Mäklarhuset Arboga

Mäklarhuset Arboga

Välkommen till Mäklarhuset Arboga! Letar du efter bostad i Arboga, Köping, Kolsva, Björkudden, Lunger, Västra Skedvi, Lindesberg eller Skinnskatteberg med omnejd? Tveka då inte att kontakta någon av våra duktiga mäklare. Vi på Mäklarhuset Arboga har lång erfarenhet inom branschen och erbjuder en heltäckande mäklartjänst. ...

43 omdömen om Mäklarhuset Arboga

Lisa T
Hasta

Hon hade inte informationen och sa fel information hela tiden. Hela affären kändes slarvigt hanterad.

Mäklarhuset Örebro
4.8/5 i betyg av 2172 omdömen 4.8 av 2172 omdömen

Enligt min åsikt är Victoria den bästa mäklaren. Hon är både trevlig och en utmärkt lyssnare. Victoria utför sitt arbete på ett mycket profe

Mei J
Sålde sin bostad med hjälp av
Munktorp

* Lätt få kontakt med. Glad o positiv. Kändes som en kunnig mäklare. Tillgänglig i stort sett alltid. * Att anlita mäklare skulle ge fler spekulanter och ett högre pris än utgångspriset tänkte vi. Blev dock ingen budgivning åt det hållet utan vi fick nöja oss med ett prutat lägre pris av endast en spekulant. Kanske Sveriges ekonomi och världsläget spelade roll. * Kan rekommenderas.

Karin L
Solmyra

När jag via hemsidan anmälde intresse för ett fritidshus ringde hon upp inom loppet av fem minuter och hade ett objekt som hon beskrev. Efter en vecka efter vår första kontakt hade vi tittat på huset, blivit förtjusta, bestämt oss och undertecknat kontrakt. Hon har hela tiden funnits tillgänglig och mina förväntningar är fullt ut uppfyllda. Ser fram emot sommaren i vårt nya sommarnöje.

Svensk Fastighetsförmedling Örebro
4.8/5 i betyg av 1118 omdömen 4.8 av 1118 omdömen

Hej! Jag vill verkligen ta tillfället i akt att tacka dig, Sofie Strömqvist för allt ditt engagemang och stöd under hela processen. Du har

Jan olof
Lövboås

En väldigt kompetent och trevlig mäklare som ger allt för kunden. Rebecca har under hela vägen av försäljningen av vårat hus gjort allt för att vi ska ha insikt i hur det går. Mail, sms och telefonkontakt, går alltid att nå henne och om hon inte kan svara direkt återkommer hon så snabbt hon kan. Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Rebecca som mäklare.

Belma C
Odensvi

Fick bra tips och råd. Bra kommunikation.

Fastighetsbyrån Örebro
4.7/5 i betyg av 2167 omdömen 4.7 av 2167 omdömen

Mycket professionellt intryck vid första besöket. Bra upplägg på försäljningen där vi kunde släppa allt och koncentrera oss på att hitta nyt

Sinan M
Kungsör

Rebecca arbetar professionellt och effektivt. Hon hanterade mina och köparens papper galant när jag sålde mitt hus i Valskog.

Timour F
Centrum

Snabb kommunikation, professionellt agerande. Engagerad och hjälpsam.

Svar från Rebecca Hellström

Tack så mycket för den fina recensionen, jag hoppas ni ska trivas i lägenheten! /Rebecca

Hannah N
Sundänge

Har sålt ett fritidshus. Jättetrevlig mäklare. Bra och seriöst bemötande. Rimligt arvode. Vi är nöjda!

Svar från Rebecca Hellström

Tack för din recension, det var roligt att få hjälpa er med den spännande försäljningen och är glad att ni blev nöjda :).

Hannele M
Stigarna

Hej! Jag har sålt ett dödsbo och har fått hjälp med allt gällande detta! Mycket som jag inte hade kännedom om innan har jag fått hjälp med och det har varit toppen på alla sätt och vis! De har gjort ett fantastiskt jobb för mig och min familj under hela resans gång! Rekommenderas varmt! Hannele Märsylä

Robert B
Högfors

Rebecca hjälpte oss att sälja vårt fritidshus. Rebecca är väldigt professionell och överträffade våra förväntningar. Svarar alltid när man ringer. Tog kontakt med myndigheter för att få svar på olika frågor.

Svar från Rebecca Hellström

Tack så mycket för en fin recension, det var roligt att få förtroendet att förmedla erat vackra fritidshus i Högfors! Jag hoppas att ni snart ska hitta ett nytt som ni kan glädjas åt.

Mikaela J
Solmyra

Sommarstuga Super bra på alla sätt vi är hel nöjda

Svar från Maria Hellström

Tack snälla gjorde bara mitt jobb som jag älskar.

Erik H
Köpte sin bostad med hjälp av
Hallstahammar

har köpt skogsmark Bra bemötande, kollade upp frågor och återkom med bra svar. Okomplicerat handlingssätt Har inget att anmärka på utan bara positiv erfarenhet av henne.

Eva Margareta S
Sundänge

Hon sa redan från början att hon var under utbildning. Hon gav ett vänligt intryck, Blev många visningar men vi hade inte prata om vad jag skulle få kvar om jag accepterar ett pris under det jag ville ha.Om vi gjort det hade mitt hus blivit sålt tidigare och troligen blivit budgivning också. Hon borde höra av sig mer, för säljare alltså jag väntar ju på information. Tänkte byta mäklare men tyckte vi hade bra kontakt, men inget hände!!! Nu är det sålt till en som jag hade tipsat om. Så jag är ändå nöjd. Men hoppas hon har lärt sig att kommunikation är viktigt. Jag var ju hennes första kund.

Jacob J

Jag har både köpt och sålt med Matilda och det har varit så smidigt som det kan vara. Rekommenderas!

Sandra B
Söder

Trevlig och gav ett trovärdigt intryck! Köpte en lägenhet och skulle absolut kunna tänka mig att anlita både firman och mäklaren igen när det är dags att sälja.

Andre E
Kungs Barkarö

Rebecca Hellström är en förstklassig mäklare, hon är mycket engagerad och tar hand om alla frågor omedelbart. Webbplatserna och broschyrerna för de hus du representerar är realistiskt utformade och inte alltför tungt redigerade med Photoshop. Turerna hanteras mycket väl och hon ser till att inte alltför många människor finns runt samtidigt. Vi skulle köpa ett hus av henne igen ;-)

Svar från Rebecca Hellström

Thank you for a nice review. It was fun to meet you outside our office and to know that you are happy with the house :)

Camilla B
Kungsör

Hej! Har nyligen fått hjälp utav Matilda Gustavsson att sälja vår villa i Kungsör. Det gick mycket snabbt och över vår förväntan. Hon lade ned ett jättefint arbete med fotografier och en jättefin beskrivning på vår villa varmt och inbjudande. Hon har ett varmt och engagerande sätt att arbeta och lyssnar till oss som säljare hur vi ville ha det på bästa sätt. Vi är mycket tacksamma och önskar henne all lycka till med framtida säljare/köpare. Med Vänliga Hälsningar Camilla o Jacek Bryniarski

Andreas G
Kungsör

Vi är jättenöjda med Matilda! Vi köpte hus genom henne - Alltid snabb respons på samtal och sms, samt väldigt hög servicekänsla! 10 poäng!

Anneli P
Arboga

Jag köpte en lägenhet men använde bara mäklare för pappersarbetet.Väldigt trevlig och hjälpsam.Allt har varit jättebra

Lisa G
Köping

Hej! Jag har precis köpt min egna första lägenhet. Jag fick ett bra o väldigt trevligt välkomnande av Mathilda. Jag hade en del men inte så många förväntningar tex att man skulle med tiden få mer och mer inblick i o med köpet av lägenheten o allt runtikring, men kan ibland tycka det blev lite rörigt via telefon och kände mig lite osäker på vissa saker men då hörde jag av mig till Mathilda. Tyckte Mathilda va väldigt trevlig och bra att prata med o va tydlig i verkligheten när vi pratade. Sammanfattningsvis tyckte...

Emma P
Köping

Matilda hjälpte mig att sälja min 1:a i Köping. Efter att varit i kontakt med ett antal olika mäklare valde jag Matilda mycket på grund av hennes positiva attityd och otroligt vänliga bemötande. Under försäljningsperioden har Matilda varit otroligt hjälpsam, proaktiv och bemötande. Rekommenderas varmt!

Kent W
Lindesberg

Köpte fritidshus, jag blev varmt och trevligt bemött av en ung och vacker kvinna. Hon skötte det på ett mycket seriöst sätt. Är väldigt nöjd med affären

Svar från Matilda Gustavsson

Tack Kent för din fina recension, kul att du är nöjd!

Yagoup A
Söder

Hon är bästa , därför just nu om någon vill ha en lägenhet, jag ska ringa till henne, lycka till Rebecca .

Svar från Rebecca Hellström

Tack för din fina recension och hoppas ni kommer trivas i lägenheten!

Ida L
Östanås

Köpte en bostadsrätt i köping. Rebecca är flexibel, snabb och ger ett trevligt bemötande! Är mycket nöjd med henne som mäklare.

Svar från Rebecca Hellström

Har sett att jag missat svara på din recension här. Tack så mycket för den och jag hoppas att ni trivs bra i lägenheten och fick in diskmaskinen tillslut!

Jürgen B
Skinnskatteberg

Hej, jag sålde ett fritidshus. Min fru och jag hade hela tid jättebra kontakt med mäklaren och har fått mycket information om hela försäljningsprocessen. Förväntning var, få tips och ett bra slutpris. Slutpris var jättebra och min fru och jag är jättenöjda. Vi skulle i alla fall rekommendera Mäklaren från Mäklarhuset. Med vänliga hälsningar Jürgen Beuche

Eva H
Arboga

Hjälpsam utöver vad tjänsten rimligen kan kräva, ödmjuk och mån om sina kontakter, både byggare, köpare och säljare. Jag köper bostadsrätt i nybyggd förening och det är mycket nytt och många frågor från alla möjliga håll. Matilda utger sig inte för att veta mer än hon vet, och hon tar reda på det som är oklart. Toppentjej och kommer att bli kanonmäklare när hon blivit lite mer erfaren. :)

Tusen tack Eva för din fina recension, uppskattas verkligen!! :) / Matilda

Joakim N
Arboga

Matilda hjälpte till med försäljning av mitt torp. Proffsigt, smidigt och med ett fantastiskt trevligt bemötande.

Svar från Matilda Gustavsson

Tack Joakim för det fina omdömet! Ett bra samarbete där du hade en egen köpare och jag hjälpte till med det juridiska, tack för det förtroendet! Hoppas du har haft en fin sommar! / Matilda

Kerstin E
Köpte sitt hus med hjälp av Mäklarhuset Arboga
66.0 m²

Hej! Jag har köpt ett fritidshus. Vi är mycket nöjda med den hjälp som vi fått i samband med husköpet. Vi är lyckliga över att vi äntligen fått vårt sommarhus. Det är rofyllt att se ut över att se sjön och vattnet som ligger stilla och spegelblankt. Tack för hjälpen, som gick snabbt och effektivt, vilket medförde stugan till 1/7 2020.

Daniel K
Brattberget

Sålde hus i Arboga, blev affär före visning tack vare Rebaccas snabba insatser med spekulanter och besiktning. Rätt val att köparen fick delta på besiktningen och själv kunna ställa frågor. Mvh Daniel

Svar från Rebecca Hellström

Tack Daniel för en fin recension! Ha det fint!

Tommy H
Nannberga

Sålde en villa. Rebecca var alltid trevlig och tillmötesgående. Lätt att få kontakt med och svarade snabbt på mail.

Svar från Rebecca Hellström

Tack för din recension, det uppskattas! Hoppas du får en trevlig sommar!

Lars H
Nannberga

Tillgänglig över förväntan. Drev på affären bra. Höll ihop budgivningen väldigt bra. Perfekt upplägg och förberett för betalning och kontraktsskrivande.

Svar från Rebecca Hellström

Hej! Vad kul att ni är nöjda med affären, ha en trevlig sommar!

Mats-ola C
Åbrinken

Försöker på nytt. Kontakten med Rebecca. Rebecca sålde min lägenhet i Arboga. Min uppfattning av Rebecca var att hon trots sin låga ålder var en mycket duktig mäklare Önskar henne en bra fortsättning.

Svar från Rebecca Hellström

Tack Mats-Ola, hoppas du har hunnit börja trivas i din nya lägenhet!

Marie F
Kungsör

Jag har köpt ett radhus. Utmärkt bemötande. Bra info, snabb respons.

Nils-erik L
Köpte en tomt med hjälp av
Ramsnäset

Rebecca är en engagerad person som ligger på och tar reda på saker. Snabba puckar och det gillar jag. Tack för ett bra jobb.

Svar från Rebecca Hellström

Tack för att du tog dig tid och skrev en fin recension och tack själv för förtroendet! Ha en trevlig sommar vid Hjälmaren!

Ni W
Arboga

Jag har köpt en lägenhet. Hon bemött mig med respektfull och en person som man kan lita på. Jag förväntar mig att få mera information för vad jag har köpt och jag fick dessa informationer från henne. Hon svarar gärna alltid frågorna som man ställer och återkommer vidare med mera information.

Svar från Matilda Gustavsson

Tack snälla Ni för att du tog dig tid att skriva en recension! Hoppas du haft en underbar sommar så hörs vi framöver! / Matilda

Sara E
Orkesterdiket

Jag upplevde att mäklaren var mer på säljarens sida då vi försökte förhandla tillträde till huset. Vi upplevde det som att hon lät säljaren diktera villkoren och hoppades på att vi bara skulle anpassa oss. I övrigt var hon väldigt trevlig, men hon hade behövt stå på sig mer.

Svar från Matilda Gustavsson

Tack Sara för omdömet! Tråkigt att ni upplevde det så men jag hoppas att ni är nöjda med slutresultatet och ert nya hus. Önskar er all lycka i framtiden! / Matilda

Hasan K
Söder

Jag och min fru har sålt vår bostadsrätt och köpt hus via samma mäklare . Matilda är trevlig och proffesionell samt väldigt hjälpsam med alla papper osv . Vi är supernöjda!

Svar från Matilda Gustavsson

Tack snälla Hasan att du tog dig tid att skriva en så fin recension! Jag hoppas att ni ska fortsätta trivas i huset. Och tack igen för förtroendet att förmedla eran bostadsrätt. Ha det så bra så hörs vi! / Matilda

Eva Gunilla W
Köpte en tomt med hjälp av
Runna

Blev mycket bra bemött , har även haft telefonkontakt efter köpet av tomt

Svar från Matilda Gustavsson

Tack snälla för ditt fina omdöme! Ser fram emot att se ditt nya hus när det väl står på plats. Ha det så bra så hörs vi framöver! / Matilda

Eduard A
Orkesterdiket

Har sålt vår villa som vi bott I 45 år! Har fått rekommendation av vår granne som använde Matilda och Mäklarhuset . Allt har fungerat enkelt och smidigt! Kan verkligen rekommendera Matilda till alla som funderar på att sälja något!

Svar från Matilda Gustavsson

Tusen tack Eduard för din recension! Och tack så mycket för förtroendet att få hjälpa er med denna process, så tacksam! Ha det så bra så hörs vi framöver. / Matilda

Anna Y
Arboga

Köpt bostadsrätt Mycket trevligt bemötande, engagemang Lite otydlighet mot slutet ang tillträde, dock har Matilda uppvisat stort engagemang och vilja att lösa situationen

Svar från Matilda Gustavsson

Tack Anna för din recension. Tråkigt att det blev som det blev med tillträde men jag hoppas att ni tycker att lösningen blev okej ändå. / Matilda

Olle T
Söder

Bra svar på alla frågor, känndes som hon var påläst, allmänt trevlig ch inte massa "säljarsnack"

Svar från Matilda Gustavsson

Tack snälla Olle för det fina omdömet! Hoppas att du fortfarande trivs i din lägenhet. / Matilda

Pasi S
Nyckelberget

Köpte bostadsrätt i januari -20. Fick ett bra intryck och ett proffsigt bemötande, och trots att Matilda var ny på jobbet så sköttes allt korrekt. Lite roligt att säljaren var italienare och att affären därför genomfördes på engelska. Tufft, men även det klarade hon galant.

Svar från Matilda Gustavsson

Tack snälla för att du tog dig tid att skriva en så fin recension, uppskattas verkligen! Hoppas att du skall fortsätta trivas i lägenheten. / Matilda

Alexandra M
Ladubacksgärdena

Vi sålde en bostadsrätt med hjälp av Matilda Gustafsson. Hennes bemötande var alltid positivt, svarade alltid på frågor oavsett när på dygnet man kontaktade henne. Det fanns inga problem. Bara lösningar. Skötte allt snyggt med bank och tillträde. Mycket smidigt. Hon stöttade oss vid inköp av vårat nya enplanshus, trots att detta såldes av en annan mäklare på samma firma, som inte verkade allt för intresserad av att göra sitt arbete. Tack vare Matilda så blev även det en trevlig upplevelse, trots ointresse av den andra...

Svar från Matilda Gustavsson

Tack Alexandra för dina fina ord, betyder otroligt mycket för mig! Jag hoppas att ni ska fortsätta trivas i ert nya boende men hjälper er mer än gärna om det skulle behövas i framtiden! Ha det så bra så hörs vi :) / Matilda