M.O.C Landscape Trädgård AB

Ring 076-582 24 27 moclandscape.se

14 omdömen om M.O.C Landscape Trädgård AB

Kristina P
Skrev om M.O.C Landscape Trädgård AB

Väldigt trevlig personal, snabb hantering av både offert och leverans (fällning av träd) och dessutom ett påfallande omsorgsfullt utfört arbete! Jag rekommenderar dem starkt :-D

Linds Trädfällning AB
4.9/5 i betyg av 1264 omdömen 4.9 av 1264 omdömen

Fällning av en björk. Snabbt o proffsigt.

Monica B
Skrev om M.O.C Landscape Trädgård AB

Uppdrag att beskära en häck på min tomt. Jag blev väldigt fint bemött och de utförde sitt uppdrag på ett fantastiskt och proffsigt sätt.

Anna S
Skrev om M.O.C Landscape Trädgård AB

M.O.C Landscape Trädgård AB svarade snabbt på min mailförfrågan om de kunde lägga ölandssten på fram och baksidan av huset samt bygga en låg mur vid trädgårdens slut (mot skog/allmänning). De kom och tittade på vad som behövde göras och lämnade sedan en offert. När jag accepterat offerten kom vi överens om när arbetet skulle utföras De var punktliga och trevliga! Sista delen av arbetet utfördes när jag var på semester, det fungerade alldeles utmärkt. Kommer att ta in ny offert för att få en gräsmatta anlagd. Jag kan bara rekommendera dem!

Tiffany L
Skrev om M.O.C Landscape Trädgård AB

Anlitade för att röja i en slänt. Fräsa bort stubbar och rötter. Trevliga och punktliga. Skickade bilder på hur det blev. Snyggade till efteråt också! Blev väldigt nöjd!

John G
Skrev om M.O.C Landscape Trädgård AB

Så jätte nöjd med resultat. Fick bra hjälp och råd innan och under en någon komplex uppdrag av mycket erfaren personal…så glad varje gång jag klev ur porten och ser uppfarten!!

Per E
Skrev om M.O.C Landscape Trädgård AB

Jättenöjd med resultatet! Snabbt och tydlig kontakt.

Catharina J
Skrev om M.O.C Landscape Trädgård AB

Trevligt bemötande och enkel att sammarbeta med. Fått hjälp med en uppfart och trädfällning / Stubbfräsning. Noggrant och ordentligt utfört. Kan varmt rekommendera dom! Hälsningar Cattis

Anna S
Skrev om M.O.C Landscape Trädgård AB

Trevligt bemötande. Bra att de tar bort allt trädgårdsrens så att det är städat och klart när de åker.

David Z
Skrev om M.O.C Landscape Trädgård AB

Arbetet mycket fint utfört och lämnar trädgården väl städat efteråt. Vi är mycket nöjda och vi rekommenderar de varmt.

Per L
Skrev om M.O.C Landscape Trädgård AB

Mycket trevligt bemötande. Flexibla och punktliga. Perfekt resultat. Fick hjälp att klippa ner en Avonbok som blivit 5m hög.

Emelie P
Skrev om M.O.C Landscape Trädgård AB

Arbetet utfördes till belåtenhet på utsatt tid och till ett bra pris. Jag fick hjälp med att anlägga en stenbelagd gång samt en grund till ett växthus.

James O

Fantastiskt och professionellt!!

Eva M
Skrev om M.O.C Landscape Trädgård AB

Alltid lika noggranna och tillmötesgående! Vi kommer fortsätta anlita Mitch och hans kollegor. Kan varmt rekommendera

Eva L
Skrev om M.O.C Landscape Trädgård AB

Snabb service. Träden fälldes snabbt, stammarna sågades ner till 60 cm:s bitar och staplades fint. Grenar och ris forslades bort. Trevlig personal!