Alla kategorier Övrigt Skåne Malmö Mäklarhuset Malmö Limhamn

Mäklarhuset Malmö Limhamn

Linnégatan 22, 216 14 Malmö — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Läs vad 6 kunder tycker om Mäklarhuset Malmö Limhamn

• Camilla  J
    Camilla J skrev om Mäklarhuset Malmö Limhamn
    Oerhört oproffsig mäklare som känns som man blir lurad av som köpare. Känns som priset trissa upp av falska bud.
  • Robert D
    Robert D skrev om Mäklarhuset Malmö Limhamn
    jeg skulle sælge min bostad.
    havde kontakt med Helena som var top proffecionel og et super godt samarbejde fra første dag....
    Helena fik solgt bostaden til aftalt tid og aftalt belob samt med den god kontakt mellem mig som sælger og køberen.
  • Maria E
    Maria E skrev om Mäklarhuset Malmö Limhamn
    Utmärkt effektiv och personlig service. Verkligen hur nöjd som helst. Kan varmt rekommendera Mäklarhuset Limhamn!
    Maria Josephson
  • Elin L
    Elin L skrev om Mäklarhuset Malmö Limhamn
    Oerhört oproffsigt i sitt agerande. Hade 3 olika mäklare på 3 månader inom samma firma. Ingen gav den andra info om vad som hänt i mitt ärende. Dem lyckades sälja lägenheten, men inte ens då kändes mäklaren engagerad.
  • Dödsboet Efter Sten Sture W
    Dödsboet Efter Sten Sture W skrev om Mäklarhuset Malmö Limhamn
    Jag företräder ett dödsbo, som sålt en fastighet i Malmö. Från Mäklarhuset har jag från allra första stund fått bästa möjliga och professionella hjälp. Jag skulle varmt rekommendera Mäklarhuset för mina vänner och affärskontakter.
  • Karolina L
    Karolina L skrev om Mäklarhuset Malmö Limhamn
    Av olika anledningar litade jag inte på den mäklaren som vi köpte huset av. Bl.a. fick vi inte komma på förhandsvisning men fick sedan veta att det var nära att huset gick innan visning av en som varit på förhandsvisning.

Linnégatan 22, 216 14 Malmö