Gabriella Fridh

Gabriella Fridh

Gabriella Fridh är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Gabriella Fridh har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Gabriella Fridh har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 171 omdömen med ett betyg på 4.9. Gabriella Fridh har haft 51 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

171 omdömen om Gabriella Fridh

Sedan starten hos Reco 2019
Neil O
Köpte sitt hus med hjälp av Gabriella Fridh en del av Mäklarhuset Uppsala
Årsta

Jättebra att ha att göra med. Trevlig och pålitlig,

Ulrika A
Sålde sitt hus med hjälp av Gabriella Fridh en del av Mäklarhuset Uppsala
Årsta

Seriös, noggrann och informativ.

Umut C
Skrev om Gabriella Fridh en del av Mäklarhuset Uppsala

Gabriella har varit fantastisk och hon svarade snabbt till mig och min sambo när vi hade frågor. Hon berättade detaljer i lätt sätt.

Gabriella F gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ebba B
Luthagen

Gabriella har varit fantastisk. Flexibel, extremt tillgänglig och proffsig. Värderingen var ärlig och visade sig vara spot on. Under processen har hon gjort det yttersta för att förenkla och optimera försäljningen då jag själv var på distans. Kunde lösa problem på kort notis, plocka lite saker och hålla nycklar. En pålitlig och mycket erfaren mäklare. Hon bevisade gång på gång att jag kunde lita på henne vad gällde beslut.

Svar från Gabriella Fridh

Åter igen, tusen tack för det otroligt fina omdömet!

Lisa Ä
Luthagen

Vi blev väldigt trevligt bemötta, och jag uppskattade att hon var rak och ärlig, vilket också var våra förväntningar. Hon gav bra tips på hur vi skulle gå till väga.

Svar från Gabriella Fridh

Tack Lisa för ert fina omdöme! Nu ser vi fram emot tillträdet och jag hoppas du kommer stormtrivas i ditt nya hem!

Kathrin N
Centrum

Gabriella är otroligt trevlig och tillmötesgående. Hon är också väldigt tydlig vilket ger stor trygghet genom hela processen. Vi har haft kontakt med henne både i rollen som köpare och säljare - vi uppskattade henne i alla lägen.

Svar från Gabriella Fridh

Tusen tack Kathrin för det fina omdömet! Jag vill även tacka er för förtroendet och tålamodet att få till en bra affär!

Carina R
Nyby

Lugn, trevlig och intresserad även av köparens situation. Snabba svar på våra frågor och lätt att prata med. Känns som hon tar våran upplevelse på allvar, och har goda råd även i utkanten av affären.

Svar från Gabriella Fridh

Tack Carina! Roligt att höra att ni uppskattar rekommendationen som ligger utanför affären. För min del är det viktigt att dela med mig av den kunskap och erfarenhet jag besitter.

Ida R
Fålhagen

Jag tycker att det var väldigt enkelt att ha att göra med Gabriella. Hon är väldigt trevlig, glad och proffesionell. Hon visar stor förståelse för kunden och hon har gjort oss mer än nöjda med vår försäljning. Jag kan varmt rekommendera Gabriella vidare!

Svar från Gabriella Fridh

Tusen tack Ida! Det var roligt att få hjälpa er och att det gick så pass snabbt på denna marknad!

Maja J
Södra Rosendal

Proffsigt, trevligt, smidigt och bra resultat.

Svar från Gabriella Fridh

Tack Maja och tacka din respektive för den fina rekommendationen!

Augustin C
Norra Rosendal

Gabriella är väldigt hjälpsam och svarar väldigt snabbt. Hon är en väldigt trevlig person.

Svar från Gabriella Fridh

Tack Agustin, jag hoppas ni kommer stormtrivas i den nya lägenheten och i Uppsala!