Malmö Måleritjänst AB

Malmö Måleritjänst AB

Välkommen till Malmö Måleritjänst!

Vi är det lilla måleriföretaget med den stora kompetensen och kan hjälpa dig som behöver en erfaren målare i Malmö och övriga Skåne.

Våra tjänster: Målning, fasadmålning, takmålning, tapetsering, väggmålning och konstmålning.

Vår strävan är alltid hög kvalitet och stor entusiasm på alla jobb vi utför. Vi är alla utbildade målare och medlemmar i både “Måleriföretagen i Sverige” samt ”Södra Skånes Målaremästareförening”.

Tveka inte att höra av dig till oss, inget jobb är för litet eller stort för oss.

Läs vad 27 kunder tycker om Malmö Måleritjänst AB 2

• Lena R
    2021-04-30
    Vi fick flera rum i huset ommålade. Vi är helt igenom hela projektet helnöjda, från första kontakten med företaget till avslutat arbete. Höll hela tiden vad som var utlovat. När vi diskuterade färgval fick vi mycket proffsiga tips. Den praktiska delen målningen gjordes snyggt, noggrant och med proffsiga detaljer som medförde att det blev fint och snyggt resultat. Hade förväntningar och det blev ännu bättre. Hade lite önskemål angående befintliga krokar och de blev "beviljade".
    Summasummarum företaget har visat på både teoretisk och praktisk kompetens utöver vad vi upplevt tidigare.
    2021-03-25
    Ola och kollegor hjälpte till med att tapetsera om ett rum i huset. De gjorde ett bra grundarbete och satte upp vår mönstrade tapet på ett fint och tillfredsställande sätt så att mönsterpassningen blev perfekt!
    Tack för omdömet Blev väldigt snyggt Malmö Måleritjänst AB
  • Mikael K
    2021-03-22
    Målning av tak i tre utrymmen.
    Tapsering i två utrymmen.
    Målning och diverse reparation av fyra äldre innerdörrar.
    Diverse utsmycknings måleri.
    Tack för omdömet Kul med nöjda junder Malmö Måleritjänst AB
    2021-02-24
    Jättebra målare som dessutom var både hänsynsfulla och trevliga.
    Tack Charlotte Trevligt med nöjda kunder Malmö Måleritjänst AB
    2021-02-18
    Vi anlitade Malmö Måleritjänst för
    spackling och målning av vardagsrum,
    hall och kök och blev verkligen jättenöjda.
    Snabb och bra service och allt enligt våra
    önskemål. /Ingela
    Tack Ingela Trevligt med nöjda kunder Malmö Måleritjänst AB
    2020-12-22
    Alltid trevligt bemötande och bra service och jobbet dom gör är alltid topnotch 👍👍🙂.
    Mvh Bo Svärd.
    2020-12-22
    Fick lägenhet målad håller på att flytta. Mycket bra bemötande och mycket bra målning. Högsta beyg.
    Tack för omdömet Trevligt med nöjda kunder Malmö Måleritjänst AB
    2020-12-09
    Nedtagning av tapet, spackling och målning i sovalkov. Fick snabbt svar vid förfrågan och de kunde börja nästan direkt hos mig. Målaren som kom var snabb, trevlig och gjorde ett bra jobb. Gav mig tips om målning jag kan ha glädje av nästa gång jag målar själv.
    Så, jag kommer gärna att anlita måleritjänst igen vid behov.
    Tack för omdömet Kul att det löste sig Mvh Malmö Måleritjänst Malmö Måleritjänst AB
    2020-11-28
    Mycket väl utfört arbete och väldigt bra kommunikation innan och under arbetets gång.
  • Mats P
    2020-11-26
    Perfekt höll tiden
    Jöttelyft för vår trappa
    Vi är jättenöjda
    Tack Vi gillar nöjda kunder Med vänlig hälsning Malmö Måleritjänst Malmö Måleritjänst AB
    2020-11-26
    Tapetsering

Blev bra bemött hela tiden.

Hade höga förväntningar och fick genast svar på tal och fick ett enormt skickligt hantverk gjort.

Tog inte lång tid från första kontakt till att allting stod färdigt. Det fanns inga som helst klydd eller nåt annat. Har haft en bra kontakt hela vägen. Mycket proffisionella på alla plan.
    Tack Dennis Roligt att ni blev nöjda med vårt arbete Malmö Måleritjänst AB
    2020-11-08
    Vi anlitade Malmö Måleritjänst för målning och tapetsering av ett av våra rum. VI fick snabb och professionell hjälp med att se över vårt behov och få en offert. Sedan gjorde Sigge ett fantastiskt jobb på plats, enligt utsatt tid och överenskommelse. Målning och tapetsering utfördes noggrannt och proffsigt. Vi är jättenöjda med resultatet och kan varmt rekommendera Malmö Måleritjänst till andra. /Lotta, Malmö
    Tack så roligt att höra Med vänlig hälsning Malmö Måleritjänst Malmö Måleritjänst AB
    2020-10-28
    Yttre målning av sommarstuga.
    Bästa service och riktigt fint slutresultat.
    Tack för detta Vi vill ha nöjda kunder Malmö Måleritjänst AB
    2020-08-31
    Målade huset. Professionellt bemötande och kunniga.
    Tack för ett gott samarbete Återkom gärna om du behöver vår hjälp igen Malmö Måleritjänst AB
    2020-08-28
    Målning av väggar och tak samt lister i korridor och badrum. Fantastiskt trevligt bemötande av samtliga vi haft kontakt med på företaget. Allt från offert från Ola till själva arbetet av Sofia. Dessutom mycket noggrant utfört arbete! Kan inte annat än rekommendera dem å det varmaste!
    Tack så jätte mycket för den härliga rekommendationen! Malmö Måleritjänst AB
  • Sofia S
    2020-05-14
    Målning o spackling av kök
    Blev trevligt bemött av målaren Sofia och även av Ola när jobbet beställdes
    Vi är jättenöjda och när resten av rummen ska göras kommer vi att kontakta er igen.
    Tack Sofia Kul att ni blev nöjda med vårt arbete Malmö Måleritjänst AB
    2020-05-13
    Noggrann, trevlig och lyhörd personal som levererade ett bra slutresultat.
    Tack Anna Kul att ni blev nöjda med vårt arbete Malmö Måleritjänst AB
    2020-01-28
    Jättebra och smidig kontakt och väldigt bra resultat!
    Tack Paulina Kul att du blev nöjd med vårt arbete Malmö Måleritjänst AB
    2020-01-11
    Snabbt utfört jobb. Helt klart godkänt resultat.
    Tack så mycket för omdömet Johanna! Malmö Måleritjänst AB
    2019-12-15
    Fantastisk kommunikation, jättehjälpsamma och underbart hjälpsamma. Riktigt duktiga målare och projektledare. Speciellt stort tack till Ola! Han stöttade och var med oss hela vägen och kollade jämt att vi var nöjda. Tack även till Stefan, Kim och Andreas!
    Tack Edith Trevligt att jobba tillsammans med er Malmö Måleritjänst AB
    2019-12-15
    Mycket bra kontakt och resultat, de blev t.o.m. klara en dag tidigare än de hade räknat med från början. 👍🏻😃
    Tack så mycket Så härligt med nöjda kunder Malmö Måleritjänst AB
    2019-12-14
    Professionellt bemötande och bra utfört arbete.
    Tack Melissa Kul att jobba med dig Malmö Måleritjänst AB
    2019-12-14
    Fick tips av kompisar om Måleritjänst och anlitade dem. Gjorde ett mycket bra jobb och dök upp när de lovade trots att de ibland hade mycket att göra och vi fick vänta. När de väl kom gjorde de allt på en gång och var noggranna och trevliga.
    Tack för omdömet Härligt att höra Malmö Måleritjänst AB
    2019-12-13
    Det var ett måleriarbete. Stabilt ! Serviceminded och trevliga, rekommenderas.
    Tack för omdömet Härligt att höra Malmö Måleritjänst AB
    2019-12-13
    Fick snabb och bra hjälp när egna resurser inte räckte till i somras
    Tack Percy Alltid trevligt att samarbeta med dig Malmö Måleritjänst AB
    2019-12-12
    fasad och balkongmålning
    lugnt o sansat

leverans på våren, fungerade

Ola är bra att göra affärer med
    Vad roligt att ni är nöjda! Tack! Med vänliga hälsningar Malmö Måleritjänst Malmö Måleritjänst AB
    2019-12-11
    Nice and quick and the work is good and done according the directions and agreement
    Thank you Jerry! Med vänlig hälsning Malmö Måleritjänst Malmö Måleritjänst AB