Patrik Frimodig
Registrerad mäklare sedan 2011-06-23
Aktiv på Reco.se sedan 2016-12-16
2019-08 - 2020-07

Läs vad 94 Läs vad Patrik Frimodig

• Roger C köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad

2020-08-04

3:a
    Centrum/öster
    Hej

Jag köpte en bostadsrätt i Halmstad.
    Mitt omdöme om Patrik Frimodig som mäklare kan bara bli det bästa... Tack!

Roger Carlsson Läs mer
  • Leif Christian Mikael H sålde sitt hus med hjälp av Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad

2020-08-03

Nyligen sålt hus i Vallås med MOHV och Patrik som mäklare.

Patrik gav redan från start ett gediget och tryggt intryck. Egna bra tankar och idéer vilket vi uppskattade. Väldigt kunnig med en härlig energi och närvaro.
    Från initialt möte till kontrakt på 2 veckor. Riktigt bra jobbat!

Kändes som att Patrik alltid fanns närvarande för oss, oavsett dag och tid.

Vi rekommenderar därför starkt Patrik för de som går i säljartankar. Om man dessutom säljer i Vallås (som vi gjorde) så är det ingen tvekan om vem man bör anlita.

Finns absolut inget annat än att ge toppbetyg! Läs mer
  • Sven-gunnar Jörgen S sålde sitt hus med hjälp av Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad

2020-08-02

Vi har sålt vårt hus genom MOHV och Patrik Frimodig. Patrik är mäklaren som älskar sitt jobb, han lägger ner sin själ i sitt arbete. Vi har upplevt Patrik som väldigt strukturerad, noggrann och tydlig mot oss som kunder.
    Våra förväntningar blev uppfyllda med råge!
    Vi är mycket nöjda med Patrik. Läs mer
  • Ulrika K köpte sin stuga med hjälp av Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad

2020-06-20

Östra Stranden
    Vi har köpt ett fritidshus med bra läge nära havet. Vi upplevde Patrik som saklig, kunnig och omhändertagande av både oss som köpare men även av säljaren Läs mer
  • Ajsa C
    Ajsa C sålde sitt hus med hjälp av Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad

2020-06-09

Vallås
    Sålt villa på Morgonvägen 28 i Halmstad

Patrik är professionell i sitt bemötande och upplevs väldigt kunnig, rak och ärlig. Han har från första dagen kommit in i vårt hus med positiv energi och varit väldigt bestämd i sin personlighet dvs orädd för att säga vad han tycker samt ställa krav på oss säljare för att vi ska få så bra pris som möjligt för vår bostad. Innan vi bestämde oss för vilken mäklare vi skulle anlita träffade vi tre olika , inklusive Patrik. Vi kände direkt att Patrik var den som var rätt för oss.

Patrik har levt upp till samtliga förväntningar genom att alltid finnas där för oss, vägleda oss igenom hela försäljningen och stötta genom att vara tillgänglig alla dagar och tider.

En fantastisk mäklare som har vuxit otroligt mycket i våra ögon. Vi har haft suveränt samarbete , kommunikation och känt oss 100% trygga i att låta Patrik ta de viktiga besluten inför försäljningen. Efter försäljningen har Patrik även stöttat oss inför vårt nästa köp och vi har kunnat komma med frågor och funderingar även där. Vi rekommenderar Patrik alla dagar - en person med gedigen kompetens , stort intresse och fantastisk personlighet. Läs mer
  • Mattias W sålde sin stuga med hjälp av Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad

2020-03-30

Sålt fritidsstuga.
    Fått information kontinuerligt, Lätta att ha att göra med. Gjorde sitt jobb utmärkt Läs mer
  • Daniel E sålde sin stuga med hjälp av Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad

2020-03-30

Östra Stranden
    Informativ och kunnig. Gav information löpande om objektet och hur vi skulle agera Läs mer
  • Lars Henrik W sålde sin stuga med hjälp av Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad

2020-03-29

Östra Stranden
    Patrik har sålt vår sommarstuga. Med ett alltid lika positivt bemötande har han på ett mycket professionellt sätt lotsat oss fram till bästa möjliga lösning.
    Med hjälp av Patriks fingertoppskänsla och träffsäkra formuleringar i objektbeskrivningen nådde vi så långt vi hade önskat oss med slutpriset.
    Vi rekommenderar Patrik för alla som har behov av mäklartjänster! Läs mer
  • Birgitta Heléne B sålde sitt hus med hjälp av Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad

2020-03-28

Gullbrandstorp
    Bra bemötande och alltigenom bra, förutom på en punkt: Att han Tyvärr inte gav oss som säljare -jag och min exmake i skilsmässa- likvärdig information. Då kontraktet skulle ordnas så pratade han enbart med min exmake. Så jag hade inte sett kontraktet och hade inte fått möjlighet att gå igenom det innan det lämnades över till köparna. Det anser jag vara Mycket bristfälligt och inte OK. /Heléne Läs mer
  • Gert Jonas B sålde sitt hus med hjälp av Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad

2020-03-28

Gullbrandstorp
    Tydlig, saklig och mycket engagerad mäklare med en förmåga att se såväl helheten som detaljerna! Läs mer

Senaste försäljningarna

Källegränd