Alla kategorier Övrigt Skåne Malmö Model Lab AB

Södergatan 15, 211 34 Malmö — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Model Lab AB

• ida E
    ida E skrev om Model Lab AB
    Jag blev erbjuden jobb som fotograf där förra sommaren, och de grundlurade mig totalt!
    Blev lovad heltidsarbete med fin lön, men istället för anställningskontrakt fick jag en hemsk utskällning och efter ca tio timmars arbete ingen ersättning.
    De blåste mig totalt!
    Detta är verkligen inget företag att rekomendera! Både vad gäller att gå dit som kund, eller för att söka jobb.
    Sådana här oseriösa företag ska fan inte få överleva!
    Gäller även Model Lab AB i Göteborg som drivs av samma duo.
  • Rebecka H
    Rebecka H skrev om Model Lab AB
    Otrevlig personal, väntetid på flera timmar och bilderna blir inte ens wow. Rekommenderar verkligen inte detta. Testa the studio i turning torso istället!
    När de ringer upp en säger de att man ska räkna med minst tre timmar, ofta jag trodde det bytte 7(!!!) timmar. Sminket kladdades på efter att vi väntat två och en halv timme, och efter fem timmar i väntan på fotografering hann vi nästan somna. Om ni blir uppringda och ditbjudna för att en vän rekommenderat er...gå inte på bluffen..släng på luren fort som tusan för detta är både extremt dyrt och fruktansvärt själdödande att göra. Model Lab suger...

Södergatan 15, 211 34 Malmö