Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Macho! Tex-Mex

Olof O:

Läs vad 4 kunder tycker om Macho! Tex-Mex

• Henrik A
    Henrik A skrev om Macho! Tex-Mex
    Trodde inte det gick att servera sämre texmex än Taco Bar, men Macho klarar det!
  • Robert
    Robert skrev om Macho! Tex-Mex
    Helt ok men lite för lite smak. Får ingen mexupplevelse men det är väl det som Santa maria står för, en svenskifiering av tex-mex. Gå hellre till serranos som är c:a 10kr dyrare men fräschare mat och betydligt godare.
  • Linnea P
    Linnea P skrev om Macho! Tex-Mex
    en restaurang med mycket trevlig personal! Maten är riktigt god (bättre än när man gör det hemma själv) och det märks verkligen att de har fräscha råvaror och att allting tillagas på plats. Ska man jämföra med konkurrenter så slår MACHO! dem med hästlängder! Guacamolen är fantastisk - och de gör den för hand, varje dag. Dessutom kan man ju ta en Corona till nachotallriken numera :)
  • Elisa N
    Elisa N skrev om Macho! Tex-Mex
    Då Macho är rätt så nyöppnat trodde jag när jag klev in att lokalen fortfarande inte var helt klar på grund av del av deras röda inredning i form av stänger som går från golvet upp i taket. Resten av lokalen är rätt kal även om sittplatserna längst in i lokalen är rätt så häftiga. Priserna på menyn var lite dyrt för det man fick på tallriken om man jämför med liknande kedjor. Ett minus för att maten dessutom blev kall väldigt fort och att man får betala om man vill ha vatten (3kr). Det är därför svårt att prata med sitt sällskap om man vill ha maten varm tills man ätit upp. Dock väldigt snabb i servicen och Macho kan därför rekommenderas om man inte tänker sitta så länge med maten.
    Alexander F, Nikke L gillar detta

Klarabergsgatan 29, 111 21 Stockholm