Gabriella Fridh är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Gabriella Fridh har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Gabriella Fridh har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 105 omdömen med ett betyg på 4.9. Gabriella Fridh har haft 70 försäljningar sen 2021-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-06 - 2022-05

Läs vad 105 Läs vad Gabriella Fridh

2022-06-20 Verifierad kund
    Gav ett mycket kompetent och trevligt intryck. Tog dig tid att lyssna och svara på frågor.
    Tack Josefin! Jag hoppas ni kommer trivas i nya boendet! Vi ses på tillträdet! Gabriella Fridh
    • Luthagen / Stabby
    2022-06-20 Verifierad kund
    Glad och positiv. Informativ och lyhörd.. överträffade våra förväntningar på en mäklare.
    Tack Nicke! Roligt att höra, och ni som ändå träffat en del mäklare de senaste månaden! Det värme! Gabriella Fridh
  • Minna H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Fridh en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Luthagen / Stabby
    2022-06-20 Verifierad kund
    Fick hjälp att sälja min lägenhet i Luthagen av Gabriella.
    Otroligt bra mäklare som gjorde det där lilla extra och var verkligen proffs på sitt yrke. Alltid tillgänglig och höll mig uppdaterad hela tiden. Jag kände mig trygg hela vägen. Tack Gabrilla!
    2022-06-20 Verifierad kund
    Gabriella var trevlig, tillgänglig och tillmötesgående. Hon svarade på alla frågor vi hade, och gjorde det trots distanspåskrivning med fullmakt väldigt tydligt vad som var vad i kontraktskrivningen.
    2022-06-19 Verifierad kund
    Mycket professionell i sin roll.
    - Snabb och saklig återkoppling
    - God förståelse för vilka förutsättningar som gäller för stunden och förmåga att anpassa sig därefter
    - Observerar relevanta detaljer och lämnar inget åt slumpen.
    - Har det lilla extra som krävs för att positionera sig när konkurrensen är stor
    2022-06-03 Verifierad kund
    Gabriella har hjälpt oss på bästa sätt. Mycket lättsam o trevlig. Försäljningen av lägenheten gick mycket smidigt o vi fick följa budgivningen på telefonen som var intressant. Kan varmt rekommendera henne.
    2022-06-03 Verifierad kund
    . Mycket bra bemötande,glad och positiv mäklare. Högsta betyg vi är. Mycket nöjda.
    2022-06-01 Verifierad kund
    Gabriella är en väldigt proffsig och trevlig mäklare. Jag och min blivande sambo köpte nyss vår första bostad och vi blev bemötta på bästa möjliga sätt. Kan inte sätta annat betyg än 5/5!
    • Årsta
    2022-06-01 Verifierad kund
    Hon var utmärkt och super duktig
    Tack Zohreh! Snart får du njuta av den soliga uteplatsen! Gabriella Fridh
    • Löten
    2022-05-16 Verifierad kund
    Gabriella har bemött oss på ett väldigt bra och trevligt sätt. Hon har gett snabba svar på mail. Hon har varit hjälpsam och tydlig med vad som ska göras. Gabriella är en väldigt bra och proffsig mäklare!
    Tack så mycket för det fina omdömet Helena!
    Nu hoppas vi att sommaren är lång och solig innan tillträdet :)