Model Lab

Gamlestadsvägen 4, 415 02 Göteborg — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Model Lab

• Elinor L
    Elinor L skrev om Model Lab
    Allt som allt skulle det ta 3-4 timmar... Men efter 4 timmar blev vi sminkade i ca 7 min, en besvikelse efter den långa väntetiden. Fotograferingen var bara stressig och gav alltså inte särskilt bra bilder. Visserligen fick vi dela på en gratis gruppbild som en dålig ursäkt för lång väntetid, men att det tar 8 timmar är oacceptabelt! När vi skulle betala den förnedrande dyra summan kunde jag inte få min betalning uppdelad under ett år som det lovades. Hade som tur var en vän med pengar på sig annars hade jag suttit där i 8 timmar i onödan. Förslag på bättring 1: Säg 4-6 timmar MINST. Det verkar vara fler än vi i Karlstad som fick vänta länge 2: Skriv en tydlig prislista så man vet hur mycket pengar man ska ta med. (Kostar minst 550 för övrigt) 3: Sätt en gräns för hur många som ska fotograferas på en dag! 4: Ta ansvar för att ni tar lång tid istället för att skylla på försenade tåg och sjuka makeupartister! Med tanke på hur många som har upplevt den långa väntan är detta något som händer ofta och ingen engångsföreteelse.
  • Mathias R
    Mathias R skrev om Model Lab
    Sämre än sämst
    Blev uppringda och utlovade vissa priser, sminkning & fixande av hår skulle ingå. Eftersom jag själv fotograferar & sambon gjort en hel del modellfoton ville vi kolla upp detta. Kommer dit & dom hittar ingen bokning, priserna stämmer inte. och dom berättar att dom ligger minst 1,5 timma efter. någon fixning av hår ingår inte, dom uppmanar oss att skriva på en lista med kompisars namn,mail & telefonnummer (minst 12 st) och då ingår 1 kort på 1 person. Skulle man ta tex en familjebild på 3 personer i en bild så blev priset det 3 dubbla mot vad som sagts innan. Mycket annat med som inte stämde och vi har ju sett hur undermåliga deras bilder är så vi tacka för oss och sa att det är inte intressant.
  • Peter L
    Peter L skrev om Model Lab
    Min fru har blivit hotad och kränkt av Be****in på Model Lab i malmö för att hon inte ville bli fotad hos dem! Hon blev kallad fet, ful och dum pga detta! Väldigt oseriöst företag, vi har gått till både till polis och press med detta!
  • Rebecka H
    Rebecka H skrev om Model Lab
    Oseriöst företag! Räkna med minst den dubbla tiden! Säger de 3 timmar blir de 6 timmar, säger de 4 timmar räkna med 8. Väntan på sminkning kan vara 2 timmar, sen efter det får du också vänta 2 timmar på fotografering. Resultaten på korten är bara ok. Och det är inget man vill betala dyrt för när man förväntar sig något speciellt. Att företaget drivs av en blatte, som smyger runt och snokar och ser allmänt grinig ut gör inte saken bättre. Snabba cash för dem, ingen service och kundens bästa existerar inte! Att de sen samtidigt som det finns kunder i lokalerna skäller ut sin makeup artist för något obetydligt visar att man kanske inte ska döma dem så hårt utan fundera på hur de blir behandlade på jobbet. Det är förstås ingen ursäkt för att de inte är övertrevliga mot kunderna i sin tur, men jag tyckte verkligen synd om tjejen. Nej usch och fy för sådan verksamhet! Bojkotta helt och lägg pengarna på något roligare.
  • nelly m
    nelly m skrev om Model Lab
    Jag rekomenderar verkligen INTE detta! Har aldrig blivit så illa bemött av en fotograf som där. Sminket såg vidrigt ut, det såg ut som om en 12 åring hade sminkat en!! Jag kunde ha sminkat mig SJälv !! Riktigt dåligt !!! Gå ej dit !! Först fick man vänta 2 timmar och sedan åter 3 timmar till fotograferingen! Totalt tog detta 6 timmar och sedan var INGA utav korten ens bra!!
  • Michaela h
    Michaela h skrev om Model Lab
    Heej , Jag skulle gärna vilja testa ta modell bilder :) , många säger att de är så roligt och jag vill testa , skicka gärna ett mejl till mig. Detta skulle betyda mycket för mig. min mejl adress är michaela__93@hotmail.com MVH michaela

Gamlestadsvägen 4, 415 02 Göteborg