Emil Borgemo

Emil Borgemo

Emil Borgemo är mäklare på Mäklarhuset Kalmar & Torsås

Emil Borgemo har varit registrerad mäklare sedan 2013-07. Emil Borgemo har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 69 omdömen med ett betyg på 4.9. Emil Borgemo har haft 45 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-11

Läs vad 69 Läs vad Emil Borgemo

• Katarina P
    köpte sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    • Torsås
    2022-11-16 Verifierad kund
    Vi kunde inte haft bättre mäklare.
    Emil har hjälp oss på alla vis vi behövde, även om jag bor i Spanien, så har jag känt mig delaktig i visningar etc.
    Han har alltid besvarat alla mina frågor som jag har haft angående objektet.

Det kändes väldigt tryggt som köpare att ha Emil med oss på vår resa.
    Tack så mycket Katarina för den fina rekommendationen. Önskar er stort lycka till med det nya fritidshuset och jag hoppas ni ska trivas. Emil Borgemo
  • köpte sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    • Söderåkra
    2022-10-27 Verifierad kund
    Emil är en mycket trevlig mäklare som har ett lugn och en stabilitet över sig. Det var inga problem att tidigarelägga en visning och han hade möjlighet att möta oss senare på kvällen när vi skulle skriva på pappren. Vi gillar att vi fick möjlighet att gå runt i huset i lugn och ro och Emil var uppmärksam om vi hade frågor men lät oss också känna in rummen själva vilket kändes bra.
    Emil var väl påläst på huset och gav oss en mycket bra upplevelse genom hela köpet. Vi känner oss trygga med Emil som mäklare.
    Tack så mycket Stina för det fina omdömet. Önskar er stort lycka till nu med ert nya fina hus. Emil Borgemo
    • Bergkvara
    2022-10-23 Verifierad kund
    Lugn och trevlig. Tillmötesgående och flexibel med tider för visning och vidare kommunikation mellan köpare och säljare. Inte för framfusig vilket är positivt.
    Stort tack Erik för rekommendationen. Hoppas ni ska trivas nu i ert nya fina hus! Emil Borgemo
  • Tommy Werner N
    sålde sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    • Bergkvara
    2022-10-21 Verifierad kund
    Vi har från första mötet med Emil blivit väldigt bra bemötta. Då det är första gången vi skulle sälja ett hus var vi lite oroliga. Men Emil levde upp till våra förväntningar. Nu när huset är sålt så väntar vi på att överlåta till dom nya ägarna. Vi är jättenöjda.
    Stort tack Tommy för det fina omdömet och för förtroendet att få förmedla ert fina hus. Önskar er stort lycka till med flytten och med er nya bostad. Emil Borgemo
    • Stenskallehult
    2022-08-05 Verifierad kund
    He is very cooperative and good at dealing.
    Thank you for review. Hope you enjoy staying in your new house! Emil Borgemo
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Borgemo en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    • Torsås centralt
    2022-07-23 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande.
    Trevlig och kunnig inom området.
    Haft bra tålamod
    Tack Rasmus för omdömet. Önskar dig stort lycka till nu med din nya lägenhet. Hoppas du ska trivas! Emil Borgemo
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Borgemo en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    • Skälby
    2022-07-23 Verifierad kund
    Jag är väldigt nöjd med Emil som mäklare. Han hjälpte mig snabbt när lägenheten behövde komma ut på marknaden. Han bokade snabbt in fotografering och försäljningen kunde ske på ett smidigt sätt. Han kunde även anpassa visningstider till de som var intresserade men som var upptagna på den ordinarie visningstiden. ⭐⭐⭐⭐⭐
    Stort tack Lisa för omdömet och för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen. Önskar er all lycka till nu med flytten och ert nya fina hus. Emil Borgemo
  • sålde sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    • Ljungbyholm
    2022-07-14 Verifierad kund
    Lugn o trevlig person .alllt fungerade till fullo.
    Tack Kjell för omdömet och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av huset. Emil Borgemo
    • Hulekvill
    2022-06-03 Verifierad kund
    Emil har varit tillmötesgående o tillgänglig. Han har ett bra bemötande.
    Stort tack Rickard för rekommendationen. Önskar er lycka till nu med det nya huset och hoppas ni ska trivas! Emil Borgemo
    • Påryd
    2022-05-31 Verifierad kund
    Vi blev väl bemötta av Emil. En väldigt seriös mäklare som lyssnade på våra behov och önskningar.
    Försäljningen av vårat hus sköttes exemplariskt och gick väldigt fort.
    Rekommendera verkligen denna mäklare.
    Tack Patrick för det fina omdömet och rekommendationen. Stort tack för förtroendet att få ta hand om er försäljning. Önskar er lycka till nu med ert nya hus! Emil Borgemo