Måleriskeppet i Sverige AB

Måleriskeppet i Sverige AB

Ring 070-790 65 67 maleriskeppet.se

Välkommen till Måleriskeppet AB! Med över 35 års erfarenhet inom branschen målar vi inte bara om i Stockholm med omnejd utan är numera en totalentreprenör. Badrum, tillbyggnad, ombyggnad, golvslipning, renovering av kök och givetvis målning och tapetsering: Inga jobb är för stora eller små för oss. Vi är en professionell totalentreprenör...

28 omdömen om Måleriskeppet i Sverige AB

Lars W
Skrev om Måleriskeppet i Sverige AB

Superproffsigt från början till slut. Höll både tid och budget och med trevligt bemötande

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 131 omdömen 4.7 av 131 omdömen
BadgeFourYears

Carolina S Carolina S
Margareta Å
Skrev om Måleriskeppet i Sverige AB

Måleriskeppet renoverade vår nya lägenhet!! Vi hade god kommunikation hela tiden under arbetet och fick kreativa och bra förslag på lösningar! Vi är mycket nöjda med resultatet!

EVA F
Skrev om Måleriskeppet i Sverige AB

Mycket fint jobb, målning av tak och väggar. Proffsig , flexibel och hjälpsam målare. Vi är jättenöjda och kommer definitivt anlita Måleriskeppet vid ev behov.

Timblads Målerifirma
4.9/5 i betyg av 225 omdömen 4.9 av 225 omdömen

Bra kommunikation, lätta att kontakta, gav kontinuerligt information om det pågående arbetet, genomförde uppdraget på ett professionellt sät

Brf Danviksparken B Brf Danviksparken B
Leif Christian E
Skrev om Måleriskeppet i Sverige AB

Äntligen är hallen fixad tack vare Måleriskeppets fantastiska professionalism och sinne för detaljer. Utmärkt!

LARS D
Skrev om Måleriskeppet i Sverige AB

Proffsiga och drivna hantverkare som hjälpt till med totalrenovering av min villa.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Emma G
Skrev om Måleriskeppet i Sverige AB

We worked with Marcus and Anders to plaster and paint our property. All work undertaken has been completed to a high standard and they were a pleasure to work with - so much so that we have asked them to help us with some future projects. They were quick to quote, their prices are reasonable. They are prompt and professional, and communication, even in English, has been fast and clear. I highly recommend this company.

MARTINA O
Skrev om Måleriskeppet i Sverige AB

Proffsiga och trevliga! Rekommenderar dom verkligen!

BM Villatak & Måleri AB
4.9/5 i betyg av 251 omdömen 4.9 av 251 omdömen

Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v

Christina K
Skrev om Måleriskeppet i Sverige AB

Vi har anlitat Måleriskeppet för renovering av väggar, golv, och kök. De har varit trygga och pålitliga samt bra att bolla idéer med. Jag tycker de levererat över förväntan!

FREDRIK S
Skrev om Måleriskeppet i Sverige AB

Vi byggde om köket, rev en vägg och målade om taket i kök vardagsrum. Därefter ommålad trappa och väggar upp till och runt huvuddelen av övervåningen. Resultatet blev absolut strålande. Marcus var proaktiv i framtagandet av slutgiltiga lösningen och fick även med en byggnadsingenjör som bekräftade att en del inte var bärande. Inget "kill-gissande" utan fakta. Marcus kommunicerar med mig som "kontorsråtta" på ett sätt som är förtroende-skapande, det han lovar levererar han på. Han räknar i det närmaste helt helt rätt på...

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Berg A
Skrev om Måleriskeppet i Sverige AB

Måleriskeppet hjälpte oss med att göra om vår tvättstuga. Det blev superbra! Arbetet gick smidigt, hantverkarna är mycket duktiga och tillmötesgående och alla tider hölls. Kan varmt rekommendera Måleriskeppet! /A

CHARLOTTE V
Skrev om Måleriskeppet i Sverige AB

Måleriskeppet gjorde om hela vårt kök från ax till limpa. De hade goda idéer kring lösningar och tog fullt ansvar för hela processen till dess att vi var 100% nöjda. Just det fulla ansvaret och flexibiliteten var extraordinärt med Måleriskeppet och vi var dessutom mycket nöjda med finishen och kvaliteten på resultatet. Vi rekommenderar varmt Måleriskeppet!

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Eva U
Skrev om Måleriskeppet i Sverige AB

Måleriskeppet har målat om fasad och fönster på vårt land. Arbetet håller hög kvalitet. Bemötandet är trevligt och serviceviljan är hög. De kom med bra förslag på förändringar.

Svar från Måleriskeppet i Sverige AB

Tack Eva Sommarstället blev väldigt fint i lite ljusare grå än den gamla bruna. Byte av fasad blev också väldigt lyckat. Vi ses i vår för lite fönstermålning. MVH /Marcus

Kaihong W
Skrev om Måleriskeppet i Sverige AB

Det är 2a gången jag använder Måleriskeppet! Båda gångerna jag är super nöjd med målningen. Anders är väldigt professionell. Han med sin långa erfarenhet gjorde super fint jobb och gav mig bra råd när det gäller färgval. Rekommenderas!

Svar från Måleriskeppet i Sverige AB

Tusen tack, det var kul att få hjälpa till med er nya lägenhet. Intressant att få måla med betongfärg, resultatet blev toppen. MVH /Marcus

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Elisabeth B
Skrev om Måleriskeppet i Sverige AB

Mycket bra - Måleriskeppet är superproffsiga. Väl bemött av både ledning och personal.

Svar från Måleriskeppet i Sverige AB

Tack så mycket, var spännande att hitta rätt dimensioner till räcket då det var arkitekt ritat och kul att vi hittade rätt nyans till huset vilket också var lite knepigt med tanke på ålder och nyansskillnader beroende på väder och vind.

TOMAS D
Skrev om Måleriskeppet i Sverige AB

Målning av tak i lägenhet. Jobbet utfördes väldigt noga och håller förhoppningsvis länge. De startade på överenskommen tid dagligen. Arbetet slutfördes en dag tidigare än planerat. Priset var ok. Jag är supernöjd!

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Nils Stefan T
Skrev om Måleriskeppet i Sverige AB

Vi målade om två våningar i vårt radhus + taket i köket. Arbetet blev väldigt proffsigt och noggrant utfört. Vi är supernöjda med både arbetet och med kontakten. Kan varmt rekommenderas.

Marina S
Skrev om Måleriskeppet i Sverige AB

Måleriskeppet utførte et utmerket jobb med å male min leilighet. De svarte snabbt og var effektive. De tok seg også tid til å se over arbeidet sammen med meg når det var ferdig, og fikset deretter ett par småting - superbra.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Anders B
Skrev om Måleriskeppet i Sverige AB

Mycket bra. Såväl i kvalitet på utfört uppdrag som i bemötande. Kan varmt rekommendera Måleriskeppet!

Louise Plyhm S
Skrev om Måleriskeppet i Sverige AB

- Tydliga från första till sista kontakt - Trevlig kommunikation - Mycket bra resultat Rekommenderas varmt och kommer absolut att använda dem igen.

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Helene I
Skrev om Måleriskeppet i Sverige AB

Målning i sovrum + vardagsrum + snickerier och köksskåpluckor, noggrant och väl utfört arbete, kan rekommendera företaget!

Björn S
Skrev om Måleriskeppet i Sverige AB

Grym service och utmärkt resultat. Vårt uppdrag krävde massor av jobb på helgen vilket inte var några problem.

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Stig Thomas N
Skrev om Måleriskeppet i Sverige AB

Andra gången vi anlitar Måleriskeppet (privat) och vi är lika nöjd nu som förra gången. Håller vad dom lovar i offerten. Gediget arbete och proffsigt bemötande. Vi rekommenderar Måleriskeppet.

Svar från Måleriskeppet i Sverige AB

Vad roligt att du är nöjd Thomas, du är alltid välkommen att komma med fler förfrågningar:-) MVH Måleriskeppet i Sverige AB

Jens Peter Leo A
Skrev om Måleriskeppet i Sverige AB

Vi fick hjälp med att sätta upp en gammal tapet från 1971. En jobbig tapet med andra ord. Vi blev väldigt nöjda med resultatet. Trevligt bemötande, snabb service och ett utmärkt resultat. Rekommenderas!

Svar från Måleriskeppet i Sverige AB

Tusen tack för visat förtroende, er tapet blev väldigt fin!

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Jan N
Skrev om Måleriskeppet i Sverige AB

Härligt med hantverkare man kan lita på, som kommer i tid, gör ett bra jobb inklusive det viktiga underarbetet (spackel, slipning etc), och dessutom håller den tidplan som överenskommits om innan, utan undanflykter och ändringar. Bra att man får hjälp med att bestämma rätt nyanser utifrån förutsättningarna så jobbet blir rätt gjort. Super duper fenomenalt! :)

Ramtin A
Skrev om Måleriskeppet i Sverige AB

Supernöjd efter att anlitat Måleriskeppet för renovering av en lägenhet. Humana priser och kunniga, men framförallt extra nöjd med bemötandet och tiden som avsattes för rådgivning utan stress, redan innan någon affär var uppgjord.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Håkan C
Skrev om Måleriskeppet i Sverige AB

Målning och underarbete av flera rum i min lägenhet. Målarna var snabba, trevliga och med ett gott bemötande. Rummen är som nya. Tack för ett fantastiskt arbete. Kan starkt rekommendera Måleriskeppet 👍😊

Marianne A
Skrev om Måleriskeppet i Sverige AB

Mycket snabbt o bra bemötande. Komplett målningsarbete väggar, dörrar o karmar. Uppskattade goda råd o tips om färgval mm o hjälp med nedmontering av vägg. Tillförlitliga med tider o arbete.

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Jeanette B
Skrev om Måleriskeppet i Sverige AB

Jag anlitade Måleriskeppet för tapetsering av sovrum. Jag fick snabbt kontakt med företaget via Dorunner, och de var tillmötesgående, flexibla, snabba och duktiga. Resultatet blev mycket bra.

Svar från Måleriskeppet i Sverige AB

Tack Jeanette och tack för de fina bilderna på de uppsatta tapeterna. MVH Marcus Isberg Måleriskeppet