Instruktörsutbildning

19 omdömen om Instruktörsutbildning

Sedan starten hos Reco 2015
Nadja E
Skrev om Instruktörsutbildning en del av Mindfulnessgruppen

Jag har via jobbet köpt en instruktörsutbildning och är nöjd med allt!

Då är vi också nöjda! Lycka till med träningen... /Victoria

Anne C
Skrev om Instruktörsutbildning en del av Mindfulnessgruppen

Det var en lärorik, lite spännande, och på vissa plan djup upplevelse. Mycket bra lärare. Alla frågor besvarade både före, under och efter kursen.

Svar från Instruktörsutbildning

Tack för att sprider medvetenhet... /Victoria

Christina N
Skrev om Instruktörsutbildning en del av Mindfulnessgruppen

Mycket bra bemötande och de jag köpt är jag mycket nöjd med

Svar från Instruktörsutbildning

Tack för det, Christina! Lycka till!

Phia N
Skrev om Instruktörsutbildning en del av Mindfulnessgruppen

Min Mindfulnessinstruktör utbildning var det bästa som hänt mig. Utbildningsmaterial, instruktör, webbplats - allting. Planerar nu min egen framtid med Mindfulness gruppen som plattform. All kärlek, för alltid //Phia

Åååh... vad kan man säga... Underbart!! Med värme /Victoria

Eva N
Skrev om Instruktörsutbildning en del av Mindfulnessgruppen

Jag köpte en kurs i att bli diplomerad ledare i mindfulness. Bemötandet var vänligt och flexibelt utöver det vanliga. Innehållsmässigt och kursledarmässigt var kursen mycket professionell. De måltider som serverades höll hög kvalitet. Mina förväntningar på kursen uppfylldes i allra högsta grad.

Svar från Instruktörsutbildning

Tack, Eva, vad härligt att höra! Fortsätt att sprida din medvetna närvaro. <3 Victoria

Sara H
Skrev om Instruktörsutbildning en del av Mindfulnessgruppen

Mindfulnessgruppen levde upp till alla mina förväntningar vad en utbildning till mindfulnessinstruktör bör innehålla. Här fick vi redan första dagen träna på att leda en grupp. Vi gjorde också många intressanta gruppövningar som gav en djupare och starkare dimension av medveten närvaro. Teori och praktik varvades med meditation på ett mycket behagligt sätt.

Mikael T
Skrev om Instruktörsutbildning en del av Mindfulnessgruppen

Jag upplever att jag har blivit väldigt bra bemött. det är med stor glädje som jag kliver in på deras kontor.

Omed K
Skrev om Instruktörsutbildning en del av Mindfulnessgruppen

Vissa delar var riktigt bra. Andra delar hade kunnat förbättras genom att vara mer hands on. I övrigt bra för den egna utvecklingen.

Svar från Instruktörsutbildning

Hej Omed! Tack för dina kommentarer - om du vill tar jag gärna del av dina förbättringsförslag (maila mig isf). Med värme Victoria

Mia F
Skrev om Instruktörsutbildning en del av Mindfulnessgruppen

Utvecklande, tillåtande, medvetenhet på hög nivå. Känner stor tacksamhet att jag fått ta del av denna kurs.

...och det sprider sig <3 Tack själv! /Victoria

Sarah H
Skrev om Instruktörsutbildning en del av Mindfulnessgruppen

Jag har bara lovord att ge till Mindfulnessgruppen och deras instruktörsutbildning.

Svar från Instruktörsutbildning

Hej Sarah - och tack! Kom ihåg att det också är gruppen som skapar, och du är del av det! /Victoria