Skickliga och mycket trevliga 👍 Rekommenderas vidare till bekanta 👍
Maximalt Rent Fönsterputs
Om företaget
Söker du en fönsterputsare som verkligen kan sitt hantverk? Välkommen till Maximalt Rent! I mer än 35 år har vi hjälpt privatpersoner och företag i Helsingborgsområdet och västra Skåne att få renare rutor. Oavsett om det hjälper små lägenhetsfönster eller stora svåråtkomliga glaspartier hos företag ser vi till att du får ett...
154 omdömen om Maximalt Rent Fönsterputs
Sedan starten hos Reco 2026
Skinande rena fönster, som alltid 🌞🪟💦
Jättebra, snabbt och bra resultat
Noggranna o snabba, har kommit till oss i många år, så det bevisar att vi är väldigt nöjda
Allt perfekt och högsta klass; bokning, själva fönstertvätten, bemötandet mm.
Trevliga o duktiga. Bra att kunna använda dem några gångar om året. Skönt att slippa fönsterputsen o speciellt fönsterna på balkongen då man bor på 7. vån. Har anlitat dem så länge jag har bott här o kommer att fortsätta. Glad att dem finns.
Det är smidigt och de är snabba
Alltid mycket bra resultat och trevligt bemötande. Kommer alltid på avtalad tid.
Bra service och mycket trevlig personal.
Har anlitat Maximalt Rent Fönsterputs i många år och de är alltid punktliga och mkt professionella. De är glada och lätta att ha att göra med och utför sitt arbete till största tillfredsställelse.
Mycket trevligt bemötande. Mycket effektiva. Resultatet blev skinande rena fönster. Ger mina rekommendationer.
Trevligt bemötande. Snabbt jobbat och till min fulla belåtenhet. Inglasad balkong på sjätte våningen som föregående fönsterputsare inte ville ta. Totalt sett ett gott dagsverke.
Vi har varit kunder i snart 20 år. Ett självspelande piano. Allt har alltid hanterats smidigt och vi har fina fönster till alla högtider. Vid extra önskemål har detta tillmötesgått direkt.
Trevlig och bra service rent och fint
Dom kom i tid å fönsterna blev väldigt bra tack
Arbetet blev väldigt bra utfört. Vi fick stort förtroende och ödmjukt bemötande för Maximalt Rent. Vi är mycket nöjda.
Mycket proffsigt utfört är jättenöjd!
Trevliga och alltid i tid är så snabba och det blir så fantastiskt rena o fina fönster, kan inte vara annat än nöjda!
Trevligt bemötande och ett fint och noggrant jobb. Är så nöjd och rekommenderar Maximalt rent. Mvh Ewa Frank
Vänligt bemötande, snabbt och effektivt arbete med bra resultat
Bra utförd fönsterputsning. Kan rekommenderas.
Proffs gör alltid ett bra jobb
Snabba, noggranna och trevliga
Perfekt för oss rent och snyggt
Mycket positivt super rena fönster trevligt bemötande
Mycket fint putsade fönster. Trevligt bemötande. Effektivt och pålitligt.
Mycket bra. Jag har haft dem i många år och hoppas att ha dem i många år till
Har anlitat Maximalt rent i många år. Alltid superbra!
Putsning av fönster. Trevliga Snabba effektiva, fantastiskt rena fönster. Super nöjd.
Gör alltid ett utomordentligt arbete Kommer de tider som är bokade o anpassar sig efter mina behov tider o önskemål
Tack Elisabeth för ditt fina omdöme. Önskar er en riktigt trevlig sommarfest! Vi ses i höst!
Jättebra och noggrann fönsterputsning! Prisvärt, pålitligt!
Trevligt och glatt bemötande! Hade beställt fönsterputs och de blev skinande rena som de putsade snabbt och de torkare upp överblivet vatten efter sig. Vi är mycket nöjda och kommer att använda deras tjänster igen.
Alltid supertrevliga och utför ett bra arbete. Har "specialfönster" som de tar väl hand om. De verkar vara väldigt fullbokade, men försöker alltid att hitta en tid som passar. Mycket nöjd kund.
Alltid lika trevliga och enkla att ha att göra med. Lösningsinriktade och god ordning med bra framförhållning. De lever fullt upp till mina förväntningar på rena fönster är så nöjd med allt runt Maximalt rent. Rekommenderar dom till alla som frågar .
Snabbt och lätt och trevlig personal! Rekommenderar Maximalt rent till alla som vill ha fönstrerputsning.
Mycket trevligt bemötande och fina fantastiska fönster efter puts som håller länge .
Jag blev väldigt nöjd med deras arbete och mycket trevlig personal.
God och trevlig dialog alltid väl utfört arbete 😃
De är noggranna och man känner sig trygg med att de kommer när de ska. Kan varmt rekommendera dem.
Hej! Har för mej att jag redan har svarat. Jag är mycket nöjd med deras arbeta, ordning och reda, alltid trevliga kommer när dom lovat till ett rimligt pris. 🤗Lars👍🥰Elisabeth .
Skönt med rena fönster igen! Alltid trevligt att ha Er här!
Pålitliga och trevliga!
Trevliga och noggrana putsare
Alltid mycket trevliga. Väldigt nöjd med resultatet
Till full belåtenhet, rekommenderar gärna vidare.
Mycket trevligt bemötande och arbetet utfördes perfekt. Mycket noggranna och jag är som sagt mycket nöjd och ser fram mot fler tillfällen. MVH Ingrid Cegrell
Trevligt bemötande och ett bra jobb
Mycket bra service! Jag haft dem i många år. De gör ett mycket bra jobb. Pålitliga, noggranna. Alltid trevliga och tillmötesgående. Super!! Hälsningar från en mycket nöjd kund!1
Allltid bra mycket nöjda rena fönster och trevligt bemötande
Alltid lika positiva och noggranna ner de är hos mig och putsar mina fönster