Patrik Frimodig

Patrik Frimodig

Patrik Frimodig är mäklare på MOHV Halmstad

Patrik Frimodig har varit registrerad mäklare sedan 2011-06. Patrik Frimodig har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-12 och har fått 234 omdömen med ett betyg på 4.8. Patrik Frimodig har haft 41 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

234 omdömen om Patrik Frimodig

Maggie Karin N
Haverdal

Då detta var ett stort steg för oss är vi så tacksamma för att ha en så erfaren och duktig mäklare vid vår sida som med kontinuerlig kontakt höll oss uppdaterade. Vi är mycket nöjda!

Kamalpal S H
Köpte sin stuga med hjälp av Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
Frösakull

Patrik, var mycket professionell och tillmötesgående. Vi kände oss väl omhändertagna och uppskattade mäklarens vänliga och personliga approach. Patrik levde upp till våra förväntningar genom att vara transparent och tydlig genom hela processen, Överträffade våra förväntningar genom att hitta lösningar på eventuella frågor som dök upp. Min upplevelse av Patrik, mycket positiv, trygg och väl informerad genom hela köpet. Vi skulle definitivt rekommendera Patrik till andra som söker bostad.

Christian S
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
Haverdal

Ett bra bemötande från första kontakt i samband med visning, till kontraktsskrivning. Är tydlig och rak i sin kommunikation. Hade någon fråga kring bostaden inför budgivning och han var snabb med att komma med svar. Kan verkligen rekommendera honom och den firma han arbetar på.

Stefan T
Sålde sin stuga med hjälp av Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
Frösakull

Rak, ärlig mäklare som står för sitt ord. Inga krusiduller utan bara en bra mäklare!

Kevin Martin L
Mickedala

Patrik är kunnig, noggrann, och tydlig. Vi visste exakt det vi behövde veta under hela processen, och huset såldes snabbt, enkelt, och till ett riktigt bra pris!

Lisette S
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
Vallås

Personlig service. Flexibel. Svarar snabbt. Trevligt bemötande.

Anita P
Mickedala

Patrik var vänlig, noggrann och hade en mycket god förståelse för marknaden och det som var bäst för just vårt hus.

Lars Evert S
Mickedala

Mycket klar och tydlig i kommunikationen. Vi kände oss hundra procent säkra på hans handhavande under hela processen.

Lennart P
Centrum

Bra bemötande, kunnig, lätt att nå

Maj Ingegärd Christina P
Centrum

Bra bemötande, bra samarbete, lätt att få kontakt