Mera Tjänster Sverige AB

Mera Tjänster Sverige AB

www.meratjanster.se
3.2

Vi som jobbar på Mera tjänster flytt&städ har lång erfarenhet av arbete i branschen och lägger stort värde vid kundnöjdhet, vi kan förutom flytthjälp även erbjuda flyttstäd samt transporter. När du anlitar oss kan du givetvis förlita dig att vi kommer på det överenskomna klockslaget. Tack vare vår förmåga att skapa skräddarsydda...

59 omdömen om Mera Tjänster Sverige AB

Eva E
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Det är den sämsta städningen på 40 år på min arbetsplats. Fel medel till städ, smutsigt, dammigt, toapapper saknas ofta, pappershanddukar saknas, grusigt mm En personal behöver kolla varje dag om städ utförts. Är detta ett lämpligt företag för en kommun att anlita? Svar: absolut INTE.

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

Mounira K
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Flytten gick bra! Men när vi packade upp flyttlådorna så upptäckte vi en massa skador! Kontaktade företaget men fick inget gehör! Har ringt dom ett antal gånger, men när dom ser mitt nummer så vägrar man att svara! Ska man behöva vända sig till ARN för att få rätsida och ersättning för det som har skadats i flytten! Kan ej rekommendera detta företag!!!! som inte tar något ansvar!!!!

Anki K
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Inte bra. Det gick inte att få kontakt med dom dagarna innan, Flyttbilen var 1 timma försenad. Dom skulle ha städat samma dag som flytt men kom dagen efter och städade, jag fick därför lämna upplåst och en kompis fick åka och kolla att dom städat. Tur,, för det var mycket dåligt städat. Jag fick städa källarförrådet själv. Detta var något av det som inte fungerade. Nu väntar jag sedan några dagar på svar på ett mail. Skulle aldrig rekommendera Mera Tjänster. Köpte alltså flytt och städ.

NDD Flytt & Städ AB
3.9/5 i betyg av 762 omdömen 3.9 av 762 omdömen

Trodde inte att de (en) skulle stirra sig blinda på packlistan. Väldigt svårt att veta hur mycket det blir till slut. Meddelade alla stora

Solveig S Solveig S
Liisi R
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Bemötandet per telefon vid bokningen var helt okej. Dagen för nedpackning dök ingen upp- man hade glömt att registrera bokningen i systemet. Nästa dag kom flytteamet i utsatt tid. Dock UTAN kartonger och emballage! 40 kartonger kom via en annan medarbetare efter några timmar. Ytterligare 10 kartonger fick jag själv åka och hämta hos en bekant. Ändå räckte dessa inte till (Bostaden var 90 kvm), Mycket rörigt under själv flytten. Värdefulla föremål gick sönder pga att de var slarvigt nedkastade i kartonger eller sopsäckar....

Anders W
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Dom utförde i alla fall en flyttning, dessutom gjorde dom en återbetalning för ej utförd städning. Därför en tvåa. Resten måste bara vara att betrakta som ett stort skämt.

Flyttfabriken AB
4.8/5 i betyg av 520 omdömen 4.8 av 520 omdömen

Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt

Elsa L
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Anlita inte detta företag. Bara strul från första början. Inget händer om du inte ligger på och tjatar. Ingen som dyker upp på avtalad tid. Kan ta dagar att få tag i någon att prata med. Ovarsamma med möbler och allt krånglar hela tiden. Välj annan flyttfirma så slipper du huvudvärken!!

Christoffer Ö
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Fruktansvärd service tyvärr. Personen på kundtjänst svarar ibland inte på mejl, hör inte av sig trots utlovat, flera gånger. Städningen blev inte godkänd och behövde göras om. De var sena båda gångerna vilket man inte nås av informationen utan behöver ringa upp. Rekommenderar inte

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Jannica L
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Anlitade för flyttstädning men det var helt uselt städat. Vi fick lägga timmar av städning själva. När jag hörde av mig fick jag inget svar. De blev inte heller klara i tid, alltså inte ens rätt dag, men hörde inte av sig gällande detta. Vi fick själva ringa och jag dem och fråga vad som händer, fick till svar att någon städare behövt vara ledig. Totalt oseriöst företag som svarar ”hallå” när man ringer. Man får själv fråga om man kommit till ett städbolag och vem man pratar med.

Mirsad H
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Trevliga och professionella killar. Väldigt bra städat. Rekommenderar!

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2179 omdömen 4.7 av 2179 omdömen

AGNETA S
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Säljaren var jätte trevlig. Flytten gick bra men flyttkillarna var väldigt oaktsamma med kartonger och möbler. Glas och lampa var sönder. Sängkarmen en stor repa i. Kommer inte rekommendera detta företag.

Karin Z
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Trevlig flyttperaonal. Men städpersonalen dök inte upp, dörren lämnades olåst med flera fönster vidöppna. Verkar som det finns en hel del att jobba på administrativt då det verkade vara dålig koll på det mesta. Blev kontaktad dagen innan bokning för att stämma av att flytt+städ stämde vilket jag bekräftade. Ändå dök inte städpersonalen upp? Ingen kompensation gavs. Städpersonalen kom några dagar senare och städade någorlunda noga. Fick komplettera städningen på vissa ställen.

Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 116 omdömen 4.5 av 116 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

Lovisa N
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Jag är jättenöjd med er! Bokade flyttstädning och tjejerna som jobbade är guld värda och noggranna! När jag kom hem så var hela lägenheten i utmärkt skick! Rekommenderar verkligen er och kan tänka mig att boka igen! Bra pris dessutom! Tack för allt! Mvh Lovisa

Jessica A
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Personalen va flirtig Oförsiktig med sakerna 17 nedslag på städ som dom säger att dom ska återgärda men sen inte hör av sig nåt mer!

Mex Flyttfirma AB
4.7/5 i betyg av 3313 omdömen 4.7 av 3313 omdömen

Jag är supernöjd med MeX Flyttfirma. Trevligt bemötande och superduktiga. Sakerna behandlades med stor försiktighet och dom hjälpte mig äv

Åsa L
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Bra bemötande, snabb service, lösningsorienterade. Inga klagomål från nya köpare av bostad. Tillförlitliga.

Frida J
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Riktigt jäkla uselt! Bokad flyttstäd Flera veckor i förväg. Får sms en 30 min innan avtalad tid att städarna istället kommer kl 13.30 och inte kl 09.30. Ingen dyker upp 13.30. Firman erbjuder att någon eventuellt kan komma kl 16 - men utan städutrustning. HÖGST OSERIÖSA! Anlita INTE till någon tjänst!

Flytt & Städ Sverige AB
4.2/5 i betyg av 486 omdömen 4.2 av 486 omdömen
Badge2023

Trevligt bemötande och väl utförd flytt.

Ann-Charlotte R Ann-Charlotte R
Fatoumatta S
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Det var ingen bra alls dålig bemötande från personal dålig kommuniktion och allt ting var jätte dålig. De gjorde sönder mina säker har kontakt kundtjänst men fick ingen hjälp. Jag ska inte rekommendera mera tjänst som flytthjälp man betalar för mycket pengar för ingenting.

MALIN A
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Skulle gett en överkryssad cirkel om man kunde. Väldigt tillmötesgående och serviceminded vid första kontakten när vi avtalade tid för flyttstäd. Dök inte upp dagen för flyttstäd. Jag ringde och undrade och fick besked om att personalen var sjuk. Tycker företaget kunde hört av sig och meddelat det och inte bara struntat i det. Sa att dom försökte lösa det och återkomma till mig med besked med det gjorde dom inte. Slutade svara i telefon. Riktigt dåligt, förstår att personal kan bli sjuk men för guds skull hör då av er. Kommunikation!!!

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1231 omdömen 4.7 av 1231 omdömen

Mervin M
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Men gud vad ska man börja de kom 2 timmar sent de vill höja priset , sen ringa fram och tillbaka , fast jag har fått offert mm .Jag har förlorat massa tid,,, de utnyttjar ny anlända människor , ingen kunde bra Svenska jag och min kompis fick bära grejer också . fast allt kostade mig 4600 kr. min gammal lampa de pajade också jag ångrar jättemycket att jag valde de. helt Oseriösa hoppas att de inte blåser andra,,,, också för gud skull

Agneta E
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Jag blev vänligt bemött. Men dom lämnade kvar en hel del saker i lägenheten som dom inte tog med sig till Gotland. Vi kan inte få ner dom stora saker dom lämnat till Gotland , Därför kräver vi ersättning för en del av det som blev kvar

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 448 omdömen 4.6 av 448 omdömen

Pooya R
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Jag beställde flyttstäd. Personalen kom i tid, var trevlig och gjorde ett bra jobb. Kontaktpersonen på Mera Tjänster var också trevlig och svarade snabbt på telefon eller sms när jag hade frågor och funderingar. Jag är i överlag nöjd med tjänsten.

Julia W
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Hade fått tid 15.30, dom kom 14.00 o sa att dom inte kunde senare, ca inte ens klar med att flytta ut allt. De va inte rent när besiktningen skulle göras så besiktaren fick ställa sig och städa. Flyttstäd

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 152 omdömen 4.9 av 152 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
Jack G
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Hej Städningen var delvis godtagbar men sen kom bolaget med krav pä 1000 kr för att tvätta 6 små fönster i undervåningen, det fick dom, men fönstren blev ändå inte tvättade. När städerskorna hade lämnat huset märkte vi att dammsugaren och sopborste o skyffel saknades. Jag ringde då företaget och dom lovade att undersöka vad som hänt. Men dom kom inte tillbaka och nu kommer jag inte fram när jag ringer. Så om någon frågar om jag kan rekommendera det här företaget så är svaret NEJ !!!!!!

Anja L
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Mycket trevligt bemötande, allt flöt bra. Dom ringde innan och kollade så allt var ok inför städningen. Flyttstädning som gjordes perfekt, absolut inget att klaga på.

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1129 omdömen 4.7 av 1129 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Ingela S
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Flexibla och noggranna i flyttstädningen. Jättenöjd med resultatet.

Nicole M
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Ganska oprofessionellt bemötande, städaren hade inte tillräckligt med städmaterial, ringde och frågade mig om jag kunde komma med en fönsterskrapa, började byta kläder i hallen framför mig. Städade inte ordentligt första gången utan jag fick be städaren att komma tillbaka en till gång. Städningen av ugnen var dock fantastisk! Sedan blev städningen bra efter den andra gången. Städaren lyssnade på mitt feedback.

Maher N
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Trevligt bemötande och effektivt arbete. Städningen var noggrant gjord utan anmärkningar. Jag är mycket nöjd och kan rekomendera varmt.

Nariman D
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Hela flytten sköttes proffsigt från första kontakten. Fantastiskt bemötande av flyttkillarna som var lyhörda, otroligt vänliga, flexibla. Rekommenderar varmt. Är Super nöjda med allt.

Yaser G
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Riktig bra service, bra bemmötande av Daniel i kundtjänst, väldigt trevliga och noggranna killar, städningen var utan anmärkningar. Rekomenderar starkt! 😇

Robin T
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Uselt verkligen uselt! Dom skulle börja flytta ut klockan Kl 09, kommer Kl 16! Skulle vara på plats Kl 17 på nya adressen men Kommer Kl 20. Flertalet skador på mina saker som bland annat repor på bord, stolar och repa i en 75” TV. När jag vill ha upprättelse för detta erbjuder dom mig först 1000:- i kompensation…. Sen 2000:- när jag säger att det var en larvig summa. Nekar även 2000:- och säger att dom förstört saker på ett betydligt högre värde då ”hotar” dom mig att jag kan ta det till försäkringsbolaget men då...

Yaser G

Sebastian L

Bra priser! Bra jobbat! Rekommenderas

Siönäs F
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Skötte flytten på ett föredömligt sätt. Snabbt, snyggt och billigt.

Ola Ö
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Allt var bra förutom att man glömde helt att rengöra ett dushutrymme. Betyget skulle kunna vara lägsta möjliga om inte kontakten och övrig service var väldigt bra.

Anette Erika H
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Vad är detta för skämt företag? Jag hade bokat flyttstäd långt före som skulle äga rum idag.. ingen dyker upp, jag börjar bli orolig då den nya hyresgästen ska flytta in idag. Betalar extra eftersom det är söndag Jag ringer säkert 30 gånger utan att få något svar.. sen vid 11:46 får vi ett sms av er att ni ställer in flytt städet som skulle ske idag!? Fick tag i Sara till slut som sa att de skulle försöka fixa någon som kom sen kom det ett sms då sa DU att ni skulle skicka en kille som skulle komma 13:30 och skulle...

Irida P
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Underbart bemött, extremt snabb service och trevliga killar som hjälpte mig bära upp min säng! Rekommenderar starkt 🥳

Lena L
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Bra service och trevlig personal. Rekommenderas varmt

Annica H
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Toppenbra! Trevliga, duktiga och mycket prisvärda.

Elin N
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Tycker de har varit mycket bra, bra att ha kontakt med(Sara), bra återkoppling. Flyttkillarna jättetrevliga och gjorde ett bra jobb😊

Alexandra F
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Vi blev inte speciellt nöjda efter att vi bokat flyttstäd.

Kenny W
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Dom vet inte riktigt vad dom håller på med varken städ eller flytt. Men det var billigt.

Öznur K
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Rekommenderar inte! Enklare att flytta själv! Helt nytt möbler blev förstörda och vi har inte ens blivit kompenserade för det trots att de lovade. De kan inte svenska så de går inte att kommunicera. Städningen fick vi göra själva efter ”flyttstädningen” då det var fullt med grus och damm i huset. Dessutom tog det 4 timmar extra för att flyttgubbarna skulle hjälpa städerskan först istället för att flytta klart de som var kvar. Betala hellre någon tusenlapp mer så slipper du huvudvärken.

Christian A
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Snabbt, smidigt och trevligt bemötande. Beställde flyttstädning

Emma K
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Mycket bra.. inget att klaga på

Oskar K
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Bra kommunikation och inga anmärkningar på utfört arbete, toppen helt enkelt!

Ida N
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Oerhört duktiga var de ang flyttstädningen! Jag rekommenderar denna firma starkt! Var tvungen och ringa och tacka de personligen för att de gjorde rent ugnen så bra! Tacksam.

Svar från Mera Tjänster Sverige AB

Tack för dina fina ord Ida.

Inger Laila Maria A
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Bra pris, lätt att få tag i och bra städat

Svar från Mera Tjänster Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme.

Andreas P
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Skedde en del strul med flytten då det fanns en del problem i kommunikationen med flyttkillarna men vi fick bra bemötande av Sara när det kom till att lösa det som hände.

Bertrand D
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Mycket nöjd, bra kommunikation och trevlig bemötande m. Allt gick fläckfritt

Tack för dina fina ord.

Wilma W
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Trevligt bemötande och smidigt jobbat.

Svar från Mera Tjänster Sverige AB

Tack för dina fina ord Wilma.

Fadi I
Skrev om Mera Tjänster Sverige AB

Bästa Sara och Mera Tjänster. Mvh Fadi.