Mekonomen Järfälla

1.1

7 omdömen om Mekonomen Järfälla

MEERIM T
Skrev om Mekonomen Järfälla

Fick bilen servad av dem i december och gud vet egentligen om de ens gjorde något? Tystnad hela dagen, ringt i flera timmar för att fråga om bilen var klar och inget svar! Till sist åkte jag dit själv efter jobbet och då sa de att den var klar för länge sedan. Nu gnisslar bilen efter några månader och jag gjorde en ny förfrågan om felsökning och de återkom inte på mer än en vecka. Ringer till slut och de skyller på systemet och att de "missat" förfrågan. Då finns det minsann inget tid för mig på minst en vecka och jag får vända mig till mekonomen på andra sidan av stan?

Mekonomen Huddinge Centrum
4.5/5 i betyg av 756 omdömen 4.5 av 756 omdömen

Billy William E Billy William E
Anna Cecilia Freja N
Skrev om Mekonomen Järfälla

Fruktansvärt dåligt bemött och hanterat från första sekund. Dålig information, tar tid för återkoppling, långsamma på att utföra arbeten så de behöll bilen över natten trots att jag tydligt förklarat att jag behövde den en specifik tid som den godkände. Kunder jag recensera minus i stjärnor så hade jag gjort det. Jag lämnar in min bil efter skriftlig och muntlig kontakt med företaget där jag beskriver att det verkar fel på stötdämpare HB (står även på fakturan) eftersom att det dunsar därifrån. Företaget utför först en...

Daniel K
Skrev om Mekonomen Järfälla

Första gången och sista gången !!! Fusk fusk fusk Stor service på bilen dom fakturerade reservdela och jobb dom har inte gjort efter en vecka fick penga tillbaka men jag själv måsta visa var fel var, dom lovade till ring tillbaka aldrig gjort !!! Sen 2200mil förra nästa service bromsbelägg ar helt slut, nu också bromsskiva behövs Kanske jag har kört bil med handbroms på....... var deras svar... lite svårt ingen handbroms på fram!!! På slutit dom vill byta bromsskiva att inköps pris 1500sek till reparera deras fel!!!...

Min Bil Bromma
4.4/5 i betyg av 2021 omdömen 4.4 av 2021 omdömen

Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips

Mattias K
Skrev om Mekonomen Järfälla

Lyssnar inte på kunden. Man begär att de ska höra av sig om kostnad innan reparation. Helt plötsligt får man ett sms att reparation utförd utan meddelat kostnad iförväg.

Johan S
Skrev om Mekonomen Järfälla

Var i butiken. Skittaskig attityd hos säljaren. Jobba inte med service om du inte tycker om det. Blir inga fler besök där.

christian a
Skrev om Mekonomen Järfälla

Mekonomen Järfälla är nog det sämsta jag någonsin varit med om. För att inte tala om hur de ljuger och håller sig undan när de gjort fel. USELT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Micke
Skrev om Mekonomen Järfälla

Mekonomen i Veddesta har INGEN koll på någonting! AC-service, 4000.- !!??!!?? När man dessutom ENDAST bokat en intervallservice? Då utförs ingen intervallservice utan Endast en AC-service för 4000:-??? Denna skitverkstad kan jag verkligen rekommendera er att hålla er borta ifrån. Värre får man leta efter, i alla fall i Stockholmsområdet.