Frida Rundberg
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-02

Läs vad 49 Läs vad Frida Rundberg

• Thomas S köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-02-19

Onsjö
    Vi köpte ett radhus på Onsjö av Frida.
    Från första stund så fick vi ett positivt och proffsigt bemötande. Så självklart var Frida till stor hjälp vid köpet. Klart att man har förväntningar på en mäklare, men Frida överträffade dessa utan problem. Så helheten var att vi fick köpt ett drömhem och allt gick väldigt smidigt och bra. Inga bekymmer alls och bara glada miner Läs mer
  • Linus W köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-02-19

Mariero
    Bra kontakt och bemötande! Behövde aldrig vänta eller känna mig osäker över något jag hade funderingar kring! Läs mer
  • Gustaf H köpte sin bostad med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-01-25

Överlag väldigt bra, topp notch bemötande. Läs mer
  • Ellinor S köpte sin bostad med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2018-12-19

Frida är en go och glad tjej som är hjälpsam nät man har frågor. Vi köpte bostadsrätt och blev mycket nöjda med vår mäklare. Tack! Läs mer
  • Mattias A
    Mattias A köpte sin bostad med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2018-12-17

Frida har bemött och hanterat vårt köp av bostad på alla de sätt som vi förväntade oss av en mäklare samt hjälpt till mer än så. Vi är glada att ha haft henne som mäklare i detta bostadsköp. Läs mer
  • Margareta H sålde sin bostad med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2018-11-19

Vi har sålt en villa. Frida är glad, tillmötesgående och kompetent. Hon är lätt att komma i kontakt med och ringer alltid tillbaka. Både vi som säljare och köparen bemöttes professionellt. Frida är en person som jag absolut skulle rekommendera till vänner som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Carina H sålde sin bostad med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2018-11-06

Inlyssnande bemötande när Frida lyssnar på mig och mina önskemål som kund. Alldeles utmärkt. Kunde inte vara bättre.
    Mvh Carina Läs mer
  • Maria Z
    Maria Z sålde sin bostad med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2018-11-06

Har sålt en bostadsrätt och tycker att allt har varit bra från första mötet!
    Enkel och peppande, gott att ha och göra med. Läs mer
  • Birgitta R sålde sin bostad med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2018-10-30

Vi sålde vår bostadsrätt! Det var en solig dag, Frida kom för att titta, brunbränd o fin o då började resan mot försäljning! Jättefina bilder togs av Diakrit. Allt var jätternöjde med Frida Rundbergbra, försäljningen gick superfort, bara en dag efter visningen var vår bostad såld!!

Självklart hade vi höga förväntningar, o vi hoppades att få ett bra pris, vilket vi också fick. I morgon hämtar vi nyckeln till nästa boende, o ja vi är jätteglada att vi valde Frida som vår mäklare!! Läs mer
  • Magnus H köpte sin bostad med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2018-10-19

Veronica och jag Magnus köpte Rörvik 1:33 via Frida. Jag tycker att Frida kommunicerade på ett enkelt sätt och var mycket informativ. Känslan var att hon hade både säljare och köpare delaktiga i processen och visade båda parter stor omtanke. Jag skulle gärna kontakta Frida igen jag var spekulant eller vilja sälja fastighet i Vänersborgsregionen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vänersborg

Johanna Sjöström