Bo-Göran Kling

Bo-Göran Kling

Bo-Göran Kling är mäklare på Mäklarhuset Vänersborg

Bo-Göran Kling har varit registrerad mäklare sedan 2002-10. Bo-Göran Kling har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-01 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 4.5. Bo-Göran Kling har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

14 omdömen om Bo-Göran Kling

Sedan starten hos Reco 2019
Ingrid N
Skrev om Bo-Göran Kling en del av Mäklarhuset Vänersborg

Ett bra bemötande. Visste vad han gjorde, var intresserad av att alla var nöjda.

Marta M
Skrev om Bo-Göran Kling en del av Mäklarhuset Vänersborg

Solgte et feriehus, og fikk meget god hjelp av Bo-Göran. Han var svært motivert og holdt god fremdrift, kunnskapsrik, mye initiativ og løsningsorientert. Alle ledd i prosessen gikk smertefritt. En veldig pålitelig mekler!

Adam L
Skrev om Bo-Göran Kling en del av Mäklarhuset Vänersborg

Vi köpte ett radhus i Göteborg och är jättenöjda. Bo-Göran har varit hjälpsam och engagerad.

Henrik K
Skrev om Bo-Göran Kling en del av Mäklarhuset Vänersborg

Jag är helt och hållet nöjd med Mäklarhuset Vänersborg. Rekommenderar gärna Bo-Göran, han var engagerad, aktiv och förtroendeingivande. Henrik Krokstrand

Christer G
Skrev om Bo-Göran Kling en del av Mäklarhuset Vänersborg

Bra bemötande och service, tyvärr blev det inte någon affär.

Fredrik G
Skrev om Bo-Göran Kling en del av Mäklarhuset Vänersborg

Väldigt bra mäklare på alla viss

Kalle V
Skrev om Bo-Göran Kling en del av Mäklarhuset Vänersborg

En jordnära och trevlig människa! Det kändes väldigt tryggt att ha honom som mäklare, att han tog sin yrkesroll på allvar och gjorde sedan det bästa för att få affären att gå igenom snyggt och smidigt. Alla delar föll smidigt på plats. Kort och gott är han duktig på sitt gebit.

Johan A
Skrev om Bo-Göran Kling en del av Mäklarhuset Vänersborg

Köpt bostadsrätt. Min upplevelse av mäklaren var att personen var stressad. Kort sammanfattat kändes processen förvirrande och oklart.

Thom E
Skrev om Bo-Göran Kling en del av Mäklarhuset Vänersborg

Har inte tillräckligt med tålamod för att fylla hela denna rutan, men han var en härlig snubbe.

Berit E
Skrev om Bo-Göran Kling en del av Mäklarhuset Vänersborg

Köpte en äldre lägenhet med behov av renovering. Besvikna är vi över att de är så mycket som behöver åtgärdas utöver de som en första titt gav vid handen, som ett hemskt badrum och gamla vitvaror. Upplevde att mäklaren var mycket stressad vid vår andra titt på objektet så det kändes inte bra. Dessutom borde han som "proffssäljare" av området ha vetat att inget köp skulle genomföras om inte tre nycklar fanns vid överlämnandet (enl. bostadsrättordföranden). Jag ville gärna ha lägenheten för dess layout och läge så vi kan...