Modern Pool

Modern Pool

Läs vad 22 kunder tycker om Modern Pool 2

• 2022-01-03
    Robert installerade – inklusive markarbete – en ovanmarkspool från JF Fritid åt mig. Vidare byggde han och hans gäng ett omkringliggande trädäck, som blev mycket snyggt. Robert var mycket noggrann vid utförandet av arbetet och han är alltid på gott humör. Jag vill varmt rekommendera honom!
    2021-12-15
    Professionell och kunnig poolbyggare, rekommenderas
    2021-12-14
    Bra bemötande , felet nästan fixat pga beställningsvara men jag kan fortfarande bruka poolen medans .killarna visste vad dom gjorde men vi fick prata engelska då deras svenska inte var på topp.
  • 2021-12-11
    Fick snabb hjälp och proffsigt montage + tips om pool skötsel. Bra tillgänglighet trots att pool är på en ö i skärgården.
  • 2021-12-11
    Trevliga och snabba personal rekommenderas!!😊
    2021-12-10
    Proffsig och snabb installation.
  • 2021-12-10
    Han löste problemet med vårt SPA.

Tyvärr råkade han slå ifrån säkringen till vår frys när han kollade om något var galet i proppskåpet.
    Vi upptäckte inte det för än dagen efter vilket resulterade att vi fick slänga en del mat.

Dessutom fick jag inget svar på vad som var fel när jag frågade.
    Vad jag kunde se bytte han inga delar så jag misstänker att det kan varit någon säkring eller dyl. som stod fel, hade varit schysst att berätta vad så kanske jag kan kolla det om felet uppstår igen istället för att behöva få hit er igen för 4000kr.
    2021-12-10
    Vi anlitade Moderna Pool Service för en totalentreprenad pool och altan projektet. Robert och hans team var alltid trevliga och gjorde en mycket bra jobb. Jag kan varmt rekommendera Moderna Pool Service.
    2021-12-09
    Min ursprungliga fråga var, vad kostar det om jag bara behöver sätta på mig badbrallorna och hoppa i? Den ursprungliga everantören klarade aldrig av att svara på den frågan varför vi beslutade att bygga vår pool själva. Vi klarade en hel del men det var ett mycket större jobb än vi trodde. Till slut gick vi bet men då tog Robert och hans team över. De kollade bygget, svetsade dit en ordentlig tjock liner och satte igång hela systemet som både vi och två elektriker gått bet på. Borde ha ringt honom tidigare eftersom han kan ta hand om hela bygget från start. I slutet av oktober fixade han vinterförvaringen. Vi kommer att ringa honom i vår när det är dags att starta upp igen. Om någon kompis ska bygga en pool kommer jag varna dem för fallgropar och ge dem Roberts telefonnummer. Hans jobb har varit perfekt.
    Bo-Michael Bellander.
  • 2021-12-09
    Moderna Pool har renoverat vår 15 år gamla pool, så vi slapp bygga en ny. Han har bytt liner samt flyttat teknikrummet. Vidare har han beställt och installerat en värmepump, samt beställt och monterat ett pooltak. Robert är mycket professionell och kunnig.
  • 2021-12-09
    Trevliga och kompetenta killar.
  • 2021-12-09
    I was very much satisfied with Robert and his team. The project was completed within time and even recommend him to my friends.
    2021-12-09
    Anlitade Robert för en totalentreprad av poolbygge och altan. Vi är verkligen supernöjda med resultatet! Robert och hans team är verkligen professionella, vet vad de gör, responsiva och svarar alltid fort och har en bra dialog. Enda anledningen att det inte blir fem stjärnor är att vårt bygge försenades lite då vår liner hade tagit slut hos leverantören. Annars finns inget att anmärka. Snyggt gjort och proffsigt. Kan verkligen rekommendera.
    2021-12-09
    Arbetet är ok men inte riktigt service minded
    Hej
    Moderna poolservice är ett seriöst företag. Kommer på utsatt tid och levererar enligt överenskommelse. Inga överraskningar i form av oväntade extra utgifter. Kan varmt rekommendera dem och ställer gärna upp som referens.

Med vänlig hälsning,
    Pia
    On the plus:
    - ok communication, a bit unclear on what the process included in my case.
    - on time
    - job done (but…)

On the minus
    - job done BUT details were missed which I had to do
    - there was an obvious time pressure which didn’t allow for much talk or explanations
    - quite expensive (no other peers to compare, but still)
    2021-12-07
    Moderna pool levererade i tid och enligt satt budget. Allt bemötande var mycket proffessionellt. Robert är mycket kompetent och bra på att ge tips och råd.
    2021-12-06
    Snabb service, proffsigt uppträdande, kunnig kille som jobbade snabbt. Kommer absolut rekommendera dem till alla.
    2021-12-06
    Snabba att få kontakt med när vår poolpump slutade fungera. Kort väntan på besök, proffsig felsökning och åtgärd. Kan varmt rekommendera! Vi kommer fortsätta använda dem framöver
    2021-12-06
    Vi har lite ”udda” pool och enda företaget som kunde ” fixa” det var Modern Pool.Jobbar snabbt och effektivt, kan sitt jobb, trevliga och man blir bra bemött.
    2021-12-06
    Väldigt bra resa från projektering av pool till slutresultatet. En bra partner att ha att göra med .
    2021-12-06
    Jättefint hantverk och duktiga hantverkare. Stort minus på kommunikationen då de både var svåra att få tag på och gav otydlig information. Vi misstänker att de kanske åtog sig för många projekt samtidigt vilket blev kännbart i vårt fall.