Radeks Mark & Betong AB

Radeks Mark & Betong AB

www.radeksmarkbetong.se
  • Badge2021

Välkommen till Radeks Mark & Betong AB! Vi har över 18 års erfarenhet inom branschen och har siktet inställt på att du som kund ska bli 100% nöjd. Under hela byggtiden är vår målsättning att arbetsplatsen ska vara ren och fräsch. Våra tjänster: Lägga marksten, dräneringsarbeten, trädgårdsarbeten, betonghåltagning, plattsättning,...

40 omdömen om Radeks Mark & Betong AB

Sedan starten hos Reco 2020

Fredrik R
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

RMB hjälpte oss att gräva ur för och gjuta grund till ca 50kvm utbyggnad av vårt hus. Upplevdes professionella genom hela processen. Vi anlitade också besiktningsman som tittade på arbetet före gjutning - inga anmärkningar utan "by the book" som han sa. Betyget fyra istället för fem kommer av två delar - upplevs dyra i jämförelse med konkurrenter - att schaktmassorna som vi var överens om skulle fördelas på tomten senare, fördelades utan förvarning/dialog. Det fick som konsekvens att bärbuskar och marksten som vi...

Tomas K

Dom var toppen 👍🏻 Skötte sig exemplariskt och var noggranna

Olov R
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

De slet hårt och gjorde ett toppenbra jobb, mycket värde för pengarna. Radek var oerhört bra att ha att göra med!

Tack Olov för ditt omdöme mvh/ RMB AB

Runsta G
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

Extremt väl utfört och professionellt arbete. Levererar! Jobbar hårt och noggrant. Bra kommunikation och dessutom supertrevliga! Bara lovord!

Tack för eran fina omdöme :) mvh/ RMB

Leonard C
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

10 av 10 i betyg. Lösningsorienterade killar som vet vad de håller på med. Alltid på gott humör och jobbet blir gjort ordentligt & i tid. De gjorde en infart på 50 meter, betongplatta på mark 117 kvm med golvvärme och diverse el- & avloppsdragningar samt dränering. Allt i toppklass. Om du går i tankarna på att välja firma till markarbete eller husgrund så välj ingen annan än Radeks Mark & Betong. Grymt nöjda är vi :)

Svar från Radeks Mark & Betong AB

Tack Leonard för dina finna ord;) och lycka till med eran projekt. Vi hörs....

Jenny N
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

Vi anlitade Radeks Mark och Betong för att gjuta en grund till ett komplementhus. Vi har fått ett trevligt och bra bemötande genom hela processen. Bra tillgänglighet och snabb återkoppling. De gjorde ett utmärkt jobb, med ett effektivt och professionellt genomförande. Väldigt punktliga och noggranna. Kommer definitivt anlita dem igen. Rekommenderas varmt.

Svar från Radeks Mark & Betong AB

Tack Jenny och lycka till med eran projekt :)

Victor E
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

Anlitade Radek för bland annat schaktning och utjämning i vår trädgård, lägga ny jord och så gräs, lägga kantsten med grus runt husfasaden samt flytta en del av en häck på framsidan. De utförde jobbet med bravur på kort tid och allt gick bra. Fint och noggrant gjort. Kommer definitivt anlita Radek igen för mer jobb. Rekommenderas!

Hej Viktor och tack för ditt omdöme mvh/RMB AB

Anders N
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

Jag är mycket nöjd med deras projektgenomförande. Håller överenskomna tider, städar arbetsplatsen fortlöpande, alltid full fart på hantverkarna och hög kvalitet i utförandet. Kom också med kreativa och bra lösningar när vi stötte på problem. Jag kan varmt rekommendera denna entreprenör.

Svar från Radeks Mark & Betong AB

Tack Anders för ditt fina omdöme och lycka till med ditt projekt, det kommer bli jätte fint :) mvh/ RMB

Marcus K
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

Radeks uppdrag var att gjuta nytt källargolv på c 30 kvm, inklusive isolera och gjuta in golvvärme. Professionellt och kunnigt bemötande. Tillgänglig för frågor under hela processen. Vi är väldigt nöjda med resultatet och det var även besiktningsmannen som vi anlitat för jobbet - dennes utlåtande var att arbetet var professionellt utfört.

Svar från Radeks Mark & Betong AB

Tack Marcus för ditt fina omdöme. :)

Susanne B
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

Proffsiga och trevligt bemötande.

Tack Susanne för omdöme :) Muren blev riktigt bra /RMB AB

Jozephine G
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

Vi är supernöjda. Vi behövde gräva ur källaren och isolera + gjuta ny armerad platta med golvvärme. Både resultatet av arbetet och kommunikation var riktigt bra, kan varmt rekommendera Radeks Mark & Betong AB. Skulle vi göra något liknande jobb igen så kommer vi definitivt höra av oss till Radek.

Svar från Radeks Mark & Betong AB

Tack Jozephine för omdömen :) och lycka till med eran projekt

Isak B
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

Trevliga, punktliga och noggranna!

Svar från Radeks Mark & Betong AB

Tack Isak och lycka till med garaget bygge :)

Filip N
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

Bekanta och kompisar har tagit hjälp av radek och varit nöjda. Så jag ringde radek, han kom och titta på jobbet och lämnade en offert som jag accepterade och han gjorde jobbet utan konstigheter, snabbt smidigt och problemfritt, fick vad jag ville ha👍🏻

Svar från Radeks Mark & Betong AB

Tack Filip för förtroende och lycka till med ditt projekt :)

Henrik P
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

Otroligt profsiga o efektiva bra priser

Svar från Radeks Mark & Betong AB

Tack Henrik för förtroende och lycka till med bygget :)

Martin E
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

RMB gjorde ett mycket bra jobb för en betongplatta förråd, och därtill trevligt bemötande till mig och omgivning och skötte arbetsplatsen snyggt. Tack till Radek med kolleger!

Svar från Radeks Mark & Betong AB

Tack Martin för omdöme och lycka till med eran projekt mvh/Radek

Erik L
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

Bra å snabb återkoppling innan jobbet utfördes även ett riktigt bra utfört arbete. Med bra kommunikation. Klart nöjd

Niklas M
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

Ett pålitligt företag med stor kunskap och service. Bra och smidig dialog med Radek och hans killar på plats. Kan varmt rekommendera detta företag. //Niklas Mattsson

Svar från Radeks Mark & Betong AB

Tack Niklas för era omdöme och lycka till med eran projekt. mvh/RMB

Fradrik J
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

Byggde grund till mitt garage på 54m2. Snabbt agerande från första samtal till färdig offert. Mycket bra dialog under bygget. Jag upplever företaget som mycket kunniga och service minded. Kan varmt rekommendera företaget.

Svar från Radeks Mark & Betong AB

Hej Fredrik Tack för ditt omdöme. Det blev ett gjutning till slut :) Lycka till med garage bygge. mvh/ RMB

Jonas T
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

Mycket bra planerat och lyhörda för våra önskemål. Tydligt och enkelt, väldigt bra återkoppling och utförande. Kan starkt rekommendera!

Svar från Radeks Mark & Betong AB

Tack Jonas för eran omdöme och tack för hjälpen med datorn mm. mvh/RMB

Kenneth S
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

Jag upplever att Radeks Mark & Betong gjort ett snabbt bra jobb, varit flexibla och levererat enligt förväntan

Tack Kenneth för ditt omdöme :) mvh/ RMB

Håkan E
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

Superbra bra bemötande från första kontakt till utfört arbete. Hittade Radek via Facebook grupp där flertal rekommenderat dem. Kan varmt rekommendera dem. Mvh Håkan

Svar från Radeks Mark & Betong AB

Tack Håkan för ditt omdöme och lycka till med garage bygge :)

Marcus B
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

”Gå inte över ån efter vatten”. För markjobb finns i Norrort såväl kompetens som resurser. Radek Zdanowski med personal har just avslutat ett högkvalitativt jobb. De bästa referenser samt rekommendationer lämnas.

Svar från Radeks Mark & Betong AB

Tack Marcus för din omdöme nu fattas bara granit trappan som pricken över i :) Återkommer när den är på G. Mvh/ RMB AB

Mikael C
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

Hållt vad de lovat, fint glättad platta till pool. Micke i Vallentuna

Tack Mikael för din omdöme och lycka till mod pool bygge. Mvh/ RMB AB

Mikael C
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

Poolgrund, bra bemötande, snygg grovplanering av överblivna massor, samt återställande av bortplockat staket, trappa etc. till originalskick.//Micke i Vallentuna

Tack Mikael för din omdöme MVH/ BMB AB

Johan G
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

RMD byggde plintgrund till mitt fritidshus. Allt funkade som förväntat. Bra kommunikation innan, kom väl förberedda, och gjorde ett effektivt och proffsigt jobb på plats. Kostnaden var rimlig för det fina arbetet. Kan verkligen rekommendera dem.

Svar från Radeks Mark & Betong AB

Tack Johan och lycka till med bygget.

Mathias M
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

Betongplatta till ett garage beställde vi av Radek Mark och Betong. Bra bemött. Gott förtroende från start. Seriöst och grundligt genomfört arbete. Max poäng från start till mål!

Tack Mathias och lycka till med eran projekt, MVH/ Radek RMB AB

Jonas B
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

Snabba och proffsiga. Kan rekommendera dessa killar. Gjöt platta till förråd

Svar från Radeks Mark & Betong AB

Hej Jonas Tack för din omdöme och lycka till med förråd bygge.💪🏻💪🏻

Daniel M
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

Jättenöjd med min garageplatta. Fint arbete med jättehög finish. Seröst och trevligt bemötande på avtalad tid. Kan varmt rekommendera. Daniel Norrtälje

Svar från Radeks Mark & Betong AB

Hej Daniel Hoppas att det går bra med garagebygge:) och tack för din omdöme Mvh/ RMB AB

Jan-erik E
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

Plattsättning och murbygge framför rabatt genomfördes mycket noggrannt, snyggt och snabbt (även om vi fick vänta på åtgärd) Mycket tacksamma! /Jan-Erik E

Svar från Radeks Mark & Betong AB

Hej Jan-Erik Tack för din omdöme :)

Thomas S
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

Riktigt nöjd med mina plattor samt L-stöd. Trevlig personal och utförde arbetetpå utsatt tid! Rekommenderas

Tack Thomas för din omdöme 💪🏻

Robert T
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

Vi anlitade Radeks Mark & Betong för att ersätta markstenen på vår garageuppfart med mörkt grå betong. Bemötandet har varit utmärk under hela processen, från offert till slutfört arbete. Radek har svarat ärligt och tålmodigt på alla frågor och har varit lyhörd för våra tankar och idéer. Han har också tagit fullt ansvar om något behövt korrigeras eller justeras. Vi är mycket nöjda med resultatet och kan starkt rekommendera Radeks Mark och Betong AB.

Svar från Radeks Mark & Betong AB

Hej Robert Tack för din omdöme😊 Kommer i veckan och gör sista justeringar Med vänlig hälsning, RMB AB

Erik B
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

Enkla att ha att göra med och ett väl utfört arbete. Rekommenderas varmt.

Hej Erik Tack för din omdöme👍🏻💪🏻😊 Mvh RMB AB

Javad S
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

Så möjd med det arbetet de gjort hos oss(att gräva och gjuta betong för ca 30 m2 tillbyggnad). Trevliga personal som kan lösa allt och bra idéer. Rekommenderar 100%👌🏻

Svar från Radeks Mark & Betong AB

Hej Jawad Tack för din omdöme. Hör av dig när du behöver hjälp med trappan och stenläggning.

Jesper S
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

Anlitade detta bolag för stenläggning på garageuppfart. Utförde arbetet helt perfekt & kom med bra i spel om förbättringar från min ursprungliga tanke. Mycket nöjd!

Svar från Radeks Mark & Betong AB

Tack Jesper för din omdöme. Vist blev framsidan bra😊 och hoppas att det löser sig med fiber👍🏻

Olle L
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

Markentreprenad, Radek Mark och Betong AB har gjort allt markarbete i projektet Brf Stenhuggaren på Ekerö. 15 lägenheter uppfördes på totalentreprenad av Nordiska Kvalitetshus AB. Radeks Mark och Betong AB var underentreprenör. Dem gjorde allt markarbete och göt alla betong plattor och lämnad en perfekt betongyta och perfekta avsättningar för golvvärme och avlopp. Ett misstag gjordes dock på en platta, golvvärmen hamnade 10 cm fel på en platta med det åtgärdade Radeks snabbt utan kostnad med återigen perfekt slutresultat....

Svar från Radeks Mark & Betong AB

Hej Olle Tack för din fina omdöme och hoppas att vi kommer samarbeta mer i framtiden/ Med vänlig hälsning,

Pernilla M
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

Suveränt från planering till utförande. Rekommenderas

Svar från Radeks Mark & Betong AB

Hej Pernilla och tack för din omdöme.

Robban H
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

Snabbt gjort. Väldigt punktliga. Enkla att ha kontakt med.

Tack Robban Framsidan blev riktigt bra.👍🏻

Patrik E
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

Duktiga och kunniga i de projekt vi har samarbetat i. Gör snygga och bra jobb och man blir alltid bra bemött och väl omhändertagen. Jag rekommenderar Radeks Mark & Betong till alla som behöver hjälp med mark eller betongarbeten stora som små. En firma man kan lita på.

Svar från Radeks Mark & Betong AB

Tack Patrik det är alltid roligt att hjälpa er med era projekt. Nya utmaningar varje arbetsplats. På återseende

Ulf D
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

Plattläggning.Utmärkt!Asolut! Rekommenderar företaget gärna till andra👍

Hej Uffe Och tack för din återkoppling Vist blev muren och plattorna bra. 👍🏻

Lasse S
Skrev om Radeks Mark & Betong AB

Har köpt en plattsättningstjänst av Radeks Mark o Betong. Utmärkt bemötande, proffsigt utförande. Allt levererat i utlovad tid. Mycket nöjd, kommer att varmt rekommendera företaget.

Svar från Radeks Mark & Betong AB

Hej Lasse och tack för att du tog dig tid att skriva några rader. Det blev en perfekt ute plats med morgon kaffe. Mvh Radek