Mäklare Halland Halmstad MOHV Halmstad Patrik Frimodig
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 47 kunder tycker om Patrik Frimodig

• Elin W skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Vi har köpt en friliggande villa. Vi fick ett väldigt bra, positivt och avslappnat bemötande. Mäklaren var över förväntan, vi kände oss tryggare under denna budgivning än vad vi gjort vid tidigare budgivningar pga att mäklaren utstrålade ett engagemang och intresse för båda parters bästa, säljare som köpare, som uppfattades vara väldigt genuint. Läs mer
  • Jonas C skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Bara positiva erfarenheter! Mycket kundorienterat beteende. Läs mer
  • Mirjam V skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Bästa mäklaren i stan. 🌟Förtroendeingivande, snabb med återkoppling och engagerad. Bra på att vägleda i hela processen och gav känslan av trygghet. Läs mer
  • Henrik N skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Jobbade hårt o va alltid tillgänglig för frågor ifrån oss igenom hela processen Läs mer
  • Karl E
    Karl E skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Jag/vi sålde vår villa. Patriks bemötande var professionellt och trovärdigt, allt från första kontakten till kontrakt med köpare var skrivet. Engagemang, hjälpsamhet och driv har varit på topp genom hela processen. Liksom tillgängligheten. Trots höga förväntningar och ingen tidigare erfarenhet av MOHV som byrå och/eller Patrik, överträffades förväntningarna med råge. Helt ärligt finns det ingenting som jag/vi upplever kunde skötts på ett bättre sätt. Kan varmt rekommendera MOHV Halmstad generellt och Patrik i synnerhet. Läs mer
  • Tony O skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik hjälpte oss att sälja vårat hus 2018. Huset köpte vi även genom honom under 2016.

Både när vi köpte skapade Patrik en trygghet som jag tror är svår att hitta någon annan stans. Läs mer
  • Johanna I skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    - Stor fördel med individuella visningar!!
    - Bra att Patrik hade ordnat med extra visning och att vi fick komma på en andra visning!
    - Patrik tog reda på den info vi önskade.
    - Kommer att rekommendera MOHV i framtiden. Läs mer
  • Linda D skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Vi har sålt ett radhus.
    Patrik är den perfekta mäklaren. Han gör en lugn, svarar helt ärligt på de frågor man har och man litar på honom till 110%. Han är helt enkelt toppen! Både jag & min sambo är super nöjda med Patrik. Läs mer
  • Kalle N skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Min pappas sista önskan var att om ni ska sälja huset så ska ni ta Patrik att göra detta Efter kontakt med Patrik och vi förberede för en försäljning så dog han
    Vill samtidigt bara ge en massa beröm på hans sätt att fixa detta med visningar och allt Som grädde på moset så fick vi mer än bi kunde tänka oss efter budgivningen Läs mer
  • Håkan B skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Köpt hus och anlitat Patrik för försäljning. Patrik är kunnig och påläst på objekten. Sätter både säljarens önskemål och köparens tankar i centrum. Det känns som att han bryr sig att allt ska bli bra -på riktigt. Alltid lätt att nå och svarar snabbt. Läs mer

Andra mäklare hos MOHV Halmstad

Patrik Frimodig