Alla kategorier Mäklare Halland Halmstad MOHV Halmstad Patrik Frimodig

Patrik Frimodig
en del av MOHV Halmstad

Kristian IV:s väg 3
302 50 Halmstad — Visa karta

Vad tror Patrik att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 38 kunder tycker om Patrik Frimodig

• Håkan B
    Håkan B skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Köpt hus och anlitat Patrik för försäljning. Patrik är kunnig och påläst på objekten. Sätter både säljarens önskemål och köparens tankar i centrum. Det känns som att han bryr sig att allt ska bli bra -på riktigt. Alltid lätt att nå och svarar snabbt. Läs mer
  • Christina A
    Christina A skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Köpt en fastighet med Patrik Frimodig som mäklare - på visningen var han tillgänglig och engagerad i att visa diverse saker etc.
    Under själva köpet upplever jag honom som framåt och hjälpsam, jag uppskattar när det går snabbt och smidigt och kan inte se något annat än att jag som köpare och även säljarna kan vara något annat än super nöjda med kanon service....

Alla pluspoäng till MOHV Halmstad!

Kommer rekommendera detta kontor (istället för ett annat som jag själv anlitade någon månad innan för försäljning) då MOVH Halmstad visar service med det lilla extra! Läs mer
  • Liselotte N
    Liselotte N skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Sålt ett hus från 1963 som vi ärvt efter vår far . Patrik verkade genuint intresserad av huset och verkligen såg det med sina ögon . Han lade märke till detaljer som vi uppskattade . Vi kände stort förtroende för honom och han lyckades sälja huset inte bara fort utan även få tag i en köpare som verkade älska huset och som tom kunde flytta dit efter bara två veckor . Och till ett bra pris dessutom . Vi har verkligen varit helnöjda med Patrik . Det var över vår förväntan faktiskt Läs mer
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Sålt vår villa med Patriks hjälp. Mycket professionellt och trevligt bemötande. Vi är helnöjda och skulle gärna rekommendera MOHV i Halmstad om någon är sugen på att sälja. Läs mer
  • Carina L
    Carina L skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Sålde ett hus och han fick uppdraget.Han visade intresse för huset och var väldigt bra på att förklara allt.Det gick väldigt snabbt att sälja och han var tillgänglig och lyhörd hela tiden Läs mer
  • Isabel B
    Isabel B skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik är den bästa mäklaren i Halmstad! Han är kunnig, påläst, engagerad och har alltid ett trevligt bemötande. Vi hade en jättebra kommunikation under hela försäljningsprocessen av vårt hus. Han svarade snabbt på frågor och var alltid(!) nåbar på telefon, sms och mejl.
    Anledningen till att vi valde Mohv var också för att de håller privatvisningar och nöjer sig inte med "massvisningar" som många andra mäklarfirmor, exempelvis Fastighetsbyrån.
    Tack vare privatvisningarna kunde Patrik ta sig tid med varje potentiell köpare. Vi kände att han hade ett genuint intresse för just vårt hus och därmed gjorde sitt yttersta vid försäljningen. Han hjälpte oss att ordna med homestyling, vilket gjorde huset extra fint vid försäljning. Fick ett högre slutpris för huset än vad vi hade räknat med från början. Läs mer
  • Mehri B
    Mehri B skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    PATRIK Frimodig är en trevlig, kunnig, energisk och kompetent mäklare som jobbar med entusiasm och ansvar mot både säljare och köpare!
    Kort och gott!
    " en fantastisk person som jobbar ansvarsfullt för sina klienter ." Läs mer
  • Richard C
    Richard C skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik är mycket kunnig inom sitt område, uppskattar sättet vi kunnat kommunicera under försäljningen av vårt hus. Läs mer
  • Niklas N
    Niklas N skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Professionell, engagerad och kundorienterad. Lever mycket väl upp till ställda förväntningar. Läs mer
  • Ulrika N
    Ulrika N skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik är en kunnig mäklare med kundens bästa i fokus. Alltid tillgänglig, alltid trevlig och positiv. Läs mer
  • Lina J
    Lina J skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Proffsig, pragmatisk, snabb, flexibel, organiserad - som kund känner man sig trygg då han har koll på läget - kan verkligen rekommendera Patrik! Läs mer
  • Pernilla P
    Pernilla P skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Mycket smidig och hjälpsam. Lätt att få kontakt med, svarade alltid på telefon och mail direkt. Läs mer
  • Nils Göran B
    Nils Göran B skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Mycket professionellt arbete samt gott bemötande. Väldigt engagerad och målinriktad. Hög tillgänglighet.
    Rak och tydlig information.
    Super trevlig! Läs mer
  • Jalldes A
    Jalldes A skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Helt fantastisk! Mycket bra bemötande! Läs mer
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Vi har haft äran att både köpa och sälja hus genom Patrik Frimodig och vi är mer än nöjda.

Som köpare fick vi genast förtroende för honom och det med all rätt, Patrik är rakt på sak, ärlig och fanns alltid tillgänglig vid frågor.

Som säljare upplevde vi genast samma förtroende och även i detta fall så fanns han alltid tillgänglig. Det märks att Patrik har både erfarenheten och kunskapen för att göra ett fantastiskt jobb.

Vi rekommenderar honom varmt till alla som både letar boende och som är på väg att sälja! Läs mer
  • Maria A
    Maria A skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Kunnig mäklare som ser möjligheter och är flexibel efter mitt behov som kund. Jag fick ett trevligt bemötande men jag uppfattade även att Patrik är rak och ärlig Läs mer
  • Dusica C
    Dusica C skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Hela familjen upplevde Patrik som en snäll, trygg och jordnära person. Läs mer
  • Diana P
    Diana P skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Suveränt! Proffesionell, seriös och levererade! Kände mig trygg med att ha Patrik som mäklare från dag ett! Kommer absolut att rekommendera Patrik till alla som frågar! Läs mer
  • Fanny T
    Fanny T skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    En trevlig och bra mäklare. Han gav oss möjligheten att köpa vårat drömhus genom att sent på kvällen svara på mitt mejl som jag i ren chansning skickade iväg om att få till en tidig visning på huset redan dagen därpå. Han svarade och dagen efter åkte vi och tittade på huset och blev kära i de på en gång. Bara ett par dagar efter var de vårat! Stort TACK! Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik var en mycket bra och påläst mäklare, mycket proffsig och trevlig. Besvarade våra frågor på ett gediget sätt, vi är mycket nöjda med Patrik som mäklare. Läs mer
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik var mycket proffsig. Skötte uppdraget på, för oss, bästa sätt. Höll sig strikt inom ramarna för sitt uppdrag. Däremellan hade vi trevliga pratstunder, men sedan styrde han tillbaks till ärendet. Bra jobbat. Läs mer
  • Bengt O
    Bengt O skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Mycket bra bemötande och bra att arbeta tillsammans med. Han ringer alltid tillbaka direkt och tar sina uppdrag på allvar. En mäklare är som en mäklare skall vara: "på" och korrekt. Läs mer
  • Dorrit R
    Dorrit R skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Vänligt, proffsigt och engagerande bemötande rakt igenom. Patrik tar sitt uppdrag på största allvar och är lyhörd för både säljarens och köparens förväntningar, Han tar sig tid och ger ett mycket seriöst och engagerat intryck. När man vill nå honom så ser han till att vara tillgänglig och återkommer alltid. Jag har haft med mäklare att göra tidigare och ingen har gett mig sådan bra känsla av trygghet som Patrik har gjort. Läs mer
  • Jennifer G
    Jennifer G skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Bra snabb och tydlig. Ger både kunden altså köpare och säljare bra hjälp. Läs mer
  • Simon P
    Simon P skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Han är trevlig, tydlig och proffessionell. Läs mer
  • Ingvor S
    Ingvor S skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Tillmötesgående, hjälpsam, lätt att få tag i vid problem. Läs mer
  • Emma N
    Emma N skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Engagerad, insatt, positiv och trevlig
    Tog sig tid till frågor mm Läs mer
  • Hans F
    Hans F skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik var väldigt trevlig och tillmötesgående. Han åkte och satte upp skyltar direkt dagen efter första mötet vilket var Midsommarafton vilket var väldigt överraskande och trevligt. Allting sköttes föredömligt och försäljningen gick väldigt snabbt och smidigt. Läs mer
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Proffisionell, tillgänglig och engagerad Läs mer
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Väldigt engagerad duktig mäklare , bara gott att säga om honom . Läs mer
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Mycket bra både som person och som mäklare, jag kan utan minsta tvivel rekommendera honom. Vi är mycket nöjda med all hjälp vi har fått av han, samt att han alltid hade svar vid frågor och kom snabbt med svar. Huset sålde han hur fort som helst. Läs mer
  • Helene S
    Helene S skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik är trevlig kunnig serviceinriktad och har ett bra bemötande Läs mer
  • Ida A
    Ida A skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik håller världsklass! Han är lyhörd, engagerad och kunnig. Jag ger honom mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Maria A
    Maria A skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Väldigt tillmötesgående och duktig på sitt jobb. Inger trygghet. Läs mer
  • Peter A
    Peter A skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Bra bemötande, tillgänglig och proffsig! Jag fick hela tiden uppdatering och skulle använda mig av samma mäklare igen vid behov.
    Kan rekommendera! Läs mer
  • Christoffer A
    Christoffer A skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Saklig, kunnig, ordningssam, hjälpsam Läs mer
  • Linn Ö
    Linn Ö skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Tycker Patrik är en mycket bra mäklare och vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik är framåt, lyssnar och agerar fantastiskt professionellt.
    Patrik ger det där lite extra som betydligt fler borde göra. Att ge det där lilla extra som kunden kanske inta alltid förväntar sig. Läs mer
    2017-04-06 Patrik F svarar Jonas L
    Tack för de fina orden Jonas! Kanon!!! :-)
    Patrik
Patrik Frimodig