Johanna Sjöström
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-09 - 2019-08

Läs vad 187 Läs vad Johanna Sjöström

• Elisabeth F
    Elisabeth F sålde sitt hus med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-08-30

Frändefors
    Sålt en friliggande villa strax utanför vänersborg.

Väldigt proffesionellt förhållningssätt.
    Lugn och trygg person.
    Stöttande till säljarna.
    Kanon mäklare är vår upplevelse. Läs mer
  • Fredrik H sålde sitt hus med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-08-25

Frändefors
    Trevlig & bra bemötande, förklarar & berättar vad som/hur försäljningen kommer gå till.
    Kannon försäljare.....lite minus för att det blev mitt i hennes semester. Läs mer
  • Marie H sålde sitt hus med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-07-26

Nordkroken
    Otroligt duktig o proffsig i sitt yrke! Informerade bra vad som skulle hända o hur, när. Trevlig o tillmötesgående! Vi sålde hus o det gick frän annons till sålt hus på typ 1 v. Johanna var guld värd! Läs mer
  • Kent H sålde sitt hus med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-07-26

Nordkroken
    Har sålt en villa. Johanna var toppen! Ett trevligt bemötande,förväntningarna levdes upp till med råge. En snabb och bra affär. Läs mer
  • Annkristin B
    Annkristin B sålde sitt hus med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-07-08

Mariedal
    Jättebra bemötande. Lyhörd för vad vi tyckte och tänkte. Verkligen ett stöd när vi sålde vårt hus. Vi är helnöjda med Johannas insatser. Läs mer
  • Ann-Charlotte L sålde sitt hus med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-07-02

Jag sålde ett hus i Frändefors. jag har blivit jättebra bemött av Johanna. Hon är lätt att prata med och få information av. Har hållit mig uppdaterad hela tiden, vilket är jätteskönt för mig som oerfaren säljare. Allting är över förväntan. alltihop har gått så mycket bättre än jag någonsin vågat hoppas. Tusen tack Johanna! Läs mer
  • Venkatesh S köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-07-01

Mariero
    Jag köpte en lägenhet. Jag kom att veta om Mäklaren från "hemnet". Jag är nöjde om hela saken. Jätte organiserat och enkelt. Tack så mycket! Läs mer
  • Hans-Göran S köpte sitt hus med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-06-26

Sikhall
    Mycket bra bemötande vid köpet av vårt hus, lyhörd och hjälpsam. Läs mer
  • Christofer J sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-06-12

Tenggrenstorp
    Driven säljare/mäklare som älskar sitt jobb.
    Löste uppgiften utmärkt från start.
    Rekommenderas starkt Läs mer
  • Oscar M sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-06-09

Mariero