Alla kategorier Grundskola Stockholms län Nynäshamn Medborgarskolan Stockholmsregionen, Kulturama Grun

Medborgarskolan Stockholmsregionen, Kulturama Grun

Virkesvägen 21, 120 30 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Medborgarskolan Stockholmsregionen, Kulturama Grun

• Marianne P
    Marianne P skrev om Medborgarskolan Stockholmsregionen, Kulturama Grun
    Jag gick en fristående teaterkurs på kulturama under våren som jag var missnöjd med både för att läraren var instabil med vresigt humör och oplanerade kurstillfällen, och hela tiden bytte våra kursdagar och tider huller om buller dagen innan vi skulle ha kurs. Samme lärare talade mycket illa om övriga skolan och deras utbildningar. Dessutom försökte skolan få mig att betala en faktura som jag inte alls skulle betala för något jag inte skulle gå och det krävdes tre samtal till olika på skolan för att få dem att ackreditera räkningen som inte stämde
  • Emma I
    Emma I skrev om Medborgarskolan Stockholmsregionen, Kulturama Grun
    Kulturama är en fantastisk skola med mångfald på inriktningar för både mellan/högstadie, gymnasium och vuxenutbildningar på hög yrkesnivå. Skolan riktar in sig på bla. foto, dans, musikal, musik, musikproduktion, teater och sång för att bara nämna några. Med proffisionella lärare utbildar dom sveriges kommande stjärnor och utvecklar eleverna till enorma nivåer.

Virkesvägen 21, 120 30 Stockholm