Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Östermalm Mad Machine Tattoo Factory

Mad Machine Tattoo Factory

Läs vad 1 kund tycker om Mad Machine Tattoo Factory

• Matte
    Matte skrev om Mad Machine Tattoo Factory
    + Bra läge på studion.

+ Väldigt bra vad gäller parkeringsplatser tvärs över gatan.

+ Väldigt bra öppettider in på kvällarna samt på helgen.

- Han tatuerade mig max 3 timmar åt gången, sedan blev han trött. Det tog därmed väldigt lång tid att slutföra hela jobbet. Efter varje sittning sa han att "nästa gång kör vi längre", vilket inte blev fallet.

- Hur trevlig somhelst allra första gången då man diskuterade motiv. Men därefter nästan alltid grinig och sur. Han satt hela tiden och pratade i telefon via headset, på sitt språk. Något många säkert skulle bli irriterade på. I mitt fall var det positivt då man slapp hans griniga sätt. Jag stannade kvar endast för att avsluta det påbörjade jobbet.

-Han tatuerar otroligt långsamt. Timpriset är lågt men man tjänar ändå inget på det, pga långsamheten. Går du till en annan tatuerare med normalpriser får du ett högre timpris men ett mycket snabbare utfört jobb. Därmed kan nog många känna sig lurade här.

Sammanfattning: Detta är min personliga upplevelse och gäller den engelsktalande tatueraren Marsin. Jag rekommenderar EJ denna studio!

Valhallavägen 22, 114 22 Stockholm