Alla kategorier Kläder Västra Götaland Göteborg Massimo-Dutti

Östra Hamngatan 52, 411 09 Göteborg — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Massimo-Dutti

• Camilla A
    Camilla A skrev om Massimo-Dutti
    Bitchig personal! Kommer inte sätta min fot där igen.
  • Apelsinpress 8
    Apelsinpress 8 skrev om Massimo-Dutti
    Sjukt dålig service vad gäller reklamationer. Mina ballerinaskor, trots högt pris och äkta läder, hade blivit jättefula i lädret och helt slappa/stora, samt sulan gått sönder. Något jag tycker att de borde ta på allvar. Blev bemött mycket dåligt av den ansvarige expiditen. Hon svarade bara att jag borde ha vetat om att man alltid ska byta sula på såna skor innan man använder dom. Detta glömde de att säga när jag köpte skorna, då hade jag vetat om det innan jag gick ut med dom... Fick inte ens en kompensation, utan får nu slänga skorna, känns onödigt att försöka sula om dem helt och hållet när lädret blivit så fult. kommer inte handla i den butiken mer.
  • Sigbritt O
    Sigbritt O skrev om Massimo-Dutti
    Fantastiskt kunnig och serviceinriktad personal. När jag står avklädd i provrummet och behöver plagg i annan storlek behöver jag aldrig klä på mig och hämta något själv. Någon kommer alltid och frågar hur det går utan att jag ens talat om att jag gått in i provrummet.

Östra Hamngatan 52, 411 09 Göteborg