Mäklarfirman Bönnemarks

Mäklarfirman Bönnemarks

Ring 0410-188 00 www.bonnemarks.se

Välkommen till Mäklarfirman Bönnemarks! Letar du bostad i Trelleborg, Kyrkoköpinge, Dalköpinge, Gislöv, Åkarp, Kurland, Tågarp, Maglarp, Västra Vemmerlöv eller Fjärdingslöv med omnejd? Vi på Mäklarfirman Bönnemarks har den kompetens som behövs för att hjälpa dig att göra ditt livs bästa affär. Vi är en privatägd mäklarfirma...

37 omdömen om Mäklarfirman Bönnemarks

Emma B
Centralt

Jag är väldigt nöjd över min mäklare, lätt tillgänglig och väldigt hjälpsam! Känner att jag alltid kan vända mig till henne om jag behöver hjälp eller har frågor. Hon svarar alltid snabbt och är väldigt trevlig!

Hallonqvist fastighetsbyrå AB
4.8/5 i betyg av 442 omdömen 4.8 av 442 omdömen

The best thing about Jennie is the way she connects you. She brings that special personal touch in the conversations while explaining the pr

Sachin Ghalappa B Sachin Ghalappa B
Oskar L
Borggården

Mycket engagerad på alla plan genom hela försäljningen samt ett fantastiskt trevligt bemötande.

Gert Arne Krister B
Gislöv läge

Allting har skett smidigt. Lotta var alltid tillgänglig när man sökte henne. Alltid trevligt bemötande. Rekommenderar gärna.

Fastighetsbyrån Helsingborg
4.8/5 i betyg av 2279 omdömen 4.8 av 2279 omdömen

Jätte snäll och duktig hanterade försäljning galant

Hannah B
Prästahejdan

Trevlig, tillgänglig och duktig!

Martin J
Centralt

Proffsig mäklare och man fick ett trevligt bemötande.

Svar från Carolina Lindsjö

Tack Martin för din rekommendation och tack för att jag fick hjälpa dig med din försäljning! /Carolina

Bostadsagenten
4.7/5 i betyg av 568 omdömen 4.7 av 568 omdömen
Badge2023

Annika Rosenberg är en skicklig och professionell mäklare som verkligen levde upp till mina förväntningar. Vi hade en bra kontakt genom hela

Andreas M
Centralt

Lotta Carlstedt har varit fantastik från början till slut. Smidig att jobba med och bra kännedom i området. Fixade fantastiska bilder på min lägenhet och försäljningsprocessen gick snabbt och smidigt. Väldigt flexibel tillgänglighet från början till slut vilket har varit bra för mig. Slutligen, så tycker jag att hela process kändes trygg och professionell, rekommenderar Lotta till alla som funderar på att sälja i Trelleborgs området.

Svar från Lotta Carlstedt

Tack snälla, du har också varit en snabb och smidig säljare!

Kosma K
Centralt

Mycket trevlig o en duktig mäklare👍

Christian S
Centralt

Mycket proffsigt och bra bemötande. Mycket bra uppdatering kring läget inför bokningar. Snabb och utmärkt service på alla sätt! Rekommenderar starkt.

Svar från Lotta Carlstedt

Tack Christian för fina ord. Lycka till med nästa projekt.

Titti E
Vallby

Lotta på Bönnermarks var snabb, proffsig och hade framför allt ett väldigt trevligt bemötande när jag köpte hus genom henne. Jag skulle definitivt anlita Lotta som mäklare om jag sålde hus i Skåne.

Svar från Lotta Carlstedt

Tack snälla Titti, du är så välkommen om det blir aktuellt!

Baki K
Vallby

Alltid lyhörd och ger bra råd som dämpar ens oro som kan uppstå vid en bostadsaffär.

Svar från Lotta Carlstedt

Tack Baki, skönt att höra!

Per H
Högalid

Trevligt bemötande, svarar snabbt på meddelanden, är rak på sak och ytterst professionell från start till slut. Supernöjd med all hjälp!

Svar från Lotta Carlstedt

Tack för gott samarbete Per!

Ayub Mousa S
Centralt

Hon var en fantastisk mäklare, jätte noggrann, fokuserad och pålitlig. Hon är mäklaren man söker

Lena S
Öster

Jag har köpt ett litet hus av Carolina och har upplevt henne som mycket genuin intresserad och trevlig mäklare.Hon var även med på besiktningen av huset i dag och hade med fika. Jag är jättenöjd 👌

Svar från Carolina Lindsjö

Tack Lena! Hoppas att du trivs i ditt hus!

Nina L
Köpte sin stuga med hjälp av

Finns bara allt gott att säga. Trevligt bemötande, snabb med återkoppling och mycket serviceinriktad.

Susanne L
Kirseberg

Inkännande, lyhörd, sympatisk och hjälpsam.

Jonas K
Centralt

JAG HAR KÖPT EN LÄGENHET I EN BOSTADSRÄTTSFÖRENING I TRELLEBORG. JAG BLEV MYCKET BRA BEMÖTT AV MÄLKAREN OCH HAR KUNNAT KONTAKTA HENNE EFTERÅT OCH GENAST FÅTT SVAR PÅ OLIKA FRÅGOR JAG HAFT.

Svar från Lotta Carlstedt

Tack Jonas, välkommen till Trelleborg och hoppas du ska trivas i vår stad.

Linda C
Prästahejdan

Carolina L Bönnemarks sålde mitt hus 2020. Carolina är extremt duktig på sitt arbete. Har en fin erfarenhet, det märks verkligen att hon brinner för sitt arbete. Otroligt duktig från början ända vägen till försäljninen! Fullblodsproffs!

Svar från Carolina Lindsjö

Tack så mycket Linda för fina ord!

Petra L
Köpte sin lägenhet med hjälp av

Under pågårnde köp av bostad i trelleborg. Bra och vänligt bemötande. Lugn framtoning..tydlig och klar. Tar reda på saker. Känns tryggt i förmedlingen av.

Kenneth D
Kungahusen

Köpt lägenhet. Mycket bra bemötande.

Svar från Lotta Carlstedt

Tack Kenneth, hoppas ni trivs i lägenheten och du i Trelleborg!

Jesper C
Sålde en tomt med hjälp av
Smygehamn

Kunnig, trevlig och med en proffesionell inställning till mig som kund utöver en ödmjuk och enkel process fram till försäljning gör att jag gärna rekomenderar Carolina Lindsjö som en naturlig hjälp vid en fastighetsaffär.

Svar från Carolina Lindsjö

Tack Jesper! Det var kul att få hjälpa dig med försäljningen!

Eva L
Centralt

Vi köpte en villa och var nöjda med allt från visning till kontraktsskrivning.

Svar från Carolina Lindsjö

Tack! Hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus och inne i stan 😀

Charlotte W
Yddingen-Holmeja

Toppen, fantastisk service och kvalitet.

Svar från Lotta Carlstedt

Tack snälla Charlotte, ett nöje att få hjälpa dig med din försäljning.

Marika R
Köpte sin lägenhet med hjälp av

En frisk fläkt! Snabbt och lätt även när vi skrev och hämtade ut nycklar! Tackar så innerligt för möjligheten jag fick! Marika

Svar från Lotta Carlstedt

Tack Marika, hoppas du trivs i Svedala!

Ingrid Lilleba K
Centralt

Fick fin kontakt med Lotta från första början. Kände att personkemin stämde. Fick bra information och kände förtroende. Försäljningen gick smidigt och fort. Mycket nöjd med hennes insats!

Svar från Lotta Carlstedt

Tack Ingrid, ett nöje att få hjälpa dig.

Ismet D
Kungahusen

Köpte lägenhet på Kungahusen i Trelleborg. Helt fantastiskt Nej, faktiskt inte för att jag möte en annan mäklare och vill köpa lägenhet från en annan firma men blev stor besvikelse för min del! Bönnemarks Mäklarfirman och Carolina var utmärkt!

Svar från Carolina Lindsjö

Tack Ismet! Det var trevligt att få hjälpa er med ert köp och att få lära känna er lite!

Sven M
Köpte sin stuga med hjälp av
Smygehamn

Vi köpte en skånelänga ursprungligen byggd 1850 i början av sommaren 2020. Fint renoverad med bevarande av det gamla utseendet. Vi har enbart goda erfarenheter av Lotta i samband med köpet.

Svar från Lotta Carlstedt

Tack Sven, håller med dig, mycket fint hus ni köpt!

Carl-fredrik S
Centralt

Sålt villa, Bra och professionellt bemötande. Ville affären skulle gå snabbt och det gjorde den.

Svar från Carolina Lindsjö

Tack för fina ord! Är ni nöjda så är jag nöjd!

Filip S
Köpte sin lägenhet med hjälp av

Köpt bostadsrätt. April 2020. Jättetrevligt bemötande med stort engagemang. Jag kommer tillbaka när det är dags att göra fler affärer.

Svar från Carolina Lindsjö

Tack Filip, hoppas du trivs i ditt boende. Du är alltid välkommen att höra av dig om du behöver hjälp!

Philip K
Köpte sin lägenhet med hjälp av

Köpt bostadsrätt. Lotta är en jordnära och trevlig person som är lätt att ha o göra med. Fick en god relation direkt. Den enda kritik är att mycket hanterades via sms istället för samtal.

Svar från Lotta Carlstedt

Tack Philip, jag tar det till mig. Hoppas ni trivs i ert nya boende:)

Habib K
Borggården

Lotta från Mäklarfirman Bönnemarks Engagerad och superbra mäklare med kunden som fokus . Alla förväntningar uppfyllda . Säljare Borggården

Svar från Lotta Carlstedt

Tack Habib, skam den som ger sig...

Anna H
Sålde sin stuga med hjälp av
Smygehamn

Vi har både köpt av och sålt med Lotta. Otroligt nöjda, hon är så kunnig, tillmötesgående och med en gedigen erfarenhet som mäklare. Kunde inte varit mer nöjda!

Svar från Lotta Carlstedt

Tack snälla Anna! Jag är nöjd med er också :)

Filloreta H
Högalid

Köpt en lägenhet på 81 kvm. Väldigt fint bemötande av mäklaren. Det var mitt första bostadsköp och hon bemötte alla mina frågor på ett sådant sätt som gör det lätt att förstå. Lättillgänglig och svara på alla mina frågor.

Svar från Carolina Lindsjö

Tack Filloreta! Det var kul att få hjälpa er med ert köp - hoppas att ni trivs!

Sofie K
Västra Egna Hem

Mycket trevlig och saklig. Tog sig tid att ha visning med oss på ”obekväm tid”. Vid frågor tog hon reda på allt som fanns och återkopplade fort. Skulle absolut rekommendera Lotta.

Svar från Lotta Carlstedt

Tack för dina fina ord Sofie, hoppas ni trivs i ert härliga hus.

Isabell F
Högalid

Vi har köpt lägenhet. Vi har blivit mycket bra bemöta av Caroline, hon har varit ett stort stöd genom processen. Carolina har verkligen levt upp till våra förväntningar! Vi kommer definitivt kontakta Carolina i framtiden om vi ska sälja/ köpa!

Svar från Carolina Lindsjö

Tack Isabell för fint omdöme. Hoppas ni kommer att trivas på Högalid!

Adam A
Kungahusen

Köpt en bostad Lotta förmedlat. Hjälpsam och bra bemötande. Lättillgänglig och flexibel vilket har underlättat för mig i processen.

Svar från Lotta Carlstedt

Tack Adam, nöjet har varit på min sida.

Marie T
Sålde sin lägenhet med hjälp av

Lotta sålde min lägenhet i Svedala. Mycket trevlig och hjälpsam, förklarade bra vid frågor och funderingar. Jag rekommenderar varmt Lotta som mäklare!

Svar från Lotta Carlstedt

Tack Marie, jag hoppas vi ses igen :)

Anders P
Väster

Carolina är en kunnig , trevlig , hjälpsam , mäklarfirman som var behjälplig genom hela försäljningen

Svar från Carolina Lindsjö

Tack Anders för fina ord. Hoppas ni trivs i ert nya hus!