SeniorProffsen AB

SeniorProffsen AB

Välkommen till Seniorproffsen AB!

Vi är ett lokalt företag i Västerås som också är Sveriges första och mest erfarna seniorföretag. Med professionalitet, omtanke och stor arbetsglädje tar vi oss an uppdrag såsom fastighetsskötsel, hushållsnära tjänster, kontorsstädning/-service, hantverk, målning, trädgård, företagskonsulting och bemanning. Detta är bara ett axplock av de tjänster vi utför. Berätta gärna för oss vad du behöver hjälp med så finns vi till hands med kvalitet, flexibilitet och omtanke hela vägen.

Varmt välkommen till oss på Seniorproffsen AB!

Läs vad 46 kunder tycker om SeniorProffsen AB 2

2021-07-20
    Mycket trevligt bemötande, höjningen av pooltaket och bytet av panel vid förrådet utfördes mycket proffsigt
    2021-07-04
    Alltid positivt bemött. Har anlitat er vid många tillfällen och är genomgående väldigt nöjd med utfört arbete.
    Renovering av badrum, slipning av golv, diverse snickeriarbeten och målningar.
    2021-06-28
    Det fungerar bra med SeniorProffsen, jag är nöjd med personen som kommer och klipper vårt gräs. Det är bra att SeniorProffsen har kontroll över gräset när det är behov av att klippas utan att jag behöver kontakta dem.
    2021-06-24
    Bra service, trevligt bemötande. Har hittills levt upp till våra förväntningar.
    Vi har köpt städning 2 ggr/vecka under april - oktober. I år är det tredje året vi anlitar dom
    2021-06-17
    Bra kommunikation och arbetet flöt på utan hinder. Nöjd med utfört arbete och mycket trevligt bemötande.
  • Turpin T
    2021-04-24
    Mycket nöjd med renoveringen av badrummet samt städningen efteråt.
    2021-04-24
    Har anlitat Seniorproffsen flera gånger för renovering. Alltid supernöjda. God tidspassning och väl utfört arbete.
    2020-10-26
    Städning, funkar superbra,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    2020-10-15
    De är otroligt professionella och skickliga hantverkare! De har även ett varmt bemötande och otrolig kundservice. Jag rekommenderar dem varmt. Jag kommer alltid att anlita dem!
    2020-09-18
    gräsklippning, röjning, trädgårdsarbete
    Positiva hjälpsamma och ordningssamma
    2020-09-13
    Köpte transport till återbruket. Ingen bra prisinformation innan tjänsten utfördes, men priset var ok.
    2020-08-31
    Snabb leverans och nöjd med det som företaget levde upp till.
    2020-07-23
    Städning av skola och förskola, bra service, trevlig, kunnig och hjälpsam personal.
    Även haft golvvård/polish som blev jättebra!
    Snabb och personlig service.
    Helt enligt våra förväntningar!
    2020-06-25
    Trädgårdstjänst under vår frånvaro. Rensa, klippa och göra fint i rabatter och i trädgården. Snabb återkoppling på vad vi önskade. Snabba åtgärder. Och efter vad vi sett via foto och digitalt så ser det jätte bra ut. Tycker att de lever upp till namnet.
    2020-06-04
    Seniorproffsen är mitt nummer ett när det kommer till utmärkt service och genomförande! Sen har de otroligt charmig personal:) Mr.Persson du är grym!
    2020-01-24
    Inläggning av heltäckningsmatta. Bra bemötande o snabb leverans. Blev jättebra.
    2020-01-24
    Trevlig och bra service. Jag kände mig trygg med att arbete utfördes på ett bra sätt.

/Marita
    2019-12-04
    Snickaren hade egna ide'er och gav goda råd. Snabbt och välgjort arbete
    2019-11-07
    Mycket trevlig personal, fint gym som jag kommer nyttja framöver
    2019-09-26
    Trevlig och de var mån om att kunde fick det jag ville ha.
    2019-09-25
    Inför försäljning av vår villa lät vi slipa och lacka parkettgolvet i vardagsrummet. Parkettgolvet hade i mitten några fulla repor ca: 1-2 mm djupa, i övrigt var golvet helt plant och utan andra skador. Det var aldrig slipat tidigare.

Bemötande var OK, även tiden för arbete har vi fått enligt önskemålet.

Efter utgjort arbete finns det en till två cm breda vågor på hela golvet och även missfärgningar.
    Efter slipningen hällde hantverkaren på en vätska, som gjorde att parkettgolv ser ut som fuktskadad.
    När vi klagade att kvalitet var dåligt, hävdade han att slipat golv aldrig blir så fint som nytt och vägrade att rätta till arbetet.

Då kontaktade vi en annan firma för att reparera skador. Deras hantverkare konstaterade, att det har inte tagits bort allt gammal lack från parkettgolvet, så därför är nu golvet även flammigt och att slipmaskinen var feljusterad, därför valsslag orsakade vågor.

Nu måste vi anlita en ny hantverkare, som kommer att rätta skadorna, så att vi kan sälja villan utan förluster...

Vi rekommenderar definitivt inte Seniorproffsen till golvslipningen!!!

Vänliga hälsningar
    Silva och Jiri Bartl
    Hej, vi beklagar verkligen att vi inte lyckats göra er nöjda. Vi har konsulterat med vår hantverkare, som är en mycket erfaren golvläggare som har arbetat med golv, golvläggning och golvslipning i hela sitt yrkesliv. Ert golv hade några repor som slipats bort (3 slipningar genomfördes). Det var också en del mindre skador på parkettskarvarna, som förmodligen uppstått vid golvtorkning med lite för mycket vatten. De går oftast inte att slipa bort, då de sitter i änden på träet och djupare. Efter slipningen blir det bättre, men det går tyvärr inte alltid att få bort helt när det sitter i änden av träet. Och när man sedan lackar, då mörknar/gulnar dessa skarvar igen. Det var ingen vätska som hälldes på, utan det var lack som lades på golvet. Ert golv lackades på fackmannamässigt vis enligt tillverkarens riktlinjer 5 gånger. Vad gäller ”vågorna” så går det ibland att upptäcka vågor i släpljus. Så därför när man besiktigar gör man det från flera håll och då räcker det inte att man ser ojämnheter från ett håll. Den gamla lacken har slipats bort. Golvet slipades 3 ggr, med 3 olika grovlekar på slippapper, totalt användes 6 slippapper. Så arbetet är fackmannamässigt utfört. Vi beklagar verkligen återigen att ni inte är nöjda. Vår hantverkare har mer än 40 års erfarenhet av golv. Hans tjänster används av många kunder och hans tjänster köps också in av etablerade fastighetsföretag. Mvh SeniorProffsen SeniorProffsen AB
    2019-09-13
    Lägga trall.
    Mycket bra bemötande.
    Det gick snabbt.
    Utmärkt helt enkelt.
  • Tony S
    Klippning av häck.
    Mycket bra bemötande, och levererade precis vad dom lovat.
    2019-08-19
    - Storstädning under vår semester.
    - Mycket proffesionellt bemötande
    - Förväntningarna uppfylldes till fullo
    - Det var viktigt för oss att storstädningen gjordes när vi hade semesterstängt vilket inte var något problem
    Div reparationer i fritidshus

Snabb och bra service. Ställer upp och löser problem.
    2019-08-19
    Vilket lyft det blev efter att trägolvet slipats och oljats av SeniorProffsen. Kontakten innan och under arbetet gick smidigt och tidsplanen och offerten stämde perfekt. Vi anlitar er gärna igen i framtiden!
    2019-08-18
    trädgårdskötsel bra bemött trevlig personal hade gogglat på företaget där dom fått goda vitsord rimligt arvode helnöjd m.v.h ulf
    2019-06-26
    Det fungerar bra att de sköter gräsklippningen. Det är trevliga personer som kommer.
    2019-06-07
    Hej! Uppdraget blev enligt mitt önskemål dock kommunikationsmissar, i form av information och återkoppling. Uppdraget utfört enl önskemål. Tydliga priser.
    2019-05-16
    Bra jobb till hyggligt pris. Snabb återkoppling och snabbt utfört arbete.
    Trevligt bemötande också ett plus.
    2019-05-16
    Bra respons, lätt att komma i kontakt med.
    Följer dlltid upp sin uppdrag.
    2019-05-14
    Bra och lätt att få kontakt. Lätt att samarbeta med.
    Den som utför städning hos oss är mycket proffsig och duktig.
    2019-05-03
    Smidigt, bra kontakt och väl utförd tapetsering.
    2019-04-21
    Uppskattar att det är samma personer som städar. De har koll och det ör en smidig kommunikation direkt med dem.
    2019-04-15
    *städ tjänst
    * vi upplever att vi blivit väl mött och att de som kommer och städar är mycket tillmötesgående och trevliga.
    2019-04-10
    Helrenovering av toa och duschrum.
    2019-04-10
    Blev inom kort tid efter skriftlig anmälan uppringda och fick sen snabbt hjälp med våra äppelträd på ett utmärkt sätt.
    2019-04-09
    Har anlitat Seniorprofssen i många år för städning och är nöjd.
  • 2019-04-09
    Tycker att det fungerar bra.

Gjorde en sökning på städfirmor i Västerås och tyckte det verkade vara en seriös firma.
    Blev bra bemött från början.
  • Turpin T
    2019-03-27
    Som nyinflyttade till Västerås, ville vi måla om väggar och tak samt sätta in parkettgolv. Vi fick kontakt med Seniorproffsen, som snabbt var på plats och lämnade en offert till fast pris. Detta tyckte vi var bra, då vi själva hade svårt att uppskatta hur lång tid arbetet skulle ta.
    Mycket kompetenta, yrkesskickliga och trevliga hantverkare har varit här. Allt från snickare,målare,elektriker,rörmokare m fl.

De kommer på utsatt tid och är väldigt noggranna.

Vi rekommenderar verkligen Seniorproffsen och kommer även att anlita dem för arbete på utsidan till sommaren.
    2019-03-25
    Bra och trevligt bemötande av utföraren av tapetseringen av min lägenhet.
    Utmärkt utfört arbete.
    2019-03-25
    Vi köper städtjänst av dem varannan vecka
    Hon som jobbar hos oss är service inriktad.
    De på kontoret är inte alltid så lätta att få kontakt med eller att de återkopplar.

Vi är nöjda!
    2019-03-25
    Snöskottning och sandning vid våra fastigheters entréer
    2019-03-24
    Kökstjänst
    Trevliga, serviceminded, duktiga, snälla.
    Sköter uppgifterna exemplariskt.
    2019-03-22
    Tv-kabeldragning + belysning + lite till.
    Mycket bra arbete och trevliga arbetare/"pensionärer".

Allt på plats och i sin ordning!
    2019-03-22
    Annika är en riktig pärla när det gäller måleri. Så noggrann, klockren tidspassning och fint städat efteråt. Tack, så nöjd / Lena