Alla kategorier Åkeri Stockholms län Sundbyberg Mike Design

Mike Design

Skvadronsbacken 82, 174 56 Sundbyberg — Visa karta

Mike Design AB erbjuder kompletta tjänster från rådgivning och design till genomförande av renoverings- och ombyggad av hus, lägenheter och kontor.

Rätt val av material och arbetsmetod säkerställer ett resultat av högsta kvalitet.
Nioörtsvägen 36, 12632, HÄGERSTEN
lena b:
Mkt bra flytthjälp, effektiva och trevliga. Allt fungerade väl, stor bra bil med baklyft förenklade lastningen.

Åkerier nära Mike Design:

Funäsgatan 36, VÄLLINGBY
Fast Team erbjuder bygg- och städtjänster åt privatpersoner och företag men ocks... Läs mer ›
Midia O:
Anlitade Fast Team för renovering av badrum och wc. Bra pris, planering av arbetet blev som det var tänkt och ett mycket noggrant utfört arb...

Grimstagatan 71, VÄLLINGBY
Flyttgiganten - Säker, trygg, välplanerad och professionell service för både för... Läs mer ›
Johan B:
Trevliga och professionella! Skulle anlita igen ifall jag flytta!

Nioörtsvägen 36, HÄGERSTEN
Ring oss gärna för personlig service i din flytt! Läs mer ›
lena b:

Läs vad 4 kunder tycker om Mike Design

• Claes U
    Claes U skrev om Mike Design
    Vi har anlitat Mike Design för totalrenovering av flertalet lägenheter. Resultatet har alltid varit nivå med vad vi förväntat oss. Noggrannhet i grunden och en fingertopps känsla för detaljer. Vi kan varmt rekommendera Mike Design.
  • Christian
    Christian skrev om Mike Design
    Vänligt och professionellt bemötande. Snabbt och bra utfört arbete enligt vår önskan.
  • Danne N
    Danne N skrev om Mike Design
    Mike Design har helrenoverat min lägenhet. Jag är mycket nöjd över resultatat. Daniel Nyström, Grönviksvägen, Nockeby
  • Jan C
    Jan C skrev om Mike Design
    Vi har anlitat Mike Design AB för ett antal lägenhetsrenoveringar innefattandel bl.a byggande av nya kök och badrum, förändrade planlösningar mm.
    Samtliga arbeten har utförts till full belåtenhet på utsatt tid. Speciellt nöjda har vi varit med den utmärkta kvaliteten i detaljarbetet.

MIHAB AB

Skvadronsbacken 82, 174 56 Sundbyberg