Marktjänst i Roslagen AB

Marktjänst i Roslagen AB

Ring 072-561 53 63 www.mirabmark.se
4.4

Vi på MIRAB skapar miljöer att trivas i! Vi är ett entreprenadföretag med erfarna och kompetenta maskinister som gör det mesta inom mark- och anläggningsarbeten. Inga jobb är för små eller stora för oss och vi jobbar både mot privatpersoner och företag. Med vår hjälp kan du ge din trädgård nytt liv. Vi utför allt från mindre...

16 omdömen om Marktjänst i Roslagen AB

Andreas R
Skrev om Marktjänst i Roslagen AB

Grymt flexibla då dom avbröt sin egen semester för tidigare lagd besiktning. Även väl utfört arbete.

Linds Trädfällning AB
4.9/5 i betyg av 1265 omdömen 4.9 av 1265 omdömen

Fällning av en björk. Snabbt o proffsigt.

Agneta M
Skrev om Marktjänst i Roslagen AB

Grävning för kommunalt vatten, samt inkoppling. Det sköttes utmärkt. Vi är mycket nöjda.

Gunilla L
Skrev om Marktjänst i Roslagen AB

Alltid trevligt bemötande. Snyggt utfört arbete och bra improvisation och förslag på lösningar. /Gunilla i Enviken

Caroline A
Skrev om Marktjänst i Roslagen AB

Trevliga och snabba. Dock lite slarv i vissa delar, vilket gjort att resultatet inte blivit hundraprocentigt.

Elisabeth L
Skrev om Marktjänst i Roslagen AB

Allt har varit till belåtenhet. Lätt att få kontakt med. snabba svar från kontoret om man ställer en fråga via mail. snabbt och snyggt arbete.

Svar från Marktjänst i Roslagen AB

Tack för ditt omdömme Elisabeth, Kul att allt är till belåtenhet! Tveka inte att höra av dig om det är något annat vi kan hjäpa till med. Hälsningar från oss på Mirab

Gunn Ö
Skrev om Marktjänst i Roslagen AB

Vi anlitade Marktjänst för att göra om och förstora garageinfart. Vi är 100% nöjda med alla kontakter från början till avslut, samt det utförda arbetet. Trevligt bemötande och mycket god yrkesskicklighet i barnarbetet. Rekommenderas å det varmaste.

Svar från Marktjänst i Roslagen AB

Tack Gunn för ditt omdömme, Roligt att du är så nöjd och vill rekomendera oss! Kul att du gillar vårt bemötande och vår yrkesskicklighet, dock vill jag bara förtydliga att vi inte har något barnarbete =) Blev nog lite fel i texten där. Välkommen åter önskar vi på Mirab.

Sten G
Skrev om Marktjänst i Roslagen AB

Positivt bemötande och bra kunskap hos grävmaskinist

Svar från Marktjänst i Roslagen AB

Tack Sten för ditt omdömme. Kul att du är nöjd med oss. Tobias är en av våra duktiga grävmaskinister som var hos dig, vi skall hälsa honom att du är nöjd. Välkommen åter önskar vi på Mirab.

Leif A
Skrev om Marktjänst i Roslagen AB

Indragning av kommunalt va. Fungerade i stort sett utan anmärkning vilket är näst intill så bra ett markjobb kan gå. Rekommenderas!

Svar från Marktjänst i Roslagen AB

Tack för ditt omdömme Leif, kul att du är nöjd och kan rekomendera oss! Hoppas att vi ses igen. Hälsnigar från oss på Mirab.

Martin A
Skrev om Marktjänst i Roslagen AB

Väldigt trevliga på telefon och sms men jag fick inte allt jag blev lovad och jag fick bara nya datum när dom skulle göra det sista och dom har inte gjort det än.

Svar från Marktjänst i Roslagen AB

Tack för ditt omdömme Martin. Vi kontaktar dig så löser vi det! Hälsningar från oss på Mirab.

Sandra G
Skrev om Marktjänst i Roslagen AB

Bra service, kvalitet och snabba

Svar från Marktjänst i Roslagen AB

Tack för ditt omdömme Sandra! Välkommen åter önskar vi på Mirab.

Gerd H
Skrev om Marktjänst i Roslagen AB

Vi är väldigt nöjda med alla utförda arbeten!!

Svar från Marktjänst i Roslagen AB

Tack Gerd, Roligt att höra! Hoppas att vi ses igen. Hälsningar oss på Mirab.

Patrik W
Skrev om Marktjänst i Roslagen AB

Installation av kommunalt VA De var mycket bra, lyhörda, flexibla och kunniga. De anpassar sig efter dina önskemål under arbetets gång. givetvis eftersamtal och eventuella prisjusteringar. Tyvärr var det emellanåt svårt att få tag på ledningen då de hade förmycket att göra och detta gör att jag inte ger 5 pluppar. Jag är helnöjd med att jag valde MIRAB till att göra jobbet åt mig och kan tänka mig att anlita dem igen.

Svar från Marktjänst i Roslagen AB

Tack Patrik för ditt omdömme, roligt att du är nöjd med jobbet! Tråkigt att du upplevde att det var svårt att få tag på oss. Vi tar till oss det och får jobba på bättring där. Välkommen åter önskar vi på Mirab.

Björn S
Skrev om Marktjänst i Roslagen AB

Blev tipsade av grannar att anlita Mirab för nedgrävning av va-rör från tomtgräns in till huset. Resultatet blev över förväntan, eftersom vi blev av med granrötter och skymmande träd i övrigt och fick en fin " platå" istället. Vi fick också hjälp med toalettmontering, när badrumsrenoveraren "hoppade av". Vad vi kan bedöma har vi fått bra hjälp och det ser snyggt ut på tomten ".Personalen" har varit vänlig och tillmötesgående.

Svar från Marktjänst i Roslagen AB

Tack för ditt omdömme Björn, kul att ni är nöjda! Bra att få jobb genom tips från grannar, det är den bästa reklamen vi kan få! Det är alltid kul att lämna en snygg arbetsplats efter sig. Välkommen åter önskar vi på Mirab.

Crister W
Skrev om Marktjänst i Roslagen AB

Vi var flera fastigheter som gick samman när vi skulle dra in kommunalt vatten och avlopp. Vi hade flera gemensamma och enskilda möten med Mirab´s planerings personal och ansvariga. Alla tomter gicks igenom med fastighetsägarna och fördelar och nackdelar gick man igenom innan grävjobbet påbörjades. Under bygg perioden så pratade man med fastighetsägarna om det skulle behövas göras förändringar utav det som bestämdes innan byggstart. Alla fick också en offert på vad arbetet skulle kosta som man gemensamt bestämt. Priset i...

Svar från Marktjänst i Roslagen AB

Tack för ditt omdömme Crister, bra att vårt arbete var till belåtenhet! Tveka inte att höra av dig om det är något annat du behöver hjälp med. Hälsningar från oss på Mirab.

Arne I
Skrev om Marktjänst i Roslagen AB

Från början till slut långt over förväntan! Alla kontakter med Marktjänst var proffsiga och också de over förväntan. Som ni kan förstå så var mina förväntningar mycket låga efter alla skriverier om hur hantverkare missköter sig. Marktjänst levererade en ''produkt'' t.o.m over förväntan. Fakturan var på kronan rätt och helt i enlighet med offert. Jag anlitade Marktjänst för att installera kommunalt vatten och avlopp i sommarstuga.

Svar från Marktjänst i Roslagen AB

Tack Arne, kul att du känner dig nöjd med helheten! Det är viktigt för oss. Välkommen åter önskar vi på Mirab.

Kristina D
Skrev om Marktjänst i Roslagen AB

Fantastisk service och väl utfört jobb både när de grävde in avloppet samt vid nästa uppdrag då tomten färdigställdes. Skulle gärna anlita MIRAB igen.

Svar från Marktjänst i Roslagen AB

Tack för ditt omdömme Kristina, roligt att höra! Välkommen åter önskar vi på Mirab.