Fastighetsbyrån Vänersborg

Fastighetsbyrån Vänersborg

Välkommen till Lilla Paris vid Vänerns Strand - Vänersborg!

Här finns något för alla, oavsett ålder! Kultur, nöjen och idrott förenas med aktivt friluftsliv i form av bad, fiske och segling. Tack vare järnvägens dubbelspår och E45 är det enkelt att ta sig till Göteborg och andra orter med både tåg och bil.

På Fastighetsbyråns kontor i Vänersborg är vi fyra mäklare och en mäklarassistent. Tack vare en salig blandning av ungdomlig entusiasm, erfarenhet, lokalkännedom och ett stort nätverk i ryggen kan vi bistå dig på bästa sätt i din bostadsaffär.

Kom förbi vårt kontor, vi svarar gärna på frågor om bostad och boende i Vänersborg!

Läs vad 737 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vänersborg 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2021-06-14
    Svarat snabbt på mina frågor. Väldigt nog och förklarade bra vad olika delar av kontraktet betydde.
  • sålde sitt hus med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    • Brålanda
    2021-06-12
    Vi är mycket nöjda med Börje.
    Trevlig, bra bemötande, tydlig och alltid tillgänglig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2021-06-11
    Snabb, effektiv och informativ hantering av vårt första husköp!
    2021-06-11
    2021-06-09
    Vi har nyligen sålt ett kedjehus i Wargön. Vi har under hela processen en väldigt bra relation med mäklaren och fått en väldigt positiv känsla under försäljningen.

Ett bra bemötande med bra råd och bra information från start till mål gör att vi vid eventuella kommande försäljningar absolut kommer att använda samma mäklare om möjligt.

Sammanfattningsvis:
    Vi har känt oss trygga rakt igenom och är jätte nöjda med resultatet och hela försäljningsprocessen.

Fem Jordgubbar av fem möjliga :)
    2021-06-08
    Jag och min sambo köpte en 3a av Johanna och hon var väldigt trevlig vid mötet med henne.
    Detta är vår första bostad vi köper och vi hade en del frågor och saker vi inte förstod vilken hon förklarade på ett väldigt bra sätt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2021-06-07
    Köpt en villa, hon var väldigt trevlig och framförallt mycket lättillgänglig och engagerad i bostaden. Då vi aldrig gjort något liknande innan så hade vi många frågor och samtliga frågor svarade hon på utan vidare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Emelie Palmén en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2021-06-07
    Jag har köpt en villa tillsammans med min man. Vi har fått ett bra bemötande hela tiden och Emelie har ställt upp på våra önskemål. Det har varit en bra kommunikation under processens gång
    2021-06-07
    Stort tålamod och inkännande med stuliga kunder (dvs oss) som har svårt att bestämma sig. Gjorde att vi landade tryggt i vårt beslut i slutänden.
    2021-06-04
    Gav i köpet av nybyggnation bra information om fastigheten. föreningen och processen. De frågor som hon inte hade svar direkt meddelades kort efter.
    Mycket professionell och trevlig och ingav förtroende, inget hetsande för att få kontrakt påskrivet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2021-06-02
    Snabbt ,smidigt. Bra överlag.
    Hade dock väntat oss fler intressenter på bostadsrättslägenhet!
  • sålde sitt hus med hjälp av Emelie Palmén en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2021-05-27
    Fastighetsbyråns uppdrag gällde försäljningen av vårt hem.
    • Sjung-sjung
    2021-05-25
    Jag köpte hus via Börje Larsson, och är jatte nöjd
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Palmén en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    • Mariero
    2021-05-20
    Bra, snabb och tydlig information om köpprocessen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Palmén en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    • Mariero
    2021-05-17
    Mycket trevlig och serviceinriktade mäklare.
    2021-04-13
    Vid försäljningen av vår lägenhet fick vi stöd under hela processen. Mäklaren var professionell och guidade genom hela processen på ett föredömligt och tryggt sätt. Vi är mycket nöjda.
    2021-04-12
    Sålt en fastighet. Vi valde mellan flera mäklare men fastnade för Emelie eftersom vi fick ett förtroende för henne. Förväntan var att vi skulle få en så smidig försäljning som möjligt och trots olika komplikationer på vägen agerade Emelie proffsigt. Hade vi sålt något mera i området hade valet av mäklare varit enkelt/ Andreas Witt
    • Holmängen
    2021-04-11
    Vi har sålt vår bostadsrätt och fick hjälp av Frida och Börje. Proffesionellt bemötande och hjälp från start till mål!
    Vi har känt oss trygga.
    Tack för allt arbete som ni lägger på den enskilda kunden.
    M-L och Ulf
    2021-03-26
    Sålt villa.
    Trevligt och bra bemötande. Bra kontakt.
    Förväntningarna var att det skulle bli en enkel och smidig försäljning och det fungerade bra.
    2021-03-26
    Vi har sålt huset, Emelie har agerat mycket profisionellt hela vägen, vi kommer att rekommendera henne skarpt !
    2021-03-21
    Bra bemötande från först dagen. Mitt radhus blev sålt snabbt, ingen onödig utdragen försäljning. Alltid trevligt att prata med Börje och vi var väldigt överens om hur vi skulle gå tillväga, så mina förväntningar känner jag blev som jag tänkt mig. Jag kan verkligen rekommendera Börje och övriga mäklare hos Fastighetsbyrån.
    2021-03-10
    Köpte Hus via Börje. Tydligt och bra bemötande hela vägen från budgivning till överlämning! Vi är nöjda med den service vi fick och med hela affären som sådan.
    2021-02-28
    En lägenhet
    PÅ ett proffsigt sätt. mycket bra kontakt via mail.
    Inte stora förväntningar men Emelie överträffade allt.
    Affären är inte i hamn än men så länge ser det bra ut.
    Bra genomgång av papper som skulle skrivas under.
    Mao en toppenmäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2021-02-28
    Vi hade ett gott samarbete och allt fungerade perfekt jag fick det pris jag ville ha Tack 👍
    2021-02-22
    Jag har sålt en lägenhet på 5 rum och kök i centrala Vänersborg. Börje tog över försäljningen efter en kollega som slutade. Han var professionell och trevlig samt engagerad i försäljningen. Höll mig uppdaterad hela tiden på vad som hände och noga med att följa de val/anvisningar som jag meddelade honom samtidigt som han bidrog med goda råd som underlättade hela processen. Det hela kändes smidigt och lättarbetat tack vare Börje. Jag kan verkligen varmt rekommendera honom som mäklare. Tackar för fin hjälp.
    2021-02-22
    Bostadsrätt Vänersborg.
    Bra bemötande, rimlig värdering, rimligt utfall.
    Bra info/kommunikation.
    Jag är nöjd.
    2021-02-20
    Jag sålde en bostadsrätt. Trevligt, personligt bemötande. Mån om både säljare och köpare att blev rätt.
    2021-02-19
    Vi har precis köpt ett gammalt torp som Johanna förmedlade och hon har varit till stor hjälp även för oss som köpare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2021-02-09
    sålt villa. En mycket bra och behaglig mäklare som tog både säljarens och köparens synpunkter mycket bra.
  • sålde sitt hus med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2021-02-05
    Jag har sålt mitt hus.
    Bemötandet från Frida har varit av högsta klass med stor kunnighet inom bostadsmarknaden.
    En känsla av trygghet gav Frida redan vid första kontakten för en kund som inte visste så mycket hur man går till väga vid en husförsäljning.
    Helnöjd kund
    2021-02-03
    jag har sålt en lägenhet i Vänersborg och jag tycker att Emelie har varigt helt grym på att uppdatera och få en att känna sig tryck plus att man märker att hon älskar sitt jobb och är är väldigt bra på det hon gör.
    2021-02-03
    Köpt vår första lägenhet, ett spännande steg i livet. Många frågor och saker att tänka på. Det har varit en trygghet att bli bemött av Emelies kunskaper, stora tålamod och positiv attityd.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2021-01-25
    Utmärkt service. Allt gick smidigt.
    • Centralt
    2021-01-22
    Fgjjjbvcffbkjygffgvjkkkjhhggfggggnllllbvfddgklllll
    • Västra Tunhem
    2021-01-14
    Emelie har redan från början visat ett trevligt och personligt engagemang och förståelse för, en för mig väldigt stor händelse. Hon har också visat en fantastiskt professionell sida gentemot både mig som köpare och gentemot säljaren.
    Stort tack för hjälpen.
    • Sikhall
    2021-01-12
    Var lätt att få kontakt med och återkom när hon lovat att återkomma! Trevligt bemötande vid visning av fritidshuset och proffsigt genomförande av kontraktslrivning. Kan varmt rekommendera henne!
    2021-01-02
    Vi sålde vårt radhus och tog hjälp av fastighetsbyrån och Johanna Sjöström. Mycket proffesionellt hjälp från start till slut! Hon löste allt och vi kände att vi var i trygga händer!
    Stort tack för allt!
    /Mattias och Emilia
    2021-01-01
    Jag är köpare till en lägenhet som förmedlades av Johanna Sjöström på Fastighetsbyrån i Vänersborg. Mitt intryck av Johanna som mäklare är det allra bästa. Hon är professionell, kunnig, påläst, engagerad, tillmötesgående, grundlig och omsorgsfull.
    2020-12-25
    Köpt en lägenhet
    Bra bemöttandet
    Emilie var alltid mycket proffsigt. Hon svarade alltid på mina frågor och vsr alltid tilögängligt.
    Jag är mycket nöjd med hur hon har hjälpt mig med affären.
    2020-12-23
    Sålt hus.
    Affären gick mycket snabbt samt vi fick mer betalt än vi vågat hoppas.
    2020-12-20
    Sålde vår bostadsrätt, mäklaren var från första mötet väldigt bra, proffsionell och gav oss ett trygghet som gjorde att vi inte behövde oroa oss för något. Hon tog hand om allt och höll oss hela tiden uppdaterad angående försäljningen!
    2020-12-19
    Smidigt och enkelt köp av bostad. Professionell attityd.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2020-12-18
    Fick hjälpa av Frida att sälja min lägenhet. Blev väldigt väl bemött och fick väldigt bra o tydligt förklarat hur en försäljning går till. Frida har alltid varit snabb på att svara vid frågor och att återkoppla. Har aldrig känt att något känts oklart utan hon har lugnt o metodiskt förklarat. Är jättenöjd med hela upplevelsen av försäljningen och nöjd över resultatet. Frida har känts lugn och professionell hela vägen 😊
    • Centralt
    2020-12-17
    Jag har både köpt och sålt lägenhet med hjälp av Börje. Båda affärerna har gått väldigt snabbt och smidigt!
    Mycket och bra information, har inte funnits några frågetecken någonstans.
    • Mariedal
    2020-12-17
    Sålt en villa jag köpte genom Börje, proffsig och väldigt öppen, noggrann och ärlig. Man litar på Börje!
  • köpte sitt hus med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2020-12-14
    Sålt 2rok. Frida är professionell och tydlig samt gav bra råd inför och under försäljning.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2020-12-10
    Har sålt min pappas hus.
    Har blivit väldigt väl bemött av Jan.
    Proffsigt, väl insatt och förberedd i uppgiften, förtroende givande.
    Tydlig och rak.
    Informerade oss om vad vi behövde veta och vad vi kan få hjälp med av er som mäklare.
    Vi kan höra av oss om vi har några frågor och få hjälp
    Väldigt nöjda med Jan
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2020-12-10
    Sune som avled 1augusti har aldrig varit inblandad i försäljningen jag har skött detta och är nöjd. Tycker att era system borde känna till detta.
    Conny Johansson
  • skrev om Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    2020-12-07
    Sålt en lägenhet. Trevligt och professionellt bemötande. Kommer att anlita henne igen.
    2020-12-03
    Köpte ett radhus på Onsjö i Brf. Rättaren. Johanna gjorde ett kanonjobb och var smidig på alla sätt och vis. Johanna var alltid lätt att prata med och skötte affären hur bra som helst. Sammanfattningsvis kan vi inte vara nöjdare med hur utfallet blev, stort tack.