Mäklare Halland Halmstad MOHV Halmstad Patrik Frimodig

Läs vad 67 Läs vad Patrik Frimodig

• Daban K köpte sitt hus med hjälp av Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad

2019-06-28

Frennarp
    Jag har köpt ett jättefint par hus och Patrik tipsade mig om huset när jag var på en annan visning. Patrik har hjälpt mig hela vägen och tack var det han så kommer jag och min familj få uppleva denna sommar och massavis med år i vårt nya hus. Jag kommer varmt rekommendera Patrik och MOHV till alla jag känner och servicen har vart kanon. Jag har inte så stora förväntningar eftersom jag aldrig har köpt hus innan. Mäklaren levde upp till allt man kan önska sig och vi är supernöjda! Läs mer
  • Marlene Jannicke E sålde sitt hus med hjälp av Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad

2019-06-26

Frennarp
    Patrik är toppen! Håller alltid en uppdaterad vad som händer.
    Har både köpt och sålt med Patrik och är nöjd med båda. Läs mer
  • Thomas E sålde sitt hus med hjälp av Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad

2019-06-24

Frennarp
    Vi har nyligen sålt vår villa. Patrik har varit proffsig under hela processen från första kontakten. Jag kan varmt rekommendera Mohv och Patrik. Läs mer
  • Karin Ingela T sålde sitt hus med hjälp av Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad

2019-04-26

Proffs!
    Ingen kan bli bättre! Läs mer
  • Bertil Henrik N sålde sitt hus med hjälp av Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad

2019-04-23

Kärleken
    Sålt vårat hus efter 32 år. Patrik har hjälpt oss med ovärdeliga tips längs vägen till en försäljning. Han har visat på ett stort engagemang i våran försäljning. Alla förväntning som vi hade på en mäklare är uppfyllda.
    Kan på det varmaste rekommenderas. Läs mer
  • Ingrid Elisabet S köpte sitt hus med hjälp av Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad

2019-04-11

En trevlig o kunnig mäklare som är mycket bra på återkoppling under processens gång. Stor social kompetens, problemlösare, snabb verkställare och med gott humör och glimten i ögat. Läs mer
  • Anders N köpte sitt hus med hjälp av Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad

Gustavsfält
    Skicklig mäklare med sympatisk framtoning Läs mer
  • Peter Ola Villy S sålde sitt hus med hjälp av Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad

Vallås
    Sålde vår villa med hjälp av Patrik och fick ett mycket vänligt och proffsigt bemötande. Mycket bra hjälp i en stor affär som man inte varit med om tidigare. Att ha hjälp av Patrik var en stor trygghet.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Sven I
    Sven I sålde sitt hus med hjälp av Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad

2019-04-10

Haverdal
    Patrik har varit vår mäklare och sålt vårt hus i Haverdal.
    Under årens lopp har jag gjort många Affärer å mött många säljare/rådgivare/mäklare. Patrik är utan tvekan en av dom bästa som jag mött.
    Trovärdig, Pålitlig, å mycket trevlig står med fötterna på jorden kan inte bli bättre .
    En kanon kille i Världsklass.
    Stort engagemang skapar bra kundrelationer.
    Våra förväntningar har överträffats med bredd marginal.

Kan verkligen säga
    Stort Tack

Bästa hälsningar
    Sven å Lisbet Läs mer
  • Jonna Rebecca L sålde sitt hus med hjälp av Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad

2019-04-10

Gustavsfält
    Patrik sålde vårt hus, över all förväntning. Proffsig och ödmjuk. Rekommenderas! Läs mer

Senaste försäljningarna

Solvgången