Patrik Frimodig

Patrik Frimodig

Patrik Frimodig är mäklare på MOHV Halmstad

Patrik Frimodig har varit registrerad mäklare sedan 2011-06. Patrik Frimodig har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-12 och har fått 169 omdömen med ett betyg på 4.9. Patrik Frimodig har haft 46 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 169 Läs vad Patrik Frimodig

• Snöstorp
    2022-08-07 Verifierad kund
    Full pott;) trevlig och gjorde allt man förväntar sig av sin mäklare. Dock tyckte han vi skulle sänka utgångsbudet med 500 000 vilket vi inte ville och verkligen inte behövde. Han tjänade 25 0000 extra på att vi sänkte det första utgångsbudet med 150 000.
    2022-08-06 Verifierad kund
    Patrik var väldigt trevlig och tillmötesgående.

Vi hade satt tydliga mål och Patrik överträffade dessa.

Snabbt smidigt och långt över förväntan!
    • Holm
    2022-07-30 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och oerhört lyhörd. Fanns alltid där för frågor och funderingar.
  • köpte sitt hus med hjälp av Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    2022-07-28 Verifierad kund
    Patrik är tydlig och bra genom hela processen med vårt första hus köp. Han är Väldigt kunnig och påläst och vi kan starkt rekommendera Patrik Frimodig. Han kan sitt yrke väl och har ett mycket gott kundbemötande. Vi kände oss trygga genom hela processen. Skulle anlita honom igen om jag behövde.
  • köpte sin stuga med hjälp av Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    2022-07-16 Verifierad kund
    Trevlig och serviceinriktad, bra bemötande!
  • köpte sitt hus med hjälp av Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    • Köpinge
    2022-07-16 Verifierad kund
    Som köpare har Patrik uppfyllt samtliga förväntningar jag har på en bra mäklare. Tillgänglig när vi behövt besked eller svar på frågor. Kunnig och intresserad av objektet han säljer. Tidseffektiv och korrekt.
  • köpte sin stuga med hjälp av Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    2022-07-14 Verifierad kund
    Väldigt förstående och hjälpsam mäklare. Bra stöd genom hela processen med köp. Alltid lika trevlig oavsett när man ringer. Väldigt kunnig och påläst men samtidig är han ödmjuk och professionell, vi kan starkt rekommendera Patrik Frimodig.
  • sålde sin stuga med hjälp av Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    2022-07-10 Verifierad kund
    Jag har bara gott att säga om honom.skulle anlita honom igen om jag behövde.
    2022-07-05 Verifierad kund
    2022-07-05 Verifierad kund
    Patrik är en mycket tydlig, snäll och förtroendeingivande mäklare. Han kan sitt yrke väl och har ett mycket gott kundbemötande. Vi är förstagångssäljare och Patrik hjälpte oss och fick oss att känna oss trygga genom hela processen.