Mäklarfirman Bönnemarks

Mäklarfirman Bönnemarks

Välkommen till Mäklarfirman Bönnemarks!

Letar du bostad i Trelleborg, Kyrkoköpinge, Dalköpinge, Gislöv, Åkarp, Kurland, Tågarp, Maglarp, Västra Vemmerlöv eller Fjärdingslöv med omnejd? Vi på Mäklarfirman Bönnemarks har den kompetens som behövs för att hjälpa dig att göra ditt livs bästa affär.

Vi är en privatägd mäklarfirma som startade redan år 1969. I och med att vi är privatägda så är vi hel obundna till banker och andra finansiärer. med 1000-tals försäljningar i bagaget så vet vi vad som funkar bäst när det kommer till att köpa och sälja bostäder. Testa oss du också. Börja med att värdera din bostad helt kostnadsfritt.

Läs vad 26 kunder tycker om Mäklarfirman Bönnemarks 2

• sålde sitt hus med hjälp av Carolina Lindsjö en del av Mäklarfirman Bönnemarks
    2021-06-11
    Hon var en fantastisk mäklare, jätte noggrann, fokuserad och pålitlig. Hon är mäklaren man söker
  • köpte sitt hus med hjälp av Carolina Lindsjö en del av Mäklarfirman Bönnemarks
    • Öster
    2021-06-04
    Jag har köpt ett litet hus av Carolina och har upplevt henne som mycket genuin intresserad och trevlig mäklare.Hon var även med på besiktningen av huset i dag och hade med fika.
    Jag är jättenöjd 👌
  • köpte sin stuga med hjälp av Lotta Carlstedt en del av Mäklarfirman Bönnemarks
    2021-05-25
    Finns bara allt gott att säga.
    Trevligt bemötande, snabb med återkoppling och mycket serviceinriktad.
  • Susanne L
    • Kirseberg
    2021-05-21
    Inkännande, lyhörd, sympatisk och hjälpsam.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lotta Carlstedt en del av Mäklarfirman Bönnemarks
    2021-04-06
    JAG HAR KÖPT EN LÄGENHET I EN BOSTADSRÄTTSFÖRENING I TRELLEBORG.
    JAG BLEV MYCKET BRA BEMÖTT AV MÄLKAREN OCH HAR KUNNAT KONTAKTA HENNE EFTERÅT OCH GENAST FÅTT SVAR PÅ OLIKA FRÅGOR JAG HAFT.
    Tack Jonas, välkommen till Trelleborg och hoppas du ska trivas i vår stad. Lotta Carlstedt
    • Prästahejdan
    2021-03-05
    Carolina L Bönnemarks sålde mitt hus 2020.
    Carolina är extremt duktig på sitt arbete.
    Har en fin erfarenhet, det märks verkligen att hon brinner för sitt arbete. Otroligt duktig från början ända vägen till försäljninen!
    Fullblodsproffs!
    Tack så mycket Linda för fina ord! Carolina Lindsjö
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Lindsjö en del av Mäklarfirman Bönnemarks
    2021-02-14
    Under pågårnde köp av bostad i trelleborg. Bra och vänligt bemötande. Lugn framtoning..tydlig och klar. Tar reda på saker. Känns tryggt i förmedlingen av.
    2021-01-29
    Köpt lägenhet.
    Mycket bra bemötande.
    Tack Kenneth, hoppas ni trivs i lägenheten och du i Trelleborg! Lotta Carlstedt
  • sålde en tomt med hjälp av Carolina Lindsjö en del av Mäklarfirman Bönnemarks
    2021-01-25
    Kunnig, trevlig och med en proffesionell inställning till mig som kund utöver en ödmjuk och enkel process fram till försäljning gör att jag gärna rekomenderar Carolina Lindsjö som en naturlig hjälp vid en fastighetsaffär.
    Tack Jesper! Det var kul att få hjälpa dig med försäljningen! Carolina Lindsjö
    2021-01-24
    Vi köpte en villa och var nöjda med allt från visning till kontraktsskrivning.
    Tack! Hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus och inne i stan 😀 Carolina Lindsjö
  • sålde sitt hus med hjälp av Lotta Carlstedt en del av Mäklarfirman Bönnemarks
    • Yddingen-Holmeja
    2021-01-23
    Toppen, fantastisk service och kvalitet.
    Tack snälla Charlotte, ett nöje att få hjälpa dig med din försäljning. Lotta Carlstedt
    2021-01-23
    En frisk fläkt!
    Snabbt och lätt även när vi skrev och hämtade ut nycklar!
    Tackar så innerligt för möjligheten jag fick!
    Marika
    Tack Marika, hoppas du trivs i Svedala! Lotta Carlstedt
  • sålde sitt hus med hjälp av Lotta Carlstedt en del av Mäklarfirman Bönnemarks
    2021-01-22
    Fick fin kontakt med Lotta från första början. Kände att personkemin stämde. Fick bra information och kände förtroende. Försäljningen gick smidigt och fort. Mycket nöjd med hennes insats!
    Tack Ingrid, ett nöje att få hjälpa dig. Lotta Carlstedt
  • Ismet D
    2021-01-22
    Köpte lägenhet på Kungahusen i Trelleborg.
    Helt fantastiskt
    Nej, faktiskt inte för att jag möte en annan mäklare och vill köpa lägenhet från en annan firma men blev stor besvikelse för min del!
    Bönnemarks Mäklarfirman och Carolina var utmärkt!
    Tack Ismet! Det var trevligt att få hjälpa er med ert köp och att få lära känna er lite! Carolina Lindsjö
    2021-01-21
    Vi köpte en skånelänga ursprungligen byggd 1850 i början av sommaren 2020. Fint renoverad med bevarande av det gamla utseendet. Vi har enbart goda erfarenheter av Lotta i samband med köpet.
    Tack Sven, håller med dig, mycket fint hus ni köpt! Lotta Carlstedt
    2021-01-21
    Sålt villa,
    Bra och professionellt bemötande.
    Ville affären skulle gå snabbt och det gjorde den.
    Tack för fina ord! Är ni nöjda så är jag nöjd! Carolina Lindsjö
    2021-01-20
    Köpt bostadsrätt. April 2020.
    Jättetrevligt bemötande med stort engagemang.
    Jag kommer tillbaka när det är dags att göra fler affärer.
    Tack Filip, hoppas du trivs i ditt boende. Du är alltid välkommen att höra av dig om du behöver hjälp! Carolina Lindsjö
  • Philip K
    Köpt bostadsrätt.
    Lotta är en jordnära och trevlig person som är lätt att ha o göra med.
    Fick en god relation direkt.
    Den enda kritik är att mycket hanterades via sms istället för samtal.
    Tack Philip, jag tar det till mig. Hoppas ni trivs i ert nya boende:) Lotta Carlstedt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lotta Carlstedt en del av Mäklarfirman Bönnemarks
    • Borggården
    Lotta från Mäklarfirman Bönnemarks
    Engagerad och superbra mäklare med kunden som fokus .

Alla förväntningar uppfyllda .

Säljare Borggården
    Tack Habib, skam den som ger sig... Lotta Carlstedt
  • sålde sin stuga med hjälp av Lotta Carlstedt en del av Mäklarfirman Bönnemarks
    2021-01-20
    Vi har både köpt av och sålt med Lotta. Otroligt nöjda, hon är så kunnig, tillmötesgående och med en gedigen erfarenhet som mäklare. Kunde inte varit mer nöjda!
    Tack snälla Anna! Jag är nöjd med er också :) Lotta Carlstedt
    • Högalid
    2021-01-20
    Köpt en lägenhet på 81 kvm. Väldigt fint bemötande av mäklaren. Det var mitt första bostadsköp och hon bemötte alla mina frågor på ett sådant sätt som gör det lätt att förstå. Lättillgänglig och svara på alla mina frågor.
    Tack Filloreta! Det var kul att få hjälpa er med ert köp - hoppas att ni trivs! Carolina Lindsjö
  • köpte sitt hus med hjälp av Lotta Carlstedt en del av Mäklarfirman Bönnemarks
    • Västra Egna Hem
    2021-01-20
    Mycket trevlig och saklig. Tog sig tid att ha visning med oss på ”obekväm tid”.
    Vid frågor tog hon reda på allt som fanns och återkopplade fort.
    Skulle absolut rekommendera Lotta.
    Tack för dina fina ord Sofie, hoppas ni trivs i ert härliga hus. Lotta Carlstedt
    • Högalid
    2021-01-20
    Vi har köpt lägenhet. Vi har blivit mycket bra bemöta av Caroline, hon har varit ett stort stöd genom processen. Carolina har verkligen levt upp till våra förväntningar!
    Vi kommer definitivt kontakta Carolina i framtiden om vi ska sälja/ köpa!
    Tack Isabell för fint omdöme. Hoppas ni kommer att trivas på Högalid! Carolina Lindsjö
    2021-01-20
    Köpt en bostad Lotta förmedlat.
    Hjälpsam och bra bemötande. Lättillgänglig och flexibel vilket har underlättat för mig i processen.
    Tack Adam, nöjet har varit på min sida. Lotta Carlstedt
    2021-01-20
    Lotta sålde min lägenhet i Svedala. Mycket trevlig och hjälpsam, förklarade bra vid frågor och funderingar. Jag rekommenderar varmt Lotta som mäklare!
    Tack Marie, jag hoppas vi ses igen :) Lotta Carlstedt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Lindsjö en del av Mäklarfirman Bönnemarks
    • Väster
    2021-01-20
    Carolina är en kunnig , trevlig , hjälpsam , mäklarfirman som var behjälplig genom hela försäljningen
    Tack Anders för fina ord. Hoppas ni trivs i ert nya hus! Carolina Lindsjö