Maya's Beauty Studio

Maya's Beauty Studio

Läs vad 20 kunder tycker om Maya's Beauty Studio 2

2022-01-03
    Super duktig och proffsig. Är så nöjd med min behandling och resultatet av mina nya ögonbryn. Kan varmt rekommendera Maya på alla vis. Mvh Kathrine
    Tack snälla ❤️ Vad gulligt av dig🙏🏻 Maya's Beauty Studio
    2021-12-28
    Genuin, ordentlig kändes att hon brydde sig.
    Fantastiskt skönt med en ansiktsbehandling lyx.
    2021-12-23
    Trevligt och professionellt bemötande. Nöjd med lashlift. Kan varmt rekommendera Maya’s Beauty Studio.
    2021-12-15
    Inbjudande, och trivsamt bemötande, glad och trevlig
    Professionellt omhändertagande, utrymme för beskrivning av behandling och frågor.
    Jag gjorde en lashlift, färg samt formade mina ögonbryn och kände mig trygg under utförandet och ör mycket nöjd med resultatet och kan varmt rekommendera behandlingar hos Maya.
    Helene🌺
    Fina Helene tack 🙏🏻❤️ Maya's Beauty Studio
    2021-12-12
    Maya var så snäll och tog emot mig med kort varsel, för att fylla på mina ögonbryn microneedling. Så fina och sånt bra arbete ❤️🙏 hon var så noga och duktig. Rekommendera henne verkligen. 👌🏼 Nära och bra i Vallentuna.
    Tack fina ❤️ Maya's Beauty Studio
    2021-12-07
    Riktigt duktig och proffesionellt utfört arbete
    Tack Pierre 🙏🏻 Maya's Beauty Studio
    2021-12-06
    Trevligt bemötandet ! Självsäker på sitt jobb !!
    Eylash. Blev väldigt nöjd över resultatet.rekommendera andra att få behandlingar hos denna fantastiska estetik.
    2021-12-06
    Jag har varit hos maya och gjort olika behandlingar och varje behandling jag gjort har jag varit så nöjd med. Hos maya får du de mest professionella behandlingar och service är något hon kan, rekommenderar starkt!
    Alltid lika kul att ha dig här🙏🏻😍 Maya's Beauty Studio
    2021-12-05
    Maya har utfört lashlift och hennabrows behandlingarna på mig och ja kunde inte varit nöjdare än så med både resultat och bemötandet av henne!! Rekommenderar starkt denna utföraren väldigt begåvad och vet vad hon gör!!
    Åh tack snälla Alexandra, vad glad jag blir att du blir nöjd när du kommer till mig🥰 Maya's Beauty Studio
    2021-12-04
    Maya är Fantastisk och är alltid lika nöjd när jag varit där
    Tack fina Ida❤️ Maya's Beauty Studio
    2021-12-04
    Maya är magisk på alla sätt! Otroligt kunnig och proffsig och resultatet blir alltid perfekt, sen är hon en väldigt varm, omtänksam och härlig person också. Man blir alltid fantastiskt fin, trygg och lugn hos henne!

Rekommenderas varmt!!
    Lena du är så fin och jag blir alltid lika glad när du kommer fina du❤️ Maya's Beauty Studio
    2021-12-04
    Så trevligt att komma till Maya alltid glad och trevlig men viktigast av allt professionell. Kan verkligen rekommendera Maya’s Beauty Studio
    Jeanette tusen tack för det 😘 Maya's Beauty Studio
    2021-12-03
    Går du till Maya’s Beauty Studio får du ett hjärtligt bemötande! Man känner sig alltid lika välkommen när man kommer! Maya är så otroligt professionell och går in helhjärtat i varje behandling. Hon är helt enkelt ett proffs på de hon utför! Om du inte gått till Maya har du missat något rekommenderar start. Du kommer inte att bli besviken, jag lovar? Jag kommer att gå dit så länge Maya har kvar sin verksamhet det är en sak som är säker!
    Vänliga hälsningar
    Marie E♥️
    Du är alltid välkommen finaste Marie❤️Så härligt att llära känna en så fin människa och det gör att jag älskar mitt jobb❤️ Maya's Beauty Studio
    2021-12-03
    Jag blev bemött på bra sett och med väldigt bra service.
    Tack 🤩 Maya's Beauty Studio
    2021-12-02
    Så nöjd med mina bryn jag gjort hos Maya! Fått mycket beröm för dom och flera jag känner har efter det gått och fixat sina bryn där.

Även gjort lashlift med fantastiskt resultat. Rekommenderar henne varmt🙏🏼
    Tack bästa och finaste Therese 🙏🏻❤️ Maya's Beauty Studio
    2021-12-02
    Maya är en väldigt duktig om omtänksam person
    Eftersom jag varit hos henne några gånger vet hon hur jag vill
    ha det med noppning av haka och ögonbryn samt färg på ögonbryn
    Jag återkommer gärna
    Alltid välkommen och tycker det är så trevligt med våra samtal ❤️ Maya's Beauty Studio
    2021-12-02
    Hon är kunnig och supertrevlig. Hon använder bra produkter och jobbar helhjärtat ❤❤❤❤❤
    Tack ❤️ Maya's Beauty Studio
    2021-12-02
    Professionell och noggrann, helt utmärkt
    ❤️❤️❤️ Maya's Beauty Studio
    2021-12-02
    Maya var lyhörd på vad det var jag ville göra och gick genom alla steg med mig och även olika behandlingar hon skulle rekommendera för mig.
    Åh fina Samantha tack ❤️ Maya's Beauty Studio
    2021-12-02
    Gick till Maya för en fransförlängning samt brow lift,
    Aldrig blivit så nöjd med mina fransar och bryn förut!
    Tack Samira 😘 Maya's Beauty Studio