Konferens

Konferens

Konferens en del av Marma Gård

Marma Gårds konferensanläggning ligger inte mer än 35 minuter från Stockholm, och endast 15 minuter från Uppsala och ligger även nära till Arlanda. Anläggningen passar sig därmed perfekt för dagkonferenser. Marma Gård ligger i en lugn, rofull och inspirerande lantlig miljö men där samtliga lokaler är utrustade med eget 100mb wifi och den absolut senaste tekniken såsom interaktiva whiteboards.

När konferensen börjar lida mot sitt slut kan vi erbjuda en eminent vinkällare för mindre sällskap samt den stora Marmasalen som rymmer upp till 150 personer. Välkommen!

10 omdömen om Konferens

Anita E
Skrev om Konferens en del av Marma Gård

Marma gård har ett väl fungerande koncept som är utmärkt att ha konferenser på. Fina stora ljusa lokaler, hypermodernt med senaste teknik och hänförande utsikt över upplands gamla vikingaled. Jag rekommenderar verkligen Marma Gård! Här finns allt och lite till!

Karin F
Skrev om Konferens en del av Marma Gård

Jobb och praktikmässa 180420 förlagt på Marma Gård. Bra lokaler, omgivning, välkomnande.

Ruth K
Skrev om Konferens en del av Marma Gård

Det finns många plus med Marma Gård: -> Curt & Ann-Stin, de är otroligt varma personer som är lätta att samarbeta med, inget är omöjligt för dem. -> Lokalerna är fina och fräscha. Allt som man behöver finns där. -> Miljön runt omkring är fantastisk. Skulle gärna önska att jag hade min arbetsplats där.

Curt T gillar detta
Hanna B
Skrev om Konferens en del av Marma Gård

Mycket bra! Trevligt, frächt och serviceinriktat.

Mikael R
Skrev om Konferens en del av Marma Gård

Välkomnande och proffsigt bemötande av Curt och Ann-Stin på Marma gård. Lokalerna var fräscha med modern utrustning. Många fler än väntat kom och deltog i informationsmötet. Knivsta.Nu kommer gärna tillbaka igen.

Anders J
Skrev om Konferens en del av Marma Gård

Prydligt o ändamålsenligt. Stora ljusa konferenslokaler

Otso N
Skrev om Konferens en del av Marma Gård

Vi är mycket nöjda med den service som vi fått av Marma företagsby. Lokalerna är fräscha och utrustade med den utrustning som behövs för mindre och större möten. Tekniken har fungerat klanderfritt.

Lena F
Skrev om Konferens en del av Marma Gård

Mycket bra bemötande. Vi fick det som vi var lovade och lite till

Gunilla L
Skrev om Konferens en del av Marma Gård

Jättebra bemötande, jättebra teknik, jättebra lokaler och jättebra mat. Allt fungerade perfekt och man kände hur stor betydelse lokalerna har för mötets kreativitet, stämning och resultat.

Haffi G

tillmötesgående, serviceinriktning