Maxdeal

Maxdeal

• BadgeTwoYears
4.5

Välkommen till Maxdeal! Hos oss på Maxdeal hittar du alltid det senaste inom teknikdelar. Snabb leverans är vårt motto. Besök gärna vår webshop och hitta de senaste tillbehören till din mobil såsom skal, mobilladdare, skärmskydd, fodral och mycket mer. - Betala smidigt med klarna Allt inom kategorierna Mobiltillbehör, mobilreservdelar, kablar, laddare, batterier, gaming, ljud, bild, hem & fritid.

25 omdömen om Maxdeal

Alexander jens J

Bedrägeri företag, skickar fel produkt, tar tillbaka produkten och sen försöker tvinga en att betala

Svar från Maxdeal

Hej Alexander va tråkigt och höra att du är såhär missnöjd! vad är det som gjorde att du tycker att vi är bedrägeri företag? hoppas vi kan hjälpa dig Mvh

Martin I

Sjukt bra service och smidig frakt 10/10 💫💫💫

Fadi G
Skrev om Maxdeal

Snabb leverans! Och väldigt bra priser! Köpte delar till min iphone X jag e super nöjd! 👍

Yael E
Skrev om Maxdeal

Fick prata med en suverän grabb som hjälpte mig efter krångel från Fyndiq att lägga en ny order som gjorde att jag fick produkten på 2 dagar. Väldigt hjälpsam och kunnig. 10/10

Eman Y
Skrev om Maxdeal

Bra produkter och väldigt snabba leveranser. Beställde onsdag 20 sep kl 21:35 och produkten levererades till min brevlåda fredag 22 sep kl 12:48. WOW det var snabbt och en produkt som översteg mina förväntningar. Tack maxdeal.se

Valentino W

Jätte bra sida allt står klart o tydligt snabb leverans och utmärka priser, Jag köpte ett mobilskal till min mammas telefon och den var dubbel så dyr hos min lokala mobilförsäljare

Daniella A
Skrev om Maxdeal

Det var Snabb leverans, och bra produkt

Ritta A
Skrev om Maxdeal

Så bra produkter, snabb leverans och hög kvalité! Sååå nöjd.

Viktor W
Skrev om Maxdeal

Riktigt fina varor med riktigt hög kvalité. Varorna kom i tid och mycket nöjd är jag. Helt enkelt en 10 poängare.

Ilina S
Skrev om Maxdeal

Grym service och toppen kvalite!

Bora A
Skrev om Maxdeal

Jag kommer aldrig mer köpa något av maxdeal. Jag köpte en samsung skärm med rätt rubrik men produktbeskrivningen var helt fel. När jag fick den visade det sig inte alls stämma med rubriken. Jag ville återbetalning för att produkten var felbeskrivning men enligt maxdeal har dom gjort rätt och att det är mitt fel. Sen påstår maxdeal att jag använt skärmen och att jag har öppnat förpackningen vilket man måste göra för att se om den passar mobilen. Trots att jag returnerat den får man inte tag i dom och de svarar inte på sms/...

Linda N
Skrev om Maxdeal

på bilden och i beskrivningen skulle fodralet vara i guld, men det var genomskinligt och bara lite gula toner. Stämmer ej överens med bild och beskrivning. ska reklamera produkten omgående.

Rand G
Skrev om Maxdeal

Snabb leverans och bra kvalitet

Koreakos A
Skrev om Maxdeal

Snabb leverans och bra priser!

Teemu V
Skrev om Maxdeal

Snabb leverans, bra produkter!

Sabri A
Skrev om Maxdeal

Snabbt, smidigt och bra produkter till rimliga priser. Jag rekommenderar det här företaget.

Zena Z
Skrev om Maxdeal

Gott bemötande, nöjd med alla mina köp!

Martina Y
Skrev om Maxdeal

Beställde ett skärmskydd jag e super nöjd, snabb leverans fick den dagen efter! 👍🏼

Nazil D
Skrev om Maxdeal

Bra produkter och snabb leverans. Kan inte bli bättre!

Sara I
Skrev om Maxdeal

Riktigt bra upplevelse&bli bemött på ett professionellt sätt. Köpte ett skal som jag blev jättenöjd med& bra kvalité!😍

Riham A
Skrev om Maxdeal

Väldigt bra bemötande, är super nöjd med allt.

Jessica I
Skrev om Maxdeal

Jag blev bemött väldigt bra av företaget när jag köpte ett skärmskydd till min mobil . Den är superbra kvalité och är hur nöjd som helst. Företaget är super flexibla med deras arbete vilket jag som kund uppskattar väldigt mycket.

Abir A
Skrev om Maxdeal

Snabb leverans, bra produkter med bra kvalite, bra priser, exakt som jag hade förväntat mig, utmärkt kundtjänst

Axel S
Skrev om Maxdeal

Mycket nöjd med websidan lött att navigera från kategori till kategori

Adam L
Skrev om Maxdeal

Tydligt, snabbt och enkelt! Jag är supernöjd

Svar från Maxdeal

Hej Adam! skönt och höra att du är supernöjd! :)