Gabriella Fridh

Gabriella Fridh

Gabriella Fridh är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Gabriella Fridh har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Gabriella Fridh har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 134 omdömen med ett betyg på 4.9. Gabriella Fridh har haft 61 försäljningar sen 2022-03 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-03 - 2023-02

134 omdömen om Gabriella Fridh

Sedan starten hos Reco 2019
    • Nyby
    2023-03-17 Verifierad kund
    Jag är jättenöjd med Gabriella som mäklare! Hon är trevlig, professionell, lättillgänglig och gjorde hela processen smidigt.
    Tack Heléne för både förtroende och de varma orden! Gabriella Fridh
    • Höganäs/Centrum
    2023-03-02 Verifierad kund
    Toppen! Har inget att klaga på, Gabriella har hjälpt oss med allt och lite till. Alltid tillgänglig för alla frågor, stora som små.
    Tack Matilda, och tack för det fortsatta förtroendet! Gabriella Fridh
    2023-02-25 Verifierad kund
    Jag blev bemött på bästa sätt av Gabriella. Alltid glad, positiv och hjälpsam! Hon levde upp till alla mina förväntningar om inte mer. En toppen mäklare helt enkelt som jag rekommenderar till alla som vill sälja eller köpa bostad.
    Tusen tusen tack för de fina orden Emilia, och tack för förtroendet! Gabriella Fridh
    2023-02-25 Verifierad kund
    Bra mäklare! Tydlig, trevlig och lätt att ha att göra med.
    Tack David för rekommendationen! Nu hoppas vi att våren och tillträdet kommer med springande fart. Gabriella Fridh
    • Höganäs/Fålhagen
    2023-01-25 Verifierad kund
    Gabriella är engagerad och en proffsig mäklare. Rak och tydlig!
    Har hela tiden informerat oss om läget både före och efter visningar.
    Kort och gott en mäklare att rekommendera:)
    Tack Carina för rekomendationen och tack så mycket för ert förtroende! Gabriella Fridh
    2023-01-23 Verifierad kund
    Gabriella är en ansvarsfull och trevlig person som tar sitt uppdrag på alvar.
    Vi blev uppdaterade om alla steg i försäljningen och hon svarade på alla vara frågor.
    Vi skulle rekommendera henne varmt till alla som skulle sälja sin bostad.
    Tusen tack Filip för de fina orden! Jag är glad att er försäljning blev så lyckad. Gabriella Fridh
    2023-01-12 Verifierad kund
    Fint bemötande och proffsigt hela vägen till köp.
    Tack Maria! Vi ses på tillträdet! Gabriella Fridh
    • Alunda
    2022-11-30 Verifierad kund
    Rekommenderar verkligen Gabriella, allt gick så smidigt och snabbt från början till slut. Mycket nöjda!
    Tusen tack Cecilia, jag är så glada att vi hittade en köpare på så kort tid på denna marknad! Vi ses efter årsskiftet! Gabriella Fridh
  • Bror Erik Tobias N
    sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Fridh en del av Mäklarhuset Uppsala
    2022-11-24 Verifierad kund
    Gabriella har varigt väldigt bra på att hantera förväntningar under en period då marknaden varit minst sagt skakig!
    Tack Tobias, och tusen tack för förtroendet! Gabriella Fridh
    2022-11-11 Verifierad kund
    Som första gångs köpare är jag hel nöjd med Gabriellas insats. Hon var tydlig under hela förmedlings processen.
    Jag kände mig trygg hela processen. Jag skulle rekommendera Gabriella.
    Tack Micke! Roligt att höra att du känt dig trygg, och du vet vem du ska ringa om det är något! Gabriella Fridh