Maria Hellström

Maria Hellström

Maria Hellström är mäklare på Mäklarhuset Arboga

Maria Hellström har varit registrerad mäklare sedan 2006-03. Maria Hellström har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 4.4. Maria Hellström har haft 1 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

9 omdömen om Maria Hellström

Sedan starten hos Reco 2020
Lisa T
Hasta

Hon hade inte informationen och sa fel information hela tiden. Hela affären kändes slarvigt hanterad.

Mei J
Sålde sin bostad med hjälp av Maria Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
Munktorp

* Lätt få kontakt med. Glad o positiv. Kändes som en kunnig mäklare. Tillgänglig i stort sett alltid. * Att anlita mäklare skulle ge fler spekulanter och ett högre pris än utgångspriset tänkte vi. Blev dock ingen budgivning åt det hållet utan vi fick nöja oss med ett prutat lägre pris av endast en spekulant. Kanske Sveriges ekonomi och världsläget spelade roll. * Kan rekommenderas.

Karin L
Solmyra

När jag via hemsidan anmälde intresse för ett fritidshus ringde hon upp inom loppet av fem minuter och hade ett objekt som hon beskrev. Efter en vecka efter vår första kontakt hade vi tittat på huset, blivit förtjusta, bestämt oss och undertecknat kontrakt. Hon har hela tiden funnits tillgänglig och mina förväntningar är fullt ut uppfyllda. Ser fram emot sommaren i vårt nya sommarnöje.

Belma C
Odensvi

Fick bra tips och råd. Bra kommunikation.

Hannele M
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
Stigarna

Hej! Jag har sålt ett dödsbo och har fått hjälp med allt gällande detta! Mycket som jag inte hade kännedom om innan har jag fått hjälp med och det har varit toppen på alla sätt och vis! De har gjort ett fantastiskt jobb för mig och min familj under hela resans gång! Rekommenderas varmt! Hannele Märsylä

Mikaela J
Solmyra

Sommarstuga Super bra på alla sätt vi är hel nöjda

Svar från Maria Hellström

Tack snälla gjorde bara mitt jobb som jag älskar.

Erik H
Köpte sin bostad med hjälp av Maria Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
Hallstahammar

har köpt skogsmark Bra bemötande, kollade upp frågor och återkom med bra svar. Okomplicerat handlingssätt Har inget att anmärka på utan bara positiv erfarenhet av henne.

Jürgen B
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
Skinnskatteberg

Hej, jag sålde ett fritidshus. Min fru och jag hade hela tid jättebra kontakt med mäklaren och har fått mycket information om hela försäljningsprocessen. Förväntning var, få tips och ett bra slutpris. Slutpris var jättebra och min fru och jag är jättenöjda. Vi skulle i alla fall rekommendera Mäklaren från Mäklarhuset. Med vänliga hälsningar Jürgen Beuche

Marie F
Kungsör

Jag har köpt ett radhus. Utmärkt bemötande. Bra info, snabb respons.