Målartösen AB

Målartösen AB

Läs vad 12 kunder tycker om Målartösen AB 2

2021-07-26
    Proffsigt bemötande.
    Hade höga förväntningar och dessa infriades med råge.
    Kom med egen lösning när det gällde en tapet, som blev jättebra. Allt måleriarbete blev kanonfint. Kan varmt rekommenderas
    2021-07-08
    Fick hjälp med målning av tak och tapetsering av vardagsrum samt sovrum.
    Jättebra bemötande från första samtal och kanonfint resultat.
    Kommer ta hjälp även vid ommålning fasad.
    2021-07-06
    Trevligt, proffsigt bemötande och superfint resultat. Så nöjd!
    2021-07-04
    gör ett väldigt bra jobb och är noga.
  • Martin F
    skrev om Målartösen AB
    2021-07-03
    Vi har anlitat Målartösen vid flera tillfällen och vi är supernöjda!
    Alltid trevlig och tillmötesgående, ordning och reda, på plats enligt plan och perfekt utfört arbete Helt enkelt det man önskar sig få när man anlitar ett proffs. 5 Stjärnor
    Tack Martin! Vilka fina ord du ger mig 🌟 Jag ser fram emot att få se kontoret när golvet är på plats! Vi ses snart igen! Målartösen AB
    2021-07-03
    Jag fick kontakt med Målartösen via kontakter som rekommenderade henne då jag behövde få tak och väggar spacklade och målade.
    Ett jättebra och proffsigt intryck när vi träffades för att göra upp en plan för jobbet. Det gick snabbt och smidigt, Även själva jobbet gick fort och blev klart inom uppskattad tid.
    Jag blev jättenöjd med resultatet och kan varmt rekommendera Målartösen.
    Tack så mycket Ylwa! Vad roligt att du blev så nöjd 🌟 Välkommen åter! Målartösen AB
    2021-07-02
    Superduktig och serviceminded! Hon tapetserade allt på en dag, och jobbade två timmar längre för att bli klar istället för att komma tillbaka dagen efter, vilket vi uppskattade jättemycket! Och sen blev det dessutom jättefint! Jag kan verkligen rekommendera Lisa! :)
    Tack snälla Elin för de fina orden. Jag är så glad att du blev nöjd! Bästa hälsningar och välkommen åter! Målartösen AB
    2021-07-01
    Ordentlig, trevlig, punktlig, prisvärd, bäst!
    Tack David! Så kul att få göra fint hos er igen! Önskar er en fin sommar! Målartösen AB
    2021-07-01
    Jättetrevligt bemötande, snabbt utfört arbete, lätttillgänglig och inget krångel med något. Rekommenderas varmt!
    Tack Annica! Jag önskar er en fin sommar! Målartösen AB
    2021-06-30
    Bra offert, väl utfört arbete, lyhörd och hjälpsam och utförde arbetet på utsatt tid! Rekommenderas varmt, och vi kommer anlita henne igen!
    Tack Fredrik! Kul att ni blev så nöjda! Målartösen AB
    2021-06-30
    Snabb återkoppling och bra rådgivning. Fick kontakten via rekommendation av vår snickare sen många år.

Skall ta hjälp med årets renovering igen.

Juste målar jobb, ställde upp och fixade trots alla ändringar och förseningar som tyvärr inträffade när vi byggde om.
    Tack Per! Jag ser fram emot nästa projekt! Trevlig sommar! Målartösen AB
    2021-06-30
    Mycket proffsig och noggrann!
    Gav förslag på kulör och färgval som gav riktigt bra slutresultat.
    Väldigt nöjd och kan starkt rekommendera Målartösen.
    Tack Jocke 🌟 Det var så kul att få göra fint hos dig! Målartösen AB