Mäklarhuset Arboga

Mäklarhuset Arboga

Välkommen till Mäklarhuset Arboga!

Letar du efter bostad i Arboga, Köping, Kolsva, Björkudden, Lunger, Västra Skedvi, Lindesberg eller Skinnskatteberg med omnejd? Tveka då inte att kontakta någon av våra duktiga mäklare. Vi på Mäklarhuset Arboga har lång erfarenhet inom branschen och erbjuder en heltäckande mäklartjänst.

Oavsett om du vill köpa ny bostad eller värdera din bostad så kan vi hjälpa dig. Vårt mål är att göra bostadsmarknaden till en mindre krånglig plats. I och med vår goda lokalkännedom kan vi se till att du kan göra ditt livs kanske största affär på ett så bra sätt som möjligt! Varmt välkommen att kontakta oss!

Läs vad 36 kunder tycker om Mäklarhuset Arboga 2

• sålde sin stuga med hjälp av Rebecca Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    • Sundänge
    2021-06-05
    Har sålt ett fritidshus. Jättetrevlig mäklare. Bra och seriöst bemötande. Rimligt arvode. Vi är nöjda!
    Tack för din recension, det var roligt att få hjälpa er med den spännande försäljningen och är glad att ni blev nöjda :). Rebecca Hellström
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    • Stigarna
    2021-05-20
    Hej!
    Jag har sålt ett dödsbo och har fått hjälp med allt gällande detta! Mycket som jag inte hade kännedom om innan har jag fått hjälp med och det har varit toppen på alla sätt och vis!

De har gjort ett fantastiskt jobb för mig och min familj under hela resans gång!

Rekommenderas varmt!

Hannele Märsylä
  • sålde sin stuga med hjälp av Rebecca Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    • Högfors
    2021-05-10
    Rebecca hjälpte oss att sälja vårt fritidshus.
    Rebecca är väldigt professionell och överträffade våra förväntningar. Svarar alltid när man ringer. Tog kontakt med myndigheter för att få svar på olika frågor.
    Tack så mycket för en fin recension, det var roligt att få förtroendet att förmedla erat vackra fritidshus i Högfors! Jag hoppas att ni snart ska hitta ett nytt som ni kan glädjas åt. Rebecca Hellström
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    • Solmyra
    2021-04-04
    Sommarstuga
    Super bra på alla sätt vi är hel nöjda
    Tack snälla gjorde bara mitt jobb som jag älskar. Maria Hellström
  • köpte sin bostad med hjälp av Maria Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    • Hallstahammar
    2021-02-23
    har köpt skogsmark
    Bra bemötande, kollade upp frågor och återkom med bra svar. Okomplicerat handlingssätt
    Har inget att anmärka på utan bara positiv erfarenhet av henne.
  • sålde sin stuga med hjälp av Mäklarhuset Arboga
    • Sundänge
    2020-12-24
    Hon sa redan från början att hon var under utbildning. Hon gav ett vänligt intryck, Blev många visningar men vi hade inte prata om vad jag skulle få kvar om jag accepterar ett pris under det jag ville ha.Om vi gjort det hade mitt hus blivit sålt tidigare och troligen blivit budgivning också. Hon borde höra av sig mer, för säljare alltså jag väntar ju på information. Tänkte byta mäklare men tyckte vi hade bra kontakt, men inget hände!!! Nu är det sålt till en som jag hade tipsat om. Så jag är ändå nöjd. Men hoppas hon har lärt sig att kommunikation är viktigt. Jag var ju hennes första kund.
  • skrev om Mäklarhuset Arboga
    2020-11-03
    Jag har både köpt och sålt med Matilda och det har varit så smidigt som det kan vara. Rekommenderas!
    2020-11-01
    Trevlig och gav ett trovärdigt intryck! Köpte en lägenhet och skulle absolut kunna tänka mig att anlita både firman och mäklaren igen när det är dags att sälja.
  • köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    • Kungs Barkarö
    2020-11-01
    Rebecca Hellström är en förstklassig mäklare, hon är mycket engagerad och tar hand om alla frågor omedelbart. Webbplatserna och broschyrerna för de hus du representerar är realistiskt utformade och inte alltför tungt redigerade med Photoshop.
    Turerna hanteras mycket väl och hon ser till att inte alltför många människor finns runt samtidigt.
    Vi skulle köpa ett hus av henne igen ;-)
    Thank you for a nice review. It was fun to meet you outside our office and to know that you are happy with the house :) Rebecca Hellström
    2020-10-28
    Hej!
    Har nyligen fått hjälp utav Matilda Gustavsson att sälja vår villa i Kungsör. Det gick mycket snabbt och över vår förväntan. Hon lade ned ett jättefint arbete med fotografier och en jättefin beskrivning på vår villa varmt och inbjudande.
    Hon har ett varmt och engagerande sätt att arbeta och lyssnar till oss som säljare hur vi ville ha det på bästa sätt. Vi är mycket tacksamma och önskar henne all lycka till med framtida säljare/köpare.
    Med Vänliga Hälsningar Camilla o Jacek Bryniarski
  • Andreas G
    köpte sitt hus med hjälp av Mäklarhuset Arboga
    2020-10-28
    Vi är jättenöjda med Matilda! Vi köpte hus genom henne -
    Alltid snabb respons på samtal och sms, samt väldigt hög servicekänsla! 10 poäng!
    2020-10-19
    Jag köpte en lägenhet men använde bara mäklare för pappersarbetet.Väldigt trevlig och hjälpsam.Allt har varit jättebra
    • Köping
    2020-10-17
    Hej! Jag har precis köpt min egna första lägenhet.

Jag fick ett bra o väldigt trevligt välkomnande av Mathilda.

Jag hade en del men inte så många förväntningar tex att man skulle med tiden få mer och mer inblick i o med köpet av lägenheten o allt runtikring, men kan ibland tycka det blev lite rörigt via telefon och kände mig lite osäker på vissa saker men då hörde jag av mig till Mathilda. Tyckte Mathilda va väldigt trevlig och bra att prata med o va tydlig i verkligheten när vi pratade.

Sammanfattningsvis tyckte jag allt va bra och Mathilda va väldigt trevlig och professionell. Med vänlig hälsning, Lisa :-)
    • Köping
    2020-10-16
    Matilda hjälpte mig att sälja min 1:a i Köping. Efter att varit i kontakt med ett antal olika mäklare valde jag Matilda mycket på grund av hennes positiva attityd och otroligt vänliga bemötande. Under försäljningsperioden har Matilda varit otroligt hjälpsam, proaktiv och bemötande. Rekommenderas varmt!
    • Lindesberg
    2020-10-02
    Köpte fritidshus, jag blev varmt och trevligt bemött av en ung och vacker kvinna. Hon skötte det på ett mycket seriöst sätt.
    Är väldigt nöjd med affären
    Tack Kent för din fina recension, kul att du är nöjd! Mäklarhuset Arboga
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    2020-10-02
    Hon är bästa , därför just nu om någon vill ha en lägenhet, jag ska ringa till henne, lycka till Rebecca .
    Tack för din fina recension och hoppas ni kommer trivas i lägenheten! Rebecca Hellström
    • Östanås
    2020-08-10
    Köpte en bostadsrätt i köping. Rebecca är flexibel, snabb och ger ett trevligt bemötande! Är mycket nöjd med henne som mäklare.
    Har sett att jag missat svara på din recension här. Tack så mycket för den och jag hoppas att ni trivs bra i lägenheten och fick in diskmaskinen tillslut! Rebecca Hellström
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    • Skinnskatteberg
    2020-08-02
    Hej,
    jag sålde ett fritidshus. Min fru och jag hade hela tid jättebra kontakt med mäklaren och har fått mycket information om hela försäljningsprocessen.
    Förväntning var, få tips och ett bra slutpris. Slutpris var jättebra och min fru och jag är jättenöjda.
    Vi skulle i alla fall rekommendera Mäklaren från Mäklarhuset.

Med vänliga hälsningar

Jürgen Beuche
    2020-07-04
    Hjälpsam utöver vad tjänsten rimligen kan kräva, ödmjuk och mån om sina kontakter, både byggare, köpare och säljare. Jag köper bostadsrätt i nybyggd förening och det är mycket nytt och många frågor från alla möjliga håll. Matilda utger sig inte för att veta mer än hon vet, och hon tar reda på det som är oklart. Toppentjej och kommer att bli kanonmäklare när hon blivit lite mer erfaren. :)
    Tusen tack Eva för din fina recension, uppskattas verkligen!! :) / Matilda Mäklarhuset Arboga
    2020-07-03
    Matilda hjälpte till med försäljning av mitt torp.
    Proffsigt, smidigt och med ett fantastiskt trevligt bemötande.
    Tack Joakim för det fina omdömet! Ett bra samarbete där du hade en egen köpare och jag hjälpte till med det juridiska, tack för det förtroendet! Hoppas du har haft en fin sommar! / Matilda Mäklarhuset Arboga
    • 66.0 m²
    • Bubbarsbo
    2020-07-01
    Hej! Jag har köpt ett fritidshus. Vi är mycket nöjda med den hjälp som vi fått i samband med husköpet. Vi är lyckliga över att vi äntligen fått vårt sommarhus. Det är rofyllt att se ut över att se sjön och vattnet som ligger stilla och spegelblankt.
    Tack för hjälpen, som gick snabbt och effektivt, vilket medförde stugan till 1/7 2020.
    • Brattberget
    2020-06-27
    Sålde hus i Arboga, blev affär före visning tack vare Rebaccas snabba insatser med spekulanter och besiktning.

Rätt val att köparen fick delta på besiktningen och själv kunna ställa frågor.

Mvh Daniel
    Tack Daniel för en fin recension! Ha det fint! Rebecca Hellström
    • Nannberga
    2020-06-25
    Sålde en villa.

Rebecca var alltid trevlig och tillmötesgående. Lätt att få kontakt med och svarade snabbt på mail.
    Tack för din recension, det uppskattas! Hoppas du får en trevlig sommar! Rebecca Hellström
    • Nannberga
    2020-06-25
    Tillgänglig över förväntan.

Drev på affären bra.

Höll ihop budgivningen väldigt bra.

Perfekt upplägg och förberett för betalning och kontraktsskrivande.
    Hej! Vad kul att ni är nöjda med affären, ha en trevlig sommar! Rebecca Hellström
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    • Åbrinken
    2020-06-24
    Försöker på nytt. Kontakten med Rebecca. Rebecca sålde min lägenhet i Arboga. Min uppfattning av Rebecca var att hon trots sin låga ålder var en mycket duktig mäklare Önskar henne en bra fortsättning.
    Tack Mats-Ola, hoppas du har hunnit börja trivas i din nya lägenhet! Rebecca Hellström
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    2020-06-23
    Jag har köpt ett radhus.
    Utmärkt bemötande.
    Bra info, snabb respons.
  • köpte en tomt med hjälp av Rebecca Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    • Ramsnäset
    2020-06-23
    Rebecca är en engagerad person som ligger på och tar reda på saker.
    Snabba puckar och det gillar jag.
    Tack för ett bra jobb.
    Tack för att du tog dig tid och skrev en fin recension och tack själv för förtroendet! Ha en trevlig sommar vid Hjälmaren! Rebecca Hellström
    2020-06-21
    Jag har köpt en lägenhet. Hon bemött mig med respektfull och en person som man kan lita på. Jag förväntar mig att få mera information för vad jag har köpt och jag fick dessa informationer från henne. Hon svarar gärna alltid frågorna som man ställer och återkommer vidare med mera information.
    Tack snälla Ni för att du tog dig tid att skriva en recension! Hoppas du haft en underbar sommar så hörs vi framöver! / Matilda Mäklarhuset Arboga
    • Orkesterdiket
    2020-06-19
    Jag upplevde att mäklaren var mer på säljarens sida då vi försökte förhandla tillträde till huset. Vi upplevde det som att hon lät säljaren diktera villkoren och hoppades på att vi bara skulle anpassa oss. I övrigt var hon väldigt trevlig, men hon hade behövt stå på sig mer.
    Tack Sara för omdömet! Tråkigt att ni upplevde det så men jag hoppas att ni är nöjda med slutresultatet och ert nya hus. Önskar er all lycka i framtiden! / Matilda Mäklarhuset Arboga
    2020-06-18
    Jag och min fru har sålt vår bostadsrätt och köpt hus via samma mäklare . Matilda är trevlig och proffesionell samt väldigt hjälpsam med alla papper osv . Vi är supernöjda!
    Tack snälla Hasan att du tog dig tid att skriva en så fin recension! Jag hoppas att ni ska fortsätta trivas i huset. Och tack igen för förtroendet att förmedla eran bostadsrätt. Ha det så bra så hörs vi! / Matilda Mäklarhuset Arboga
  • köpte en tomt med hjälp av Mäklarhuset Arboga
    • Runna
    2020-06-18
    Blev mycket bra bemött , har även haft telefonkontakt efter köpet av tomt
    Tack snälla för ditt fina omdöme! Ser fram emot att se ditt nya hus när det väl står på plats. Ha det så bra så hörs vi framöver! / Matilda Mäklarhuset Arboga
    • Orkesterdiket
    2020-06-18
    Har sålt vår villa som vi bott I 45 år!
    Har fått rekommendation av vår granne som använde Matilda och Mäklarhuset .
    Allt har fungerat enkelt och smidigt!
    Kan verkligen rekommendera Matilda till alla som funderar på att sälja något!
    Tusen tack Eduard för din recension! Och tack så mycket för förtroendet att få hjälpa er med denna process, så tacksam! Ha det så bra så hörs vi framöver. / Matilda Mäklarhuset Arboga
    Köpt bostadsrätt
    Mycket trevligt bemötande, engagemang

Lite otydlighet mot slutet ang tillträde, dock har Matilda uppvisat stort engagemang och vilja att lösa situationen
    Tack Anna för din recension. Tråkigt att det blev som det blev med tillträde men jag hoppas att ni tycker att lösningen blev okej ändå. / Matilda Mäklarhuset Arboga
    2020-06-16
    Bra svar på alla frågor, känndes som hon var påläst, allmänt trevlig ch inte massa "säljarsnack"
    Tack snälla Olle för det fina omdömet! Hoppas att du fortfarande trivs i din lägenhet. / Matilda Mäklarhuset Arboga
    • Nyckelberget
    2020-06-16
    Köpte bostadsrätt i januari -20. Fick ett bra intryck och ett proffsigt bemötande, och trots att Matilda var ny på jobbet så sköttes allt korrekt.
    Lite roligt att säljaren var italienare och att affären därför genomfördes på engelska. Tufft, men även det klarade hon galant.
    Tack snälla för att du tog dig tid att skriva en så fin recension, uppskattas verkligen! Hoppas att du skall fortsätta trivas i lägenheten. / Matilda Mäklarhuset Arboga
    • Ladubacksgärdena
    2020-06-16
    Vi sålde en bostadsrätt med hjälp av Matilda Gustafsson. Hennes bemötande var alltid positivt, svarade alltid på frågor oavsett när på dygnet man kontaktade henne. Det fanns inga problem. Bara lösningar.
    Skötte allt snyggt med bank och tillträde. Mycket smidigt.
    Hon stöttade oss vid inköp av vårat nya enplanshus, trots att detta såldes av en annan mäklare på samma firma, som inte verkade allt för intresserad av att göra sitt arbete.
    Tack vare Matilda så blev även det en trevlig upplevelse, trots ointresse av den andra mäklaren.

Jag skulle utan problem använda mig av Matilda Gustafsson som mäklare igen, om vi mot all förmodan skulle få för oss att flytta igen. Hon får mina varmaste rekommendationer.
    Tack Alexandra för dina fina ord, betyder otroligt mycket för mig! Jag hoppas att ni ska fortsätta trivas i ert nya boende men hjälper er mer än gärna om det skulle behövas i framtiden! Ha det så bra så hörs vi :) / Matilda Mäklarhuset Arboga