Lotta Carlstedt

Lotta Carlstedt

Lotta Carlstedt är mäklare på Mäklarfirman Bönnemarks

Lotta Carlstedt har varit registrerad mäklare sedan 2003-08. Lotta Carlstedt har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-01 och har fått 23 omdömen med ett betyg på 5.0. Lotta Carlstedt har haft 2 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 50% av sina kunder efter omdömen.

23 omdömen om Lotta Carlstedt

Sedan starten hos Reco 2021
Emma B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lotta Carlstedt en del av Mäklarfirman Bönnemarks
Centralt

Jag är väldigt nöjd över min mäklare, lätt tillgänglig och väldigt hjälpsam! Känner att jag alltid kan vända mig till henne om jag behöver hjälp eller har frågor. Hon svarar alltid snabbt och är väldigt trevlig!

Gert Arne Krister B
Gislöv läge

Allting har skett smidigt. Lotta var alltid tillgänglig när man sökte henne. Alltid trevligt bemötande. Rekommenderar gärna.

Hannah B
Prästahejdan

Trevlig, tillgänglig och duktig!

Andreas M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lotta Carlstedt en del av Mäklarfirman Bönnemarks
Centralt

Lotta Carlstedt har varit fantastik från början till slut. Smidig att jobba med och bra kännedom i området. Fixade fantastiska bilder på min lägenhet och försäljningsprocessen gick snabbt och smidigt. Väldigt flexibel tillgänglighet från början till slut vilket har varit bra för mig. Slutligen, så tycker jag att hela process kändes trygg och professionell, rekommenderar Lotta till alla som funderar på att sälja i Trelleborgs området.

Svar från Lotta Carlstedt

Tack snälla, du har också varit en snabb och smidig säljare!

Kosma K
Centralt

Mycket trevlig o en duktig mäklare👍

Christian S
Centralt

Mycket proffsigt och bra bemötande. Mycket bra uppdatering kring läget inför bokningar. Snabb och utmärkt service på alla sätt! Rekommenderar starkt.

Svar från Lotta Carlstedt

Tack Christian för fina ord. Lycka till med nästa projekt.

Titti E
Vallby

Lotta på Bönnermarks var snabb, proffsig och hade framför allt ett väldigt trevligt bemötande när jag köpte hus genom henne. Jag skulle definitivt anlita Lotta som mäklare om jag sålde hus i Skåne.

Svar från Lotta Carlstedt

Tack snälla Titti, du är så välkommen om det blir aktuellt!

Baki K
Sålde sitt hus med hjälp av Lotta Carlstedt en del av Mäklarfirman Bönnemarks
Vallby

Alltid lyhörd och ger bra råd som dämpar ens oro som kan uppstå vid en bostadsaffär.

Svar från Lotta Carlstedt

Tack Baki, skönt att höra!

Per H
Högalid

Trevligt bemötande, svarar snabbt på meddelanden, är rak på sak och ytterst professionell från start till slut. Supernöjd med all hjälp!

Svar från Lotta Carlstedt

Tack för gott samarbete Per!

Nina L
Köpte sin stuga med hjälp av Lotta Carlstedt en del av Mäklarfirman Bönnemarks

Finns bara allt gott att säga. Trevligt bemötande, snabb med återkoppling och mycket serviceinriktad.