Gabriella Fridh

Gabriella Fridh

Gabriella Fridh är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Gabriella Fridh har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Gabriella Fridh har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 16 omdömen med ett betyg på 5.0. Gabriella Fridh har haft 19 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 16 Läs vad Gabriella Fridh

• 2020-11-03
    Köpte lägenhet tillsammans med min dotter. Vi gick på en förhandsvisning och fick direkt en bra uppfattning om Gabriella. Vi hade frågor som vi snabbt fick svar på och vi fick rakt igenom ett professionellt bemötande hela vägen till kontraktskrivning.
    Johan H
  • 2020-10-29
    Köpt bostad via Gabriella och Malin. Supersmidig hantering och inget strul. Tillgänglighet i världsklass.
    Sebastian T
    • 1.5:a
    • 50.0 m²
    • Fålhagen
  • 2020-10-22
    Köpte min första bostadsrätt med hjälp av Gabriella. Hon är kunnig, tillmötesgående och återkopplar snabbt vid frågor och funderingar. Väldigt nöjd!
    Linnéa H
    Linnéa H
  • 2020-10-21
    Sålde min 1 ROK i Uppsala, bara positiva saker att säga om Gabriella, stark rekommendation.
    Johan B
    Johan B
  • 2020-10-21
    Gabriella guidade oss som förstagångsköpare av en lägenhet genom hela processen på ett sätt som gjorde att vi kände oss trygga och sedda. Hon gav oss råd och svarade på våra många frågor. Vi är mycket nöjda!
    Cecilia H
    • 3:a
    • 79.0 m²
    • Höganäs
  • 2020-08-18
    Köpte en lägenhet Snabb respons, flexibel, tillmötesgående och vänlig. Mycket nöjd!
    Gudrun D
    • 3:a
    • 69.0 m²
  • 2020-08-15
    Jag sålde en tvåa i nybyggda Rosendal sydost om Uppsala centrum. Jag hade försökt sälja min lägenhet 6 månader tidigare med dåligt resultat och letade därför efter en ny mäklare. Jag kontaktade Gabriella då hon nyligen sålt en lägenhet i samma hus till ett bra pris, det första intrycket över telefon var mycket bra och jag valde att byta till Gabriella och Mäklarhuset direkt. Försäljningen gick bra och jag sålde till ett helt okej pris utifrån rådande marknadsläge. Mitt positiva intryck av Gabriella har förstärkts efter en mycket bra dialog angående styling, annonsen och därefter hur försäljningen gick. Mitt intryck är även att Gabriella gjort det lilla extra för att lägenheten skulle se bra ut vid visningarna även när jag själv inte kunde åka till lägenheten och förbereda. Sammantaget är jag mycket nöjd med vår dialog och sammarbete!
    Philip H
    Philip H
    • 2:a
    • 48.0 m²
  • 2020-07-25
    Gabriella är trevlig och representativ och jobbar verkligen "på vår sida". Jag ska gärna rekommendera henne till andra som ska sälja sin bostad
    Ulf B
    Ulf B
    • 101.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Gabriella Fridh en del av Mäklarhuset Uppsala
  • 2020-06-18
    Professionellt bemötande. Bra och kontinuerlig kommunikation om hur allt framskred.
    Lena S
    • 4:a
    • 104.0 m²
    • Industristaden/Kungsängen
  • 2020-05-11
    Gabriella hjälpte mig att sälja min tvåa på 48 kvadrat. Proffsig, tillgänglig, effektiv och rak. Trevlig på precis rätt sätt. Rekommenderar varmt!
    Sara L
    • 2:a
    • 48.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Fridh en del av Mäklarhuset Uppsala

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte