Jennie Svensson

Jennie Svensson

Jennie Svensson är mäklare på MOHV Göteborg

Jennie Svensson har varit registrerad mäklare sedan 2013-05. Jennie Svensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-05 och har fått 51 omdömen med ett betyg på 4.8. Jennie Svensson har haft 2 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

51 omdömen om Jennie Svensson

Sedan starten hos Reco 2019
Rasmus E
Köpte sitt hus med hjälp av Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg
Centrala Hisingen

Jennie balanserade både säljarens och köparens intressen.

Isabell J
Övre Eriksberg

Köpte bostadsrätt genom Jennie. Hon var hjälpsam under själva köpepreoccsen men totalvände efteråt. Lägenheten innehöll ett dolt fel som säljaren inte ville ta ansvar för. Jennie var totalt ohjälpsam för min del och hävdade att hon inte är part i ärendet och inte kan uttala sig. Detta samtidigt som hon sagt till säljaren att problemet ”faller på köparen”. Låter som partiskhet enligt mig! Sammantaget ett mycket oprofessionellt bemötande. Dåligt påläst om lägenheten och lägger sedan skulden på mig. Undvik om möjligt! Kommer aldrig att anlita Mohv som mäklarfirma.

Elinore T
Amhult

Trevligt bemötande. Bra information.

Arwin S
Lindholmen

Hjälpsam, snabb, ärlig, sticker ut från många andra mäklare som jag har pratat med.

Yu Lian T
Hisings Kärra

Bästa mäklaren med hög tålamod som ser till att uppnå våra önskemål och lyckats sälja i de svåraste tiderna. Rekommenderas starkt!

Stefan W
Biskopsgården

Jennie har en positiv och rak karaktär vilket gör att både säljare och köpare får en bra känsla. Hon är lätt att prata med. Inte lätt att sälja med få intresserade men till slut fixade Jennie detta. Jennie är en bra o kunnig mäklare med skinn på näsan. I will be back / SW

Chunhui H
Biskopsgården

Hon är en väldigt bra person. Hon är snäll och hjälpsam och har ansvar.

Gun L
Centrala Hisingen

Jennie har ett lugnt och trevligt bemötande vilket är mycket viktigt vid en för säljaren känslig situation. Stort tack för en väl genomförd försäljning.

Hej Gun. Tack för de fina orden och tack för gott samarbete. Mvh Jennie

Anna C
Hisings Backa

Engagerad, snabba svar, trevlig och kunnig. Toppen mäklare tycker jag. Hade inga förväntningar så innan men det blev över förväntan positivt.

Svar från Jennie Svensson

Hej Anna Vill tacka för de fina orden, det betyder mycket att du tog dig tid att skriva några rader. Hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet. Allt gott! Mvh, Jennie

Dzenana D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg

Jennie är alltid trevlig och hjälper till med allt som behövs! Vi är mer än nöjda med både försäljning och köp :)

Tack för gott samarbete! :) Mvh Jennie