Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Vänersborg Mäklarhuset Vänersborg

Mäklarhuset Vänersborg

Hamngatan 9, 462 33 Vänersborg — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Mäklare nära Mäklarhuset Vänersborg:

Sundsgatan 5A, VÄNERSBORG
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
Ulf E:
Båda två var jättetrevliga. och levde upp till våra förväntningar och gjorde affären smidig.

Läs vad 9 kunder tycker om Mäklarhuset Vänersborg

• Kristina Ö
    Kristina Ö skrev om Mäklarhuset Vänersborg
    Utmärkt. Snabb försäljning och profsionellt bemötande. Sålde min bostadsrätt. Aug-13
  • Ingegerd K
    Ingegerd K skrev om Mäklarhuset Vänersborg
    Jag kom i kontakt med Mäklarhuset i Vänersborg när jag köpte en bostadsrätt 2013. Eftersom allt sköttes på bästa sätt anlitade jag därefter samma mäklare (Bo-Göran Kling)vid försäljning av två fastigheter. Han har visat stort engagemang, ingett förtroende och genomfört alla affärerna på ett mycket professionellt sätt.
    I. Carlsson
  • Uno D
    Uno D skrev om Mäklarhuset Vänersborg
    Engagerat och trevligt. Kan rekommenderas
  • Jennie E
    Jennie E skrev om Mäklarhuset Vänersborg
    Bra! Tack för 2014, snabbt och enkelt:)
  • Britt E
    Britt E skrev om Mäklarhuset Vänersborg
    trevlig personal , lättillgänglig via kontoret eller telefon.
    anlitades vid husförsäljning.
  • Sven J
    Sven J skrev om Mäklarhuset Vänersborg
    Fick mycket bra bemötande, proffsighet och kunnighet samt mycket bra response under hela husaffärer.
  • Margit L
    Margit L skrev om Mäklarhuset Vänersborg
    Trevligt bemötande och mycket hjälp med husförsäljningen.
  • Erik B
    Erik B skrev om Mäklarhuset Vänersborg
    Det funkade bra, varorna kom i tid denna gång
  • Anders T
    Anders T skrev om Mäklarhuset Vänersborg
    Bo-Göran Kling har varit en fantastiskt engagerad mäklare och han har varit ett bra stöd genom hela försäljningen. Skall ni sälja en bostad i trestad? Tveka inte att ringa Bo-Göran.

Hamngatan 9, 462 33 Vänersborg