Alla kategorier Gym Västra Götaland Göteborg Martial Arts Centre Göteborg

Martial Arts Centre Göteborg

BÄLTGATAN 4, 416 64 Göteborg — Visa karta

Martial Arts Göteborg - Vi hjälper dig att få bättre självkänsla och att göra dig till expert på att hantera hotfulla situationer där du kan känna dig säker. Vår träningspedagogik och filosofin vi jobbar efter ger snabba resultat och ett inre lugn. Det spelar ingen roll om du är ung eller gammal, nybörjare eller mer rutinerad. Du är alltid välkommen att komma till oss på Marial Arts Center för att träna Wing Chun Kung Fu. Första gången kan du komma och testa gratis för att se om du tycker om det!

Läs vad 16 kunder tycker om Martial Arts Centre Göteborg

• Adrian  A
    Adrian A skrev om Martial Arts Centre Göteborg
    Veckans bästa uttryck:

"Tänk om alla instruktörer [överallt] vore som Sifu, det vore bra" [Adrian, 11 år, som går i ungdomsgrupp på Martial Arts Centre.]
  • Caroline P
    Caroline P skrev om Martial Arts Centre Göteborg
    Fantastisk träning och en härlig gemenskap!
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Martial Arts Centre Göteborg
    Spännande träningsform och trevlig klubb
  • Walter A
    Walter A skrev om Martial Arts Centre Göteborg
    Martial Arts Centre i Göteborg kombinerar inspiration och träning för tanke, kropp och känsla med ett exceptionellt koncept. Ett välskött center med fantastiska instruktörer, som delar med sig av sin erfarenhet med värme på bästa sätt. Med egen erfarenhet som instruktör kan jag bara inspireras över hur Magnus Jildin har skapat ett av de bästa träningscenter jag upplevt. Både äldre och barn trivs fantastiskt, det är bara att se på hur många som kommer till träning med glädje! Verkligen att rekommendera för de som vill motiveras på alla sätt i livet. Om ni söker kvalitet i träning och kampsport kommer ni inte bli besvikna. Alltid intressanta pass och seminarium.
  • Sandra P
    Sandra P skrev om Martial Arts Centre Göteborg
    Mycket inspirerande träning där fokus inte bara läggs på det tekniska och fysiska. Träningen, och seminarierna, är ögonöppnande och får mig att tänka på ett nytt och mer positivt sätt. Roligt och givande.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Martial Arts Centre Göteborg
    Inspirerande träning som ger energi även till andra delar av livet.
  • Karl T
    Karl T skrev om Martial Arts Centre Göteborg
    Fantastisk träning, både fysiskt och mentalt.
  • Jill Jocosa Angelica J
    Jill Jocosa Angelica J skrev om Martial Arts Centre Göteborg
    Under mina år vid Centret har jag utvecklats som människa och medmänniska. Jag har fått både bättre självkännedom och kroppskontroll. Jag har dessutom utvecklat en konstruktiv attityd till bl.a. inlärning, kunskap och åsikter, vilket jag har nytta av i studier och arbete. Ökad medvetenhet om mina tankar och känslor har hjälpt mig i relationen till andra såväl som till mig själv. Centret erbjuder fantastisk träning för alla sinnen!
  • Alexander D
    Alexander D skrev om Martial Arts Centre Göteborg
    Jag trivs jätte bra och man får lära sig väldigt mycket om ens kropp man inte trodde var möjligt att uppnå, diciplin och självkänsla ökar kraftigt.
    Trevliga människor, bra Sifu och bra lokal med bra yta och härliga träningspass!
  • Pelle B
    Pelle B skrev om Martial Arts Centre Göteborg
    En bra träning med en mkt duktig instruktör som ger dig möjlighet att utvecklas fysiskt såväl som mentalt.
  • Anders B
    Anders B skrev om Martial Arts Centre Göteborg
    Utmanande träning, för både kropp och knopp, baserad på sunda grundvärderingar och framförd på ett tufft och inspirerande sätt av kompetenta instruktörer. Mycket roligt att se framför allt barn och ungdomars positiva utveckling på Martial Arts Centre Göteborg. Kan varmt rekommenderas!
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Martial Arts Centre Göteborg
    Martial Arts Centre GÖteborg har gjort mig till en mycket mer harmonisk person genom att jag fått lära mig att bli bättre på att fokusera och minska min stress. Centret har professionella instruktörer med bred erfarenhet och ett koncept som jag personligen inte har hittat någon annanstans. Man motiveras att lära sig mer och framför allt känner man sig välkommen. Jag ger Martial Arts Centre Göteborg betyget Utmärkt.
  • Benny H
    Benny H skrev om Martial Arts Centre Göteborg
    Bättra undervisning kan man knappast få.... :-)
  • Max A
    Max A skrev om Martial Arts Centre Göteborg
    På Martial Arts Centre känner man sig alltid välkommen och det är trevlig miljö att träna i. Träningen i sig är extremt bra både på fysisk och mental nivå. Kan varmt rekommendera att träna här.
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Martial Arts Centre Göteborg
    Professionell undervisning/träning. Attityden och stämningen bland medlemmar präglas av ödmjukhet och vilja att i träning stötta och hjälpa andra.
  • Anders W
    Anders W skrev om Martial Arts Centre Göteborg
    Jag har tränat på Centret i många år och det har gett mig väldigt mycket. Bemötandet har varit bra. Det är en positiv stämning som präglar centret.
    Tyvärr har jag inte kunnat träna det senaste halvåret på grund av transportproblem (har bara en bil). Hoppas på att kunna komma tillbaka.
    Mvh Anders

BÄLTGATAN 4, 416 64 Göteborg