Alla kategorier Plattsättare Stockholms län Vallentuna MBF Plattsättning & Entreprenad

MBF Plattsättning & Entreprenad

Cedersdalsvägen 6, 186 40 Vallentuna — Visa karta

I cirka 30 år har vi på MBF Plattsättning & Entreprenad AB i Vallentuna arbetat med plattsättning i badrum och kök. I många år var vi ett relativt litet företag och 2008 bestod personalen av tre personer. Efter en väldigt kraftig expansion är vi idag 35 anställda, vilket gör oss till ett av de tio största företagen i vår bransch i Stockholm.

Sedan 2008 drivs MBF Plattsättning & Entreprenad AB av de tre ägarna Matti Toivola, Lars Tunell och Henrik Söderblom. Samtliga har en gedigen erfarenhet av branschen och även den övriga personalen. All personal är handplockad och har en mkt hög kompetens. Vår ambition är inte att växa och bli större. Det är viktigare att vi blir ännu bättre på det som vi redan är bra på.
Spjutvägen 5D, 17561, JÄRFÄLLA
Målabromma Entreprenad
Cecilia L:
MålaBromma står för riktigt bra projektledning (så att du själv kan koppla bort vad som ska göras O med problemlösarinställning), bästa kval...

Plattsättare nära MBF Plattsättning & Entreprenad:

Byle Allé 3, TÄBY
Välkommen till Täby Bygg & Badrum. Vi renoverar badrum, kök eller tvättstuga. Fö... Läs mer ›
Mariuzs T:
Mycket bra och professionellt från början till slut. Vi började med en ordentlig genomgång,vem som skulle köpa vad,samt tidsplan. Hela arb...

Läs vad 4 kunder tycker om MBF Plattsättning & Entreprenad

• Nina H
    Nina H skrev om MBF Plattsättning & Entreprenad
    Rekommenderar starkt MBF Plattsättning. Hela arbetet levererades med högsta kvalitet, i tid och långt över förväntningarna. Mycket kompetent, trevlig personal och hantverkare som tillförde sin kompetens, vilket gav ett bättre slutresultat.
  • Christian L
    Christian L skrev om MBF Plattsättning & Entreprenad
  • Ann-christine A
    Ann-christine A skrev om MBF Plattsättning & Entreprenad
    Trevligt och positivt bemötande från både chefen och hans medarbetare. Proffsigt och klart språk så att man lätt förstod varandra. Många goda förslag och väl utfört arbete till rimligt pris.
  • Stig M
    Stig M skrev om MBF Plattsättning & Entreprenad
    Vi är mycket nöjda med det resultat som MBF utförde i vårt våtutrymme dusch och bastu.

Cedersdalsvägen 6, 186 40 Vallentuna