Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg

Edsgatan 6, 462 34 Vänersborg — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg!

Söker du en mäklare i Vänersborg med koll på läget? Då ska du kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling. Vi har god lokalkännedom och kan alla områden i detalj samtidigt som vi vet vad köparna vill ha och har lång erfarenhet av bostadsmarknaden.

Vi hjälper till med hela kedjan - allt från värdering till köp eller försäljning. Vad du än är ute efter i bostadsväg kan vi hitta det åt dig. Kontakta oss så berättar vi mer om dina möjligheter häromkring!

Läs vad 89 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg

• 2020-07-09

Martin K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Fått ett jättebra bemötande vid försäljning av min bostadsrätt. Läs mer
  • 2020-07-06

Cecilia N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Svante hjälpte oss genom hela processen med att sälja vår lägenhet och hitta ett hus. Vi började för 1,5 år sedan med fotograferingen och är nu i hamn med att sälja och köpa på samma dag! Det var skönt att slippa förbehåll. Svante är proffsig, trevlig och ger av sin tid. Dessutom har företaget skött detta med Covid-19 på respektfullt sätt. Läs mer
  • 2020-06-28

Birgitta A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Förtroendeingivande och engagerad. Läs mer
  • 2020-06-21

Maria M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Proffesionellt och trevligt bemötande. Tydlig i kommunikation och snabb med återkoppling. Tillgänglig.
    Vi är jättenöjda med kontakten - och vårat husköp. Läs mer
  • 2020-06-20

Anette L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Mycket proffsig mäklare! Lotta vet vad hon gör, är lugn, rak och saklig. Jag har känt mig trygg genom hela processen, hon är mån om både säljare och köpare. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-06-19

Rickard F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Vi har köpt ett hus i vänersborg. Läs mer
  • 2020-06-18

Ulla T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Allt sköttes proffsigt och trevligt! Läs mer
  • 2020-06-16

Peter E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Vi har sålt vår villa.
    Bemötandet var mycket bra.
    Försäljningen gick mycket smidigt och tack vara mäklaren gick allting mycket smidigt.
    Mycket nöjd med försäljningen och hur bra maklaren hanterade allt. Läs mer
  • 2020-06-16

Frank T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Kunnig och trevlig. Texten måste vara lång så att fåntrattarna får sitt lystmäte. Läs mer
  • Linda F

2020-06-08

Linda F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Vi köpte ett stort hus, och sålde vårt radhus. Samma mäklare! Superbra, smidigt och mycket trevligt. Vi är jättenöjda.
    Allt har flutit på bra och vi känner att vi fått ett respektfullt och bra bemötande. Finns bara bra att säga! Vi är så tacksamma Läs mer
  • 2020-06-07

Karin U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Sålde en villa. Trevlig, tillgänglig och effektiv mäklare! Läs mer
  • 2020-05-25

Tobias K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Både köper och säljer genom Svenskfast och kan inget annat säga än att vi är super nöjda Läs mer
  • 2020-05-22

Johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Seriös och saklig mäklare som är tydlig med allt man behöver veta. 10 av 10!! Läs mer
  • 2020-05-01

Herman C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Jag köpte en lägenhet, och under visningen blev jag väldigt väl bemött. Mäklaren besvarade alla mina frågor och de som hon inte va säker på återkom hon med.

Tina va en jättetrevlig person, och jag är mycket nöjd med köpet. Läs mer
  • 2020-04-07

Senad L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    köpte bostad bemöttande var bra helt normalt vet inte hur jag ska beskriva mer men helt okej jag har inte speciellt förväntingar inte vad jag kan komma på Läs mer
  • 2020-03-23

Daisy D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Jag har sålt en bostad. bemött har varit utmärkt. har blivit informera det minst detaljer. hela upplevelse har varit jätte smydig!! Läs mer
  • 2020-03-22

Emma H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Köpt bostad genom Svante och jag kunde inte vara med nöjd! Smidig affär och svar på alla frågor man kan tänkas ha samt mer därtill, en mäklare i världsklass. Läs mer
  • 2020-03-15

Anna P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Vi fick all hjälp vi behövde och mer därtill. Jag förstår att de har återkommande kunder. Högsta betyg! Läs mer
  • 2020-02-25

Johan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Jag har haft Svante Olofsson och skulle aldrig använda mig av en annan mäklare. Alltid tillgänglig och professionell! Läs mer
  • 2020-02-22

Matilda K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Har sålt en lägenhet. Väldigt nöjd med min mäklare. Har anpassat efter vad vi känner och tycker. Alltid haft koll på vad som ska göras och rådfråga har alltid kunnat göra. Läs mer
  • Gullvi L

2020-02-21

Gullvi L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Jag är mycket nöjd eftersom jag fick min drömlägenhet till ett förmånligt pris! Läs mer
  • 2020-02-15

Barbro J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Vi har köpte en bostadsrätt i Vänersborg. Bra bemötande, tydlighet och effektivitet! Läs mer
  • 2020-02-15

Kjell-åke F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Har sålt en trea bostadsrätt. Mycket bra bemötande av kunniga mäklare. Förväntningarna infriades med råge.
    En positiv upplevelse. Läs mer
  • 2019-12-26

Maria M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Vi har köpt en bostad.
    Vi har fått ett fantastiskt bemötande. Det har tagit lite tid och vi har upplevt att mäklaren haft oss i tankarna och hört av sig om bostäder som passat oss.
    När vi hittade ett så ordnades en extra visning och vi kunde skriva kontrakt samma vecka vilket var viktigt för oss då vi bor på annan ort. Så vi rekommenderar denna mäklare/mäklarfirman till alla!! Läs mer
  • 2019-11-21

Ulrika L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Har sålt en villa. Allt har varit toppen!👍 Läs mer
  • 2019-11-09

Linda V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Han var kunnig på bostaden han sålde, lät oss titta runt och komma till honom med frågor. Se utrymmen som garage, förråd osv. Läs mer
  • 2019-11-05

Johan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Köpte min första lägenhet av Tina på Svensk fastighetsförmedling i Vänersborg. Fick ett toppenbra bemötande från start till affären gick igenom! Supersnabb på att svara via mejl och telefon! Har bara positivt att säga! Läs mer
  • 2019-11-05

Anna G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Sålt villa med hjälp av Svante på kontoret i Vänersborg. Samtliga inblandade har varit sakliga, proffsiga, hjälpsamma och positiva. Fotograf, assistent och mäklare jobbar effektivt och har ett mycket bra och samlat bemötande mot oss som kunder och likaså spekulanterna som tittat på huset. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-09-21

Eugen I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Vi var väldigt nöjda med mäklaren och vi har fått hjälpen för att välja huset och vinner budgivning.
    Tack så mycket! Läs mer
  • 2019-09-16

Eva S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Vår ordinarie mäklare har gjort ett gott arbete med att sälja vårt hus. Vi kunde sakna återkoppling vid några tillfällen och fick själva ringa upp för att få svar på t.ex. senaste visningen. Den mäklare som tog över under semestertiden gjorde till att börja med ett helt okej arbete men visade upp en tydlig irritation när vi som säljare frågade varför det tar så lång tid att sälja huset. Vi ville helt enkelt få veta med mäklarerfarenheten vad som "hakade upp sig". Vi blev bemötta med tydlig irritation, vilket inte var okej från vår sida. Det var skönt när ordinarie mäklare kom tillbaka. Läs mer
  • 2019-09-15

Maria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    köpare.
    Trevligt och korrekt bemötande.
    Glatt överraskad av hur smidigt allt har gått. Skulle använda denna mäklare om jag behöver en mäklare Läs mer
  • 2019-09-10

Paul M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Vi köpt en villa i Vänersborg , Tina är väldigt hjälpsam och en riktigt kompetent mäklare , vi kända oss väldigt trygga i vårt köp på grund av hennes engagemang och det professionella sätt hon skötte sitt uppdrag. Läs mer
  • Ulrik W

2019-09-03

Ulrik W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Lotta har hjälpt mig sälja min trea på Onsjö. Jag fick höra mkt bra saker redan innan jag ringde henne, och de goda vitsorden från vänner, bekanta och grannar har visat sig varit väl värda.
    Hon är mycket tydlig, rak, ärlig och professionell. Hon kan sitt jobb, marknaden och har en gedigen erfarenhet. Det ger resultat.
    Jag har kännt mig helt trygg med hennes råd och rekommenderar starkt att anlita Lotta. Läs mer
  • 2019-09-01

Bo C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Vi har köpt en bostadsrätt och vi lämnar en hyresrätt.

På allra bästa sätt.

Vi hade förväntningar på ett annat utbud som tyvärr blev upp-skjutet på framtiden.

Vår mäklare visade oss ett nytt alternativ som blev intressant och efter några visningar blev vi än mera intresserade.

Mäklaren har hjälpt oss på allra bästa sätt och vi känner oss tillfreds med den hjälp vi har fått.

MVH

Bosse/Maritha Läs mer
  • 2019-08-26

Gunnel J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    köpt lägenhet , blev väl bemött av mäklaren
    mäklaren levde upp till mina förväntningar Läs mer
  • Michael O

2019-08-22

Michael O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Jag var sjukt orolig inför köpa nytt och sälja min lägenhet på kronogatan 27 men allt gick jätte bra och Tina skötte det galant.
    En glad positiv tjej som verkligen brinner för sitt jobb.
    Kommer verkligen att rekommendera henne till andra.
    Fick bra med information och allt sköttes jätte smidigt.
    Tack! Läs mer
  • 2019-08-10

Tobias L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Sålde en lägenhet i Vänersborg på Flanaden med kort varsel.
    Fick ett professionellt bemötande och information från Svante och kände mig säker i affärens skede.
    Jag ville få samma belopp för lägenheten som jag gav för den, vilket jag slutligen fick.
    Målet uppnått och alla parter nöjda.
    Ingen information uteblev och från dess att valet blev gjort att sälja så tog det uppskattningsvis 1 1/2 vecka innan lägenheten var såld och kontraktet skrivet, bra och effektivt jobbat! Läs mer
  • 2019-05-04

Markus E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Lägenheten på sundsgatan
    Svante är väldigt proffsig och kan verkligen sitt jobb.
    Har bara bra saker att säga inget negativt Läs mer
  • Terje  S

2019-04-30

Terje S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Meget Hyggelig og effektiv Super Megler!! Läs mer
  • Tobias K

2019-04-27

Tobias K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Köppt sundsgatan 22C 2a på 56.5 kvadrat.
    Bra och på ett positivt sätt,

Bra mäklare och skulle definitivt gå till honom om kg behövde hjälp! Läs mer
  • 2019-04-11

Richard D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Köpt en bostadsrätt för 700.
    I det stora hela gjorda mäklaren en väldigt bra jobb. Lite stel kanske. Läs mer
  • 2019-03-01

Rolf H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Lätt att kommunicera med,ambitiös och lyhörd . Vi är väldigt nöjda med den service vi fått. Läs mer
  • 2019-01-22

Jonas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Sålde min bostadsrätt och det gick jättesmidigt med allting! Rekommenderas Läs mer
  • 2019-01-15

Jakob R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Svante drev en transparent och ärlig process när vi köpte vårat hus. Svante är väldigt kunnig. Upplevelsen av köpet var bra! Läs mer
  • 2019-01-12

Ulrika S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Tina. Hon har varit väldigt tillgänglig under processen, svarade direkt på telefon och gav snabba återkopplingar. Tydlig information och gav bra tips. Värdefullt för oss som köpte hus för första gången. Läs mer
  • Ingvar E

2019-01-12

Ingvar E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Vi fick hjälp att sälja vår villa i Vänersborg. Kontakten med Svensk Fastighetsförmedling och vår mäklare var en allt igenom positiv upplevelse. Mäklaren var positiv, entusiastisk, optimistisk och full av energi och goda tips och råd! Home styling, fotografering, annonsering och visning överträffade våra högt ställda förväntningar. Även de byråkratiska delarna kring kontraktskrivning mm sköttes proffsigt och det material vi fick var bra och användbart. Vi utnyttjade även de fina erbjudanden som ingick, bl a gällande försäkring i samarbete med Anticimex. Vår mäklare gjorde en svår sak trygg, enklare och till och med litet rolig! Läs mer
  • 2019-01-07

Caroline B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Vi sålde vårt radhus och mäklaren var kunnig, professionell och informativ under hela processen och visade ett genuint intresse. Läs mer
  • 2018-12-25

Tor H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Sålt bostadsrätt. Mäklaren är mycket kunnig och duktig. Ett proffs, som man får förtroende för. Förväntningarna överträffades. Läs mer
  • 2018-12-14

Tobias E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Bra bemötande. Hög kompetens
    Den enda jag kan tänka mig att rekommendera! Läs mer
  • Eva J

2018-12-06

Eva J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg
    Vi har köpt en nybyggd bostadsrätt samt sålt vår villa.
    Mäklaren var hjälpsam och tillmötesgående.
    Mäklaren ordnade med visningar och presenterade villan i sociala medier.
    Nervöst men skönt när allt är klart. Läs mer

Edsgatan 6, 462 34 Vänersborg