Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Vänersborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vänersborg

Fastighetsbyrån Vänersborg

Sundsgatan 5A, 462 33 Vänersborg — Visa karta

Välkommen till Lilla Paris vid Vänerns Strand - Vänersborg!

Här finns något för alla, oavsett ålder! Kultur, nöjen och idrott förenas med aktivt friluftsliv i form av bad, fiske och segling. Tack vare järnvägens dubbelspår och E45 är det enkelt att ta sig till Göteborg och andra orter med både tåg och bil.

På Fastighetsbyråns kontor i Vänersborg är vi fyra mäklare och en mäklarassistent. Tack vare en salig blandning av ungdomlig entusiasm, erfarenhet, lokalkännedom och ett stort nätverk i ryggen kan vi bistå dig på bästa sätt i din bostadsaffär.

Kom förbi vårt kontor, vi svarar gärna på frågor om bostad och boende i Vänersborg!

Läs vad 497 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vänersborg

• 2019-01-08

Hemming K skrev om Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Utmärkt service under hela förloppet. Läs mer
  • 2019-01-06

Leif J skrev om Fastighetsbyrån Vänersborg
    Bara såå bra!! Påläst drivande pedagogisk! Läs mer
  • 2018-12-30

Seija J skrev om Fastighetsbyrån Vänersborg
    Otroligt bra service, lyssnade på våra önskemål och kom med förslag.
    Kan varmt rekommendera Börje. Läs mer
  • 2018-12-21

Jannie G skrev om Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Han var lugn och stabil både vid husköp och försäljning. Läs mer
  • 2018-12-19

Ellinor S skrev om Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Frida är en go och glad tjej som är hjälpsam nät man har frågor. Vi köpte bostadsrätt och blev mycket nöjda med vår mäklare. Tack! Läs mer
  • Mattias A

2018-12-17

Mattias A skrev om Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Frida har bemött och hanterat vårt köp av bostad på alla de sätt som vi förväntade oss av en mäklare samt hjälpt till mer än så. Vi är glada att ha haft henne som mäklare i detta bostadsköp. Läs mer
  • 2018-12-16

Örjan E skrev om Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Vi har både sålt och köpt bostad av Jan. Vi upplever honom som proffesionell i sin roll både mot köpare och säljare.
    Han är kunnig och en person som man litar på. Läs mer
  • 2018-12-14

Jack M skrev om Fastighetsbyrån Vänersborg
    Köpt ett kedjehus i Vargön.

Bemötandet och fortsatt kontakt har bara varit på toppnivå från början till slut. Läs mer
  • 2018-12-14

Anders H skrev om Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Köpt fritidshus. Bra bemötande, mäklaren var tydlig och bra på att återkoppla. Mäklaren borde beskrivit skicket på huset lite bättre i annonsen. Läs mer
  • 2018-12-13

Bo S skrev om Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Har köpt en bostadsrätt och sålt en villa.
    Blev bemött mycket mycket bra och proffsigt.

Upplevde att mäklaren tog sig tid och förklarade mycket bra och tydligt på alla de frågor som uppkommit under resans gång. Fick stort förtroende för hans kunnande och trevliga bemötande. Läs mer
  • 2018-12-12

Agneta G skrev om Fastighetsbyrån Vänersborg
    Jag är jättenöjd, har ingen tidigare erfarenhet av att sälja. Men mäklaren har varit bra, informerat oss bra också. Läs mer
  • 2018-12-05

Alice B skrev om Filip Nelson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Jag är God man för Alice och är därför den som skött affären på genom Överförmyndaren. Alice har sålt sin lägenhet som hon inte längre kan nyttja. Har blivit bemött på ett mycket vänligt lugnt och förtroendeingivande sätt. Jag visste inte vad lägenheten var värd men den såldes till ett klart högre pris än jag hade förväntat mig. Mäklaren verkade göra ett mycket bra jobb och höll mig underrättad hela tiden.Jag har ingen erfarenhet av sådan försäljning men när jag rörde till det en del i kontakten med ÖF var Filip där och stöttade upp. .

Hälsningar Sven-Arne Wahlström Läs mer
  • 2018-12-03

Susanne S skrev om Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Sålt Fridhemsvägen 25 i Vänersborg. Mycket bra och positivt bemötande. Engagerad och kompetent. Läs mer
  • 2018-11-30

Johanna S skrev om Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Johanna var fantastisk i samband med vår husförsäljning.
    Allt sköttes på ett strålande sätt, vi kan verkligen rekommendera henne :) Läs mer
  • 2018-11-25

Somthawin R skrev om Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Både köpt och sålt. Mäklaren var mycket trevlig och korrekt och överträffade våra förväntningar. Läs mer
  • 2018-11-21

Elisabet W skrev om Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Johanna är mycket trevlig och kompetent. Vi har bara goda erfarenheter. Vi har köpt ett hus i Brålanda. Allt har gått helt bra.
    Vi kan varmt rekommendera henne och alla medhjälparna Läs mer
  • 2018-11-21

Ingemar A skrev om Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Har av Johanna förmedlats villa i Brålanda!
    Johanna visar stort intresse och kunnighet.

Vi har blivit bemötta men vänlighet och stort tålamod.

Detta var en av fyra affärer som vi har gjort med fastighetsbyrån och den första som vi gjort med Johanna.
    Johanna uppvisar samma goda anda som övriga medarbetare på Fastighetsbyrån.
    Ingemar Alinder Läs mer
  • 2018-11-19

Pia T skrev om Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Mycket bra. Jan hjälpte oss med köpet av lägenheten på Nyhatan och sålde vårt kedjehus på Hästskovägen. Jag är väldigt nöjd med vårt samarbete . Läs mer
  • 2018-11-19

Margareta H skrev om Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Vi har sålt en villa. Frida är glad, tillmötesgående och kompetent. Hon är lätt att komma i kontakt med och ringer alltid tillbaka. Både vi som säljare och köparen bemöttes professionellt. Frida är en person som jag absolut skulle rekommendera till vänner som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • 2018-11-18

Arne T skrev om Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    köpt bostadsrättslägenhet och sålt kedjehus
    korrekt bemötande och vänligt
    motsvarade förväntningarna
    husförsäljningen inte avslutad varför sammanfattande omdöme ej kan ges ännu Läs mer
  • 2018-11-18

Björn O skrev om Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    * sålt ett Kedjehus
    * på ett positivt sätt
    * att få sälja huset på kort tid.... Och det levde Johanna upp till
    * kontrakt har skrivits, men affären är inte slutförd för än den 31/1-2019..... Men hitintills är jag mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-11-17

Agneta A skrev om Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Vi är mycket nöjda med Johannas hjälp vid försäljning av fastigheten. Bemötandet var mycket professionellt. Läs mer
  • 2018-11-16

Nikolina B skrev om Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Johanna var en riktigt duktig mäklare. Hon va precis som man vill att en bra mäklare ska vara. Hon va lyhörd, organiserad och påläst. Jag rekommenderar Johanna till alla som vill sälja och om man vill känna sig trygg och få till en bra affär. Läs mer
  • 2018-11-16

Esa L skrev om Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Har sålt en bostadsrätt. Med professionell handläggning från fastighetsbyrån , blev den såld på 5dagar. Också till rätt pris!

Mycket nöjd med försäljningen.

MVH / Esa Lilja. Läs mer
  • 2018-11-06

Carina H skrev om Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Inlyssnande bemötande när Frida lyssnar på mig och mina önskemål som kund. Alldeles utmärkt. Kunde inte vara bättre.
    Mvh Carina Läs mer
  • Maria Z

2018-11-06

Maria Z skrev om Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Har sålt en bostadsrätt och tycker att allt har varit bra från första mötet!
    Enkel och peppande, gott att ha och göra med. Läs mer
  • 2018-11-05

Shogan A skrev om Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Börje är en utmärkt mäklare. Vi rekommenderar honom.
    Vi har köpt en fastighet. O sålde vår lägenhet via Börje.
    Börje är kunnig,trevlig,proffsig. Han kommunicerar bra med såväl köpare som säljare. Har sinne för alla detaljer som är viktiga för affären. Han berättar allt som är viktigt så att man känner sig trygg.
    Börje återkopplar bra. Om man undrar över något så förklarar han vad det handlar om. Läs mer
  • 2018-11-02

Mats E skrev om Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Vi köpte ett hus som Johanna sålde, och var så nöjda med henne att hon även fick sälja vår bostadsrätt. Hon sålde den för ett pris vi inte vågade drömma om. Hon är mycket proffesionell, ödmjuk och kompetent. Kan verkligen rekommendera hemne till alla. Läs mer
  • 2018-11-02

Kerstin L skrev om Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Kunnig och förtroendeingivande. Kunde bemöta mina frågor och lyssnade på hur jag ville att affären ska genomföras. Läs mer
  • Malin J

2018-11-02

Malin J skrev om Fastighetsbyrån Vänersborg
    Köpte nu i höst min första bostadsrätt av Johanna Sjöström på fastighetsbyrån.
    Mina förväntningar var höga, trots det blev de överträffade!
    Fick sånt fint bemötande och 100% service! Trots att jag aldrig gjort denna process tidigare med mycket ny information och många frågor från min sida kände jag mig trygg tack vare Johanna! 6 av 5 möjliga stjärnor för fint samarbete. Ser fram emot framtida affärer - fastighetsbyrån har skaffat sig en återkommande kund :) Läs mer

Eva E skrev om Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Trevlig, seriös, noggrann, lättsam......
    Alltid snabba svar på frågor....
    Vi känner oss trygga med vårt köp ur aspekten "måklare, förmedling" Läs mer

Nikolina B skrev om Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Vi köpte ett radhus och Jan va väldigt professionell och duktig alla gånger vi kom i kontakt med honom. Vi kommer rekommendera honom till alla våra vänner och bekanta. Läs mer

Ulf H skrev om Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Vi har köpt Takan 370 i Vänersborg, Frändefors
    Johanna har varit superbra, öppen o tydlig i sin kommunikation. Alltid glad positiv o professionell. Tack vare Johanna fick vi nys om att Takan 370 skulle komma ut till försäljning när vi var på en annan visning, inte säkert att vi uppmärksammat annars. Överlag en mycket positiv upplevelse då inte minst tack vare Johanna, men kanske allra mest tack vare denna fastighet med sitt fantastiska läge
    Med vänlig hälsning
    Ulf Henriksson Läs mer
  • 2018-10-31

Åsa B skrev om Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Sålt en bostadsrätt
    Bra bemötande, vänlig och trevlig
    Engagerad och höll mig underrättad
    Ansträngde sig kontinuerligt för att hitta presumtiva köpare

Engagemanget överträffade mina förväntningar Läs mer
  • 2018-10-31

Jan T skrev om Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Har både köpt och sålt fastighet genom Johanna.

Johanna är en förtroendegivande mäklare som skapar trygghet åt affären. Läs mer

Ralfh A skrev om Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Lättsam och profisionell samt påläst. Läs mer

Ruth A skrev om Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Trygg och säker hade all information som vi frågade om. Klar och tydlig. Mycket bra Läs mer

Birgitta R skrev om Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Vi sålde vår bostadsrätt! Det var en solig dag, Frida kom för att titta, brunbränd o fin o då började resan mot försäljning! Jättefina bilder togs av Diakrit. Allt var jätternöjde med Frida Rundbergbra, försäljningen gick superfort, bara en dag efter visningen var vår bostad såld!!

Självklart hade vi höga förväntningar, o vi hoppades att få ett bra pris, vilket vi också fick. I morgon hämtar vi nyckeln till nästa boende, o ja vi är jätteglada att vi valde Frida som vår mäklare!! Läs mer

Johanna S skrev om Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Vi har blivit bra bemötta av Börje i alla situationer. Han är enkel att få tag på och har hjälpt oss med det vi önskat. Läs mer

Carina G skrev om Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Vi har sålt en villa våra möten med Johanna har varit jättebra.
    Hon har hela tiden informerat oss vad som händer och vad som skall hända.
    Vi hade nog inga förväntningar eftersom vi aldrig haft någon kontakt med mäklare förut men vi är verkligen nöjda med allt.
    Vi blev rekommenderade att ta kontakt med Johanna av bekanta. Läs mer

Ulla E skrev om Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Jag och min man är mycket nöjda med
    Jan Rudberg. Vi har köpt en lägenhet och visningen var bra , har fått svar på våra funderingar. Köpet har gått smidigt till och blir slutfört den 15 :e november.
    Vi är glada för att snart få flytta in i denna fräscha lägenhet.
    Mvh Ulla Edhage Lars-Göran Larsson. Läs mer

Frederick S skrev om Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Köpt en bostad. Mäklaren gav snabb och bra info hela tiden. Han ordnade så jag fick komma på extra visningar. Läs mer

Annica T skrev om Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Vi har köpt en fastighet genom Johanna Sjöström vilket medförde att hon fick uppdraget att sälja vår nuvarande fastighet.
    Johanna är saklig,lugn och informativ - inger förtroende. Läs mer
  • 2018-10-24

Ulrika G skrev om Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Köpt fritidshus, Norra Timmervik 965 i Frändefos.
    Mäklaren hade ett oerhört proffsigt bemötande, hade mycket god juridisk kompetens vilket bidrog till att det blev ett mycket tryggt köp.
    Börje är en mäklare som inte tummar på ordning och reda vilket gör att hela köp processen blir mycket smidig för både köpare och säljare. Läs mer
  • 2018-10-19

Magnus H skrev om Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Veronica och jag Magnus köpte Rörvik 1:33 via Frida. Jag tycker att Frida kommunicerade på ett enkelt sätt och var mycket informativ. Känslan var att hon hade både säljare och köpare delaktiga i processen och visade båda parter stor omtanke. Jag skulle gärna kontakta Frida igen jag var spekulant eller vilja sälja fastighet i Vänersborgsregionen. Läs mer
  • Sören A

2018-10-13

Sören A skrev om Jan Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Försäljningen av vårt hus sköttes
    utmärkt och på ett proffsigt sätt.
    Jan Rundberg har ett kunnigt,
    proffesionellt och förtroende-
    ingivande bemötande och för-
    hållningssätt, såväl för oss säljare som, vi förstod, för blivande köpare. Vi hade höga
    förväntningar på Jan Rundberg
    och hela processen. Upplägget
    av presentation, annonsering och
    visningar av vårt hus utfördes
    mycket klokt och välanpassat till
    vad vårt hus representerade, såväl husets kvalitativa nivå som
    läget, tomten med trädgård och
    omgivning. Våra förväntningar
    uppfylldes till fullo.
    Att sälja sitt hus är en process med många ingredienser Jan Rundberg hanterade detta på ett
    ödmjukt, inkännande och engagerat sätt. Var alltid tillgänglig, hörde av sig följde upp och stämnde av med oss under processens gång.
    Vi kan ge Jan Rundberg de allra bästa rekommendationer och till
    blivande hussäljare en trygghet
    och kvalificerad kunskap som
    Jan Rundberg besitter och gav oss under hela processen. Läs mer
  • 2018-10-12

Morgan Z skrev om Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Köpte en fastighet i Frändefors.
    Blev bemött på ett lugnt och trevligt sätt. Eftersom detta är första gången som jag är i kontakt mäklare så är detta ett mycket bra intryck.
    Allt gick lugnt och trevligt till väga. Har inga tidigare erfarenheter inom detta ämne så detta är för mig mycket bra.
    Johanna är en bra och proffsig mäklare, som alltid hade ett leende framme. Var lugn och trevlig genom hela händelsen. Läs mer
  • 2018-10-07

Roger G skrev om Börje Larsson en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Vid genomgång med flera mäklare när vi skulle sälja vår villa så fastnade vi för Börje Larsson. Hans intresse för huset samt en tydlig genomgång hur försäljningen skulle gå till gjorde att det kändes rätt. Under hela försäljnings processen har han hela tiden hållit oss informerade om status, varit grundlig i informationen och haft snabb återkoppling på frågor m.m. Hela försäljningen gick mycket bra och hade gärna anlitat Börje igen om det skulle vara aktuellt. Läs mer
  • 2018-10-04

Eric G skrev om Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Fantastisk mäklare. Professionell. Läs mer
  • 2018-10-03

Maj J skrev om Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Johanna hjälpte mig att sälja min bostadsrätt och hon både agerade och levererade på ett väldigt professionellt sätt. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer

Sundsgatan 5A, 462 33 Vänersborg