Mike Design

Mike Design

Ring 070-475 29 53 www.mikedesignab.se

Mike Design AB erbjuder kompletta tjänster från rådgivning och design till genomförande av renoverings- och ombyggad av hus, lägenheter och kontor. Rätt val av material och arbetsmetod säkerställer ett resultat av högsta kvalitet.

4 omdömen om Mike Design

Claes U
Skrev om Mike Design

Vi har anlitat Mike Design för totalrenovering av flertalet lägenheter. Resultatet har alltid varit nivå med vad vi förväntat oss. Noggrannhet i grunden och en fingertopps känsla för detaljer. Vi kan varmt rekommendera Mike Design.

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1022 omdömen 4.8 av 1022 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!

Christian
Skrev om Mike Design

Vänligt och professionellt bemötande. Snabbt och bra utfört arbete enligt vår önskan.

Danne N
Skrev om Mike Design

Mike Design har helrenoverat min lägenhet. Jag är mycket nöjd över resultatat. Daniel Nyström, Grönviksvägen, Nockeby

Jan C
Skrev om Mike Design

Vi har anlitat Mike Design AB för ett antal lägenhetsrenoveringar innefattandel bl.a byggande av nya kök och badrum, förändrade planlösningar mm. Samtliga arbeten har utförts till full belåtenhet på utsatt tid. Speciellt nöjda har vi varit med den utmärkta kvaliteten i detaljarbetet. MIHAB AB