Gabriella Fridh
Registrerad mäklare sedan 2017-07-05
Aktiv på Reco.se sedan 2019-10-07
2019-07 - 2020-06

Läs vad 8 Läs vad Gabriella Fridh

• Lena S sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Fridh en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-06-18

4:a
    Industristaden/Kungsängen
    Professionellt bemötande. Bra och kontinuerlig kommunikation om hur allt framskred. Läs mer
    Gabriella F gillar detta
  • Sara L sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Fridh en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-05-11

2:a
    Uppsala
    Gabriella hjälpte mig att sälja min tvåa på 48 kvadrat. Proffsig, tillgänglig, effektiv och rak. Trevlig på precis rätt sätt. Rekommenderar varmt! Läs mer
    Gabriella F gillar detta
  • Marcus B sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Fridh en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-05-05

3:a
    Industristaden/Kungsängen
    Vi sålde vår trea i industristaden. Gabriella var mycket kompetent och ledde oss tryggt igenom hela processen. Läs mer
    Gabriella F gillar detta
  • Thomas O köpte sitt hus med hjälp av Gabriella Fridh en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-14

Vänge
    Köpt Villa. Otroligt kunnig och proffsig. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Kikki F sålde sitt hus med hjälp av Gabriella Fridh en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-14

Vänge
    Vi sålde villa på landet. Det blev ett proffsigt bemötande med stor kunnighet och driv som gjorde att affären genomfördes på kort tid. Gabriella och assisterande mäklaren Malin uppvisade lyhördhet och vi kände oss helt trygga med deras hjälp. Vi är mycket nöjda med den hjälp vi har fått och vi är också nöjda över försäljningsresultatet! Det blev bättre än vi hade förväntat oss.
    Vi uppskattar verkligen att det var 2 mäklare involverade vilket behövdes bla vid visningen.
    Det känns tryggt och bra att ha tillgång till Gabriella under hela processen, även inför avslut av affären!
    Vi är jättenöjda med Gabriella och Malins insatser!! Läs mer
  • Balder I köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriella Fridh en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-01-19

Främre Luthagen
    Gabriella var mycket professionell och ärlig! Flexibel när det kommer till tider för visningar, ärliga svar på frågor samt väldigt trevlig. Gabriella rekommenderas! Läs mer
  • Joakim B skrev om Gabriella Fridh en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-12-02

Jättebra mäklare! Mycket lyhörd och trevlig! Läs mer
  • Mikael C skrev om Gabriella Fridh en del av Mäklarhuset Uppsala

2019-11-25

Köpte en Bostadsrätt med hjälp av Gabriella, som var supertrevlig och behjälplig i alla lägen samt visade stort engagemang! 5/5. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Uppsala

Katarina Wiksell