Johanna Sjöström
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2018-12

Läs vad 151 kunder tycker om Johanna Sjöström

• Susanne S sålde sin bostad med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2018-12-03

Sålt Fridhemsvägen 25 i Vänersborg. Mycket bra och positivt bemötande. Engagerad och kompetent. Läs mer
  • Johanna S sålde sin bostad med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2018-11-30

Johanna var fantastisk i samband med vår husförsäljning.
    Allt sköttes på ett strålande sätt, vi kan verkligen rekommendera henne :) Läs mer
  • Somthawin R sålde sin bostad med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2018-11-25

Både köpt och sålt. Mäklaren var mycket trevlig och korrekt och överträffade våra förväntningar. Läs mer
  • Elisabet W köpte sin bostad med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2018-11-21

Johanna är mycket trevlig och kompetent. Vi har bara goda erfarenheter. Vi har köpt ett hus i Brålanda. Allt har gått helt bra.
    Vi kan varmt rekommendera henne och alla medhjälparna Läs mer
  • Ingemar A köpte sin bostad med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2018-11-21

Har av Johanna förmedlats villa i Brålanda!
    Johanna visar stort intresse och kunnighet.

Vi har blivit bemötta men vänlighet och stort tålamod.

Detta var en av fyra affärer som vi har gjort med fastighetsbyrån och den första som vi gjort med Johanna.
    Johanna uppvisar samma goda anda som övriga medarbetare på Fastighetsbyrån.
    Ingemar Alinder Läs mer
  • Björn O sålde sin bostad med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2018-11-18

* sålt ett Kedjehus
    * på ett positivt sätt
    * att få sälja huset på kort tid.... Och det levde Johanna upp till
    * kontrakt har skrivits, men affären är inte slutförd för än den 31/1-2019..... Men hitintills är jag mycket nöjd. Läs mer
  • Agneta A sålde sin bostad med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2018-11-17

Vi är mycket nöjda med Johannas hjälp vid försäljning av fastigheten. Bemötandet var mycket professionellt. Läs mer
  • Nikolina B köpte sin bostad med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2018-11-16

Johanna var en riktigt duktig mäklare. Hon va precis som man vill att en bra mäklare ska vara. Hon va lyhörd, organiserad och påläst. Jag rekommenderar Johanna till alla som vill sälja och om man vill känna sig trygg och få till en bra affär. Läs mer
  • Mats E köpte sin bostad med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2018-11-02

Vi köpte ett hus som Johanna sålde, och var så nöjda med henne att hon även fick sälja vår bostadsrätt. Hon sålde den för ett pris vi inte vågade drömma om. Hon är mycket proffesionell, ödmjuk och kompetent. Kan verkligen rekommendera hemne till alla. Läs mer
  • Ulf H köpte sin bostad med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2018-11-01

Vi har köpt Takan 370 i Vänersborg, Frändefors
    Johanna har varit superbra, öppen o tydlig i sin kommunikation. Alltid glad positiv o professionell. Tack vare Johanna fick vi nys om att Takan 370 skulle komma ut till försäljning när vi var på en annan visning, inte säkert att vi uppmärksammat annars. Överlag en mycket positiv upplevelse då inte minst tack vare Johanna, men kanske allra mest tack vare denna fastighet med sitt fantastiska läge
    Med vänlig hälsning
    Ulf Henriksson Läs mer