Målartösen AB

Välkommen till Målartösen AB!

Lisa heter jag och det är jag som driver Målartösen.

Jag tror att många uppfattar mig som en trygg målare, och en anledning till det tror jag är att jag är tydlig och att jag vill att allt ska gå rätt till.
En kund ska veta vad den har att förvänta sig och till vilket pris, och sedan skall arbetet utföras på utsatt tid med ett gott resultat utan överraskningar varken gällande utförandet eller faktura.

Mitt mål är att få er att bli mer än nöjda efter utfört uppdrag 🌟

Jag arbetar fackmannamässigt inom ramen för traditionellt byggnadsmåleri och har kunder över hela stor-Stockholm med bas på Ekerö, Mälaröarna.

Jag har samarbeten med många bra hantverkare inom alla områden och bistår gärna med en helhetslösning för er om elen samtidigt behöver dras om i samband med målning eller om ni tycker att golvet behöver slipas när allt ändå är utrivet.

Jag ser fram emot att få äran att göra fint även hos dig!

Läs vad 21 kunder tycker om Målartösen AB 2

2022-08-08 Verifierad kund
    Bra jobb. Inget krångel. Lyhörd och proffsig.
    2022-08-02 Verifierad kund
    Vi är supernöjda! 5/5!
    Alltid ett trevligt bemötande och ett proffsigt utförande med det lilla extra som man ofta saknar. Skötte samordningen med andra entreprenörer väldigt smidigt och tog själv in en snickare när det behövdes. Så skönt!
    Kommer alltid anlita Målartösen när det behöver utföras liknande arbeten hemma.
    2022-07-19 Verifierad kund
    Mycket professionell och noggrann. Vi hade höga förväntningar som införlivades. Uppdraget utvecklades under själva arbetet och vi fick kompetent hjälp med att formulera det slutliga målet. Vi är mycket nöjda.
    2022-05-06 Verifierad kund
    En bra och trevlig hantverkare som är kunnig & pålitlig,
    Tack Gustav 🌷 Jag hoppas att du kommit i ordning med din lägenhet 🌟 Målartösen AB
    2022-04-01 Verifierad kund
    Lisa är otroligt skicklig målare och lyhörd ! Vi kan verkligen rekommendera henne
    Målade om vårt vardagsrum.
    Tack Anna 🌷
    Hoppas ni trivs bra hela stora familjen med bebis 🌟
    2022-02-02 Verifierad kund
    En professionell målare som förutom yrkesskickligheten kunde guida mig i färgval som gav ett väldigt bra slutresultat.
    Bästa Petra!
    Jag är så glad att jag fick äran att göra fint hos er och är mer än glad att du är nöjd med slutresultatet. Det var ett nöje 🌟

Välkommen åter!
  • Leif N
    skrev om Målartösen AB
    2021-12-13 Verifierad kund
    Väldigt proffsigt bemötande och kunnig i val av material och kulörer. Vi målade om en hel lägenhet under viss tidspress och Målarösen blev klar inom ramen för både budget och inflyttning. Väldigt nöjd med kvalite och detaljarbete. Rekommenderas !
    Det var ett nöje denna gång också 🌟

Ser fram emot att hänga den sista tapeten när du har tagit beslut om ”feng shui-rummet”!

/ Lisa
    2021-10-03 Verifierad kund
    Anlitade Målartösen för tapetsering (alldeles för dyr och svår för att våga sätta upp själv) och underarbete av vägg. Proffsig, snabb och utförde arbetet på utlovad tid. Är väldigt nöjd och anlitar gärna igen.
    Tack Michaela för din fina recension.
    Det finns en film från den tapetseringen på sociala medier om du vill kika.

Du är så välkommen att höra av dig framöver om du behöver hjälp med annat 🌟

Bästa hälsningar
    Lisa

/ Lisa
    2021-08-15 Verifierad kund
    Såg bra utsagor på grannsamverkan facebook-sida och anlitade Målartösen. Hon gjorde ett gediget och noggrant arbete som blev precis som vi ville ha det och dessutom med ett trevligt och glatt sätt. Kan inte bli bättre
    Tack snälla Maria!
    Nästa offert är på gång åt er 🌟

Vänligen Lisa 💫
    2021-07-26 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande.
    Hade höga förväntningar och dessa infriades med råge.
    Kom med egen lösning när det gällde en tapet, som blev jättebra. Allt måleriarbete blev kanonfint. Kan varmt rekommenderas
    Tack Göran för det fina omdömet 🌟 Målartösen AB
    2021-07-08 Verifierad kund
    Fick hjälp med målning av tak och tapetsering av vardagsrum samt sovrum.
    Jättebra bemötande från första samtal och kanonfint resultat.
    Kommer ta hjälp även vid ommålning fasad.
    Tack Anders! Det ser vi fram emot 🌟 Målartösen AB
    2021-07-06 Verifierad kund
    Trevligt, proffsigt bemötande och superfint resultat. Så nöjd!
    Tack Jessica! Kul att få hjälpa till 💫 Målartösen AB
    2021-07-04 Verifierad kund
    gör ett väldigt bra jobb och är noga.
    Tack snälla Mats 🌟 Kul att du blev nöjd! Målartösen AB
  • Martin F
    skrev om Målartösen AB
    2021-07-03 Verifierad kund
    Vi har anlitat Målartösen vid flera tillfällen och vi är supernöjda!
    Alltid trevlig och tillmötesgående, ordning och reda, på plats enligt plan och perfekt utfört arbete Helt enkelt det man önskar sig få när man anlitar ett proffs. 5 Stjärnor
    Tack Martin! Vilka fina ord du ger mig 🌟 Jag ser fram emot att få se kontoret när golvet är på plats!
    Vi ses snart igen!
    2021-07-03 Verifierad kund
    Jag fick kontakt med Målartösen via kontakter som rekommenderade henne då jag behövde få tak och väggar spacklade och målade.
    Ett jättebra och proffsigt intryck när vi träffades för att göra upp en plan för jobbet. Det gick snabbt och smidigt, Även själva jobbet gick fort och blev klart inom uppskattad tid.
    Jag blev jättenöjd med resultatet och kan varmt rekommendera Målartösen.
    Tack så mycket Ylwa! Vad roligt att du blev så nöjd 🌟 Välkommen åter! Målartösen AB
    2021-07-02 Verifierad kund
    Superduktig och serviceminded! Hon tapetserade allt på en dag, och jobbade två timmar längre för att bli klar istället för att komma tillbaka dagen efter, vilket vi uppskattade jättemycket! Och sen blev det dessutom jättefint! Jag kan verkligen rekommendera Lisa! :)
    Tack snälla Elin för de fina orden. Jag är så glad att du blev nöjd!
    Bästa hälsningar och välkommen åter!
    2021-07-01 Verifierad kund
    Ordentlig, trevlig, punktlig, prisvärd, bäst!
    Tack David! Så kul att få göra fint hos er igen!
    Önskar er en fin sommar!
    2021-07-01 Verifierad kund
    Jättetrevligt bemötande, snabbt utfört arbete, lätttillgänglig och inget krångel med något. Rekommenderas varmt!
    Tack Annica! Jag önskar er en fin sommar! Målartösen AB
    2021-06-30 Verifierad kund
    Bra offert, väl utfört arbete, lyhörd och hjälpsam och utförde arbetet på utsatt tid! Rekommenderas varmt, och vi kommer anlita henne igen!
    Tack Fredrik! Kul att ni blev så nöjda! Målartösen AB
    2021-06-30 Verifierad kund
    Snabb återkoppling och bra rådgivning. Fick kontakten via rekommendation av vår snickare sen många år.

Skall ta hjälp med årets renovering igen.

Juste målar jobb, ställde upp och fixade trots alla ändringar och förseningar som tyvärr inträffade när vi byggde om.
    Tack Per! Jag ser fram emot nästa projekt! Trevlig sommar! Målartösen AB
    2021-06-30 Verifierad kund
    Mycket proffsig och noggrann!
    Gav förslag på kulör och färgval som gav riktigt bra slutresultat.
    Väldigt nöjd och kan starkt rekommendera Målartösen.
    Tack Jocke 🌟 Det var så kul att få göra fint hos dig! Målartösen AB