Isabella Lindell

Isabella Lindell

Isabella Lindell är mäklare på Mäklarhuset Spånga

Isabella Lindell har varit registrerad mäklare sedan 2019-03. Isabella Lindell har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 4.7. Isabella Lindell har haft 9 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 72% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-02 - 2021-07

Läs vad 7 Läs vad Isabella Lindell

• Solhem - Spånga
    2021-06-27
    Väldigt kunnig och trevlig i sitt bemötande. Mycket hjälpsam! Mvh Annicka
    • Solhem - Spånga
    2021-06-24
    Jag anlitade Isabella för att sälja min lägenhet. Hon var pålitlig, lyhörd och professionell. Hon var engagerad och hade en kontinuerlig dialog med mig, säljaren. Utöver det så är hon charmig och social.
    • Jakobsberg
    2021-06-12
    Hej
    Hon är positiv och mycket samarbetsvillig, svarar på på frågor om lägenheten i all öppenhet och trovärdighet och så snart som möjligt.
    Mohamd
    • Spånga - Solhem
    2021-05-31
    Jag har köpt en lägenhet i området Spånga och min övergripande erfarenhet av Isabella är mycket bra. Mycket hjälpsam, särskilt för mig att det här är första gången jag köper ett hus.
    • Spånga - Solhem
    2021-05-29
    En genuin mäklare som lyssnar och förstår kundens behov och önskemål.
    • Sundby/Spånga
    2021-05-03
    Köpt en trea i Spånga
    Vänlig och positiv
    Ja
    Genomgående positivt
    • Runby
    2021-03-20
    Det är såhär alla mäklare borde vara. Lyhörda och ödmjuka med en fantastisk inställning till sitt jobb. Jag kände mig trygg genom hela processen. I en annorlunda värld levererade hon en perfekt genomförd försäljning. Motsvarade och toppade alla mina förväntningar!
    Min lilla etta har ny ägare tack vare Isabella. Det känns fint!