Miele AB

Miele AB

Ring 4685-62 29 000 www.miele.se
Omdömen totalt
3
Snittbetyg
1.3
Skriv ett omdöme

3 omdömen om Miele AB

Visar 3 omdömen med 1.3 i snittbetyg
Mats L
Skrev om Miele AB

När en svindyr Mielemaskin går sönder så är servicen i botten, man får vänta i evigheter och när man väl bokat någon så bokar de service men hör sen inte av sig tar inte hem reservdelar om de öht finns eller så är de så jävla dyra att det inte lönar sig att byta, te.x kostar byte av ett enkelt värmeelement närmare 12000:- att byta tiil en diskmaskin (!) Nu när min tvättmaskin gått sönder så ska jag få vänta i 6 veckor på service bara för att få veta att reservdelen är så jävla dyr att det inte lönar sig att byta. 6 veckor... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Snigel O
Skrev om Miele AB

Tar snuskigt bra betalt men levererar inte kvalitet därefter. Samtliga Mieleprodukter jag har haft har varit de som hållt sämst i sitt slag i mitt hushåll. Skinnar en in på bara märgen med pris på service och reservdelar. Varning!!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Marianne L
Skrev om Miele AB

Miele säger "Immer besser" (ung. alltid bäst) om sig själva. Miele Professional instämmer. Och visst är Mieles maskiner bäst! Vi satsade på Miele när vi byggde om vår tvättstuga i vår brf. Både tvättmaskinerna och torktumlarna är nu efter fem år lika bra som när de var nya. 6 tvättmaskiner och 3 tumlare köpte vi. Vi ville också ha ett elektroniskt bokningssystem, som vår förvaltare enkelt kan hämta ut underlag för debitering vid behov, eftersom vi betalar 5 kr/tvätt. Inga problem, sa Miele, och föreslog att vi skulle testa... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen