SeniorProffsen AB

SeniorProffsen AB

seniorproffsen.se
  • BadgeFiveYears
4.5

Välkommen till Seniorproffsen AB! Vi är ett lokalt företag i Västerås som också är Sveriges första och mest erfarna seniorföretag. Med professionalitet, omtanke och stor arbetsglädje tar vi oss an uppdrag såsom fastighetsskötsel, hushållsnära tjänster, kontorsstädning/-service, hantverk, målning, trädgård, företagskonsulting...

73 omdömen om SeniorProffsen AB

Sedan starten hos Reco 2019

Magnusson I
Skrev om SeniorProffsen AB

De är toppen. Bra bemötande. De gör alltid bra jobb när det gäller allt som har med hus att göra. Målning, snickeri, el, VVS mm, allt kan de. .

Elfsberg M
Skrev om SeniorProffsen AB

Snabbt, korrekt, vänligt och prisvärt

Mona B
Skrev om SeniorProffsen AB

Är mycket nöjde med både arbetet och bemötandet Jag rekommenderar företaget varmt

Kotschack L
Skrev om SeniorProffsen AB

Min upplevelse av Seniorproffsen är enbart positiv. Vi har haft hjälp med olika delar i trädgården och det har alltid fungerat bra. Duktiga yrkesmän som beskurit träd, klippt häckar och annat. Arbetssamma och koncentrerade. Och till ett bra pris.

Turpin T
Skrev om SeniorProffsen AB

Kan alltid lita på att Seniorproffsen håller vad dom lovar med ett mycket bra resultat

Arkiva A
Skrev om SeniorProffsen AB

Vi anlitar Seniorproffsen till diverse små göromål här på företaget. Seniorproffsen svarar alltid snabbt och ordnar med personal till det mesta. De utför alla göromål på ett professionellt sätt så vi är mycket nöjda.

Glen N
Skrev om SeniorProffsen AB

Alltid fått ett bra bemötande och fin service!

Lindberg G
Skrev om SeniorProffsen AB

Jag hade fått tips om en snickare från seniorproffsen av en arbetskollega. Jag känner mig nöjd med arbetet och det trevliga bemötandet.

Törnell M
Skrev om SeniorProffsen AB

Först besöket var väl o.k. Fullt nöjd är jag med hantverkaren som utförde jobbet målade och tapetserade en hall, några småfel som vi sedan rättade till. Men sedan kommer det som drar ner detta jobb, den dagen när räkningen skickades var den sista betalningsdagen23-03 -29. Hade jag inte öppnat mailboxen den dagen hade jag åkt på en straffränta stod det. Väldigt dåligt skött av Senior Proffsen i Västerås. Vänligen Margareta Törnell

Svar från SeniorProffsen AB

Hej tråkigt att höra att det blev så bråttom med betalningen. Det måste ha blivit något fel med datumen när fakturan gjordes. Vid sådana tillfällen är det bara att höra av sig, vi säger aldrig nej till den som behöver lite mer tid att betala.

Göran S
Skrev om SeniorProffsen AB

Trevliga och hjälpsamma Fixade hantverkare till mig

Ulla I
Skrev om SeniorProffsen AB

Korrekt och snabbt bemötande vid beställning. Bra och lyhörd hantverkare som utförde arbetet till belåtenhet. Hjälp med att anordna upphängning av bokhylla, spegel och tavlor bl. a.

Benny W
Skrev om SeniorProffsen AB

Vi blev otroligt fint bemötta av Marie med info om hur det fungerade på gymmet och relaxavd. Förväntningarna blev precis som vi hade trott. Vi ser verkligen framemot att få köra igång på gymmet. Stort tack till Marie....:-)

Britt-Marie H
Skrev om SeniorProffsen AB

Köp av gym.kort . Trevligt bemötande.

Eva L
Skrev om SeniorProffsen AB

Väldigt nöjda trevliga och proffsiga

Peter B
Skrev om SeniorProffsen AB

Bra bemötande men uppskattade timmar i offert var högre än faktiska timmar. Men i fakturan var timmarna enligt offert dvs ej verkliga.

Finnäs Y
Skrev om SeniorProffsen AB

Bra bemötande och snabb handläggning. Köpte ett gymkort.

Saira N
Skrev om SeniorProffsen AB

efficient och snabb. Hjälpsam och proffs.

Carina E
Skrev om SeniorProffsen AB

Min vinranka blev perfekt klippt samt att det gjordes snabbt. Tack för ett bra jobb!

Sandström M
Skrev om SeniorProffsen AB

Jag har fått mycket proffsig hjälp, med snickeriarbeten utomhus. Mycket väl utfört och synnerligen prisvärt

Uffes H
Skrev om SeniorProffsen AB

Bra.......................................................................................

Ulf R
Skrev om SeniorProffsen AB

Jag köpte el och snickartjänst, mycket bra bemötande. Snabbt och proffsigt jobb. Kan varmt rekommendera SeniorProffsen// Uffe

Ann-mari R
Skrev om SeniorProffsen AB

De ger ett bra bemötande och förstår mina behov. De är flexible.

Susanne L
Skrev om SeniorProffsen AB

De två representanterna för Seniorproffsen har varit kunniga, sakliga och gjort ett bra jobb. De har haft ett bra bemötande och när det uppstod osäkerheter i uppdraget kunde vi resonera oss fram till en lösning. Jag är jättenöjd.

Bengt J
Skrev om SeniorProffsen AB

Trevlig och förtroendegivande snickare som skötte hela arbetet. Har haft kontakt med samma person i ett tidigare jobb och varit nöjd med det. Därför kontaktade jag företaget igen och blev återigen nöjd med jobbet som utfördes nu av samma personal. Denna gång renoverades vardagsrum med innertak som demonterades och konstaterades att förstärkningar behövdes av befintliga takstolar. Bra kontakt inför att ett merjobb behövdes göras.

Lindholm J
Skrev om SeniorProffsen AB

De som kommer är professionella utan dess like! Trevliga, tillmötesgående och kommer med förslag om man tänkt fel. Jag rekommenderar Seniorproffsen i alla lägen!

Springfeldt J
Skrev om SeniorProffsen AB

Bra bemött! Bra åtgärdat! Trevlig elektriker. Billigare timpris.

Brf K
Skrev om SeniorProffsen AB

Lite struligt men ok till slut

Sandström M
Skrev om SeniorProffsen AB

Mycket trevligt bemötande, höjningen av pooltaket och bytet av panel vid förrådet utfördes mycket proffsigt

Glen N
Skrev om SeniorProffsen AB

Alltid positivt bemött. Har anlitat er vid många tillfällen och är genomgående väldigt nöjd med utfört arbete. Renovering av badrum, slipning av golv, diverse snickeriarbeten och målningar.

Arkiva A
Skrev om SeniorProffsen AB

Det fungerar bra med SeniorProffsen, jag är nöjd med personen som kommer och klipper vårt gräs. Det är bra att SeniorProffsen har kontroll över gräset när det är behov av att klippas utan att jag behöver kontakta dem.

Biskopsängens k
Skrev om SeniorProffsen AB

Bra service, trevligt bemötande. Har hittills levt upp till våra förväntningar. Vi har köpt städning 2 ggr/vecka under april - oktober. I år är det tredje året vi anlitar dom

Maria M
Skrev om SeniorProffsen AB

Bra kommunikation och arbetet flöt på utan hinder. Nöjd med utfört arbete och mycket trevligt bemötande.

Turpin T
Skrev om SeniorProffsen AB

Mycket nöjd med renoveringen av badrummet samt städningen efteråt.

Lena K
Skrev om SeniorProffsen AB

Har anlitat Seniorproffsen flera gånger för renovering. Alltid supernöjda. God tidspassning och väl utfört arbete.

Uffes H

Städning, funkar superbra,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Marie B och Per B gillar detta
Jenny L
Skrev om SeniorProffsen AB

De är otroligt professionella och skickliga hantverkare! De har även ett varmt bemötande och otrolig kundservice. Jag rekommenderar dem varmt. Jag kommer alltid att anlita dem!

Per B gillar detta
Förskolan E
Skrev om SeniorProffsen AB

gräsklippning, röjning, trädgårdsarbete Positiva hjälpsamma och ordningssamma

Marina A
Skrev om SeniorProffsen AB

Köpte transport till återbruket. Ingen bra prisinformation innan tjänsten utfördes, men priset var ok.

Thomas A
Skrev om SeniorProffsen AB

Snabb leverans och nöjd med det som företaget levde upp till.

Mistelskolan O
Skrev om SeniorProffsen AB

Städning av skola och förskola, bra service, trevlig, kunnig och hjälpsam personal. Även haft golvvård/polish som blev jättebra! Snabb och personlig service. Helt enligt våra förväntningar!

Tengsvall L
Skrev om SeniorProffsen AB

Trädgårdstjänst under vår frånvaro. Rensa, klippa och göra fint i rabatter och i trädgården. Snabb återkoppling på vad vi önskade. Snabba åtgärder. Och efter vad vi sett via foto och digitalt så ser det jätte bra ut. Tycker att de lever upp till namnet.

Weronica R
Skrev om SeniorProffsen AB

Seniorproffsen är mitt nummer ett när det kommer till utmärkt service och genomförande! Sen har de otroligt charmig personal:) Mr.Persson du är grym!

Ehrengren M
Skrev om SeniorProffsen AB

Inläggning av heltäckningsmatta. Bra bemötande o snabb leverans. Blev jättebra.

Almi F
Skrev om SeniorProffsen AB

Trevlig och bra service. Jag kände mig trygg med att arbete utfördes på ett bra sätt. /Marita

Nordin L
Skrev om SeniorProffsen AB

Snickaren hade egna ide'er och gav goda råd. Snabbt och välgjort arbete

Slagbrand A
Skrev om SeniorProffsen AB

Mycket trevlig personal, fint gym som jag kommer nyttja framöver

Eriksson M
Skrev om SeniorProffsen AB

Trevlig och de var mån om att kunde fick det jag ville ha.

Bartl S
Skrev om SeniorProffsen AB

Inför försäljning av vår villa lät vi slipa och lacka parkettgolvet i vardagsrummet. Parkettgolvet hade i mitten några fulla repor ca: 1-2 mm djupa, i övrigt var golvet helt plant och utan andra skador. Det var aldrig slipat tidigare. Bemötande var OK, även tiden för arbete har vi fått enligt önskemålet. Efter utgjort arbete finns det en till två cm breda vågor på hela golvet och även missfärgningar. Efter slipningen hällde hantverkaren på en vätska, som gjorde att parkettgolv ser ut som fuktskadad. När vi klagade...

Svar från SeniorProffsen AB

Hej, vi beklagar verkligen att vi inte lyckats göra er nöjda. Vi har konsulterat med vår hantverkare, som är en mycket erfaren golvläggare som har arbetat med golv, golvläggning och golvslipning i hela sitt yrkesliv. Ert golv hade några repor som slipats bort (3 slipningar genomfördes). Det var också en del mindre skador på parkettskarvarna, som förmodligen uppstått vid golvtorkning med lite för mycket vatten. De går oftast inte att slipa bort, då de sitter i änden på träet och djupare. Efter slipningen blir det bättre,...

Nordström A
Skrev om SeniorProffsen AB

Lägga trall. Mycket bra bemötande. Det gick snabbt. Utmärkt helt enkelt.

Tony S
Skrev om SeniorProffsen AB

Klippning av häck. Mycket bra bemötande, och levererade precis vad dom lovat.