Alla kategorier Webshop Masterwheels

Masterwheels

Välkommen till Masterwheels!

Vi erbjuder billiga däck och fälgar från högkvalitativa märken i butik och online.

Välj fälg först och sedan däck i webshopen, du får hem hela hjulet färdigt för montering. Oavsett om du behöver uppdatera sommar- eller vinterdäcken, köpa ett reservdäck eller vill ha nya fälgar har vi alltid bra priser på produkter som håller. Märken som Goodyear, Bridgestone och Dunlop finns alltid att få tag på genom oss och tack vare att vi jobbar mest på internet kan vi erbjuda Europas bästa priser.

Köp däck online hos oss: snabbt, säkert och enkelt!
Mån-Tor: 08:00-22:00
Fre: 08:00-16:00
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 344 kunder tycker om Masterwheels

• Waseem D skrev om Masterwheels
    Personalen var mycket bra och gav mig en massa viktiga tips. Läs mer
    2018-11-13 Christer K svarar Waseem D
    Hej Waseem

Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi.

• Jonas H skrev om Masterwheels
    Fina däck, trevligt bemötande och snabb leverans! Läs mer
    2018-11-12 Christer K svarar Jonas H
    Hej Jonas

• Kärda A skrev om Masterwheels
    Mycket bra service. Hade problem med att beställa fälgar på nätet så jag lade det projektet åt sidan för att det inte funkade. Då ringde ni upp och frågade om ni kunde hjälpa till och gjorde så oxså mycket bra gjort och ni fick även sälja 8 fälgar till mig.Tack för hjälpen
    Mvh Kent Kärdamaskin. Läs mer
    2018-11-11 Christer K svarar Kärda A
    Hej Kärda

• Björn J skrev om Masterwheels
    Tack Christer för en fantastisk service och gott kaffe Läs mer
    2018-11-11 Christer K svarar Björn J
    Hej Björn

Vi tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe till, när du har vägen förbi.

• Hans T skrev om Masterwheels
    Fälgar. Jättebra bemötande av Christer. Bättre än väntat, då varan vi beställt inte fanns. Ordnade sig vid byte till annan vara.
    Fick inga meddelanden på sms eller mail som var sagt, men det berodde på posten. Inte företagets fel. Christer var hjälpsam även då. Läs mer
    2018-11-09 Christer K svarar Hans T
    Hej Hans

• Fabiana L skrev om Masterwheels
    Köpte kompletta hjul med vinterdäck. Gjorde all köp online. Bra system och snabb leverans. Däcken kom inom 3 arbetsdagar! Jag rekommenderar Masterwheels. Läs mer
    2018-11-09 Christer K svarar Fabiana L
    Hej Fabiana

• Freddy M
    Freddy M skrev om Masterwheels
    Allt fortlöpte precis som förväntat. Mina fälgar var rengjorda och balanserade och allting löstes supersmidigt :) ! Läs mer
    2018-11-07 Christer K svarar Freddy M
    Hej Freddy

• Mikael K skrev om Masterwheels
    Inköp av fälgar samt däck

Bemött och service mycket bra

:-) Läs mer
    2018-11-05 Christer K svarar Mikael K
    Hej Mikael

• Roger O
    Roger O skrev om Masterwheels
    Fick hjulen med däck på utsatt tid, de ser bra ut och monteras på torsdag. Sen får vilse om de är runda, vilket jag hoppas Läs mer
    2018-11-05 Christer K svarar Roger O
    Hej Roger

• Jeanette E skrev om Masterwheels
    Skulle ha fått meddelande exakt vad som var i paketen och det skulle sändas vid olika tider och till olika ställen.
    Detta medförde vissa besvär för oss.
    Bokning av verkstad blev fel och fick ställas in när det visade sig att endast muttrar hade kommit.
    Däckfirman sa att ventiler skulle ha varit med till fälgarna. Det vet jag inte om det är standard. Det ska väl däckfirman hålla med. Men ändå en synpunkt som kom upp. Annars tycker jag det är jättebra att det finns plåtfälgar att köpa som är mycket tåligare än aluminium.
    Det är till min fru. Nu kan hon köra på trottoarkanter utan att hela fälgen blir i obalans som aluminium.
    Jag kommer återkomma till er om jag behöver köpa flera. Det var också bra pris och tog inte för lång tid.
    Bara att ni skulle skrivit till mig om de olika paketen, innehåll och leveranstiden till min mail.
    Kaj Läs mer
    2018-10-23 Christer K svarar Jeanette E
    Hej Kaj

Våra varor skickas från olika lager. När varorna skickades till dig fick du sändningsnummer på alla varor och kunde spåra dom. Ber om ursäkt att detta vållat problem för dig. Ventiler följer aldrig med fälgarna utan detta står däckfirman för.

• Morgan H skrev om Masterwheels
    Däck ock fälg, lätt att beställa bra priser och leverans på en lördag.Kan inte bli bättre. Läs mer
    2018-10-17 Christer K svarar Morgan H

Enkelt.+++ Läs mer
    2018-10-14 Christer K svarar Göran F
    Hej Göran

• Marcus S skrev om Masterwheels
    Har beställt komplett paket med fälg och vinterdäck. Detta var för två veckor sedan och jag har inte fått någon bekräftelse på när leveransen kommer. Det ända jag fått är en bekräftelse på köpet. Läs mer
    2018-09-22 Christer K svarar Marcus S
    Hej Marcus

Som du såg på vår sida var det beställningsvara på fälgarna 1-3 veckor,
    Dom kommer att levereras inom denna tid.
    Du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi.

• David R skrev om Masterwheels
    from my first dealings with master wheels to the final fitting all i can say is they are a pleasure have bought my wheels and tyres from them.ist class service very helpful with sound advice.when tyre s were fitted everything was ready to be completed in a very professional manner by the most organised workshop chief i have met,what more can i say exept thank you for a great job.i would,to say the least highly recommend masterwheels to anyone who wants compitence and a proffesional service.i have nothing negative to add thank you from a very satisfied customer. Läs mer
    2018-09-21 Christer K svarar David R
    Hello David

We thank you for that, you are always welcome to a coffee when you pass by.
    Welcome back.

Have a nice day.

Sincerely, Christer Karlsson

Hej David

• Jan N skrev om Masterwheels
    jag köpte kompletta hjul (däck o Fälgar), master wheel skötte sina åtagande helt efter mina förväntningar o önskningar.
    Ett företag jag gärna rekomenderar. Läs mer
    2018-09-10 Christer K svarar Jan N

2018-08-19 Christer K svarar Eba K
    Hej Eba

• Frank L
    Frank L skrev om Masterwheels
    De är fantastiska, ringde tillbaka då varan inte gick att få tag på, erbjöd bättre. Så tummen upp. Gratis frakt innebär ca en veckas leveranstid. Läs mer
    2018-08-16 Christer K svarar Frank L
    Hej Frank

• Stefan H
    Stefan H skrev om Masterwheels
    Köpte 20tum fälgar med däck Landsail. Både däck och fälgarna har överträffat mina förväntningar.
    Länge sedan jag blev så fantastiskt väl bemött av ett företag, även efter köpet.
    Stort tack till Christer som på ett föredömligt sätt svarat på alla mina samtal och frågor.
    Kan varmt rekommendera detta företag och jag kommer fortsättningsvis bara vända mig till Masterwheel när det blir dags för nya inköp.

Finns få som dig Christer, och tack för att du t.o.m gav mig ett ännu bättre pris. Suveränt balanserat också. Bilen går som på räls.

Mvh Stefan Hansson Läs mer
    2018-08-11 Christer K svarar Stefan H
    Hej Stefan

Vi/jag tackar för det, du är alltid välkommen in på en kaffe, när du har vägen förbi.

• Anders N skrev om Masterwheels
    Snabbt, bra och lättsamt köp.
    Rekommenderas verkligigen, prisvärt Läs mer
    2018-07-25 Christer K svarar Anders N
    Hej Anders

• Bd A skrev om Masterwheels
    Mycket bra service.
    Superb hjälp över telefon!
    Kunde skicka däcken till annan leveransadress vilket var avgörande varför jag valde denna leverantör. Läs mer
    2018-07-17 Christer K svarar Bd A
    Hej Bd

• Johan P skrev om Masterwheels
    Jag ringde för att bekräfta lagerstatus på ett däck och fick ett snabbt, trevligt svar och gjorde beställningen på hemsidan och fick däcket inom beräknade leveranstiden, topp! Läs mer
    2018-07-09 Christer K svarar Johan P
    Hej Johan

• Harry B skrev om Masterwheels
    Al-fälgar/mycket bra bemötande Läs mer
    2018-06-23 Christer K svarar Harry B
    Hej Harry

Vi tackar för det, du är alltid välkommen i på en kaffe, när du har vägen förbi.

• Niclas F skrev om Masterwheels
    Köpte nya däck toppen upplevelse mycket trevligt kundmottagande. Läs mer
    2018-06-18 Christer K svarar Niclas F
    Hej Niclas

• Alfred S skrev om Masterwheels
    Värdelöst, fick att jag inte kunde beställa mina fälgar när jag försökte båda gångerna o fick pengarna tillbaka men sedsn efter ca 3 veckor så drar dem pengar får båda beställningarna och får inget mail eller något att dem sickat då jag inte vill ha dem längre Läs mer
    2018-06-04 Christer K svarar Alfred S
    Hej Alfred

Du Har betalat med swish, och fick dina varor. Som vi förstår
    Har du ha blandat ihop oss med någon annan.

Händelseförlopp:
    Du beställde 2018-05-11 Kl 15:06:18
    och du fick koll id 2018-05-14 Kl 08:15:20 då har det bara gått två dagar
    och du fick varorna 2018-05-17 Kl 15:24
    Då har det gått totalt fem dagar från beställning till levererats, Du har gjort en beställning.

Så med detta får du skriva på vår omdömen vad som stämmer,
    men vi vill inte ha saker som inte stämmer det hopps jag att du förstår.

Svar från kunden:
    Förlåt för det dåliga omdömet, blandade ihop er med det andra företaget som slarvade bort 2st beställningar osv.
    Ni har gjort ett bra jobb och ni levererade snabbt. Tack för det och jag ber om ursäkt!
    Med vänlig hälsning Alfred
  • Jonas H skrev om Masterwheels
    Jag köpte två däck och valde montering till det. Jag tyckte att jag fick väldigt bra service i butiken och mannen var väldigt trevlig. Det var lätt att beställa däcken också från hemsida.

Hade gärna velat se uppskattad leveranstid, då jag inte kunde se det, om det är möjligt. Läs mer
    2018-05-21 Christer K svarar Jonas H
    Hej Jonas

Leveranstiden står på varje produkt,

• Erik Z skrev om Masterwheels
    Otroligt trevlig bemötande och service i världsklass när vi köpte nya sommardäck till våran SUV. Läs mer
    2018-05-13 Christer K svarar Erik Z
    Hej Erik

• Jin L
    Jin L skrev om Masterwheels
    Bra och kunnig personal. Trevlig och gav bra tips Läs mer
    2018-04-29 Christer K svarar Jin L
    Hej Jin

• Dmitry A skrev om Masterwheels
    Letade på alla sidor efter Achilles 235/45/R20, enda sidan som hade detta i utbudet i hela Sverige, stod leveransvara 1-3 veckor hämtade däcket hos ombudet inom 1 vecka, 49 kr för leverans var mer än rimligt. Även bra bemötande på telefon!!

Rekommenderar starkt 5/5 Läs mer
    2018-04-26 Christer K svarar Dmitry A
    Hej Dmitry

• John Ö skrev om Masterwheels
    Beställde fälgar, mycket snabb leverans och mycket bra pris. Jätte nöjd. Läs mer
    2018-04-23 Christer K svarar John Ö
    Hej John

• Adam G skrev om Masterwheels
    Beställde däck i tisdags, fredag fick jag sms om att de fanns på plats för hämtning! Bokade tid för däck krängning och byte. smidigt Läs mer
    2018-04-22 Christer K svarar Adam G
    Hej Adam

• Claes B skrev om Masterwheels
    Köpte fälgar som levererades direkt till gummiverkstaden. Funkade perfekt. Läs mer
    2018-04-21 Christer K svarar Claes B
    Hej Claes

• Peter L skrev om Masterwheels
    En mycket bra verkstad med mycket trevligt bemötande.
    Extremt service inriktade. Läs mer
    2018-04-18 Christer K svarar Peter L
    Hej Peter

• Jean F skrev om Masterwheels
    Bra bemötande, topp betyg! köpte däck och fick dessa monterade. Läs mer
    2018-04-17 Christer K svarar Jean F
    Hej Jean

• Tony B skrev om Masterwheels
    En väldigt bra service och kundfokus. Bra bemötande och duktigt kunnande på olika bilmärken. Läs mer
    2018-04-18 Christer K svarar Tony B
    Hej Tony

• KTN A skrev om Masterwheels
    Har inget att klaga på.
    Snabb leverans och bra priset.
    Jag är nöjd.

Ola Karmbo Läs mer
    2018-04-13 Christer K svarar KTN A
    Hej KTN

• Lars B skrev om Masterwheels
    Enkelt att beställa online, snabb leverans på lovad dag och enkelt med klarna faktura. Läs mer
    2018-04-10 Christer K svarar Lars B
    Hej Lars

• Ulf H
    Ulf H skrev om Masterwheels
    Köpt fälgar, bra bemötande, trevliga.
    Använder dock Post nord som inte funkar, vid båda mina köp kom leveranserna vi olika tillfällen, uruselt. kan man ge - 10?
    Samt inget bra alternativ när det kom till en returer, jättedyrt för oss att returnera 4 fälgar som blev felköpta.
    Hoppas att dom inte drar på återbetalningstiden också.
    Kommer vara mer noggrann av val av leverantör nästa gång. Läs mer
    2018-04-09 Christer K svarar Ulf H
    Hej Ulf

Det var tråkigt med Posten, vi ska kolla på detta,
    När man köper fälgarna och man har egna däck, är det bra att man tittar på vilken tum däcken har,
    Retur: finns all info på sidan vad man skal göra, bra att veta,

Du är alltid välkommen i på en kaffe, när du har vägen förbi.

• Christopher S skrev om Masterwheels
    Utmärkt service, hade av misstag lagt fel storlek på en utav hjulen, fick snabb hjälp och jätte nöjd! Läs mer
    2018-04-07 Christer K svarar Christopher S
    Hej Christopher

• Jimmy F skrev om Masterwheels
    Bra service snabba leveranser...................................... Läs mer
    2018-03-29 Christer K svarar Jimmy F
    Hej Jimmy

• Håkan W skrev om Masterwheels
    Däck plus fälg. Trevliga och levererade snabbt och rätt. Läs mer
    2018-03-22 Christer K svarar Håkan W
    Hej Håkan

• Lars-Olof M
    Lars-Olof M skrev om Masterwheels
    Bra pris
    Snabb leverans
    Bra betalningsalternativ.

Bra inf om transport och leveranstidpunkt.
    Högsta totalbetyg. Läs mer
    2018-03-19 Christer K svarar Lars-Olof M
    Hej Lars-Olof

• Gustaf M skrev om Masterwheels
    Ända man kan säga är perfekt! Bra service och väldigt trevlig! Läs mer
    2018-03-17 Christer K svarar Gustaf M
    Hej Gustaf

• Anders L skrev om Masterwheels
    Lite problem med leverans annars helt ok Läs mer
    2018-03-14 Christer K svarar Anders L
    Hej Anders

Välkommen åter.
    Hör gärna av dig ang leveransen det är något vi inte viste om!

• Gabriel A skrev om Masterwheels
    Fast shipping and fast communication. Rims arrived in nice packaging with proper adapter rings. Nice shopping experience. Thank you Masterwheels. Läs mer
    2018-03-12 Christer K svarar Gabriel A
    Hej Gabriel

• Jan Ö skrev om Masterwheels
    Bra bemötande. Enkelt och tydligt. Läs mer
    2018-03-01 Christer K svarar Jan Ö
    Hej Jan

• Sofi N skrev om Masterwheels
    Snabb leverans och bra service Läs mer
    2018-02-24 Christer K svarar Sofi N
    Hej Sofi

• Hans J skrev om Masterwheels
    Motsvarade alla förväntningar prismässigt och sevicemässigt. Dock upplevde jag att det var svårt att komma fram på telefon samt att telefonerna stängdes av innan telefonriden slutat. Läs mer
    2018-02-19 Christer K svarar Hans J
    Hej Hans

Välkommen åter.
    Vi ber om ursäkt för telefonen, det var ett tekniskt fel, som är återgäldat.

• Lars K skrev om Masterwheels
    Allt 100%.
    Kan inte bli bättre!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
    2018-02-16 Christer K svarar Lars K
    Hej Lars

• Reza S skrev om Masterwheels
    Det var helt ok...

Bra jobbat 😊😊😊😊 Läs mer
    2018-02-16 Christer K svarar Reza S
    Hej Reza

• Stefan N skrev om Masterwheels
    Härlig och hjälpsam personal i denna djungel av fälgar och däck. Mycket nöjd med mina fälgar och däck, snabb leverans👍🏻 Läs mer
    2018-02-06 Christer K svarar Stefan N
    Hej Stefan