Svensk Fastighetsförmedling Arboga

Nygatan 40, 732 30 Arboga — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Arboga!

Här på bobutiken i Arboga hittar du ett kunnigt gäng mäklare som har sålt villor, radhus och bostadsrätter sedan en lång tid tillbaka. Vi vet mycket väl vad både köpare och säljare vill ha!

Vi tillhör en kedja med stor erfarenhet och därför kan du som kund få hjälp med hela bostadsköpet, från värdering till köp eller försäljning. Våra mäklare kan både området och branschen i detalj och hjälper dig alltid så att du får ut det mesta av din bostadsaffär.

Letar du efter en mäklare med koll på läget? Kontakta oss så hjälper vi dig vidare!

Läs vad 171 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Arboga

• Kerstin L

2019-11-29

Kerstin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    En mäklare med god lokalkännedom. Engagerad. Han var bra på att återkoppla. Läs mer
  • 2019-11-28

Rune C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Köpte en fritidsfastighet.
    Trevligt bemötande vid de två visningarna.
    Blev dessutom förevisad området med en biltur, som var både intressant och trevligt, gott initiativ.
    I övrigt väldigt bra bemötande.
    Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-11-27

Linus E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Köpt ett litet jordbruk.
    Väldigt bra bemötade
    Och dom uppfyllde alla förväntningar.
    Duktiga o kunniga mäklare gjorde det till en trygg affär Läs mer
  • 2019-11-25

Ulrika I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi har köpt ett fritidshus. Vi träffade en mäklare på de två visningarna som vi var på. Sedan träffade vi en mäklare när vi skrev papper med säljaren. Vi tyckte mycket bra om mäklaren som var på visningen, o tänkte först att det var negativt med en till mäklare, men även den andra mäklaren kändes väldigt bra o duktig. Läs mer
  • 2019-11-25

Ingvar A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    sålt en bostadsrätt. Bra pch betryggande bemötande av mäklare. Läs mer
  • 2019-11-15

Anders W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Detta var den 4:de affären vi gjorde med Arboga kontoret och som vanligt blev det en snabb, smidig och proffsig affär tack vare deras kunskap och kontaktnät. Jag kommer aldrig använda någon annan än Svensk Fastighetsförmedling Arboga. Läs mer
  • 2019-10-29

Mats A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Köpt fin sommarstuga med strandläge i Hästnäs. Engagerad mäklare som tog sig tid att förmedla våra frågor till sommarstugeföreningens ordförande då svar på dessa var avgörande för köp.
    Agerade resolut under hetsig budgivning.
    Snabb affär som löpt friktionsfritt med både nöjda köpare och säljare. Läs mer
    2019-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mats A
    Tack för omdömet Mats, hoppas att ni kommer att trivas bra i Hästnäs! /Sanna Soininen
  • 2019-10-29

Världsklass! Läs mer
  • 2019-10-25

Eva H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sålt en bostadsrätt
    En bra mäklare med fint bemötande
    Trovärdig o kunnig Läs mer
  • 2019-10-24

August F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sålde lägenhet i Arboga munkgatan 7
    Jag blev bemött bra och allt gick bra
    Sammanfattning posstetivt 10/10 Läs mer

Tack för ert fina omdöme! /Joakim Soininen
  • 2019-09-03

Örjan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Köpt bostad i Medåker

Trevlig och tillmötesgående. Ingen press, inget "säljsnack", man kunde bestämma sig i lugn och ro.
    Processen var ändå kort, från visning till försäljning gick fort.

Har bara köpt hus en gång förut, då från en annan Arbogamäklare (-92), med helt annat bemötande och support. Läs mer
    2019-10-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Örjan M
    Tack för det fina omdömet Örjan, roligt att få hjälpa er med både köp- och säljprocessen /Sanna Soininen

Eva L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sålt en bostadsrätt. Blev bra bemött av mäklaren. Fick alltid tag på mäklaren om jag undrade över något och mäklaren ringde upp för att informera mig. Allt gick smidigt och min lägenhet såldes fort. Läs mer
    2019-10-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Eva L
    Tack för ett gott samarbete Eva! /Sanna Soininen

Linnea J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Hon var jätte snäll, trevlig, rak på sak och snabb på att sälja, hon var jätte effektiv. Läs mer
    2019-10-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linnea J
    Tack för det fina omdömet Linnea, jag hoppas att ni trivs bra i lägenheten /Sanna Soininen

Birgitta M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Ett mkt bra bemötande och alltid tillgängliga.kändes tryggt och säkert.om vi skulle sälja ngtmer skulle vi anlita samma mäklare Läs mer

Julia K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Jag och min sambo har sålt vår lägenhet, Sanna har varit så bra med allt kring arbetet med att sälja vår lägenhet, vi är supernöjda och vi har rekommenderat Sanna till folk i vår närhet! Läs mer
    2019-10-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Julia K
    Tack för de fina orden Julia, hoppas ni trivs bra i nya huset! /Sanna Soininen

Tova B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Köpt villa.
    Mäklaren var duktig på att svara på frågor och fixa svar på frågor hon inte visste svaret på relativt snabbt.
    En lång köpprocess för oss men mäklaren var inte stressande eller påtryckande, snarare lite dålig på att höra av sig och återkoppla. Läs mer
    2019-08-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tova B
    Tack för ert omdöme, då budgivningen startade under utgångspris tog det ett tag innan vi kom upp på en nivå som säljaren ville acceptera. Jag hoppas att ni trivs bra i ert fina hus. /Sanna Soininen

Monica E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Jag har köpt en lägenhet, träffat samma mäklare på fler visningar, hon var mycket vänlig, ingav förtroende. Kan rekommenderas. Läs mer
    2019-10-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Monica E
    Tack för det fina omdömet Monica /Sanna Soininen
  • 2019-08-24

Marko P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Hej,
    Joakim fick sälja min bostadsrätt i Arboga och jag kan skriva bara det bästa om hans arbete.Han är snabbt och väldigt noga med allt arbete som har med försäljning att göra.Han har trevlig och korrekt med sitt handlande.Jag kan ge honom den bästa
    betyg.
    Tack för hans arbete.
    Mvh Marko Läs mer
    2019-09-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marko P
    Tusen tack för det fina omdömet Marko, ett nöje att samarbeta med er! /Joakim Soininen
  • 2019-08-12

Lars L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sålt fritidsfastighet
    Jag är mycket nöjd med bemötandet.
    Mäklaren gjorde allt för att affären skulle gå i lås Läs mer
  • 2019-08-11

Kerstin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sålde fritidshus
    Även när vår ordinarie mäklare hade semester löpte att utan anmärkning
    Bra återkoppling hela tiden och försöker göra det bästa för alla parter
    Trevligt o fint bemötande Läs mer
  • 2019-07-14

Ann Christina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Granliden Arboga

Super proffsigt

Tack för hjälpen Läs mer
  • Per Erik Magnus F

2019-07-12

Per Erik Magnus F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Använde Joakim Soininen när det var dags att sälja huset. Hade tidigare erfarenhet av honom när jag var med och budade på ett annat hus och kände mig då som potentiell köpare extremt nöjd med hans agerande så när jag själv skulle sälja ville jag använda honom.
    Jag uppskattar hans ärlighet och flexibilitet. Han återkopplar snabbt och det känns verkligen som att man kan ringa honom när som helst om några frågor eller funderingar dyker upp.

Han inger det förtroende jag vill ha av en mäklare både som köpare och säljare. Läs mer
    2019-07-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per Erik Magnus F
    Tusen tack för det fina omdömet Magnus, det värmer att höra att du är nöjd med mitt arbete! /Joakim Soininen
  • 2019-06-25

Irene Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sålt fritidhuset Racksätter 2:25 Arboga.
    Ett mycket vänligt bemötande av mäklaren. Tidigare positiv erfarenhet från samma mäklare. Den här gången fick jag dock ligga på för att det skulle bli ytterligare visning av huset samt annonsering i lokaltidning. Objektet fanns ej heller uppsatt på samtliga kontor i KAK vilket jag anser var en miss. Läs mer
  • 2019-06-25

Jarmo B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Jag har både köpt och ska sälja. Jag är jättenöjd med Joakim. Han hållit oss infomerade genom hela äffären. Läs mer
  • 2019-06-24

Caroline K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi köpte en gård ute på landet, Mäklaren var snabb med svar och fixade allt utmärkt. Det blev en väldigt snabb affär, så blev mycket att ordna med fort men allting sköttes över förväntningarna, så bra! Vi är så nöjda! Läs mer
    2019-08-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Caroline K
    Så roligt att höra, tack för det fina omdömet. Jag hoppas att ni kommer att trivas bra på gården /Sanna Soininen
  • 2019-06-24

Ingalill P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Joakim har utfört försäljningen ödmjukt och professionellt av vårt hem sedan 25 år. Han har funnits till hands för att besvara och bemöta de mest underliga och svåra frågor som vi haft under resans gång. Med finess och fingertoppskänsla har han banat väg för oss i en djungel vi förmodligen inte skulle tagit oss igenom utan hans stöd. Läs mer
    2019-06-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ingalill P
    Stort tack för det fina omdömet Ingalill, ett gott samarbete! /Joakim Soininen
  • 2019-06-20

Amelie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Tack Paulina,
    Snabb o smidig försäljning av min lägenhet i Arboga. Läs mer
  • 2019-06-06

Conny E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Hej mina syskon och jag har sålt ett gammalt torp i Lunger
    Och blivit väl bemött av Svensk Fastighetsförmedling
    det gick snabbt och smidigt på alla sätt

vi är mycket nöjda Med vänlig hälsning Conny Läs mer
  • 2019-05-21

Ingemar E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Har sålt fritidshus i Hälarna utanför Arboga.
    Bemötandet var mycket bra.
    Förväntningarna var professionella visningar och bra genomgångar av överlåtelseavtalet. Genomfört på ett bra sätt.
    Kan rekommendera Sv Fastighetsförmedling till andra. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • 2019-05-20

Lars K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sålde ett fritidshus på Hästnäs utanför Arboga. Fastighetsmäklaren Paulina känner området väl, och hade lätt att hitta spekulanter på huset. Vänligt, kunnigt och engagerat bemötande hela tiden. Huset blev sålt snabbt, och vi är nöjda med priset. Läs mer
  • 2019-05-19

Ramon D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi har köpt ett fritidshus , mäklaren tog de mycket lungt o fint o lyssna , hon va mycket trevlig , vi var mycket nöjda Läs mer
    2019-08-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ramon D
    Tack Ramon för det fina omdömet, jag hoppas att ni trivas bra i ert nya hus. /Sanna Soininen
  • 2019-04-29

Eva N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sanna sålde min bostadsrätt hon är kunnig, mycket positiv och vänlig. Läs mer
    2019-08-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Eva N
    Tack Eva för det fina omdömet! /Sanna Soininen
  • 2019-04-08

Åke B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Enkelt och Bekvämt När jag sålde min bostad Läs mer
  • Katarina L

2019-04-06

Katarina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Under tiden vi letat hus har vi träffat dom flesta mäklarna på svensk fastighetsförmedling i Arboga och alltid fått ett bra bemötande och snabba svar på alla våra frågor.
    Kan varmt rekommendera dom allihop!

Nu har vi äntligen hittat vårt hus med hjälp av Sanna. Stort stort tack för hjälpen och tipset! Läs mer
    2019-04-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Katarina L
    Tack för det fina omdömet, så roligt att kunna hjälpa till och jag hoppas att ni ska trivas bra i det nya huset! /Sanna Soininen
  • 2019-03-14

Claes-Göran L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Mycket kunnig att känna in vårt akuta behov av bostad hjälpte oss att köpa fastigheten på Gneisvägen i Arboga. Mycket bra mäklare som på ett kunnigt och erfaret sätt hjälpte oss så vi slapp åla hem de 35 milen tomhänta. Ett varmt tack till alla berörda Läs mer
  • 2019-03-07

Päivi N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Min dotter och hennes sambo fick överta min bostadsrätten till ett förmånligt pris. Vi behövde endast hjälp med att upprätta kontrakten och min mäklare har varit till stor hjälp och alltid med ett väldigt trevligt, professionellt och varmt bemötande. Det har känts tryggt och allt har gått så smidigt och över mina förväntningar. Läs mer
    2019-03-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Päivi N
    Stort tack för de fina orden Päivi, det var ett nöje att hjälpa er med med affären! /Joakim Soininen
  • 2019-02-24

Catharina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Proffsig. Ordning och reda. Han var mäklare även då jag köpte denna bostad, kände förtroende för honom och beslöt anlita honom även vid försäljningen. Läs mer
    2019-03-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Catharina J
    Tack för ditt förtroende Catharina, det var trevligt att hjälpa dig med försäljningen! /Joakim Soininen
  • Gabriela B

2019-02-17

Gabriela B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Jag har köpt och sålt mitt bostadsrätt med samma mäklare och det har varit utmärkt service, det lilla extra! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-04-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gabriela B
    Tack för det fina omdömet och ett gott samarbete Gabriela! /Sanna Soininen
  • 2019-02-15

Emma N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi är jätte nöjda med försäljningen av våra båda fastigheter. Paulina är en klippa som hjälper till & fixar allt som behövs.
    Kanon tjej & vi är jätte nöjda. Hon ställer upp i alla väder & alla tider på dygnet. Vi kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2019-03-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emma N
    Stort tack Emma & Niklas för era fina ord! En glädje att hjälpa er mot ert nya boende. /Paulina
  • 2019-02-08

Andreas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Sålt lgh
    Seriöst och trevligt bemötande Läs mer
    2019-03-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andreas S
    Tack för omdömet Andreas! /Joakim Soininen
  • 2019-02-07

Peter W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Hej!

Allt var helt kanon bra.
    Heja Färjestad Läs mer
    2019-02-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter W
    Tack Peter! Nu satsar vi på en lika bra sommarstugeförsäljning. /Paulina
  • 2019-02-06

Kent E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Köpt ett fritidshus.
    Bemötande och planeringen med visningen var bra.
    Kontakten och besvarande av frågor fungerade.
    Affären gick snabbt och smidigt.
    Summan att allt fungerade bra. Läs mer
    2019-02-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kent E
    Tak för dina ord Kent! Hoppas ni kommer trivas bra med er sjötomt. /Paulina
  • 2019-01-14

Klara J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Underbart bemött av mäklaren, kände sig otroligt trygg, stråla ut ett varme som gjorde en bekväm! Kändes som att man blev väldigt prioriterad!!! Otroligt bra och inte missnöjd någonstans. 10/10 Läs mer
    2019-01-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Klara J
    Tack Klara för det fina omdömet, det värmer att höra. Jag hoppas att du kommer att trivas bra i lägenheten! /Sanna Soininen
  • Billy N

2019-01-07

Billy N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Grymt bra och hjälpsam mäklare.
    Tack för all hjälp sanna känns jätte bra😁
    Lägenheten kmr bli grym Läs mer
    2019-01-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Billy N
    Tack för de fina orden Billy, lägenheten kommer att bli så fin och jag hoppas att du ska trivas som fisken i vattnet! /Sanna Soininen
  • Lotta N

2019-01-03

Lotta N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Jag har köpt 2 hus och sålt ett via er och varit lika nöjd varje gång! Lyhörda och hjälpsamma och inget krångel. Ni är toppen! Läs mer
    2019-02-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lotta N
    Vad roligt att höra Lotta! Tack! Får väl se om vi får göra fler affärer tillsammans framöver :) /Paulina
  • Mikael F

2018-12-18

Mikael F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Vi har sålt vår fina 2:a. Alltid blivit mycket bra bemött av Joakim som fick sälja vår lägenhet. Vi hade en väldig tidspress att sälja då vi redan köpt en annan bostad med villkoret att vår nuvarande bostad skulle bli såld inom en månads tid. Vi hoppades därför på att kunna få vår lägenhet såld inom denna väldigt korta tidsperiod. Joakim gav oss realistiska förväntningar utifrån läget på bostadsmarknaden men resultatet blev över förväntan. Allting gick jättesnabbt vilket var en stor lättnad för oss som redan köpt nytt, vi fick också ett bättre pris än vad vi räknat med så vi är supernöjda.
    Vi skulle verkligen rekommendera Joakim som mäklare, han är väldigt engagerad, trevlig och håller en uppdaterad om hur allting går. Han lyckades få vår lägenhet såld med god marginal😊 För oss innebär Joakims fantastiska arbete med försäljningen av vår lägenhet att vi faktiskt kan flytta till vårt hus. Köpet av huset hade nämligen hävts om vi inte hade lyckats sälja lägenheten inom angiven tid. Så tusen tack för det! Läs mer
    2018-12-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mikael F
    Tusen tack för det fina omdömet, det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen! Nu kan ni fokusera på det nyinköpta huset! :) /Joakim Soininen
  • Susanne B

2018-12-13

Susanne B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Arboga
    Engagerad, proffsig, lätt att få kontakt med..
    Hur bra som helst på alla sätt! Läs mer
    2018-12-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Susanne B
    Tack Susanne för det fina omdömet! /Joakim Soininen