Alla kategorier Hosting Malmö Cloud

Malmö Cloud

Läs vad 8 kunder tycker om Malmö Cloud

• Mano J skrev om Malmö Cloud
    Snabb, trevlig och hjälpsam personal
    Alltid snabb, trevlig och hjälpsam support. Senast fick jag hjälp av Mano, men har fått hjälp av flera olika agenter tidigare och alla har gjort ett kanonjobb. Läs mer
  • Johan R skrev om Malmö Cloud
    Grymt bra lysande och snabb service
    Lysande och snabb service. Jag är faktiskt mållös över hur snabba och effektiva ni är! Senast var det Daniel som var hjälpsam. Tack igen! Läs mer
  • Mats L skrev om Malmö Cloud
    Enkelt att ta kontakt med supporten och snabba svar!
    Hade lite frågor kring faktura som jag snabbt kunde få svar på. Stort tack Johan för hjälpen!

Dom gånger jag hört av mig till supporten på Malmö Cloud har jag aldrig väntat mer än 2-3 minuter som längst innan jag fått hjälp oftast inom 1 minut. Världsklass!!! Läs mer
  • Paul B skrev om Malmö Cloud
    Supernöjd och allting löstes på några minuter!

Jag är supernöjd med supporten! Jag fick svar snabbt och mitt problem löstes på några minuter! Daniel var verkligen hjälpsam och trevlig, och allting löste sig perfekt! Läs mer
  • John P skrev om Malmö Cloud
    Jag vill skicka en stor guldstjärna till Daniel som alltid hjälper mig när jag stöter på problem och som alltid svarar snabbt och verkligen lägger all sin energi på att försöka lösa problemen. 5/5 stjärnor! Läs mer
  • Madeliene J skrev om Malmö Cloud
    Efter att råkat ut för andra hosting företag där problemen bara hopat sig och kunders mejl inte kommit fram har jag nu inga som helst problem. Kan därför varmt rekommendera Malmö Cloud och deras kompetenta personal som har full service 24/7. Malmö Cloud hjälpte mig hela vägen med att flytta över min hemsida till deras hosting, ett stort Tack! Läs mer
  • Fanta C skrev om Malmö Cloud
    rapide et toujours disponible pour résoudre les difficultés . On peut le sollicité à n'importe quel moment de la journée: il répond toujours avec courtoisie et professionnalisme. Franchement très bon ingénieur informatique et le dicton "le client est Roi est plus qu'applicable avec Malmö Cloud.
    Rien à redire si ce n'est qu'il est parfait dans son travail. Läs mer
  • 2018-03-23

Omdömet har granskats och är verifierat

Daniel D skrev om Malmö Cloud
    Website: http://xn--malmcloud-37a.se
    Email: info@xn--malmcloud-37a.se
    Telephone: 072 324 0267
    Address: Östra Farmvägen 46D, Malmö, 214 41, Sweden
    Malmö Cloud - Sveriges bäst Webbhotell, hos oss kan du enkelt ladda upp dina hemsida och e-post utan problem! Webbhotell. 50% Rabatt när du beställer 1 år Diamant Webbhotell + Gratis Domännamn 1 År. Beställ nu! Glöm inte att använda koden Q84KW9UYLX för att ta del av Rabatten! Läs mer