Mattsons Madrassfabrik

4.7 i betyg av av 51 omdömen
Traditionella och svenska hantverk. Nytänkande funktion och design. Vi på Mattsons Madrassfabrik lyfter sängen till ett inredningsobjekt värt att prata om. Vår vision är att du som kund helt ska få bestämma look och stil på din säng, oavsett om du föredrar klassiskt elegant eller excentriskt och coolt. Vi vill göra sängen till ett statement som gör att du gärna har sovrumsdörren öppen.

Vår företagshistoria sträcker sig tillbaks till år 1924. Vi startade då som ett familjeföretag och idag är vi fjärde generationens sängtillverkare. Vårt ständiga mål är att erbjuda sängar av hög kvalitet till ett bra pris, och därför anlitar vi inga mellanhänder. Alla sängar tillverkas av oss och vi har 100 procent koll på tillverkningen, från fabriken till sovrummet. Självklart agerar vi med hänsyn till miljön - alla våra sängar är Svanenmärkta och står för hållbar konsumtion.

Följ oss gärna på Instagram: @mattsons_madrassfabrik och på Facebook: @mattsons madrassfabrik. Varmt välkommen!

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 51 kunder tycker om Mattsons Madrassfabrik