Patrik Frimodig

Patrik Frimodig

Patrik Frimodig är mäklare på MOHV Halmstad

Patrik Frimodig har varit registrerad mäklare sedan 2011-06. Patrik Frimodig har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-12 och har fått 103 omdömen med ett betyg på 4.9. Patrik Frimodig har haft 29 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 103 Läs vad Patrik Frimodig

• 2020-11-14
    Sålt en villa Mycket bra bemötande, positiv, allt gick smidigt inget krångel Rekommenderas
    Karin Agneta N
    • 112.0 m²
  • 2020-10-29
    Mycket nöjda med Patrik Frimodig..
    Lars Gustav Harald E
    • 128.0 m²
  • 2020-10-19
    Sålt liten hästgård. Patrik är positiv, vänlig, kunnig och mycket energisk. Han uppfyllde med råge mina förväntningar om att få hjälp och råd. Rekommenderar honom varm!
    Karin Helena L
    • 107.0 m²
    • Öringe
  • 2020-10-17
    Patrik var mycket engagerad och drivande, han fick verkligen saker att hända. Det var nästan så att vi två 74-åriga gamlingar hade svårt att hänga med i svängarna.
    Per Edvin L
    • 107.0 m²
    • Öringe
  • 2020-10-03
    Patrik Frimodig på MOHV hjälpte oss med försäljning av vårt hus. Patrik är extremt professionell och kunnig och jag vill varmt rekommendera honom och MOHV i Halmstad till alla som ska eller funderar på att sälja sin fastighet. Patrik är mycket trevlig, med optimistisk och positiv inställning generellt utan att för den del måla upp någon överdriven illusion. Försäljningen gick som på räls och överträffade våra förväntningar, inte utan för att Patrik inger en känsla av trygghet både för oss som säljare men även för köparna (skulle jag tro).
    Erik Sven Arvid Lars W
    • 130.0 m²
    • Snöstorp
  • 2020-10-02
    Vi har sålt våran villa. Patrik har en gedigen kunskap, trevligt sätt, engagerande bemötande. Vi fick bästa möjliga service, och Patrik levde upp till våra förväntningar över förväntan;)) Bästa mäklarn!!✌️
    Eva Mari W
    • 130.0 m²
    • Snöstorp
  • 2020-10-01
    Vi har under sommaren 2020 sålt en villa. Patrik Frimodig tog sig an uppdraget till 100 % och redan från första mötet, till sista, har han visat oss sån otrolig service. Service för mig vid uppdrag som mäklare är att kunna få oss som säljare att känna oss trygga genom hela affären. Genom hela processen kände vi att han förstod och lyssnade in våra önskemål, han vägledde oss genom alla val som man har vid en försäljning. Jag är väldigt tacksam så här efteråt att vi träffade rätt och anlitade just MOHV!
    Caroline Elisabeth Marie J
    • 142.0 m²
    • Stenhuggeriet
  • 2020-08-15
    Köpte en villa, och blev väl bemött av mäklaren, trevlig och hjälpsam på alla sätt och vis, även efter vinnande av bostad så gick allt som planerat då detta va vårat första husköp.
    Emil A
    • 102.0 m²
    • Kvibille
    köpte sitt hus med hjälp av Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
  • 2020-08-04
    Hej Jag köpte en bostadsrätt i Halmstad. Mitt omdöme om Patrik Frimodig som mäklare kan bara bli det bästa... Tack! Mvh Roger Carlsson
    Roger C
    • 3:a
    • 75.0 m²
    • Centrum/öster
    köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
  • 2020-08-03
    Nyligen sålt hus i Vallås med MOHV och Patrik som mäklare. Patrik gav redan från start ett gediget och tryggt intryck. Egna bra tankar och idéer vilket vi uppskattade. Väldigt kunnig med en härlig energi och närvaro. Från initialt möte till kontrakt på 2 veckor. Riktigt bra jobbat! Kändes som att Patrik alltid fanns närvarande för oss, oavsett dag och tid. Vi rekommenderar därför starkt Patrik för de som går i säljartankar. Om man dessutom säljer i Vallås (som vi gjorde) så är det ingen tvekan om vem man bör anlita. Finns absolut inget annat än att ge toppbetyg!
    Leif Christian Mikael H
    • 136.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte