Martial Arts Centre Göteborg

Martial Arts Centre Göteborg

Ring 070-444 99 14 martialartscentre.se

Martial Arts Göteborg - Vi hjälper dig att få bättre självkänsla och att göra dig till expert på att hantera hotfulla situationer där du kan känna dig säker. Vår träningspedagogik och filosofin vi jobbar efter ger snabba resultat och ett inre lugn. Det spelar ingen roll om du är ung eller gammal, nybörjare eller mer rutinerad....

17 omdömen om Martial Arts Centre Göteborg

Per J
Skrev om Martial Arts Centre Göteborg

Centret har otroligt hög standard med fantastiska instruktörer. En gemenskap som ger ett andra hem. Att börja träna här har varit ett av de bästa besluten på många år.

Adrian  A
Skrev om Martial Arts Centre Göteborg

Veckans bästa uttryck: "Tänk om alla instruktörer [överallt] vore som Sifu, det vore bra" [Adrian, 11 år, som går i ungdomsgrupp på Martial Arts Centre.]

Caroline P
Skrev om Martial Arts Centre Göteborg

Fantastisk träning och en härlig gemenskap!

Magnus W
Skrev om Martial Arts Centre Göteborg

Spännande träningsform och trevlig klubb

Walter A
Skrev om Martial Arts Centre Göteborg

Martial Arts Centre i Göteborg kombinerar inspiration och träning för tanke, kropp och känsla med ett exceptionellt koncept. Ett välskött center med fantastiska instruktörer, som delar med sig av sin erfarenhet med värme på bästa sätt. Med egen erfarenhet som instruktör kan jag bara inspireras över hur Magnus Jildin har skapat ett av de bästa träningscenter jag upplevt. Både äldre och barn trivs fantastiskt, det är bara att se på hur många som kommer till träning med glädje! Verkligen att rekommendera för de som vill motiveras...

Sandra P
Skrev om Martial Arts Centre Göteborg

Mycket inspirerande träning där fokus inte bara läggs på det tekniska och fysiska. Träningen, och seminarierna, är ögonöppnande och får mig att tänka på ett nytt och mer positivt sätt. Roligt och givande.

Mikael S
Skrev om Martial Arts Centre Göteborg

Inspirerande träning som ger energi även till andra delar av livet.

Karl T
Skrev om Martial Arts Centre Göteborg

Fantastisk träning, både fysiskt och mentalt.

Jill Jocosa Angelica J
Skrev om Martial Arts Centre Göteborg

Under mina år vid Centret har jag utvecklats som människa och medmänniska. Jag har fått både bättre självkännedom och kroppskontroll. Jag har dessutom utvecklat en konstruktiv attityd till bl.a. inlärning, kunskap och åsikter, vilket jag har nytta av i studier och arbete. Ökad medvetenhet om mina tankar och känslor har hjälpt mig i relationen till andra såväl som till mig själv. Centret erbjuder fantastisk träning för alla sinnen!

Alexander D
Skrev om Martial Arts Centre Göteborg

Jag trivs jätte bra och man får lära sig väldigt mycket om ens kropp man inte trodde var möjligt att uppnå, diciplin och självkänsla ökar kraftigt. Trevliga människor, bra Sifu och bra lokal med bra yta och härliga träningspass!

Pelle B
Skrev om Martial Arts Centre Göteborg

En bra träning med en mkt duktig instruktör som ger dig möjlighet att utvecklas fysiskt såväl som mentalt.

Anders B
Skrev om Martial Arts Centre Göteborg

Utmanande träning, för både kropp och knopp, baserad på sunda grundvärderingar och framförd på ett tufft och inspirerande sätt av kompetenta instruktörer. Mycket roligt att se framför allt barn och ungdomars positiva utveckling på Martial Arts Centre Göteborg. Kan varmt rekommenderas!

Daniel S
Skrev om Martial Arts Centre Göteborg

Martial Arts Centre GÖteborg har gjort mig till en mycket mer harmonisk person genom att jag fått lära mig att bli bättre på att fokusera och minska min stress. Centret har professionella instruktörer med bred erfarenhet och ett koncept som jag personligen inte har hittat någon annanstans. Man motiveras att lära sig mer och framför allt känner man sig välkommen. Jag ger Martial Arts Centre Göteborg betyget Utmärkt.

Benny H
Skrev om Martial Arts Centre Göteborg

Bättra undervisning kan man knappast få.... :-)

Max A
Skrev om Martial Arts Centre Göteborg

På Martial Arts Centre känner man sig alltid välkommen och det är trevlig miljö att träna i. Träningen i sig är extremt bra både på fysisk och mental nivå. Kan varmt rekommendera att träna här.

Henrik S
Skrev om Martial Arts Centre Göteborg

Professionell undervisning/träning. Attityden och stämningen bland medlemmar präglas av ödmjukhet och vilja att i träning stötta och hjälpa andra.

Anders W
Skrev om Martial Arts Centre Göteborg

Jag har tränat på Centret i många år och det har gett mig väldigt mycket. Bemötandet har varit bra. Det är en positiv stämning som präglar centret. Tyvärr har jag inte kunnat träna det senaste halvåret på grund av transportproblem (har bara en bil). Hoppas på att kunna komma tillbaka. Mvh Anders