Frida Rundberg

Frida Rundberg

Frida Rundberg är mäklare på Fastighetsbyrån Vänersborg

Frida Rundberg har varit registrerad mäklare sedan 2015-06. Frida Rundberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 86 omdömen med ett betyg på 4.8. Frida Rundberg har haft 12 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 86 Läs vad Frida Rundberg

• sålde sitt hus med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    • Vargön
    2021-02-05
    Jag har sålt mitt hus.
    Bemötandet från Frida har varit av högsta klass med stor kunnighet inom bostadsmarknaden.
    En känsla av trygghet gav Frida redan vid första kontakten för en kund som inte visste så mycket hur man går till väga vid en husförsäljning.
    Helnöjd kund
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    • Onsjö
    2020-12-18
    Fick hjälpa av Frida att sälja min lägenhet. Blev väldigt väl bemött och fick väldigt bra o tydligt förklarat hur en försäljning går till. Frida har alltid varit snabb på att svara vid frågor och att återkoppla. Har aldrig känt att något känts oklart utan hon har lugnt o metodiskt förklarat. Är jättenöjd med hela upplevelsen av försäljningen och nöjd över resultatet. Frida har känts lugn och professionell hela vägen 😊
  • köpte sitt hus med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    • Vargön
    2020-12-14
    Sålt 2rok. Frida är professionell och tydlig samt gav bra råd inför och under försäljning.
    • Lilleskog
    2020-11-30
    Frida was very good at communicating and managing the whole process, for both the buyer and the seller. She was timely and considerate and made an effort on all the small details. I would choose her again if I were to sell the house I have just bought.
    • Nordstan
    2020-11-20
    Försäljning av bostadsrätt.
    Vi har under hela tiden fått ett mycket bra och trevligt bemötande från Frida.
    Svarat bra på alla frågor som vi ställt.
    • Onsjö
    2020-10-29
    Vi har sålt vårt hus. Det gick smidigt och lätt.
  • Johannes E
    köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Rundberg en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
    • Korseberg
    2020-10-19
    Proffsig, hjälpsam och seriös!
    • Nordstan
    2020-10-01
    *Sålt bostadsrätt.
    *Professionellt, förtroendeingivande bemötande.
    *Förväntade mig att lägenheten skulle bli såld vilket den blev.
    *Nöjd!
    • Nordkroken
    2020-09-09
    Har varit mycket bra att ha att göra med. Ärlig, trevlig och proffsig
    • Nordkroken
    2020-08-17
    Vi har sålt en sommarstuga.
    Frida är en trevlig och hjälpsam mäklare!

P.g.a. semester övertogs visning, budrunda och hantering av köpkontrakt av en annan mäklare.

Vi fick sålt till en bra pris så vi är mycket nöjda!