Fastighetsbyrån Vänersborg

Fastighetsbyrån Vänersborg

Välkommen till Lilla Paris vid Vänerns Strand - Vänersborg!

Här finns något för alla, oavsett ålder! Kultur, nöjen och idrott förenas med aktivt friluftsliv i form av bad, fiske och segling. Tack vare järnvägens dubbelspår och E45 är det enkelt att ta sig till Göteborg och andra orter med både tåg och bil.

På Fastighetsbyråns kontor i Vänersborg är vi fyra mäklare och en mäklarassistent. Tack vare en salig blandning av ungdomlig entusiasm, erfarenhet, lokalkännedom och ett stort nätverk i ryggen kan vi bistå dig på bästa sätt i din bostadsaffär.

Kom förbi vårt kontor, vi svarar gärna på frågor om bostad och boende i Vänersborg!

Läs vad 956 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vänersborg 2

• sålde sitt hus med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2022-06-26 Verifierad kund
    Johanna gjorde försäljningen väldigt snabb och smidigt, proffsigt! Engagerad och kunnig. Det kunde inte bli bättre.
  • köpte sitt hus med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2022-06-25 Verifierad kund
    Hej, vi var väldigt nöjda med att Frida var mäklare av bostaden. Frida var lugn, trevlig, saklig och kunnig. Vi är mycket nöjda.
  • köpte sitt hus med hjälp av Julia Sundelius en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2022-06-25 Verifierad kund
    Mycket positivt bemötande både till sätt och kunskap. En engagerad tjej som ingav förtroende och påläst när vi ställde frågor. Anlitar henne gärna igen vid köp och försäljning av bostäder.
    2022-06-25 Verifierad kund
    Super trevlig !Väldigt noggrann och professionellt.Affären gick snabbt och enkelt, enligt alla förväntningar .Kommer definitivt att anlita henne igen i eventuellt kommande bostadsaffärer.
  • sålde sitt hus med hjälp av Julia Sundelius en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2022-06-25 Verifierad kund
    Noggrann o oerhört engagerad o inlyssnande till vad vi ville o vilka förväntningar vi hade. Vi skulle
    gärna rekommendera Julia .
  • sålde sitt hus med hjälp av Emelie Palmén en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2022-06-23 Verifierad kund
    Emelie har varit lätt att få kontakt med, lyssnat på åsikter jag haft. Hon har varit noga med att ta kontakt både före och. efter visningar.Emelie har skött den här husaffären på ett utmärkt sätt, Monica Lundh
  • skrev om Julia Sundelius en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2022-06-21 Spontant omdöme
    Kan starkt rekommendera Julia! En mycket trevlig, positiv och hjälpsam mäklare. Vid framtida försäljningar vill vi vända oss till henne!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Palmén en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2022-06-21 Verifierad kund
    Mina recensioner är lite knapphändiga eftersom affären gick snabbt, men utifrån den lilla kontakt jag haft med Emelie var hon professionell, tillmötesgående och trevlig. Visning och kontraktsskrivning gjordes på helgdag utan bekymmer.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    • Fredriksberg
    2022-06-20 Verifierad kund
    Utmärkt på alla sätt, höll regelbunden kontakt, lättförståliga svar på frågor och tacksamt att hon var insatt hur det går till när godmanskap finns. Hon får högsta betyg.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2022-06-20 Verifierad kund
    Väldigt duktig mäklare, som fick både mig och min sambo att känna oss trygga från början till slut i vår husaffär.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2022-06-19 Verifierad kund
    Blev vänligt bemött och omhändertagen på ett positivt sätt , inte för mkt o inte för lite!!!
    Har fått den hjälp jag har behövt!
    Tack!!
    2022-06-19 Verifierad kund
    Kommunikationen med Johanna var lätt, processen var smidig för oss som köpare. Hon är en trevlig jordnära person så rekommenderar henne som mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2022-06-19 Verifierad kund
    Jag upplever Johanna som en väldigt kunnig mäklare och väldigt lätt att kunna diskutera med. Johanna är väldigt positiv som person och lätt att ha att göra med. Jag är väldigt nöjd med bemötandet vi fick och hennes engagemang.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Sundelius en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2022-06-19 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande och jag kände aldrig att jag störde vid uppringning. Tyckte nog att insatserna vid försäljningen var lite för dåliga vad gäller bilder och publicering på Hemnet. Avslutet gick för snabbt, godtog förslaget att acceptera ett dolt bud. Öppen budgivning hade startats även om det var på ett bud under utgångspriset. Insåg vid avtalsskrivning att köparna hade deltagit vid en öppen budgivning. Borde även mäklaren ha insett. Har inga klagomål på mötet vid avtalsskrivningen, det var ett trevligt möte. Summering: bemötandet var klanderfritt, däremot var jag inte riktigt nöjd med utförandet.
    • Tenggrenstorp
    2022-06-14 Verifierad kund
    Sammanfattningsvis då det annars blir för mycket att skriva, Dålig helhetsupplevelse från visning till tillträdesdagen.
    Det kändes som det inte fanns något intresse från mäklarens sida att ge en bra upplevelse. Saknade service känsla och dålig kommunikation.
    Enda gången något som helst intresse visades var när jag blev tillfrågad om att kasta in mer pengar och höja mitt bud.
    Varje möte kändes väldigt opersonligt och stelt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    • Väne Ryr
    2022-06-13 Verifierad kund
    Jag tycker att Fridas bemötande och engagemang vart toppen. Hon har informerat och förklarat för mig bra om det vart några frågetecken.
    2022-06-13 Verifierad kund
    Bra och smidigt affär har vi haft. Kan starkt rekommendera Johanna.
    2022-06-11 Verifierad kund
    Johanna var den mäklaren som var på kontoret då vi kom in för att få hjälp att sälja vår lägenhet och det är vi glada för. Proffsig och trevlig genom hela säljprocessen!
    • Blåsut
    2022-06-10 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med Johanna som mäklare. Hon är både engagerad, seriös och trovärdig i sitt arbete.

Stort tack för hjälpen när vi sålde vår bostad!
    2022-06-09 Verifierad kund
    Jätte trevligt och professionell mäklare. Rekommenderar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Palmén en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2022-06-03 Verifierad kund
    Hon är proffsig o har alltid mött oss med ett gott bemötande
    Mycket bra bemötande
    Tydlig & Uppdateringar hela tiden
    2022-06-03 Verifierad kund
    Trevlig, hjälpsam, serviceminded och skicklig i sitt yrke.
    2022-05-30 Verifierad kund
    Vi hade höga förväntningar då vår tidigare mäklare från Fastighetsbyrån var mycket bra och blev inte besvikna. Julia är väldigt proffsig mot kund och lätt att ha att göra med. Både kunnig i sak men även på hur man kommunicerar på ett naturligt och förtroendebyggande sätt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Sundelius en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2022-05-30 Verifierad kund
    Proffesionell, positiv och vet verkligen vad hon pratar om. Om vi ska sälja vår nyförvärvade lägenhet kommer vi verkligen försöka få Julia igen! ☺️
    2022-05-28 Verifierad kund
    Imponerad över att hon var proffsig och mycket hjälpsam trots att det var en ovanligt låg köpeskilling. Definitivt den smidigaste fastighetsaffären jag gjort.
    2022-05-27 Verifierad kund
    Julia är en oerhört kompetent, trygg och omtänksam mäklare som är engagerad och hon lyssnar på dig som kund. Under hela processen har hon hållit oss uppdaterade och när det varit nervöst har hon kunnat lugna.
    Vi kan inte nog rekommendera Julia om du letar mäklare. Väljer du Julia så kommer du inte att bli besviken!
    2022-05-25 Verifierad kund
    Fick ett mycket bra bemötande och svar på flera frågor
    2022-05-25 Verifierad kund
    Trevligt bemötande! Kunnig och engagerad. Rekommenderas!
  • sålde sitt hus med hjälp av Fanny Arnildstam en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2022-05-25 Verifierad kund
    Helt ok arbete bra kommunikation jag är nöjd
    • Mariedal
    2022-05-24 Verifierad kund
    Tydlig, kunnig, hjälpsam självklart 5 ⭐️ Rekommenderas verkligen!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fanny Arnildstam en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2022-05-23 Verifierad kund
    Trevlig och förtroendeingivande mäklare, samt lätt att ha kontakt med.
  • köpte sitt hus med hjälp av Fanny Arnildstam en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2022-05-22 Verifierad kund
    Väldigt Bra service, duktig och hjälpsam mäklare
    2022-05-22 Verifierad kund
    Fanny är väldigt rar och trevlig att ha att göra med. Tydlig i sin roll och meddelade oss väldigt bra när något fanns att berätta. Allt blev rätt och enkelt. Vi är supernöjda med henne som vår mäklare vid vår försäljning. Vi önskar henne lycka till med många kunder. Mvh Gunilla Malmqvist.
    2022-05-21 Verifierad kund
    Hon var väldigt positiv och det kändes tryggt att samarbeta med henne. Hon är kunnig och proffsig
    2022-05-20 Verifierad kund
    Gav bra tips och råd under hela resan. Upplevde som om det var lite tajt med tid när hon hämtade nyckeln innan visning- rädd att spekulanterna skulle komma tidigare. I övrigt mycket lugn, positiv och proffsig!
    2022-05-20 Verifierad kund
    Mycket vänlig och aktiv.
    Hon gjorde vad hon skulle göra.
    • Torpa
    2022-05-19 Verifierad kund
    Julia är trevlig, hjälpsam och bra hårt arbetande. Hon ta hand om kunderna och stötta all hjälp som behövs. Årets Mäklare.
    • Blåsut
    2022-05-19 Verifierad kund
    Hon var saklig kunnig engagerande och supertrevlig kommer anlita henne om det blir aktuellt med ny försäljning eller köp 😊
    2022-05-18 Verifierad kund
    Trevlig och mycket hjälpsam. Lätt att få kontakt med via sms, epost och telefon.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fanny Arnildstam en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2022-05-18 Verifierad kund
    Ett proffesionellt och trevligt bemötande. Upplevde att allt gick smidigt och snabbt. Trodde att det skulle ta länge tid så jag är väldigt nöjd.
    2022-05-17 Verifierad kund
    Johanna är lyhörd, väldigt hjälpsam och noggrann. Hon har hjälpt mig så mycket och jag är så nöjd!😊
    • Torpa
    2022-05-14 Verifierad kund
    Trevlig glad och tydlig
    Att få sålt lägenheten bra engagemang
    Snabb proffsigt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2022-05-11 Verifierad kund
    2022-05-09 Verifierad kund
    Engagerad, effektiv och mycket påläst gällande vår lgh.
    Lagom personligt och ändå proffsigt bemötande. Vi kommer att ha fortsatt kontakt med Frida gällande våra lgh-affärer.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Julia är grym! Förutom att hon är engagerad, kunnig, och proffsig på sitt jobb, så är hon också en riktigt trevig person som bemöter en som en person och inte bara en kund. Vi har varit nöjda med hela processen. Välj Julia, ni kommer inte bli besvikna!
    Trevligt bemötande.

Tar sig tid att svara på frågor, och återkopplar med svar hon inte har på rak arm. Mån om att man förstår processen och vad de olika stegen innebär.

Hade inga direkta förväntningar då jag kom in sent i processen, men fick bra hjälp.
    2022-05-08 Verifierad kund
    En duktig erfaren mäklare. Påläst, snabb och driftig i sitt kunnande om bostaden och området. Rekomenderas varmt ++++++++++++
    2022-05-06 Verifierad kund
    En mäklare som är kompetent och som är trygg, ärlig och saklig. Lätt att nå och alltid redo att bolla ideer för att underlätta försäljningen. Jag skulle rekommendera Julia till alla som vill sälja sin bostad!
    2022-05-06 Verifierad kund
    Trevligt bemötande med omtanke och lösningsinriktat. Helnöjda!