Mekonomen Järfälla

Läs vad 5 kunder tycker om Mekonomen Järfälla

• Daniel K

2019-10-17

Daniel K skrev om Mekonomen Järfälla
    Första gången och sista gången !!!
    Fusk fusk fusk
    Stor service på bilen dom fakturerade reservdela och jobb dom har inte gjort efter en vecka fick penga tillbaka men jag själv måsta visa var fel var, dom lovade till ring tillbaka aldrig gjort !!!
    Sen 2200mil förra nästa service bromsbelägg ar helt slut, nu också bromsskiva behövs
    Kanske jag har kört bil med handbroms på....... var deras svar... lite svårt ingen handbroms på fram!!!
    På slutit dom vill byta bromsskiva att inköps pris 1500sek till reparera deras fel!!!
    Men hittade exakt samma bromsskiva på annan butik dom kosta 900sek!!!
    FUSK PÅ FUSK PÅ FUSK ALDRIG IGEN Läs mer
  • Reco tipsar!
    Min Bil Bromma
    4.4 / 5 i betyg — 1521 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips"
  • Mattias K

2018-11-29

Mattias K skrev om Mekonomen Järfälla
    Lyssnar inte på kunden. Man begär att de ska höra av sig om kostnad innan reparation. Helt plötsligt får man ett sms att reparation utförd utan meddelat kostnad iförväg. Läs mer
  • Johan S

2018-01-25

Johan S skrev om Mekonomen Järfälla
    Var i butiken. Skittaskig attityd hos säljaren. Jobba inte med service om du inte tycker om det. Blir inga fler besök där. Läs mer
  • Reco tipsar!
    AutoStable - Motoroptimering.se
    4.5 / 5 i betyg — 485 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Efter att optimerat 4 st vw passat alltrack td -2014 med ett fullgott resultat med mera kraft och vrid och mindre bränsleåtgång ca 15 %. Vi"
    Rs Produkter A
  • 2017-12-25

christian a skrev om Mekonomen Järfälla
    Mekonomen Järfälla är nog det sämsta jag någonsin varit med om. För att inte tala om hur de ljuger och håller sig undan när de gjort fel. USELT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • 2017-10-04

Micke skrev om Mekonomen Järfälla
    Mekonomen i Veddesta har INGEN koll på någonting! AC-service, 4000.- !!??!!?? När man dessutom ENDAST bokat en intervallservice? Då utförs ingen intervallservice utan Endast en AC-service för 4000:-??? Denna skitverkstad kan jag verkligen rekommendera er att hålla er borta ifrån. Värre får man leta efter, i alla fall i Stockholmsområdet. Läs mer

Bästa Reservdelsförsäljarna nära Mekonomen Järfälla:

Motordepån (335m)
Tim P Tim P tycker:
“Jag har vänt mig till Motordep...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte