Mobilkliniken

Mobilkliniken

Ring 042-24 25 02 www.mobilkliniken.se

Behöver du laga din iPhone eller iPad? Vi på Mobilkliniken fixar allt från krossat glas till batteribyte eller fuktskador. Hos oss behöver du aldrig boka tid. Du kan bara komma förbi, lämna telefonen eller surfplattan och få den fixad direkt, oftast inom en timme. Självklart fixar vi även smartphones av andra märken än iPhone....

349 omdömen om Mobilkliniken

Bo sören W
Skrev om Mobilkliniken

Blufföretag har beställt en mobilbox och betalt har gått 2veckor och inte fått någon. Har begärt återköp men dom svarar inte på Mail eller telefon. Ska göra en anmälan till polisen och allmänna rekommendations nämnden

ANDREAS G
Skrev om Mobilkliniken

Lämnade in min telefon för byte av usb c kontakt och batteri. Hade lite glapp kontakt när jag skulle ladda. Första jag reagerar på när jag får tillbax min telefon är att batteriet är ca 2-4% under då jag lämnade den., kan vara en ren slump men frågade och fick svar att nya batterier ligger någonstans där som nya.. Nåja.. Kommer hem på kvällen och märker att 3,5mm uttaget inte längre fungerar.. Åker ner någon vecka senare får se få det fixat. Han har då problem och säger att när han stänger igen telefonen så blir det kortslutning...

Patrik B
Skrev om Mobilkliniken

Bra service i butiken men. Produkten de levererade var av dålig kvalitet. Satt med mobil telefonen i handen också för att det är som vanligt när skärmen sprack med krök utan någon som helst fysisk påverkan så ska det inte vara

Svar från Mobilkliniken

Hej Patrik! Tack för ditt omdöme. Vi kan inte hitta dig i vårt system för att kontakta dig, har du ett ärendenummer du kan uppge? Det låter väldigt märkligt att en display vi har monterat spricker när man håller den i handen, kontakta gärna oss så vi kan ta oss en titt. / Marcus Kjellerup

Marie-louise L
Skrev om Mobilkliniken

Fantastisk service o mycket trevligt bemötande . Hade blivit en 5a om inte själva reperationen behövts göras om

Camilla A
Skrev om Mobilkliniken

Proffsig och snabb service. Fungerar utmärkt nu.

Johanna A
Skrev om Mobilkliniken

Skaffa ny skärm till min iphone 6, bra utfört jobb, bra service och trevliga medarbetare

Johanna M
Skrev om Mobilkliniken

Jag har vid 3 tillfällen bytat glas,en gång baksida och en gång skadad inuti pga att det blivit fel på laddaren. Jag har blivit exemplariskt bemött av samtliga i butiken. Har ingenting att klaga på och det är därför jag återkommer dit.

Lena N
Skrev om Mobilkliniken

Super trevlig kille, löste mitt problem inom en timme och fin service

Leif N
Skrev om Mobilkliniken

Snabb service , bra priser. Trevlig personal.

Tore Ingvar M
Skrev om Mobilkliniken

Köpte nytt batteri till min IPhone. Vänligt och proffsigt bemötande. Helt enligt mina förväntningar.

Jenny M
Skrev om Mobilkliniken

Bytte glas på min mobil. Mycket tillmötesgående och trevlig personal. Bra och Proffsigt utfört arbete.

Rolf B
Skrev om Mobilkliniken

Snabb hjälp, kunnigt o bra pris.

Andreas J
Skrev om Mobilkliniken

Mycket bra service och bemötande. Snabbt.

Tony O
Skrev om Mobilkliniken

Byte av skärm de byte den på dropp in tid mycket nöjd

Annika T
Skrev om Mobilkliniken

Snabbt jobbat, mycket proffsigt bemötande.

Dilini M
Skrev om Mobilkliniken

För första gången någonsin sprack skärmen till min Iphone 6, och den sprack ordentligt. Jag fick panik och sökte på nätet efter ställen för reparationer i Helsingborg. Mobilkliniken var det första som dök upp. Jag kollade igenom hemsidan för att säkerställa att allt var legitimt, och jämförde sedan priser och bestämde mig för att besöka er samma vecka. Personalen på kliniken var väldigt trevlig, professionell och verkade verkligen kunna sin grej. Jag kände att de gick att lita på och var seriösa i sin verksamhet, vilket...

Robert N
Skrev om Mobilkliniken

Lämnade en telefon för byte av display och batteri. Telefon var färdig på mindre en en timme och till ett mycket rimligt pris Jag blev mycket bra bemött av personalen och jag kommer absolut att reparera mina telefoner där när behov finns.

Andre B
Skrev om Mobilkliniken

Snabbt, billigt, professionellt och trevligt bemötande. Kan inte be om mycket mer.

Thresa G
Skrev om Mobilkliniken

Snabb service och trevligt bemötande

Karin K
Skrev om Mobilkliniken

Nytt glas till mobil. Bra bemötande. Felskrivning i mejladress medförde att kommunikation uteblev. Problemet löst ändå.

Filip W
Skrev om Mobilkliniken

Jag bytte både laddkontakt och batteri på min iPhone - vilket inte ens tog en timme för Mobilkliniken att utföra. En överlag mycket bra upplevelse med ett trevligt mottagande och oerhört snabb service. Finns över huvud taget inget negativt att säga och kommer rekommendera varmt till närstående.

Ivica T
Skrev om Mobilkliniken

Värt att besöka för att de kan sitt jobb!

Linda T
Skrev om Mobilkliniken

Proffsiga och seriösa. Gick snabbt och smidigt :) Supernöjd, rekommenderas varmt.

Linda H
Skrev om Mobilkliniken

Bytt batteri, snabb service och trevlig personal

Godana S
Skrev om Mobilkliniken

Vi skulle bytte glas på iPhone 6 og vores betjening af personalen var på toppen☺. Vi kommer at rekommenderar butikken til vores venner.

Christina R
Skrev om Mobilkliniken

Byte av glas på IPhone . Verkligen bra bemötande - proffessionelt, vänligt och snabb service!

Kjell P
Skrev om Mobilkliniken

Batteribyte på iphone6 fixades snabbt och till lågt pris. Tack för fin service. Kjell

Johan B
Skrev om Mobilkliniken

Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Snabb och bra service. De höll vad de lovade.

Frida B
Skrev om Mobilkliniken

Bytte skärm och batteri på min iPhone 7. Jättebra bemötande och service. Det gick även fort vilket jag uppskattar. Dock skulle jag gärna ha velat se att det fanns ett nytt batteri i min iPhone då det fortfarande är dåligt. Grym service och kan verkligen rekommenderas!

Johan S
Skrev om Mobilkliniken

Bytte glas på min IPhone 7S. Fantastiskt bemötande , men fick byta det igen efter en vecka . Nu funkar det dock bra och deras support är kanon.

Henning S
Skrev om Mobilkliniken

Snabb service, trevlig personal (kommer ihåg vad man heter t.ex.), inget krångel då jag ville upphäva köpet av en telefon, hanvisade mig till en annan ”telefonreparatör” då det inte gick att reparera en gammal iPhone hos er. Rekommenderar varmt er.

Niclas B
Skrev om Mobilkliniken

Positiv och ambitiös personal som gjorde ett snabbt arbete. Tyvärr sprack min skärm bara någon dag efter reparationen...

Miklos R
Skrev om Mobilkliniken

Köpte nytt glas till min S7. Mobilen hämtades och lämnades vilket är mycket positivt. Snabbt gick det också men kanske för snabbt då jag fick problem med mobilen så jag fick köra till butiken i alla fall med parkering och väntan som resultat. Den kunde inte koppla upp 4G efter 1:ta reparationen. Det visade sig att antennen hade repats eller liknande vid reparationen så den byttes kostnadsfritt och levererades sedan direkt till mig (bra!). Frustrerande och borde upptäckts/testats hos Mobilkliniken. Om det inte varit för slarvet hade ni fått fem "stjärnor".

Pontus S
Skrev om Mobilkliniken

Batteribyte på iPhone. Snabb och bra service med gott resultat.

Jannis V
Skrev om Mobilkliniken

Bytte batteri och blixt! Supernöjd på alla sätt !!!

Ida V
Skrev om Mobilkliniken

Proffsigt och vänligt bemötande. Snabbt åtgärdat felet på telefonen.

Ulrika H
Skrev om Mobilkliniken

Byte av glas, trevligt, positivt bemötande

Herbert P
Skrev om Mobilkliniken

Hade behov av snabb service då vi skulle flyga utomlands timmarna senare. De såg till att klämma in mitt batteribyte snabbt och smidigt.

Thomas A
Skrev om Mobilkliniken

Snabbt, smidigt, trevligt. Rekommenderar er service till andra.

Joahan K
Skrev om Mobilkliniken

Bra analys. Rak kommunikation.

Conny W
Skrev om Mobilkliniken

Bytade display och batteri på iPhone. Trevligt bemötande, verkar kunna sina saker. Snabb hjälp.

Annelie B
Skrev om Mobilkliniken

Ett suveränt varmt mottagande. Återkommer nästa gång vi får problem

Karin H
Skrev om Mobilkliniken

Hjälp att fiska data i skadad mobil. Jättetrevlig kille utan besserwisser -attityd. Var på semester o fick hjälp från en dag till en annan. Fick tydlig info om vilka betalningsvillkor som gällde. Mycket nöjd med bemötandet i butiken!

Linda C
Skrev om Mobilkliniken

Fick hjälp med att fixar telefon. Bra bemott.

Charlotte E
Skrev om Mobilkliniken

Lagning av skärm på ipad, jag fick garanti på att om bytet inte fungerade skulle jag inte behöva betala

Lasse K
Skrev om Mobilkliniken

Rengöring av högtalaren Mycket proffsigt bemött. Snabb och bra service. Blev betydligt billigare än vad jag hade trott. Jag kan varmt rekommendera detta ställe till bekanta.

Annelie R

Högsts betyg👍 Trevligt bemötande . Seriöst. Tackar 🌸

Lena L
Skrev om Mobilkliniken

Nytt glas , nytt laddningsutrustning , Trevligt bemötande ,snabbt utfört !

Hã¥kan L
Skrev om Mobilkliniken

Byte glas iPad Mini 2. Trevliga & bra bemötande, snabb & proffsig reparation till bra pris!

Hans W

Korrrkt och kompetent bemötande. Höll utlovad lev tid. Konkurrenskraftigt pris