Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Vänersborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vänersborg

Fastighetsbyrån Vänersborg

Sundsgatan 5A, 462 33 Vänersborg — Visa karta

Välkommen till Lilla Paris vid Vänerns Strand - Vänersborg!

Här finns något för alla, oavsett ålder! Kultur, nöjen och idrott förenas med aktivt friluftsliv i form av bad, fiske och segling. Tack vare järnvägens dubbelspår och E45 är det enkelt att ta sig till Göteborg och andra orter med både tåg och bil.

På Fastighetsbyråns kontor i Vänersborg är vi fyra mäklare och en mäklarassistent. Tack vare en salig blandning av ungdomlig entusiasm, erfarenhet, lokalkännedom och ett stort nätverk i ryggen kan vi bistå dig på bästa sätt i din bostadsaffär.

Kom förbi vårt kontor, vi svarar gärna på frågor om bostad och boende i Vänersborg!

Läs vad 479 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vänersborg

• Arne T skrev om Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    köpt bostadsrättslägenhet och sålt kedjehus
    korrekt bemötande och vänligt
    motsvarade förväntningarna
    husförsäljningen inte avslutad varför sammanfattande omdöme ej kan ges ännu Läs mer
  • Björn O skrev om Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    * sålt ett Kedjehus
    * på ett positivt sätt
    * att få sälja huset på kort tid.... Och det levde Johanna upp till
    * kontrakt har skrivits, men affären är inte slutförd för än den 31/1-2019..... Men hitintills är jag mycket nöjd. Läs mer
  • Resad A skrev om Fastighetsbyrån Vänersborg
    pfuuuuj pfuuuuuuujjj pfuuuuuuuuuuuuuuuuuuuj Läs mer
  • Agneta A skrev om Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Vi är mycket nöjda med Johannas hjälp vid försäljning av fastigheten. Bemötandet var mycket professionellt. Läs mer
  • Nikolina B skrev om Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Johanna var en riktigt duktig mäklare. Hon va precis som man vill att en bra mäklare ska vara. Hon va lyhörd, organiserad och påläst. Jag rekommenderar Johanna till alla som vill sälja och om man vill känna sig trygg och få till en bra affär. Läs mer
  • Esa L skrev om Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Har sålt en bostadsrätt. Med professionell handläggning från fastighetsbyrån , blev den såld på 5dagar. Också till rätt pris!

Mycket nöjd med försäljningen.

MVH / Esa Lilja. Läs mer
  • Carina H skrev om Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Inlyssnande bemötande när Frida lyssnar på mig och mina önskemål som kund. Alldeles utmärkt. Kunde inte vara bättre.
    Mvh Carina Läs mer
  • Maria Z
    Maria Z skrev om Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Har sålt en bostadsrätt och tycker att allt har varit bra från första mötet!
    Enkel och peppande, gott att ha och göra med. Läs mer
  • Shogan A skrev om Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Börje är en utmärkt mäklare. Vi rekommenderar honom.
    Vi har köpt en fastighet. O sålde vår lägenhet via Börje.
    Börje är kunnig,trevlig,proffsig. Han kommunicerar bra med såväl köpare som säljare. Har sinne för alla detaljer som är viktiga för affären. Han berättar allt som är viktigt så att man känner sig trygg.
    Börje återkopplar bra. Om man undrar över något så förklarar han vad det handlar om. Läs mer
  • Mats E skrev om Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Vi köpte ett hus som Johanna sålde, och var så nöjda med henne att hon även fick sälja vår bostadsrätt. Hon sålde den för ett pris vi inte vågade drömma om. Hon är mycket proffesionell, ödmjuk och kompetent. Kan verkligen rekommendera hemne till alla. Läs mer
  • Kerstin L skrev om Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Kunnig och förtroendeingivande. Kunde bemöta mina frågor och lyssnade på hur jag ville att affären ska genomföras. Läs mer
  • Malin J
    Malin J skrev om Fastighetsbyrån Vänersborg
    Köpte nu i höst min första bostadsrätt av Johanna Sjöström på fastighetsbyrån.
    Mina förväntningar var höga, trots det blev de överträffade!
    Fick sånt fint bemötande och 100% service! Trots att jag aldrig gjort denna process tidigare med mycket ny information och många frågor från min sida kände jag mig trygg tack vare Johanna! 6 av 5 möjliga stjärnor för fint samarbete. Ser fram emot framtida affärer - fastighetsbyrån har skaffat sig en återkommande kund :) Läs mer
  • Eva E skrev om Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Trevlig, seriös, noggrann, lättsam......
    Alltid snabba svar på frågor....
    Vi känner oss trygga med vårt köp ur aspekten "måklare, förmedling" Läs mer
  • Nikolina B skrev om Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Vi köpte ett radhus och Jan va väldigt professionell och duktig alla gånger vi kom i kontakt med honom. Vi kommer rekommendera honom till alla våra vänner och bekanta. Läs mer
  • Ulf H skrev om Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Vi har köpt Takan 370 i Vänersborg, Frändefors
    Johanna har varit superbra, öppen o tydlig i sin kommunikation. Alltid glad positiv o professionell. Tack vare Johanna fick vi nys om att Takan 370 skulle komma ut till försäljning när vi var på en annan visning, inte säkert att vi uppmärksammat annars. Överlag en mycket positiv upplevelse då inte minst tack vare Johanna, men kanske allra mest tack vare denna fastighet med sitt fantastiska läge
    Med vänlig hälsning
    Ulf Henriksson Läs mer
  • Åsa B skrev om Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Sålt en bostadsrätt
    Bra bemötande, vänlig och trevlig
    Engagerad och höll mig underrättad
    Ansträngde sig kontinuerligt för att hitta presumtiva köpare

Engagemanget överträffade mina förväntningar Läs mer
  • Jan T skrev om Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Har både köpt och sålt fastighet genom Johanna.

Johanna är en förtroendegivande mäklare som skapar trygghet åt affären. Läs mer
  • Ralfh A skrev om Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Lättsam och profisionell samt påläst. Läs mer
  • Ruth A skrev om Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Trygg och säker hade all information som vi frågade om. Klar och tydlig. Mycket bra Läs mer
  • Birgitta R skrev om Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Vi sålde vår bostadsrätt! Det var en solig dag, Frida kom för att titta, brunbränd o fin o då började resan mot försäljning! Jättefina bilder togs av Diakrit. Allt var jätternöjde med Frida Rundbergbra, försäljningen gick superfort, bara en dag efter visningen var vår bostad såld!!

Självklart hade vi höga förväntningar, o vi hoppades att få ett bra pris, vilket vi också fick. I morgon hämtar vi nyckeln till nästa boende, o ja vi är jätteglada att vi valde Frida som vår mäklare!! Läs mer
  • Johanna S skrev om Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Vi har blivit bra bemötta av Börje i alla situationer. Han är enkel att få tag på och har hjälpt oss med det vi önskat. Läs mer
  • Carina G skrev om Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Vi har sålt en villa våra möten med Johanna har varit jättebra.
    Hon har hela tiden informerat oss vad som händer och vad som skall hända.
    Vi hade nog inga förväntningar eftersom vi aldrig haft någon kontakt med mäklare förut men vi är verkligen nöjda med allt.
    Vi blev rekommenderade att ta kontakt med Johanna av bekanta. Läs mer
  • Ulla E skrev om Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Jag och min man är mycket nöjda med
    Jan Rudberg. Vi har köpt en lägenhet och visningen var bra , har fått svar på våra funderingar. Köpet har gått smidigt till och blir slutfört den 15 :e november.
    Vi är glada för att snart få flytta in i denna fräscha lägenhet.
    Mvh Ulla Edhage Lars-Göran Larsson. Läs mer
  • Frederick S skrev om Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Köpt en bostad. Mäklaren gav snabb och bra info hela tiden. Han ordnade så jag fick komma på extra visningar. Läs mer
  • Annica T skrev om Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Vi har köpt en fastighet genom Johanna Sjöström vilket medförde att hon fick uppdraget att sälja vår nuvarande fastighet.
    Johanna är saklig,lugn och informativ - inger förtroende. Läs mer
  • Ulrika G skrev om Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Köpt fritidshus, Norra Timmervik 965 i Frändefos.
    Mäklaren hade ett oerhört proffsigt bemötande, hade mycket god juridisk kompetens vilket bidrog till att det blev ett mycket tryggt köp.
    Börje är en mäklare som inte tummar på ordning och reda vilket gör att hela köp processen blir mycket smidig för både köpare och säljare. Läs mer
  • Magnus H skrev om Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Veronica och jag Magnus köpte Rörvik 1:33 via Frida. Jag tycker att Frida kommunicerade på ett enkelt sätt och var mycket informativ. Känslan var att hon hade både säljare och köpare delaktiga i processen och visade båda parter stor omtanke. Jag skulle gärna kontakta Frida igen jag var spekulant eller vilja sälja fastighet i Vänersborgsregionen. Läs mer
  • Sören A
    Sören A skrev om Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Försäljningen av vårt hus sköttes
    utmärkt och på ett proffsigt sätt.
    Jan Rundberg har ett kunnigt,
    proffesionellt och förtroende-
    ingivande bemötande och för-
    hållningssätt, såväl för oss säljare som, vi förstod, för blivande köpare. Vi hade höga
    förväntningar på Jan Rundberg
    och hela processen. Upplägget
    av presentation, annonsering och
    visningar av vårt hus utfördes
    mycket klokt och välanpassat till
    vad vårt hus representerade, såväl husets kvalitativa nivå som
    läget, tomten med trädgård och
    omgivning. Våra förväntningar
    uppfylldes till fullo.
    Att sälja sitt hus är en process med många ingredienser Jan Rundberg hanterade detta på ett
    ödmjukt, inkännande och engagerat sätt. Var alltid tillgänglig, hörde av sig följde upp och stämnde av med oss under processens gång.
    Vi kan ge Jan Rundberg de allra bästa rekommendationer och till
    blivande hussäljare en trygghet
    och kvalificerad kunskap som
    Jan Rundberg besitter och gav oss under hela processen. Läs mer
  • Morgan Z skrev om Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Köpte en fastighet i Frändefors.
    Blev bemött på ett lugnt och trevligt sätt. Eftersom detta är första gången som jag är i kontakt mäklare så är detta ett mycket bra intryck.
    Allt gick lugnt och trevligt till väga. Har inga tidigare erfarenheter inom detta ämne så detta är för mig mycket bra.
    Johanna är en bra och proffsig mäklare, som alltid hade ett leende framme. Var lugn och trevlig genom hela händelsen. Läs mer
  • Roger G skrev om Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Vid genomgång med flera mäklare när vi skulle sälja vår villa så fastnade vi för Börje Larsson. Hans intresse för huset samt en tydlig genomgång hur försäljningen skulle gå till gjorde att det kändes rätt. Under hela försäljnings processen har han hela tiden hållit oss informerade om status, varit grundlig i informationen och haft snabb återkoppling på frågor m.m. Hela försäljningen gick mycket bra och hade gärna anlitat Börje igen om det skulle vara aktuellt. Läs mer
  • Eric G skrev om Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Fantastisk mäklare. Professionell. Läs mer
  • Maj J skrev om Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Johanna hjälpte mig att sälja min bostadsrätt och hon både agerade och levererade på ett väldigt professionellt sätt. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Ulla A skrev om Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Sålt ett hus. Ett mycket proffesionellt bemötande, kunnig i frågor kring hela försäljningsprocessen, gav bra information och beskrev hela processen i ett tidigt skede. Saklig och förtroendeingivande. Gav mentalt stöd, engagerad och positiv. Ställde upp på extra visningar. Var tillgänglig och svarade snabbt på frågor och återkopplade alltid. Vi kände oss trygga under hela försäljningstiden. Kan rekommendera mäklaren till alla våra vänner och bekanta. Läs mer
  • Birgitta R skrev om Fastighetsbyrån Vänersborg
    Kunnig o bra mäklare, gjorde vår försäljning snabbt o smärtfritt. Läs mer
  • Leif K skrev om Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Har sålt ett hus,mycket bra bemötande,det blev mycket bättre än förväntat.Snabbt och smidigt. Läs mer
  • Kate H
    Kate H skrev om Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Har sålt ett kedjehus. Vi har hela tiden fått ett professionellt bemötande. Läs mer
  • Christian B skrev om Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Allt fungarade bra, Börje trevlig och var klar och tydlig i alla moment från visning till köpet Läs mer
  • Lennart J skrev om Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Börje avslutade bara vår fastighetsaffär, pga semestertider.
    Jan Rundberg var först och gjorde klart allt och förklarade allt.
    När budgivningen kommit igång tog Börje över.
    Bemötandet och kontakten fungerade utmärkt.
    Ett litet mervärde för kunden är kanske att bjuda på kaffe, detta var ett önskemål av vår köpare. Men det gjordes aldrig.
    Mycket bra förklarat. Så vi var väldigt nöjda med BÅDA mäklarna. Läs mer
  • Ulla N skrev om Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Frida är mycket trevlig och kunnig. Jag har blivit mycket bra bemött. Läs mer
  • Sofia P skrev om Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Hus på skogsvägen i Vargön.
    Johanna var engagerad, anträffbar och tydlig i sin kommunikation.
    Johanna var trevlig, glad och positiv. Hon upplevdes vara noggrann och lyhörd kring att det skulle kännas bra för såväl säljare som köpare. Läs mer
  • Micael K skrev om Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Snabbt och proffsigt handläggande,mycket bra bemötande. Läs mer
  • Lars C skrev om Fastighetsbyrån Vänersborg
    Mycket proffsiga både vad gäller försäljning och svar vid övriga frågor. Läs mer
  • Ian S skrev om Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Proffisionell, tydlig, trevlig. Läs mer
  • Martin E skrev om Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Engagerad och kunnig på hus. Lade ner mycket tid på visningar. Läs mer
  • Fredrik G skrev om Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Väldigt trevlig och hjälpsam. Hus affären genomfördes väldigt smidigt. Läs mer
  • Ingemar A skrev om Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Han är bäst alla kategorier, saknas dess like!!!! Läs mer
  • Anders W skrev om Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Vi har sålt vårt gamla barndomshem som varit i vår ägo sedan 1954.
    Mycket bra och professionellt bemötande av Börje.
    Vi hade en förväntan att nå ut till seriösa köpare och få ett godtagbart pris för bostaden. Detta infriades!
    Försäljningen löpte på som förväntat och vi tror att båda parter blev nöjda! Läs mer
  • Amira C skrev om Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Min man och jag blev äldre och problem med hälsa började bli större! Vi beslutade att sälja vårat hus, och vände oss till fastighetsbyrå, då träffade vi Jan! Då pratade vi och fick information hur det går till! Men vi ångrade oss det var två år sedan vi tänkte att alt blir bättre, men i våras kontaktade vi Jan och det gick väldigt snabbt och smidigt! Vi är nöjda med Jans jobb hos os och vi kan rekommendera Jan som en pålitlig mäklare som gör sitt jobb ansvarsfull och säker!
    Vi önskar Jan bra hälsa och god fortsätning!
    Amira och Dedo Läs mer
  • Jan-Olof R skrev om Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Trevligt och kunnigt bemötande. Läs mer
  • Peter W
    Peter W skrev om Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Precis sålt ett hus, mycket smidig och professionell process. Var även Jan som var mäklare när vi köpte det och han är även inblandad i vårt nya köp.

Mycket snabb budgivning med bra utfall. Läs mer

Sundsgatan 5A, 462 33 Vänersborg