Gabriella Fridh

Gabriella Fridh

Gabriella Fridh är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Gabriella Fridh har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Gabriella Fridh har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 36 omdömen med ett betyg på 5.0. Gabriella Fridh har haft 29 försäljningar sen 2020-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-06 - 2021-05

Läs vad 36 Läs vad Gabriella Fridh

• Sala backe
    2021-06-15
    Hon är noggrant och hon mycket kunnig, hon gör sit job bra
  • sålde sitt hus med hjälp av Gabriella Fridh en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Alunda
    2021-06-09
    Jag har precis sålt mitt fritidshus och med hjälp av Gabriella så gick det väldigt snabbt och smidigt! Hela processen sköttes proffsigt och med snabb och tydlig kommunikation.
    Tack Per, det har vart väldigt trevlig att samarbeta med dig! Ha en underbar sommar nu! Gabriella Fridh
    2021-06-05
    Jag köpte en lägenhet av Gabriella i centrala Uppsala och hon gav direkt ett seriöst intryck av sig själv, om lägenheten och området. Om man vill ha en förtroende ingivande mäklare som är flexibel och blixtsnabb på att återkomma till sina kunder så rekommenderar jag Gabriella starkt!
    Tack Filip för de fina orden! Lycka till nu med renoveringarna och jag kommer gärna förbi när du är klar! Gabriella Fridh
    2021-05-21
    Bostadsrätt 1:a
    Proffsigt bemötande. Träffade flera mäklare och gillade verkligen att hon fokuserade på sina egna egenskaper istället för att berätta nackdelar med andra mäklare. Försäljningen gick smidigt och hon var tillgänglig alltid.
    Tack Jakob för rekommendationen, och tack för uppmuntrandet att fortsätta köra mitt race! Gabriella Fridh
    • Uppsala
    Portalgatan 67 Uppsala

Professionell, kunnig, vänlig och mycket snabb mäklare!
    Tack så mycket Susan för de varma orden! Gabriella Fridh
    • Gränby
    2021-05-19
    Har sålt bostadsrätt i Uppsala. Det var en lång process men Gabriella gav aldrig upp utan peppade och stöttade mig hela vägen till försäljning and beyond! Hon har hela tiden varit lyhörd för mina behov och frågor som dyker upp som första gångsäljare. Mina förväntningar på en engagerad, professionell och trevlig person har verkligen möts. Även nu när jag letar nytt boende fortsätter Gabriella vara ett stöd för mig. Skulle varmt rekommendera henne!
    Tack Linda! Nu hoppas vi bara att nästa boendet snart är ditt! Gabriella Fridh
    2021-05-19
    Mycket professionell och sympatisk framtoning när vi köpte en 1:a i centrala Uppsala
    Tack så mycket Viveca, det var trevligt att träffa er. Vi ses på tillträdet! Gabriella Fridh
    • Gränby
    2021-05-10
    Bostadsrätt
    Proffsigt och vänligt bemött, informativ och hjälpsam med alla mina frågor och funderingar.

Upplevde Gabriella som en jordnära och vänlig person.
    Vi delade gemensamma intressen och hade trevliga samtal.
    Hon var noga med att gå igenom allt och jag kände mig trygg som första gångs köpare och rekommenderar henne varmt för framtida kunder.
    Tack för omdömet Haynoosh, och grattis till första bostadsköpet! Vi ses på tillträdet. Gabriella Fridh
    2021-04-26
    Ordentlig, duktig, inlyssnande ,jobbar hårt och får resultat Rakt igenom klockren!
    Tack för de fina orden Johannes! Gabriella Fridh
    • Centrum
    2021-04-09
    Har köpt en bostadsrätt i Uppsala centrum, Kungsgatan.
    Gabriella är professionell, tillgänglig, snabb, tillmötesgående, flexibel och trevlig!

Från förhandsvisning till kontraktsskrivning tog det 24 timmar. Detta på skärtorsdagen och långfredagen! Fantastisk service.

Vi kan verkligen rekommendera Gabriella!
    Tack för den fina rekommendationen Bengt. Det blev en annorlunda påsk i år men lika roligt det! Vi ses på tillträdet, allt gott! Gabriella Fridh