Maya's Beauty Studio

Ring 073-534 65 13 mayasbeautystudios.com

20 omdömen om Maya's Beauty Studio

Kathrine A
Skrev om Maya's Beauty Studio

Super duktig och proffsig. Är så nöjd med min behandling och resultatet av mina nya ögonbryn. Kan varmt rekommendera Maya på alla vis. Mvh Kathrine

Tack snälla ❤️ Vad gulligt av dig🙏🏻

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1058 omdömen 4.8 av 1058 omdömen

Linda P
Skrev om Maya's Beauty Studio

Genuin, ordentlig kändes att hon brydde sig. Fantastiskt skönt med en ansiktsbehandling lyx.

Linda K
Skrev om Maya's Beauty Studio

Trevligt och professionellt bemötande. Nöjd med lashlift. Kan varmt rekommendera Maya’s Beauty Studio.

Make up institute
4.7/5 i betyg av 51 omdömen 4.7 av 51 omdömen
Badge2016

Fantastisk skola. Otroligt engagerade lärare, mycket professionellt upplägg på studierna. Vackra personliga lokaler, gedigen utbildning. Som

Helene K
Skrev om Maya's Beauty Studio

Inbjudande, och trivsamt bemötande, glad och trevlig Professionellt omhändertagande, utrymme för beskrivning av behandling och frågor. Jag gjorde en lashlift, färg samt formade mina ögonbryn och kände mig trygg under utförandet och ör mycket nöjd med resultatet och kan varmt rekommendera behandlingar hos Maya. Helene🌺

Fina Helene tack 🙏🏻❤️

Veronica K
Skrev om Maya's Beauty Studio

Maya var så snäll och tog emot mig med kort varsel, för att fylla på mina ögonbryn microneedling. Så fina och sånt bra arbete ❤️🙏 hon var så noga och duktig. Rekommendera henne verkligen. 👌🏼 Nära och bra i Vallentuna.

Tack fina ❤️

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Pierre Y
Skrev om Maya's Beauty Studio

Riktigt duktig och proffesionellt utfört arbete

Tack Pierre 🙏🏻

Ghada C
Skrev om Maya's Beauty Studio

Trevligt bemötandet ! Självsäker på sitt jobb !! Eylash. Blev väldigt nöjd över resultatet.rekommendera andra att få behandlingar hos denna fantastiska estetik.

Leila T
Skrev om Maya's Beauty Studio

Jag har varit hos maya och gjort olika behandlingar och varje behandling jag gjort har jag varit så nöjd med. Hos maya får du de mest professionella behandlingar och service är något hon kan, rekommenderar starkt!

Svar från Maya's Beauty Studio

Alltid lika kul att ha dig här🙏🏻😍

Alexandra H
Skrev om Maya's Beauty Studio

Maya har utfört lashlift och hennabrows behandlingarna på mig och ja kunde inte varit nöjdare än så med både resultat och bemötandet av henne!! Rekommenderar starkt denna utföraren väldigt begåvad och vet vad hon gör!!

Svar från Maya's Beauty Studio

Åh tack snälla Alexandra, vad glad jag blir att du blir nöjd när du kommer till mig🥰

Ida T
Skrev om Maya's Beauty Studio

Maya är Fantastisk och är alltid lika nöjd när jag varit där

Tack fina Ida❤️

Lena R
Skrev om Maya's Beauty Studio

Maya är magisk på alla sätt! Otroligt kunnig och proffsig och resultatet blir alltid perfekt, sen är hon en väldigt varm, omtänksam och härlig person också. Man blir alltid fantastiskt fin, trygg och lugn hos henne! Rekommenderas varmt!!

Svar från Maya's Beauty Studio

Lena du är så fin och jag blir alltid lika glad när du kommer fina du❤️

Jeanette H
Skrev om Maya's Beauty Studio

Så trevligt att komma till Maya alltid glad och trevlig men viktigast av allt professionell. Kan verkligen rekommendera Maya’s Beauty Studio

Svar från Maya's Beauty Studio

Jeanette tusen tack för det 😘

Marie E
Skrev om Maya's Beauty Studio

Går du till Maya’s Beauty Studio får du ett hjärtligt bemötande! Man känner sig alltid lika välkommen när man kommer! Maya är så otroligt professionell och går in helhjärtat i varje behandling. Hon är helt enkelt ett proffs på de hon utför! Om du inte gått till Maya har du missat något rekommenderar start. Du kommer inte att bli besviken, jag lovar? Jag kommer att gå dit så länge Maya har kvar sin verksamhet det är en sak som är säker! Vänliga hälsningar Marie E♥️

Svar från Maya's Beauty Studio

Du är alltid välkommen finaste Marie❤️Så härligt att llära känna en så fin människa och det gör att jag älskar mitt jobb❤️

Ferial S
Skrev om Maya's Beauty Studio

Jag blev bemött på bra sett och med väldigt bra service.

Tack 🤩

Therese W
Skrev om Maya's Beauty Studio

Så nöjd med mina bryn jag gjort hos Maya! Fått mycket beröm för dom och flera jag känner har efter det gått och fixat sina bryn där. Även gjort lashlift med fantastiskt resultat. Rekommenderar henne varmt🙏🏼

Tack bästa och finaste Therese 🙏🏻❤️

Anette B
Skrev om Maya's Beauty Studio

Maya är en väldigt duktig om omtänksam person Eftersom jag varit hos henne några gånger vet hon hur jag vill ha det med noppning av haka och ögonbryn samt färg på ögonbryn Jag återkommer gärna

Svar från Maya's Beauty Studio

Alltid välkommen och tycker det är så trevligt med våra samtal ❤️

Nazli S
Skrev om Maya's Beauty Studio

Hon är kunnig och supertrevlig. Hon använder bra produkter och jobbar helhjärtat ❤❤❤❤❤

Tack ❤️

Veronica L
Skrev om Maya's Beauty Studio

Professionell och noggrann, helt utmärkt

❤️❤️❤️

Samantha B
Skrev om Maya's Beauty Studio

Maya var lyhörd på vad det var jag ville göra och gick genom alla steg med mig och även olika behandlingar hon skulle rekommendera för mig.

Åh fina Samantha tack ❤️

Samira M
Skrev om Maya's Beauty Studio

Gick till Maya för en fransförlängning samt brow lift, Aldrig blivit så nöjd med mina fransar och bryn förut!

Tack Samira 😘