Jennie Svensson

Jennie Svensson

Jennie Svensson är mäklare på MOHV Göteborg

Jennie Svensson har varit registrerad mäklare sedan 2013-05. Jennie Svensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-05 och har fått 27 omdömen med ett betyg på 4.9. Jennie Svensson har haft 25 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 27 Läs vad Jennie Svensson

• köpte sitt hus med hjälp av Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg
    2021-07-04
    Trevlig och korrekt mäklare som kan anpassa dig efter situationen.
    Hej Anders. Tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation, det uppskattas verkligen. Allt gott! Jennie Svensson
    2021-07-02
    Jag är mycket nöjd med Jennie Svensson, hon motsvarade alla mina förväntningar på hur en bra mäklare ska vara. Hon ville ta sig ann uppdraget att sälja fastigheten och inte "sig själv" (som vi upplevde hos vissa andra mäklare). Jennie var mycket lätt att ha kontakt med, diskutera med och vi fick en bra relation. Jag kan på alla sätt rekomendera Jennie.
    Hej Lisbeth. Tack för att du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme. Det betyder mycket för mig. Jag tackar för fint samarbete och önskar er en skön sommar. Jennie Svensson
    2021-07-02
    Mkt bra mäklare. Med sin breda kunskap har hon lotsat oss genom hela säljprocessen, varit ett fantastiskt bollplank. Alltid ställt upp för alla våra undringar och frågor.
    Hej Rita. Tack för att du tog dig tid att skriva några rader, det betyder mycket. Hoppas ni ska trivas i er nya bostad. Allt gott så hörs vi snart! Jennie Svensson
    • Centrala Hisingen
    2021-06-12
    Jenny var kunnig, vänlig och trevlig. Kommer definitivt att rekommera MOHV till andra!
    Tack för det fina omdömet Tommy. Allt gott till dig och hoppas du ska trivas i nya lyan. Mvh Jennie Jennie Svensson
  • Caroline E
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg
    • Kvillebäcken
    2021-01-10
    Sålt bostadsrätt. Jennie är kunnig, engagerad, pålitlig
    Jag hade höga förväntningar som hon överträffade, visste direkt när vi sågs atr hon var rätt person att sälja.
    Tack för det fina omdömet och för gott samarbete! Jennie Svensson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg
    • Sannegårdshamnen
    2020-12-26
    Inget som sticker ut.
    Gör sitt jobb inte mer.
    • Björlanda
    2020-12-12
    Supernöjda! Jennie gjorde ett toppenjobb med försäljningen av vår lägenhet.
    2020-12-03
    Jennie är en superduktig, ödmjuk samt lyhörd mäklare.
    Med hennes hjälp såldes min tvåa snabbt och trots att förutsättningarna ändrades under resans gång så körde Jennie på och gjorde det absolut bästa av situationen 👌
    Rekommenderas starkt.
    Tack för gott samarbete Louise! Jennie Svensson
    • Kvillebäcken
    2020-11-20
    Vi solgte 5 ROM +kök på 106m2.
    Jenny kom på befaring, och redan ved første mötet fick vi ett mycket professionellt intryck av henne. Hon va lyttande till våra önskemål och kom med goda råd inför fotografier och visning. Hon var också ett varmt menneske som gjorde oss väldig trygge i genom hela processen.
    Vi är också nöyd med slutpriset, och tror mäklarens kunnskap och tilstedevärelse med människor under visningen påverkar detta.
    Jenny rekommenderas på det stärkaste av oss.
    Felicia & Marius
    • Centrala Hisingen
    2020-10-14
    Trevlig, professionell, saklig och kunnig!