulaby Biskopsgården, 635 06 Eskilstuna — Visa karta

Ljundbergs Markentreprenad ett väletablerat entreprenadföretag som besitter en god kompetens, nytänkande.
Lundbergs erbjuder allt inom markentreprenad, totalentreprenad och anläggningsarbeten även om du är privatperson, företag eller förening.
Är du i behov av tjänster inom fastighetsservice eller underhållsservice så är detta också tjänster som Lundbergs kan erbjuda.

Lundbergs sätter alltid kunden i första hand och hjälper dig på bästa sätt från idé till färdigt projekt!
Mån-Sön: 07:00-17:00

Läs vad 8 kunder tycker om Lundbergs Markentreprenad

• Max H
    Max H skrev om Lundbergs Markentreprenad
    Dåligt bemötande o arbetet var inte heller något vidare då dem som skulle göra arbetet var otrevliga o inte hade något större intresse av att göra ett bra jobb. Läs mer
    2013-10-01 Staffan N svarar Max H
    Lundbergs Markentreprenad AB har inte utfört något arbete åt någon Max H.
    Vår personal är inte otrevliga och de bemöter kunder på bästa sätt.
    Och har du några synpunkter på hur vi bedriver verksamheten är du välkommen att kontakta oss för att diskutera det.
    Mvh/ Lundbergs Markentreprenad AB, Vd/Andrée Lundberg
  • Kristoffer K
    Kristoffer K skrev om Lundbergs Markentreprenad
    Mycket bra firma: lyhörda, professionella och effektiva. Läs mer
  • Dusan J
    Dusan J skrev om Lundbergs Markentreprenad
    Jättebra att ha med Lundbergs att göra.Proffsigt jobb och ett bra bemötande. Läs mer
  • Anna N
    Anna N skrev om Lundbergs Markentreprenad
    Bra i det stora hela. Lite sen med starten av arbetet men tog ansvar för att underentreprenören gjorde ett bra jobb. Vi är nöjda med utfört och pris. Om vi behöver mer hjälp så återkommer vi förmodligen som kund. Läs mer
  • Niclas G
    Niclas G skrev om Lundbergs Markentreprenad
    Dom gjorde ett ok jobb - markberedning och asfaltläggning ser bra ut, men sen skulle man även foga stenplattor, och det gjordes med vänsterhanden: det har jag fått bättra på själv nu, och det kommer inte hålla länge innan det måste göras om.
    Sen var dom dåliga på att kommunicera. Dom hade kunnat hålla oss bättre informerade under arbetets gång: plötsligt så kom dom bara utan förvarning, t.ex. Läs mer
  • Staffan N
    Staffan N skrev om Lundbergs Markentreprenad
    Tack för er medverkan!

// Lundbergs Markentreprenad AB Läs mer
  • Josefin & Adam L
    Josefin & Adam L skrev om Lundbergs Markentreprenad
    Haft totalentreprenad på våran tomt med stora ytor asfaltering och stensättning med ett fullständigt utmärkt resultat. Vi är super nöjda!
    Tackar Andrée med fler på Lundbergs för ett trevligt samarbete. Läs mer
  • Marcus S