Frida Rundberg
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-09 - 2019-08

Läs vad 52 Läs vad Frida Rundberg

• Jan D köpte sitt hus med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-08-31

Brålanda
    Vi har köpt en villa i Brålanda !
    Vi kan sammanfatta påföljande sätt .
    Frida Rundberg är en utmärkt mäklare kunnig å klar med info,
    hjälpsam ock dessutom en en jätte trevlig person ! Läs mer
  • Ivan J sålde sitt hus med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-06-18

Sjung-Sjung
    sålt fritidshus
    på ett trevligt och kompetent sätt
    ja
    utförde uppdraget på ett snabbt och bra sätt när anbuden kom. Läs mer
  • Taro K sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-05-13

Nordstan
    Hon är en stjärna:
    Pålitlig, noggrann och ger konstruktiva förslag i beslutsprocessen. Läs mer
  • Thomas S köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-02-19

Onsjö
    Vi köpte ett radhus på Onsjö av Frida.
    Från första stund så fick vi ett positivt och proffsigt bemötande. Så självklart var Frida till stor hjälp vid köpet. Klart att man har förväntningar på en mäklare, men Frida överträffade dessa utan problem. Så helheten var att vi fick köpt ett drömhem och allt gick väldigt smidigt och bra. Inga bekymmer alls och bara glada miner Läs mer
  • Linus W köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-02-19

Mariero
    Bra kontakt och bemötande! Behövde aldrig vänta eller känna mig osäker över något jag hade funderingar kring! Läs mer
  • Gustaf H köpte sin bostad med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2019-01-25

Överlag väldigt bra, topp notch bemötande. Läs mer
  • Ellinor S köpte sin bostad med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2018-12-19

Frida är en go och glad tjej som är hjälpsam nät man har frågor. Vi köpte bostadsrätt och blev mycket nöjda med vår mäklare. Tack! Läs mer
  • Mattias A
    Mattias A köpte sin bostad med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2018-12-17

Frida har bemött och hanterat vårt köp av bostad på alla de sätt som vi förväntade oss av en mäklare samt hjälpt till mer än så. Vi är glada att ha haft henne som mäklare i detta bostadsköp. Läs mer
  • Margareta H sålde sin bostad med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2018-11-19

Vi har sålt en villa. Frida är glad, tillmötesgående och kompetent. Hon är lätt att komma i kontakt med och ringer alltid tillbaka. Både vi som säljare och köparen bemöttes professionellt. Frida är en person som jag absolut skulle rekommendera till vänner som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Carina H sålde sin bostad med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

2018-11-06

Inlyssnande bemötande när Frida lyssnar på mig och mina önskemål som kund. Alldeles utmärkt. Kunde inte vara bättre.
    Mvh Carina Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vänersborg