Radeks Mark & Betong AB

Mörbylundsvägen 59, 186 33 Vallentuna — Visa karta

Välkommen till Radeks Mark & Betong AB!

Vi har över 18 års erfarenhet inom branschen och har siktet inställt på att du som kund ska bli 100% nöjd. Under hela byggtiden är vår målsättning att arbetsplatsen ska vara ren och fräsch.

Våra tjänster: Lägga marksten, dräneringsarbeten, trädgårdsarbeten, betonghåltagning, plattsättning, snöröjning, golvvärme, murning, installation av vatten och avloppsanläggningar

Förutom att ta till oss egna uppdrag så jobbar vi som underentreprenör mot andra företag. Vi har Söderberg och partners som ansvarig för hantering av våra försäkringar vilket gör att du som kund kan känna dig trygg.

Läs vad 11 kunder tycker om Radeks Mark & Betong AB

• 2020-11-19

Thomas S skrev om Radeks Mark & Betong AB
    Riktigt nöjd med mina plattor samt L-stöd.
    Trevlig personal och utförde arbetetpå utsatt tid!
    Rekommenderas Läs mer
  • 2020-11-01

Robert T skrev om Radeks Mark & Betong AB
    Vi anlitade Radeks Mark & Betong för att ersätta markstenen på vår garageuppfart med mörkt grå betong.

Bemötandet har varit utmärk under hela processen, från offert till slutfört arbete.
    Radek har svarat ärligt och tålmodigt på alla frågor och har varit lyhörd för våra tankar och idéer.
    Han har också tagit fullt ansvar om något behövt korrigeras eller justeras.

Vi är mycket nöjda med resultatet och kan starkt rekommendera Radeks Mark och Betong AB. Läs mer
    2020-11-01 Radeks Mark & Betong AB svarar Robert T
    Hej Robert
    Tack för din omdöme😊
    Kommer i veckan och gör sista justeringar
    Med vänlig hälsning,
    RMB AB
  • 2020-09-18

Erik B skrev om Radeks Mark & Betong AB
    Enkla att ha att göra med och ett väl utfört arbete. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-09-18 Radeks Mark & Betong AB svarar Erik B
    Hej Erik
    Tack för din omdöme👍🏻💪🏻😊

Mvh RMB AB
  • 2020-09-10

Javad S skrev om Radeks Mark & Betong AB
    Så möjd med det arbetet de gjort hos oss(att gräva och gjuta betong för ca 30 m2 tillbyggnad).
    Trevliga personal som kan lösa allt och bra idéer.
    Rekommenderar 100%👌🏻 Läs mer
    2020-09-14 Radeks Mark & Betong AB svarar Javad S
    Hej Jawad
    Tack för din omdöme.
    Hör av dig när du behöver hjälp med trappan och stenläggning.
  • 2020-06-23

Jesper S skrev om Radeks Mark & Betong AB
    Anlitade detta bolag för stenläggning på garageuppfart. Utförde arbetet helt perfekt & kom med bra i spel om förbättringar från min ursprungliga tanke.
    Mycket nöjd! Läs mer
    2020-06-28 Radeks Mark & Betong AB svarar Jesper S
    Tack Jesper för din omdöme. Vist blev framsidan bra😊 och hoppas att det löser sig med fiber👍🏻
  • Olle L

2020-06-01

Olle L skrev om Radeks Mark & Betong AB
    Markentreprenad, Radek Mark och Betong AB har gjort allt markarbete i projektet Brf Stenhuggaren på Ekerö. 15 lägenheter uppfördes på totalentreprenad av Nordiska Kvalitetshus AB.

Radeks Mark och Betong AB var underentreprenör. Dem gjorde allt markarbete och göt alla betong plattor och lämnad en perfekt betongyta och perfekta avsättningar för golvvärme och avlopp. Ett misstag gjordes dock på en platta, golvvärmen hamnade 10 cm fel på en platta med det åtgärdade Radeks snabbt utan kostnad med återigen perfekt slutresultat.

Radeks Mark och Betong har bra kunskaper inom mark-och schaktarbeten, formsättning och gjutning, pålning, rördragning och kan läsa och förstå komplicerade ritningar.

Radeks Mark och Betong är trevliga och hjälpsamma på bygget, inga problem med extra lyft hjälp i form av hjullastare med gafflar eller vad det månde vara.

Sammanfattningsvis är Radeks Mark och Betong noggranna och måna om att lämna ett perfekt jobb efter sig. Tidsplaner respekterades och följdes vilket bidrog till en god stämning och ett effektivt byggprojekt. Läs mer
    2020-06-07 Radeks Mark & Betong AB svarar Olle L
    Hej Olle
    Tack för din fina omdöme och hoppas att vi kommer samarbeta mer i framtiden/ Med vänlig hälsning,
  • 2020-05-25

Pernilla M skrev om Radeks Mark & Betong AB
    Suveränt från planering till utförande. Rekommenderas Läs mer
    2020-06-07 Radeks Mark & Betong AB svarar Pernilla M
    Hej Pernilla och tack för din omdöme.
  • Robban H

Tack Robban
    Framsidan blev riktigt bra.👍🏻
  • 2020-05-14

Patrik E skrev om Radeks Mark & Betong AB
    Duktiga och kunniga i de projekt vi har samarbetat i. Gör snygga och bra jobb och man blir alltid bra bemött och väl omhändertagen. Jag rekommenderar Radeks Mark & Betong till alla som behöver hjälp med mark eller betongarbeten stora som små. En firma man kan lita på. Läs mer
    2020-05-15 Radeks Mark & Betong AB svarar Patrik E
    Tack Patrik det är alltid roligt att hjälpa er med era projekt. Nya utmaningar varje arbetsplats.

På återseende
  • 2020-05-08

Ulf D skrev om Radeks Mark & Betong AB
    Plattläggning.Utmärkt!Asolut! Rekommenderar företaget gärna till andra👍 Läs mer
    2020-05-11 Radeks Mark & Betong AB svarar Ulf D
    Hej Uffe Och tack för din återkoppling
    Vist blev muren och plattorna bra. 👍🏻
  • 2020-05-08

Lasse S skrev om Radeks Mark & Betong AB
    Har köpt en plattsättningstjänst av Radeks Mark o Betong.
    Utmärkt bemötande, proffsigt utförande.
    Allt levererat i utlovad tid.
    Mycket nöjd, kommer att varmt rekommendera företaget. Läs mer
    2020-05-08 Radeks Mark & Betong AB svarar Lasse S
    Hej Lasse och tack för att du tog dig tid att skriva några rader. Det blev en perfekt ute plats med morgon kaffe. Mvh Radek
    Radeks Mark & Betong AB gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte