Johanna Sjöström
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-03

Läs vad 166 Läs vad Johanna Sjöström

• Sofie L köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-04-03

Centralt
    Väldigt trevlig mäklare som gav mig trygghet och snabb information inför mitt köp. Jättenöjd! Läs mer
  • Rosmarie J sålde sitt hus med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-04-02

Vargön
    Sålt enplansvilla med källare. Blev mycket väl bemött av Johanna. Johanna var lättsam, kunnig och mycket trevlig, skulle gärna rekommendera henne till mina vänner. Läs mer
  • Egon J sålde sitt hus med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-04-02

Timmervik
    Mycket trevlig och tillmötesgående

Sålt fritidshus Läs mer
  • Stefan A köpte sitt hus med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-03-25

Mariedal
    Köpt bostad på Gärdesvägen Vänersborg.
    Lätt att få kontakt med Johanna och hon svarar på frågor och funderingar omgående. Läs mer
  • Jack M köpte sitt hus med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-02-26

Vargön
    Köpte bostad och hon skötte allt utmärkt. Så hon rekommenderas varmt. Läs mer
  • Marcus A köpte sitt hus med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-02-22

Mariedal
    Johanna var mycket serviceinriktad, gav bra återkoppling och gjorde så att husköpet blev mycket smidigt! Full pott! Läs mer
  • Sofie K köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

Holmängen
    Fantastiskt bemötande! Efter många visningar berättade Johanna om en lägenhet som skulle passa våra önskemål perfekt. Idag bor vi och är jättenöjda med lägenheten vi köpte av Johanna! Läs mer
  • Agneta B sålde sitt hus med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

Takan
    Jag har sålt sommarstugan som jag har tillsammans med 2 systrar.
    Johanna var mycket positiv och hade ett mycket trevligt sätt ,dessutom var hon kunnig och informativ och hjälpsam.
    Vi hoppades att det skulle bli en bra presentation vilket det också blev. Vi hoppades även på det pris som vi begärde men tyvärr blev det lite lägre eftersom det inte var så många seriösa spekulanter och kanske inte så lätt med banklån .Johanna jobbade hårt med visningar och var hela tiden väldigt positiv Läs mer
  • Jimmy K sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

Mariero
    Pålitlig mäklare som håller vad hon lovar.
    Brinner för att hjälpa till med försäljningen av bostaden och har alltid en inställning av att det ska bli perfekt. Läs mer
  • Martin U sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

Fredriksberg
    Det mesta positiva är Joanna, mäklaren, har bra attityd o var allert på, kunde vara öppet, lyssnar på vad jag ville och berättar vad jag kan ha andra möjligheter.
    Hon är Great! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vänersborg