Radeks Mark & Betong AB

Radeks Mark & Betong AB

Välkommen till Radeks Mark & Betong AB!

Vi har över 18 års erfarenhet inom branschen och har siktet inställt på att du som kund ska bli 100% nöjd. Under hela byggtiden är vår målsättning att arbetsplatsen ska vara ren och fräsch.

Våra tjänster: Lägga marksten, dräneringsarbeten, trädgårdsarbeten, betonghåltagning, plattsättning, snöröjning, golvvärme, murning, installation av vatten och avloppsanläggningar

Förutom att ta till oss egna uppdrag så jobbar vi som underentreprenör mot andra företag. Vi har Söderberg och partners som ansvarig för hantering av våra försäkringar vilket gör att du som kund kan känna dig trygg.

Läs vad 19 kunder tycker om Radeks Mark & Betong AB 2

2021-05-10
    ”Gå inte över ån efter vatten”. För markjobb finns i Norrort såväl kompetens som resurser.

Radek Zdanowski med personal har just avslutat ett högkvalitativt jobb. De bästa referenser samt rekommendationer lämnas.
    Tack Marcus för din omdöme nu fattas bara granit trappan som pricken över i :) Återkommer när den är på G. Mvh/ RMB AB Radeks Mark & Betong AB
    2021-04-30
    Hållt vad de lovat, fint glättad platta till pool.
    Micke i Vallentuna
    Tack Mikael för din omdöme och lycka till mod pool bygge. Mvh/ RMB AB Radeks Mark & Betong AB
  • Mikael C
    2021-04-19
    Poolgrund, bra bemötande, snygg grovplanering av överblivna massor, samt återställande av bortplockat staket, trappa etc. till originalskick.//Micke i Vallentuna
    Tack Mikael för din omdöme MVH/ BMB AB Radeks Mark & Betong AB
    2021-04-07
    RMD byggde plintgrund till mitt fritidshus. Allt funkade som förväntat. Bra kommunikation innan, kom väl förberedda, och gjorde ett effektivt och proffsigt jobb på plats. Kostnaden var rimlig för det fina arbetet. Kan verkligen rekommendera dem.
    Tack Johan och lycka till med bygget. Radeks Mark & Betong AB
    2021-03-26
    Betongplatta till ett garage beställde vi av Radek Mark och Betong.

Bra bemött. Gott förtroende från start.
    Seriöst och grundligt genomfört arbete.

Max poäng från start till mål!
    Tack Mathias och lycka till med eran projekt, MVH/ Radek RMB AB Radeks Mark & Betong AB
    2020-12-20
    Snabba och proffsiga.
    Kan rekommendera dessa killar.
    Gjöt platta till förråd
    Hej Jonas Tack för din omdöme och lycka till med förråd bygge.💪🏻💪🏻 Radeks Mark & Betong AB
    2020-12-08
    Jättenöjd med min garageplatta. Fint arbete med jättehög finish. Seröst och trevligt bemötande på avtalad tid. Kan varmt rekommendera. Daniel Norrtälje
    Hej Daniel Hoppas att det går bra med garagebygge:) och tack för din omdöme Mvh/ RMB AB Radeks Mark & Betong AB
    2020-11-30
    Plattsättning och murbygge framför rabatt genomfördes mycket noggrannt, snyggt och snabbt (även om vi fick vänta på åtgärd)
    Mycket tacksamma!
    /Jan-Erik E
    Hej Jan-Erik Tack för din omdöme :) Radeks Mark & Betong AB
    2020-11-19
    Riktigt nöjd med mina plattor samt L-stöd.
    Trevlig personal och utförde arbetetpå utsatt tid!
    Rekommenderas
    Tack Thomas för din omdöme 💪🏻 Radeks Mark & Betong AB
    2020-11-01
    Vi anlitade Radeks Mark & Betong för att ersätta markstenen på vår garageuppfart med mörkt grå betong.

Bemötandet har varit utmärk under hela processen, från offert till slutfört arbete.
    Radek har svarat ärligt och tålmodigt på alla frågor och har varit lyhörd för våra tankar och idéer.
    Han har också tagit fullt ansvar om något behövt korrigeras eller justeras.

Vi är mycket nöjda med resultatet och kan starkt rekommendera Radeks Mark och Betong AB.
    Hej Robert Tack för din omdöme😊 Kommer i veckan och gör sista justeringar Med vänlig hälsning, RMB AB Radeks Mark & Betong AB
    2020-09-18
    Enkla att ha att göra med och ett väl utfört arbete. Rekommenderas varmt.
    Hej Erik Tack för din omdöme👍🏻💪🏻😊 Mvh RMB AB Radeks Mark & Betong AB
    2020-09-10
    Så möjd med det arbetet de gjort hos oss(att gräva och gjuta betong för ca 30 m2 tillbyggnad).
    Trevliga personal som kan lösa allt och bra idéer.
    Rekommenderar 100%👌🏻
    Hej Jawad Tack för din omdöme. Hör av dig när du behöver hjälp med trappan och stenläggning. Radeks Mark & Betong AB
    2020-06-23
    Anlitade detta bolag för stenläggning på garageuppfart. Utförde arbetet helt perfekt & kom med bra i spel om förbättringar från min ursprungliga tanke.
    Mycket nöjd!
    Tack Jesper för din omdöme. Vist blev framsidan bra😊 och hoppas att det löser sig med fiber👍🏻 Radeks Mark & Betong AB
  • Olle L
    2020-06-01
    Markentreprenad, Radek Mark och Betong AB har gjort allt markarbete i projektet Brf Stenhuggaren på Ekerö. 15 lägenheter uppfördes på totalentreprenad av Nordiska Kvalitetshus AB.

Radeks Mark och Betong AB var underentreprenör. Dem gjorde allt markarbete och göt alla betong plattor och lämnad en perfekt betongyta och perfekta avsättningar för golvvärme och avlopp. Ett misstag gjordes dock på en platta, golvvärmen hamnade 10 cm fel på en platta med det åtgärdade Radeks snabbt utan kostnad med återigen perfekt slutresultat.

Radeks Mark och Betong har bra kunskaper inom mark-och schaktarbeten, formsättning och gjutning, pålning, rördragning och kan läsa och förstå komplicerade ritningar.

Radeks Mark och Betong är trevliga och hjälpsamma på bygget, inga problem med extra lyft hjälp i form av hjullastare med gafflar eller vad det månde vara.

Sammanfattningsvis är Radeks Mark och Betong noggranna och måna om att lämna ett perfekt jobb efter sig. Tidsplaner respekterades och följdes vilket bidrog till en god stämning och ett effektivt byggprojekt.
    Hej Olle Tack för din fina omdöme och hoppas att vi kommer samarbeta mer i framtiden/ Med vänlig hälsning, Radeks Mark & Betong AB
    2020-05-25
    Suveränt från planering till utförande. Rekommenderas
    Hej Pernilla och tack för din omdöme. Radeks Mark & Betong AB
  • Robban H
    2020-05-19
    Snabbt gjort. Väldigt punktliga. Enkla att ha kontakt med.
    Tack Robban Framsidan blev riktigt bra.👍🏻 Radeks Mark & Betong AB
    2020-05-14
    Duktiga och kunniga i de projekt vi har samarbetat i. Gör snygga och bra jobb och man blir alltid bra bemött och väl omhändertagen. Jag rekommenderar Radeks Mark & Betong till alla som behöver hjälp med mark eller betongarbeten stora som små. En firma man kan lita på.
    Tack Patrik det är alltid roligt att hjälpa er med era projekt. Nya utmaningar varje arbetsplats. På återseende Radeks Mark & Betong AB
    2020-05-08
    Plattläggning.Utmärkt!Asolut! Rekommenderar företaget gärna till andra👍
    Hej Uffe Och tack för din återkoppling Vist blev muren och plattorna bra. 👍🏻 Radeks Mark & Betong AB
    2020-05-08
    Har köpt en plattsättningstjänst av Radeks Mark o Betong.
    Utmärkt bemötande, proffsigt utförande.
    Allt levererat i utlovad tid.
    Mycket nöjd, kommer att varmt rekommendera företaget.
    Hej Lasse och tack för att du tog dig tid att skriva några rader. Det blev en perfekt ute plats med morgon kaffe. Mvh Radek Radeks Mark & Betong AB