Målartösen AB

Målartösen AB

www.facebook.com
  • Badge2021

Välkommen till Målartösen AB! Lisa heter jag och det är jag som driver Målartösen. Jag tror att många uppfattar mig som en trygg målare, och en anledning till det tror jag är att jag är tydlig och att jag vill att allt ska gå rätt till. En kund ska veta vad den har att förvänta sig och till vilket pris, och sedan skall arbetet...

29 omdömen om Målartösen AB

Sedan starten hos Reco 2021

Tomas D

Yrkesstolthet och pålitlighet. Rekommenderar Lisa och gänget starkt

Claes M
Skrev om Målartösen AB

Har gjort ett mycket bra jobb och är mycket noggrann

Anna A
Skrev om Målartösen AB

Vi anlitade Målartösen AB för att måla vårt hus utvändigt. Vi är väldigt nöjda med hela resan, från planering och upplägg till slutresultatet. Lisa är otroligt noggrann, lyhörd och är både trevlig och professionell i sitt bemötande. Vi har tagit emot beröm om hur fint huset blev från både vänner, familj och hela grannskapet - all cred till Lisa! Vi ger våra varmaste rekommendationer! Så snart vi har ett nytt projekt här hemma så kommer vi garanterat att anlita Lisa igen.

Tack snälla Anna för det fina omdömet 🌟

Mildef S
Skrev om Målartösen AB

Fantastiskt resultat! Målatösen koordinerade arbetet med snickeri, måleri och dekormåleri på ett föredömligt sätt. Målartösen har ett bra nätverk med skickliga hantverkare inom olika skrån. Arbetet motsvarade och överträffade mina förväntningar. Jag kan starkt rekommendera Målartösen om du vill ha ett högkvalitativt arbete utfört. Arbetet som utfördes var byte undertak, måleriarbeten, platsbyggda väggpaneler, dekormåleri av väggpaneler och dörr.

Svar från Målartösen AB

Tack för det fina omdömet! Det här var ett riktigt roligt projekt 🌟 Det ska bli intressant att se hur baren blir när det är klart ✅

Lena H
Skrev om Målartösen AB

Vi tapetserade ett rum, målade om ett rum och målade en furutrappa vit, vi kunde inte bli nöjdare.

Lisa N gillar detta

Tack för ditt fina omdöme Lena 🌟

Sofia S
Skrev om Målartösen AB

Väldigt nöjd med Målartösen, enkel att komma i kontakt med och gjort ett fint arbete hemma hos oss. Skulle absolut vända mig till henne igen om vi ska måla om igen.

Tack snälla Sofia! Nöjet var mitt 🌟

Susanna M
Skrev om Målartösen AB

Allt gick som utlovat. Nöjd med både genomförande och resultat.

Svar från Målartösen AB

Fint att höra 🌟 Välkommen åter!

Ingrid L
Skrev om Målartösen AB

Det blev jättesnyggt. Lisa var pålitlig, jobbade väldigt ambitiöst och var snabb. Mycket trevligt och roligt att ha att göra med henne, jag kan verkligen rekommedera henne.

Tack fina Ingrid 🌸 En fröjd att få hjälpa till! / Lisa 💫

Magnus L
Skrev om Målartösen AB

Bra jobb. Inget krångel. Lyhörd och proffsig.

Tack Magnus! Hoppas ni trivs i ert nya hem. Det var en ära att måla hos er 🌟

Hanna S
Skrev om Målartösen AB

Vi är supernöjda! 5/5! Alltid ett trevligt bemötande och ett proffsigt utförande med det lilla extra som man ofta saknar. Skötte samordningen med andra entreprenörer väldigt smidigt och tog själv in en snickare när det behövdes. Så skönt! Kommer alltid anlita Målartösen när det behöver utföras liknande arbeten hemma.

Ni är bäst! Tack för fint omdöme! Hoppas få träffa bebis snart 🌸

Christoffer O
Skrev om Målartösen AB

Mycket professionell och noggrann. Vi hade höga förväntningar som införlivades. Uppdraget utvecklades under själva arbetet och vi fick kompetent hjälp med att formulera det slutliga målet. Vi är mycket nöjda.

Svar från Målartösen AB

Ni är så fina 🌟 Och det var ett nöje att jobba hos er! Ser fram emot att komma och titta hur det blev med möblerna. / Lisa 🌸

Gustav J
Skrev om Målartösen AB

En bra och trevlig hantverkare som är kunnig & pålitlig,

Tack Gustav 🌷 Jag hoppas att du kommit i ordning med din lägenhet 🌟

Anna P
Skrev om Målartösen AB

Lisa är otroligt skicklig målare och lyhörd ! Vi kan verkligen rekommendera henne Målade om vårt vardagsrum.

Tack Anna 🌷 Hoppas ni trivs bra hela stora familjen med bebis 🌟

Petra H
Skrev om Målartösen AB

En professionell målare som förutom yrkesskickligheten kunde guida mig i färgval som gav ett väldigt bra slutresultat.

Svar från Målartösen AB

Bästa Petra! Jag är så glad att jag fick äran att göra fint hos er och är mer än glad att du är nöjd med slutresultatet. Det var ett nöje 🌟 Välkommen åter!

Leif N
Skrev om Målartösen AB

Väldigt proffsigt bemötande och kunnig i val av material och kulörer. Vi målade om en hel lägenhet under viss tidspress och Målarösen blev klar inom ramen för både budget och inflyttning. Väldigt nöjd med kvalite och detaljarbete. Rekommenderas !

Svar från Målartösen AB

Det var ett nöje denna gång också 🌟 Ser fram emot att hänga den sista tapeten när du har tagit beslut om ”feng shui-rummet”! / Lisa

Michaela E
Skrev om Målartösen AB

Anlitade Målartösen för tapetsering (alldeles för dyr och svår för att våga sätta upp själv) och underarbete av vägg. Proffsig, snabb och utförde arbetet på utlovad tid. Är väldigt nöjd och anlitar gärna igen.

Svar från Målartösen AB

Tack Michaela för din fina recension. Det finns en film från den tapetseringen på sociala medier om du vill kika. Du är så välkommen att höra av dig framöver om du behöver hjälp med annat 🌟 Bästa hälsningar Lisa / Lisa

Maria E
Skrev om Målartösen AB

Såg bra utsagor på grannsamverkan facebook-sida och anlitade Målartösen. Hon gjorde ett gediget och noggrant arbete som blev precis som vi ville ha det och dessutom med ett trevligt och glatt sätt. Kan inte bli bättre

Tack snälla Maria! Nästa offert är på gång åt er 🌟 Vänligen Lisa 💫

Göran N
Skrev om Målartösen AB

Proffsigt bemötande. Hade höga förväntningar och dessa infriades med råge. Kom med egen lösning när det gällde en tapet, som blev jättebra. Allt måleriarbete blev kanonfint. Kan varmt rekommenderas

Tack Göran för det fina omdömet 🌟

Anders M
Skrev om Målartösen AB

Fick hjälp med målning av tak och tapetsering av vardagsrum samt sovrum. Jättebra bemötande från första samtal och kanonfint resultat. Kommer ta hjälp även vid ommålning fasad.

Tack Anders! Det ser vi fram emot 🌟

Jessica J
Skrev om Målartösen AB

Trevligt, proffsigt bemötande och superfint resultat. Så nöjd!

Tack Jessica! Kul att få hjälpa till 💫

Mats L
Skrev om Målartösen AB

gör ett väldigt bra jobb och är noga.

Svar från Målartösen AB

Tack snälla Mats 🌟 Kul att du blev nöjd!

Martin F
Skrev om Målartösen AB

Vi har anlitat Målartösen vid flera tillfällen och vi är supernöjda! Alltid trevlig och tillmötesgående, ordning och reda, på plats enligt plan och perfekt utfört arbete Helt enkelt det man önskar sig få när man anlitar ett proffs. 5 Stjärnor

Svar från Målartösen AB

Tack Martin! Vilka fina ord du ger mig 🌟 Jag ser fram emot att få se kontoret när golvet är på plats! Vi ses snart igen!

Ylwa O
Skrev om Målartösen AB

Jag fick kontakt med Målartösen via kontakter som rekommenderade henne då jag behövde få tak och väggar spacklade och målade. Ett jättebra och proffsigt intryck när vi träffades för att göra upp en plan för jobbet. Det gick snabbt och smidigt, Även själva jobbet gick fort och blev klart inom uppskattad tid. Jag blev jättenöjd med resultatet och kan varmt rekommendera Målartösen.

Svar från Målartösen AB

Tack så mycket Ylwa! Vad roligt att du blev så nöjd 🌟 Välkommen åter!

Elin S
Skrev om Målartösen AB

Superduktig och serviceminded! Hon tapetserade allt på en dag, och jobbade två timmar längre för att bli klar istället för att komma tillbaka dagen efter, vilket vi uppskattade jättemycket! Och sen blev det dessutom jättefint! Jag kan verkligen rekommendera Lisa! :)

Svar från Målartösen AB

Tack snälla Elin för de fina orden. Jag är så glad att du blev nöjd! Bästa hälsningar och välkommen åter!

David A
Skrev om Målartösen AB

Ordentlig, trevlig, punktlig, prisvärd, bäst!

Svar från Målartösen AB

Tack David! Så kul att få göra fint hos er igen! Önskar er en fin sommar!

Annika Ä
Skrev om Målartösen AB

Jättetrevligt bemötande, snabbt utfört arbete, lätttillgänglig och inget krångel med något. Rekommenderas varmt!

Svar från Målartösen AB

Tack Annica! Jag önskar er en fin sommar!

Fredrik O
Skrev om Målartösen AB

Bra offert, väl utfört arbete, lyhörd och hjälpsam och utförde arbetet på utsatt tid! Rekommenderas varmt, och vi kommer anlita henne igen!

Svar från Målartösen AB

Tack Fredrik! Kul att ni blev så nöjda!

Per J
Skrev om Målartösen AB

Snabb återkoppling och bra rådgivning. Fick kontakten via rekommendation av vår snickare sen många år. Skall ta hjälp med årets renovering igen. Juste målar jobb, ställde upp och fixade trots alla ändringar och förseningar som tyvärr inträffade när vi byggde om.

Svar från Målartösen AB

Tack Per! Jag ser fram emot nästa projekt! Trevlig sommar!

Carl J
Skrev om Målartösen AB

Mycket proffsig och noggrann! Gav förslag på kulör och färgval som gav riktigt bra slutresultat. Väldigt nöjd och kan starkt rekommendera Målartösen.

Svar från Målartösen AB

Tack Jocke 🌟 Det var så kul att få göra fint hos dig!