Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Vänersborg Mäklarhuset Mäklarhuset Vänersborg

Mäklarhuset Vänersborg

Hamngatan 9, 462 33 Vänersborg — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Läs vad 23 kunder tycker om Mäklarhuset Vänersborg

• 2019-01-18

Ingrid N skrev om Bo-Göran Kling en del av Mäklarhuset Vänersborg
    Ett bra bemötande.
    Visste vad han gjorde, var intresserad av att alla var nöjda. Läs mer
  • 2019-01-18

Marta M skrev om Bo-Göran Kling en del av Mäklarhuset Vänersborg
    Solgte et feriehus, og fikk meget god hjelp av Bo-Göran. Han var svært motivert og holdt god fremdrift, kunnskapsrik, mye initiativ og løsningsorientert. Alle ledd i prosessen gikk smertefritt. En veldig pålitelig mekler! Läs mer

Adam L skrev om Bo-Göran Kling en del av Mäklarhuset Vänersborg
    Vi köpte ett radhus i Göteborg och är jättenöjda. Bo-Göran har varit hjälpsam och engagerad. Läs mer
  • Henrik K

2019-01-16

Henrik K skrev om Bo-Göran Kling en del av Mäklarhuset Vänersborg
    Jag är helt och hållet nöjd med Mäklarhuset Vänersborg. Rekommenderar gärna Bo-Göran, han var engagerad, aktiv och förtroendeingivande.

Henrik Krokstrand Läs mer

Christer G skrev om Bo-Göran Kling en del av Mäklarhuset Vänersborg
    Bra bemötande och service, tyvärr blev det inte någon affär. Läs mer

Fredrik G skrev om Bo-Göran Kling en del av Mäklarhuset Vänersborg
    Väldigt bra mäklare på alla viss Läs mer

Mats B skrev om Robert Hultström en del av Mäklarhuset Vänersborg
    Tillgänglig, oftast lätt att få tag på. Sunt förnuft. En reko kille. Läs mer

Kalle V skrev om Bo-Göran Kling en del av Mäklarhuset Vänersborg
    En jordnära och trevlig människa! Det kändes väldigt tryggt att ha honom som mäklare, att han tog sin yrkesroll på allvar och gjorde sedan det bästa för att få affären att gå igenom snyggt och smidigt. Alla delar föll smidigt på plats. Kort och gott är han duktig på sitt gebit. Läs mer

Johan A skrev om Bo-Göran Kling en del av Mäklarhuset Vänersborg
    Köpt bostadsrätt. Min upplevelse av mäklaren var att personen var stressad. Kort sammanfattat kändes processen förvirrande och oklart. Läs mer
  • 2019-01-15

Thom E skrev om Bo-Göran Kling en del av Mäklarhuset Vänersborg
    Har inte tillräckligt med tålamod för att fylla hela denna rutan, men han var en härlig snubbe. Läs mer

Berit E skrev om Bo-Göran Kling en del av Mäklarhuset Vänersborg
    Köpte en äldre lägenhet med behov av renovering. Besvikna är vi över att de är så mycket som behöver åtgärdas utöver de som en första titt gav vid handen, som ett hemskt badrum och gamla vitvaror. Upplevde att mäklaren var mycket stressad vid vår andra titt på objektet så det kändes inte bra. Dessutom borde han som "proffssäljare" av området ha vetat att inget köp skulle genomföras om inte tre nycklar fanns vid överlämnandet (enl. bostadsrättordföranden). Jag ville gärna ha lägenheten för dess layout och läge så vi kan egentligen inte klandra mäklaren på annat sätt än att han verkar så stressad jämt. Läs mer

Berit E skrev om Robert Hultström en del av Mäklarhuset Vänersborg
    Sålde en äldre fastighet med diverse skavanker. Robert var behjälplig och visade sig vara mycket kunnig i dessa frågor och gav oss råd om vart vi kunde vända oss för att få hjälp att rätta till det som behövdes. Han fixade en väldigt fin presentation av fastigh. trots att vi i vår ålder inte hade ork att "stila" till det och heller inte ville ha hjälp utifrån med detta. Upplevde att Robert var lyhörd om våra önskemål och vi är mycket nöjda med försäljningen. Läs mer

Okubay G skrev om Bo-Göran Kling en del av Mäklarhuset Vänersborg
    Jag vill kontakta med kontor så jag ska utveckla tillsammans med fråtag Läs mer

Zdenka P skrev om Bo-Göran Kling en del av Mäklarhuset Vänersborg
    I bought apartment in. Okgatan 22 and Bo-Goran helped me with that . He is really nice and helpful . He explain me everything . The best mäklare in Vänersborg :) Läs mer
  • 2014-12-26

Kristina Ö skrev om Mäklarhuset Vänersborg
    Utmärkt. Snabb försäljning och profsionellt bemötande. Sålde min bostadsrätt. Aug-13 Läs mer

Ingegerd K skrev om Bo-Göran Kling en del av Mäklarhuset Vänersborg
    Jag kom i kontakt med Mäklarhuset i Vänersborg när jag köpte en bostadsrätt 2013. Eftersom allt sköttes på bästa sätt anlitade jag därefter samma mäklare (Bo-Göran Kling)vid försäljning av två fastigheter. Han har visat stort engagemang, ingett förtroende och genomfört alla affärerna på ett mycket professionellt sätt.
    I. Carlsson Läs mer

Uno D skrev om Mäklarhuset Vänersborg
    Engagerat och trevligt. Kan rekommenderas Läs mer

Jennie E skrev om Mäklarhuset Vänersborg
    Bra! Tack för 2014, snabbt och enkelt:) Läs mer
  • 2014-12-23

Britt E skrev om Mäklarhuset Vänersborg
    trevlig personal , lättillgänglig via kontoret eller telefon.
    anlitades vid husförsäljning. Läs mer

Sven J skrev om Mäklarhuset Vänersborg
    Fick mycket bra bemötande, proffsighet och kunnighet samt mycket bra response under hela husaffärer. Läs mer

Margit L skrev om Mäklarhuset Vänersborg
    Trevligt bemötande och mycket hjälp med husförsäljningen. Läs mer

Erik B skrev om Mäklarhuset Vänersborg
    Det funkade bra, varorna kom i tid denna gång Läs mer
  • 2011-10-15

Anders T skrev om Bo-Göran Kling en del av Mäklarhuset Vänersborg
    Bo-Göran Kling har varit en fantastiskt engagerad mäklare och han har varit ett bra stöd genom hela försäljningen. Skall ni sälja en bostad i trestad? Tveka inte att ringa Bo-Göran. Läs mer

Hamngatan 9, 462 33 Vänersborg