Manpower AB

Kopparbergsvägen 10, 722 13 Västerås — Visa karta

Manpower är Sveriges största bemanningsföretag. Vi arbetar med bemanning och rekrytering.
Hemvärnsgatan 9, 17154, SOLNA
SCS Search & Medicorent
Anna-maria Å:
SCS är ett väldigt bra företag som bemöter sina kandidater och kunder på ett proffesionellt sätt. De är noggranna och är duktiga på att matc...

Läs vad 1 kund tycker om Manpower AB

• Irritera
    Irritera skrev om Manpower AB
    Först ringer man till mig som sökande för att höra efter om man är intresserad av ett jobb eftersom man har lagt in sig i deras "databas". Visst är man det och så får man annonsen per e-post skickat till sig. När amn fortfarande är intresserad får man ett e-mail om att kom på intervju en viss dag och tid utan att ställa frågan om man kan (man har ju ett jobb som man måste sköta). När man svara att tiden inte passar, men att ta intervjun per telefon går bra.
    Inget annat får man till svar utan det blir bara tyst. Plöstligt får man ett e-mail om att rekryteraren försökt nå mig per telefon (den har inte ringt vid den aktuella tiden även om jag ringde både innan och efter) och att jag skulle ringa till henne en annan tid lite senare på dagen.
    Nackdelen var att just den tiden var man upptagen samtidigt som e-posten hade skickat still min privata e-post vilket gjorde att jag läste den efter arbetstid.
    Lustigt att man bemöter sökande på detta sätt nonchalant.

Kopparbergsvägen 10, 722 13 Västerås