Min Taxi i Stockholm

1.6

5 omdömen om Min Taxi i Stockholm

Håkan K
Skrev om Min Taxi i Stockholm

Vill du åka taxi o betala en förmögenhet så åk med min taxi bygger sin verksamhet på att lura folk. 600 kr från Sergels torg till Globen på dagtid en vardag total åktid 10 minuter

Henning K
Skrev om Min Taxi i Stockholm

Detta är ett mycke seriöst taxiföretag som betalar sina skatter och avgifter.2 980:- till arlanda är kanske en liten aning för högt,men för att göra en vinst så måste man ta betalt om man skall redovisa sina pengar fullt ut och inte som andra så kallade seriösa bolag med taxi stockholm i spetsen som kör för 495:- till arlanda,med ett sådant pris gör man en brakförlust.Bara undrar,redovisas pengarna eller?Så ni som får betala lite mer när ni åker med din taxi kan vara lugna alla pengar redovisas och skattas för.kan verkligen...

Lars G
Skrev om Min Taxi i Stockholm

Varning. Skyhöga priser trots taxameter. Från Värtan till Sundbyberg 700 kr. Lasse G

Susanne I
Skrev om Min Taxi i Stockholm

Var i Stockholm i dag. Betalte knap 500 fra Arlanda til indre by (andet taxiselskab), men 2980 fra indre by - Grand Hotel - til Arlanda. Var stiktosset på chaufføren, der bare spillede dum. Har klaget til Informationen i Arlanda og håber virkelig, at de forhindrer det skod-"selskab" i at køre ind til lufthavnen fremover. Har også haft fat i Arlanda politi. Og tænk - jeg troede, at Sverige var et civiliseret land!!!

Riitta
Skrev om Min Taxi i Stockholm

Åkte 5.2 kilometer från Värta Hamn till Gamla Stan och betalade 651 kronor ...fan så dyrt .Åka inte med denna firma !!!! It took 5,2 kilometers from Värta Harbour to Old town and cost 651 kronor so this is hell lot of money.Dont take this taxi !!!

Emma K gillar detta