Mäklarhuset Arboga

Läs vad 19 kunder tycker om Mäklarhuset Arboga

• 2020-08-02

Jürgen B skrev om Maria Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    Hej,
    jag sålde ett fritidshus. Min fru och jag hade hela tid jättebra kontakt med mäklaren och har fått mycket information om hela försäljningsprocessen.
    Förväntning var, få tips och ett bra slutpris. Slutpris var jättebra och min fru och jag är jättenöjda.
    Vi skulle i alla fall rekommendera Mäklaren från Mäklarhuset.

Med vänliga hälsningar

Jürgen Beuche Läs mer
  • 2020-07-04

Eva H skrev om Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
    Hjälpsam utöver vad tjänsten rimligen kan kräva, ödmjuk och mån om sina kontakter, både byggare, köpare och säljare. Jag köper bostadsrätt i nybyggd förening och det är mycket nytt och många frågor från alla möjliga håll. Matilda utger sig inte för att veta mer än hon vet, och hon tar reda på det som är oklart. Toppentjej och kommer att bli kanonmäklare när hon blivit lite mer erfaren. :) Läs mer
    2020-08-03 Matilda G svarar Eva H
    Tusen tack Eva för din fina recension, uppskattas verkligen!! :) / Matilda
  • 2020-07-03

Joakim N skrev om Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
    Matilda hjälpte till med försäljning av mitt torp.
    Proffsigt, smidigt och med ett fantastiskt trevligt bemötande. Läs mer
    2020-08-03 Matilda G svarar Joakim N
    Tack Joakim för det fina omdömet! Ett bra samarbete där du hade en egen köpare och jag hjälpte till med det juridiska, tack för det förtroendet! Hoppas du har haft en fin sommar! / Matilda
  • 2020-07-01

Kerstin E skrev om Mäklarhuset Arboga
    Hej! Jag har köpt ett fritidshus. Vi är mycket nöjda med den hjälp som vi fått i samband med husköpet. Vi är lyckliga över att vi äntligen fått vårt sommarhus. Det är rofyllt att se ut över att se sjön och vattnet som ligger stilla och spegelblankt.
    Tack för hjälpen, som gick snabbt och effektivt, vilket medförde stugan till 1/7 2020. Läs mer
  • 2020-06-27

Daniel K skrev om Rebecca Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    Sålde hus i Arboga, blev affär före visning tack vare Rebaccas snabba insatser med spekulanter och besiktning.

Rätt val att köparen fick delta på besiktningen och själv kunna ställa frågor.

Mvh Daniel Läs mer
  • 2020-06-25

Tommy H skrev om Rebecca Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    Sålde en villa.

Rebecca var alltid trevlig och tillmötesgående. Lätt att få kontakt med och svarade snabbt på mail. Läs mer
    2020-06-26 Rebecca H svarar Tommy H
    Tack för din recension, det uppskattas! Hoppas du får en trevlig sommar!
  • 2020-06-25

Lars H skrev om Rebecca Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    Tillgänglig över förväntan.

Drev på affären bra.

Höll ihop budgivningen väldigt bra.

Perfekt upplägg och förberett för betalning och kontraktsskrivande. Läs mer
    2020-06-26 Rebecca H svarar Lars H
    Hej! Vad kul att ni är nöjda med affären, ha en trevlig sommar!
  • 2020-06-24

Mats-ola C skrev om Rebecca Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    Försöker på nytt. Kontakten med Rebecca. Rebecca sålde min lägenhet i Arboga. Min uppfattning av Rebecca var att hon trots sin låga ålder var en mycket duktig mäklare Önskar henne en bra fortsättning. Läs mer
    2020-06-26 Rebecca H svarar Mats-ola C
    Tack Mats-Ola, hoppas du har hunnit börja trivas i din nya lägenhet!
  • 2020-06-23

Marie F skrev om Maria Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    Jag har köpt ett radhus.
    Utmärkt bemötande.
    Bra info, snabb respons. Läs mer
  • 2020-06-23

Nils-erik L skrev om Rebecca Hellström en del av Mäklarhuset Arboga
    Rebecca är en engagerad person som ligger på och tar reda på saker.
    Snabba puckar och det gillar jag.
    Tack för ett bra jobb. Läs mer
    2020-06-26 Rebecca H svarar Nils-erik L
    Tack för att du tog dig tid och skrev en fin recension och tack själv för förtroendet! Ha en trevlig sommar vid Hjälmaren!
  • 2020-06-21

Ni W skrev om Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
    Jag har köpt en lägenhet. Hon bemött mig med respektfull och en person som man kan lita på. Jag förväntar mig att få mera information för vad jag har köpt och jag fick dessa informationer från henne. Hon svarar gärna alltid frågorna som man ställer och återkommer vidare med mera information. Läs mer
    2020-08-03 Matilda G svarar Ni W
    Tack snälla Ni för att du tog dig tid att skriva en recension! Hoppas du haft en underbar sommar så hörs vi framöver! / Matilda
  • 2020-06-19

Sara E skrev om Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
    Jag upplevde att mäklaren var mer på säljarens sida då vi försökte förhandla tillträde till huset. Vi upplevde det som att hon lät säljaren diktera villkoren och hoppades på att vi bara skulle anpassa oss. I övrigt var hon väldigt trevlig, men hon hade behövt stå på sig mer. Läs mer
    2020-08-03 Matilda G svarar Sara E
    Tack Sara för omdömet! Tråkigt att ni upplevde det så men jag hoppas att ni är nöjda med slutresultatet och ert nya hus. Önskar er all lycka i framtiden! / Matilda

Hasan K skrev om Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
    Jag och min fru har sålt vår bostadsrätt och köpt hus via samma mäklare . Matilda är trevlig och proffesionell samt väldigt hjälpsam med alla papper osv . Vi är supernöjda! Läs mer
    2020-08-03 Matilda G svarar Hasan K
    Tack snälla Hasan att du tog dig tid att skriva en så fin recension! Jag hoppas att ni ska fortsätta trivas i huset. Och tack igen för förtroendet att förmedla eran bostadsrätt. Ha det så bra så hörs vi! / Matilda

Eva Gunilla W skrev om Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
    Blev mycket bra bemött , har även haft telefonkontakt efter köpet av tomt Läs mer
    2020-08-03 Matilda G svarar Eva Gunilla W
    Tack snälla för ditt fina omdöme!
    Ser fram emot att se ditt nya hus när det väl står på plats. Ha det så bra så hörs vi framöver! / Matilda

Eduard A skrev om Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
    Har sålt vår villa som vi bott I 45 år!
    Har fått rekommendation av vår granne som använde Matilda och Mäklarhuset .
    Allt har fungerat enkelt och smidigt!
    Kan verkligen rekommendera Matilda till alla som funderar på att sälja något! Läs mer
    2020-08-03 Matilda G svarar Eduard A
    Tusen tack Eduard för din recension! Och tack så mycket för förtroendet att få hjälpa er med denna process, så tacksam! Ha det så bra så hörs vi framöver. / Matilda

Anna Y skrev om Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
    Köpt bostadsrätt
    Mycket trevligt bemötande, engagemang

Lite otydlighet mot slutet ang tillträde, dock har Matilda uppvisat stort engagemang och vilja att lösa situationen Läs mer
    2020-08-03 Matilda G svarar Anna Y
    Tack Anna för din recension. Tråkigt att det blev som det blev med tillträde men jag hoppas att ni tycker att lösningen blev okej ändå. / Matilda

Olle T skrev om Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
    Bra svar på alla frågor, känndes som hon var påläst, allmänt trevlig ch inte massa "säljarsnack" Läs mer
    2020-08-03 Matilda G svarar Olle T
    Tack snälla Olle för det fina omdömet! Hoppas att du fortfarande trivs i din lägenhet. / Matilda

Pasi S skrev om Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
    Köpte bostadsrätt i januari -20. Fick ett bra intryck och ett proffsigt bemötande, och trots att Matilda var ny på jobbet så sköttes allt korrekt.
    Lite roligt att säljaren var italienare och att affären därför genomfördes på engelska. Tufft, men även det klarade hon galant. Läs mer
    2020-08-03 Matilda G svarar Pasi S
    Tack snälla för att du tog dig tid att skriva en så fin recension, uppskattas verkligen!
    Hoppas att du skall fortsätta trivas i lägenheten. / Matilda

Alexandra M skrev om Matilda Gustavsson en del av Mäklarhuset Arboga
    Vi sålde en bostadsrätt med hjälp av Matilda Gustafsson. Hennes bemötande var alltid positivt, svarade alltid på frågor oavsett när på dygnet man kontaktade henne. Det fanns inga problem. Bara lösningar.
    Skötte allt snyggt med bank och tillträde. Mycket smidigt.
    Hon stöttade oss vid inköp av vårat nya enplanshus, trots att detta såldes av en annan mäklare på samma firma, som inte verkade allt för intresserad av att göra sitt arbete.
    Tack vare Matilda så blev även det en trevlig upplevelse, trots ointresse av den andra mäklaren.

Jag skulle utan problem använda mig av Matilda Gustafsson som mäklare igen, om vi mot all förmodan skulle få för oss att flytta igen. Hon får mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2020-08-03 Matilda G svarar Alexandra M
    Tack Alexandra för dina fina ord, betyder otroligt mycket för mig! Jag hoppas att ni ska fortsätta trivas i ert nya boende men hjälper er mer än gärna om det skulle behövas i framtiden!
    Ha det så bra så hörs vi :) / Matilda
Matilda Gustavsson