Malung-Sälen Begravningsbyrå

Malung-Sälen Begravningsbyrå

www.masbegravningsbyra.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Malung-Sälen Begravningsbyrå! Vi är en etablerad begravningsbyrå i Malung som har erfarna medarbetare. Vi går under Sveriges Begravningsbyråers Förbunds flagg. Det innebär att vi måste förhålla oss till de regler vad gäller tystnadsplikt, utbildning, etik, arbetsmetoder och prisinformation. Vi på Malung-Sälen...

75 omdömen om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Ewa B

Professionella, inkännande, effektiva

Lars-Åke N
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Jag/vi blev mycket proffsigt bemött av Anki på byrån i Malung. Jag som hjälper Lars-Åke har haft med byrån och göra tidigare med begravningar och vet att deras sätt att arbeta är vad man verkligen behöver i sådana lägen. Mycket bra och proffsigt. Enl Lars-Åke och mig så fungerade allt till belåtenhet, från första mötet vid köksbordet, begravningen i kyrkan, musiken och minnesstunden efteråt. Lars-Åke tog både blommor, kista, urna mm genom byrån. Har även inlett arbete med Juristen Carl på byrån. Lars-Åke Larsson/Ann Mari Lewin/

Uno L

Trevligt och proffsigt bemötande,

Maine H
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Mycket professionellt och tryggt bemötande!

Christopher J
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Bra bemötande, bra information och överlag bra hanterat av dem.

Britta U
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Enormt fint bemött. Ordnade min systers begravning så fint enl hennes önskemål. Stor hjälp även av juristen. Har bara positivt att säga om begravnlngsbyrån. Stor stor hjälp . Så tacksam

Lars N
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Trevligt och proffsigt bemötande direkt från start. Ordnade allt på ett mycket bra sätt i en svår stund. Rekommenderas.

Tommy E
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Mycket vänliga och hjälpsamma i jobbig situation

Björn K
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Snakket med veldig hyggelige ansatte. Hjelpsomme og imøtekomme. Anbefales på det varmeste.

Lilian O
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Jätte fint bemötande, både vid hämtning i hemmet samt inför och under begravning. De har ett värdigt bemötande i min sorg.

Rose-Marie T
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Mycket trevliga och tillmötesgående!

Stig E
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Mycket bra Kunde ha lite bättre info om c:a priser.

Gun H
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Vi blev bemötta med omtanke och vänlighet under hela planeringen av mammas begravning. Väldigt proffsiga .

Mari-Ann L
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Blev bemött med respekt och vänlighet. Fick god info. om vad som skulle göras före, under och efter begravningen. Så tacksam för den hjälp jag fick av Ulf och att min mor fick ett vackert slut! Köpte kista, urna och programblad och fick hjälp med annonser. Kände mig trygg med deras stöd, tack för allt ni tillförde!

Anette G
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Mycket bra upplevelse. Vi skulle planera vår mammas begravning och det är så nära inpå efter det hänt, så man är i någon sorts chock och overklighet. Vi blev så väl omhändertagna hela vägen på ett personligt och vördsamt sätt. Både vid besöket på begravningsbyrån och när vår mamma hämtades i hemmet för att föras till bårhuset. Vi blev tillfrågade hur vi ville ha det i detaljer och informerade, så vi kände oss trygga. Anke på begravningsbyrån var suverän och hjälpte oss genom denna planering, liksom när vår pappas begravning...

Hans-Göran H
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Bra bemötande.Jättebra personal.Jag är jättenöjd

Per-lennart G
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Andra gången vi anlitar Malungs Begravningsbyrå på ganska kort tid, det var lika bra den här gången. Mycket bra bemötande från alla. De uppfyllde alla våra önskemål på ett värdigt och professionellt sätt.

Berit B
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Lugnt, omhändertagande och proffsigt bemötande. Gick väldigt smidigt att göra alla val som behövdes inför begravningen, trodde att det skulle vara krångligare. Toppbetyg 👍

Stig M
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Vi hade en mycket positiv upplevelse. Svårt att förvänta sig något i den situation vi var i vid tillfället, vi behövde nog information och instruktioner. Vi fick ett mycket vänligt och professionellt bemötande och hantering rakt igenom. Tack!

Jan R
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Mycket bra bemötande, fick svar på alla frågor, bra tillgänglighet. Lyhörda för önskningar, de förklarade olika skeenden bra och förståeligt. Kan mycket varmt rekommendera Malung-sälens begravningsbyrå. Vi hade traditionell begravning i kyrkan med minnesstund i församlingshemmet.

Evy K
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Vi blev mycket bra bemötta på Begravningsbyrån och varmt omhändertagna vid begravningen

Mia E

Kunden inte vara bättre!!! Fick hjälp med allt. Proffsigt

Per Erik W
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Fick mycket bra hjälp och proffsigt bemötande genom hela processen med begravningen. Sen kan man tycka att en begravning är onödigt dyr.

Lena L
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

De hjälpte till på ett proffsigt sätt och hjälpte till med alla funderingar och frågor.

Christian B
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Jätte fint bemötande. Extra tack till juristen.

Gunbritt H
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Det var helt suveräna på att få en att känna lugn och ro med allt som har med begravning att göra och mer så hjälpsamma

Jörgen E
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Bra bemötande, toppklass.Dom tog hand om allt.

Mats E
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Toppenbra. Över förväntningarna. Uppdaterade oss med relevant info så fort den blev tillgänglig under hela processen.

Elisabeth N
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Fint och värdigt bemötande, saklig information. Inget "säljande" eller påtvingande. Vi fick det avslut som vi vet att Sture skulle velat ha.

Maria K
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Proffsigt bemötande. Förklarar där man behöver. Tillmötesgående generellt.

Anneli R
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Väldigt trevliga och bra service

Inger T
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Så trevlig och kunnig personal som hade ett professionellt bemötande i en svår stund, då vi inte visste hur vi skulle göra med allt.

Carina B
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Bra bemötande. Vi fick hjälp med det vi behövde. Det va och blev en fin begravning med fint tal och fin musik. Vi köpet en enklare begravning.

Annica L
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Fint bemötande vid beställning av begravning. vackert utförande och varmt bemötande. Vi är mycket nöjda. Thomas Wahlström o Annica Larsson

Maria G
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Blir vägledd i alla steg man behöver ta före, under och efter begravningen på ett tryggt och professionellt sätt. De är kunniga inom alla områden, och det blev en mycket fin och minnesrik begravning som vi alla kommer att minnas i hjärtat.

Thomas W
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Trevligt bemötande när man behöver som mest Kände mej helt trygg med allt och fick jättebra hjälp av Anki

Susanne H
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Jättefint och respektfullt bemötande, och service utöver det vanliga. Vi är jättenöjda. /Simon, Saga, Susanne

Lars-Åke L
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Professionella, trevliga bra bemötande.

Monica T
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Mycket nöjd. Trevligt bemötande.

Maria R
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Hej oerhört professionellt bemötande och god serviceanda. Det är skönt att få ett helhetspaket så att man slipper tänka på allt själv . Flexibla och tillmötesgående. Jag är väldigt nöjd.

Gunilla K
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Lugnt, tryggt, informativt möte. Proffsigt under hela processen i o m min mors bortgång och begravningsförberedelserna.

Torbjörn H
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Lite sega med fakturan Annars bra

Tommy S

Professionella, hörsamma,trevliga, omtänksam,

Maria J
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Jättebra bemötande, kunniga och hjälpsamma. Hjälp med Begravning och bouppteckningen. Kan absolut rekomendera Malungs begravningsbyrån .

Gunnar C
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Hekt underbart att kunna överlåta hela begravningshantering, Juridik, Annonser, Uppföljning mm mm Sköttes otroligt proffesionellt utav alla inblandande. Tack för att ni gjorde detta till ett fint minne för vår kära mor

Leif T
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

UPPLEVDE ATT ALLT SKÖTTES PÅ ETT MYCKET PROFISSIONELLT SÄTT OCH MED STOR VÄRDIGHET

Anders A
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Bra och professionellt bemötande i alla frågor. Vi hade höga förväntningar på hjälp och stöd och de överträffades. Sammantaget är vi mycket nöjda med de tjänster som levererats.

Emelie H
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Fick ett fint och proffsigt bemötande när vi planerade och genomförde en minnesstund.

Mats E
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Var väldigt nere efter min fru bortgång, men helt super mottagande på mötet med dom. Vi köpte hela det som går åt till en begravning. Så helt enkelt toppen arbete utav byron

Birgitta S
Skrev om Malung-Sälen Begravningsbyrå

Fick ett bra och professionellt bemötande. Fick hjälp med begravning och allt runt om för min mamma. Fungerade jätte bra. Vi är nöjd med servicen vi fick. Mvh Birgitta