Lundbergs Markentreprenad

Lundbergs Markentreprenad

Ring 070-585 62 30 www.lundbergs.eu
3.6

Ljundbergs Markentreprenad ett väletablerat entreprenadföretag som besitter en god kompetens, nytänkande. Lundbergs erbjuder allt inom markentreprenad, totalentreprenad och anläggningsarbeten även om du är privatperson, företag eller förening. Är du i behov av tjänster inom fastighetsservice eller underhållsservice så är...

8 omdömen om Lundbergs Markentreprenad

Max H
Skrev om Lundbergs Markentreprenad

Dåligt bemötande o arbetet var inte heller något vidare då dem som skulle göra arbetet var otrevliga o inte hade något större intresse av att göra ett bra jobb.

Kristoffer K
Skrev om Lundbergs Markentreprenad

Mycket bra firma: lyhörda, professionella och effektiva.

Dusan J
Skrev om Lundbergs Markentreprenad

Jättebra att ha med Lundbergs att göra.Proffsigt jobb och ett bra bemötande.

Anna N
Skrev om Lundbergs Markentreprenad

Bra i det stora hela. Lite sen med starten av arbetet men tog ansvar för att underentreprenören gjorde ett bra jobb. Vi är nöjda med utfört och pris. Om vi behöver mer hjälp så återkommer vi förmodligen som kund.

Niclas G
Skrev om Lundbergs Markentreprenad

Dom gjorde ett ok jobb - markberedning och asfaltläggning ser bra ut, men sen skulle man även foga stenplattor, och det gjordes med vänsterhanden: det har jag fått bättra på själv nu, och det kommer inte hålla länge innan det måste göras om. Sen var dom dåliga på att kommunicera. Dom hade kunnat hålla oss bättre informerade under arbetets gång: plötsligt så kom dom bara utan förvarning, t.ex.

Staffan N

Tack för er medverkan! // Lundbergs Markentreprenad AB

Josefin & Adam L
Skrev om Lundbergs Markentreprenad

Haft totalentreprenad på våran tomt med stora ytor asfaltering och stensättning med ett fullständigt utmärkt resultat. Vi är super nöjda! Tackar Andrée med fler på Lundbergs för ett trevligt samarbete.

Marcus S

Bra och professionellt!