Frida Rundberg
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 45 kunder tycker om Frida Rundberg

• Mattias A
    Mattias A köpte sin bostad med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Frida har bemött och hanterat vårt köp av bostad på alla de sätt som vi förväntade oss av en mäklare samt hjälpt till mer än så. Vi är glada att ha haft henne som mäklare i detta bostadsköp. Läs mer
  • Margareta H sålde sin bostad med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Vi har sålt en villa. Frida är glad, tillmötesgående och kompetent. Hon är lätt att komma i kontakt med och ringer alltid tillbaka. Både vi som säljare och köparen bemöttes professionellt. Frida är en person som jag absolut skulle rekommendera till vänner som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Carina H sålde sin bostad med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Inlyssnande bemötande när Frida lyssnar på mig och mina önskemål som kund. Alldeles utmärkt. Kunde inte vara bättre.
    Mvh Carina Läs mer
  • Maria Z
    Maria Z sålde sin bostad med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Har sålt en bostadsrätt och tycker att allt har varit bra från första mötet!
    Enkel och peppande, gott att ha och göra med. Läs mer
  • Birgitta R sålde sin bostad med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Vi sålde vår bostadsrätt! Det var en solig dag, Frida kom för att titta, brunbränd o fin o då började resan mot försäljning! Jättefina bilder togs av Diakrit. Allt var jätternöjde med Frida Rundbergbra, försäljningen gick superfort, bara en dag efter visningen var vår bostad såld!!

Självklart hade vi höga förväntningar, o vi hoppades att få ett bra pris, vilket vi också fick. I morgon hämtar vi nyckeln till nästa boende, o ja vi är jätteglada att vi valde Frida som vår mäklare!! Läs mer
  • Magnus H köpte sin bostad med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Veronica och jag Magnus köpte Rörvik 1:33 via Frida. Jag tycker att Frida kommunicerade på ett enkelt sätt och var mycket informativ. Känslan var att hon hade både säljare och köpare delaktiga i processen och visade båda parter stor omtanke. Jag skulle gärna kontakta Frida igen jag var spekulant eller vilja sälja fastighet i Vänersborgsregionen. Läs mer
  • Ulla N köpte sin bostad med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Frida är mycket trevlig och kunnig. Jag har blivit mycket bra bemött. Läs mer
  • Monica R sålde sin bostad med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Jag har sålt ett fritidshus. Mycket proffsigt och vänligt bemötande. Läs mer
  • Jerry Ö sålde sin bostad med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    Sålt sommarstuga, allt gick bra och gick ganska fort. Tycker det är tråkigt att man inte klarade av att hjälpa till med att hålla utgångspriset. Läs mer
  • Stefan W sålde sin bostad med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    En mycket trevlig och kompetent Mäklare! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vänersborg